Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaapquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
awwww
Ik ben ernstig laat voor mijn doen, maar heb een drukke dag achter de rug, moet nog even bijkomen
Wil je mn hamer lenen.. nog effectiever dan pammetjesquote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaap
En thanks![]()
Jointje roken en een biertje drinken. Dan slaap je als een roosLotusss.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaap
En thanks![]()
Zit ik aan te denken om morgenavond te doen inderdaad!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jointje roken en een biertje drinken. Dan slaap je als een roosLotusss.
quote:
Het juiste antwoord was Skate!quote:
Is geflitst worden voor je een gemiddelde ochtend?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:15 schreef JoeBravo het volgende:
gemiddeldemorgen
kut snelheidscontrole's, vooral als je nog half slaapt
ik word er niet vrolijker van idd. en ik vind het ook gewoon stom van mezelf, omdat ik precies weet waar ze altijd staan en daar dan even extra op m'n snelheid let. Maar zat vanochtend een beetje te slapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is geflitst worden voor je een gemiddelde ochtend?
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:21 schreef JoeBravo het volgende:
ik word er niet vrolijker van idd. en ik vind het ook gewoon stom van mezelf, omdat ik precies weet waar ze altijd staan en daar dan even extra op m'n snelheid let. Maar zat vanochtend een beetje te slapen
zal wel een boete voor 1 of 2 kmh overschrijding worden
edit:
aan de andere kant... ex betaalt nog de helft mee![]()
was makkelijk te voorkomen, dus zonde van het geld.quote:
Koffiequote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef Civilian het volgende:
Zo aanwezig op mn werkToch maar 's wat doen, maar eerst ff thee enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |