Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaapquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
awwww
Ik ben ernstig laat voor mijn doen, maar heb een drukke dag achter de rug, moet nog even bijkomen
Wil je mn hamer lenen.. nog effectiever dan pammetjesquote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaap
En thanks![]()
Jointje roken en een biertje drinken. Dan slaap je als een roosLotusss.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaap
En thanks![]()
Zit ik aan te denken om morgenavond te doen inderdaad!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jointje roken en een biertje drinken. Dan slaap je als een roosLotusss.
quote:
Het juiste antwoord was Skate!quote:
Is geflitst worden voor je een gemiddelde ochtend?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:15 schreef JoeBravo het volgende:
gemiddeldemorgen
kut snelheidscontrole's, vooral als je nog half slaapt
ik word er niet vrolijker van idd. en ik vind het ook gewoon stom van mezelf, omdat ik precies weet waar ze altijd staan en daar dan even extra op m'n snelheid let. Maar zat vanochtend een beetje te slapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is geflitst worden voor je een gemiddelde ochtend?
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:21 schreef JoeBravo het volgende:
ik word er niet vrolijker van idd. en ik vind het ook gewoon stom van mezelf, omdat ik precies weet waar ze altijd staan en daar dan even extra op m'n snelheid let. Maar zat vanochtend een beetje te slapen
zal wel een boete voor 1 of 2 kmh overschrijding worden
edit:
aan de andere kant... ex betaalt nog de helft mee![]()
was makkelijk te voorkomen, dus zonde van het geld.quote:
Koffiequote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef Civilian het volgende:
Zo aanwezig op mn werkToch maar 's wat doen, maar eerst ff thee enzo
20/30 km per uur te hard rijden en geflitst worden is ook makkelijk te voorkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
was makkelijk te voorkomen, dus zonde van het geld.
vijfde bakkiequote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Goed idee, ff een tweede bakje scoren
Gewoon niet gaan rijden?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
20/30 km per uur te hard rijden en geflitst worden is ook makkelijk te voorkomen
Ik moet gewoon weer tot half 6 waarschijnlijk..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan rijden?
[..]
Ik moet gewoon weer tot half 6 waarschijnlijk..
Niet te hard, djayzz, dat is de andere optiequote:
Normaal ook, vandaag ben ik een middag vrijquote:Ik moet gewoon weer tot half 6 waarschijnlijk..
omdat de scheiding nog niet rond isquote:Op woensdag 18 november 2009 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom betaalt je ex mee trouwens, Joe?
Getrouwd of niet getrouwd, JIJ hebt toch een boete. Jij reed?!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef JoeBravo het volgende:
omdat de scheiding nog niet rond is
Nog steeds in gemeenschap van goederen getrouwd, dus "wij" betalen, niet ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Getrouwd of niet getrouwd, JIJ hebt toch een boete. Jij reed?!
Maar dan nog.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:57 schreef JoeBravo het volgende:
Nog steeds in gemeenschap van goederen getrouwd, dus "wij" betalen, niet ik.
ik kan wel zeggen dat ik 'm zelf betaal van mijn rekening en van mijn loon, maar volgens de letter van de wet kan ik dat niet. Financieel bestaat er op 't moment alleen nog steeds "wij".quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan nog.![]()
Nou ja, niet mijn manier. Ik ga echt niet opdraaien voor de boete van een ander, net zoals een ander dat niet voor die van mij hoeft.
Zeg chef, ik neem aan dat als je trouwt, je de gedachte hebt dat je je hele leven bij diegene blijft! Of trouw jij niet om die reden? (misschien wel helemaal niet?)quote:Op woensdag 18 november 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Waarom trouwen mensen ook in gemeenschap van goederen?Ouderwetse romantische gedachte?
Alweer dusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef boudemaniak het volgende:
Gemiddeldemorgen![]()
Bah ik heb een verdomme hoofdpijn van hier tot tokioEn ik wil naar bed (ja nu al)
True.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan wel zeggen dat ik 'm zelf betaal van mijn rekening en van mijn loon, maar volgens de letter van de wet kan ik dat niet. Financieel bestaat er op 't moment alleen nog steeds "wij".
Ik denk dat dat het is jaquote:Op woensdag 18 november 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Waarom trouwen mensen ook in gemeenschap van goederen?Ouderwetse romantische gedachte?
Je weet er dingen bij te halen die er geen fuck mee te maken hebben en je vervalt in die ouderwetse romantische afspraken. We hebben het hier over wettelijke afspraken en wie waar voor verantwoordelijk is voor als het mis gaat. Of dat nou een scheiding is of iemand die vanwege omstandigheden zijn vermogen/baan kwijt raakt. het zegt niks over de praktische indeling in je leven of hoe jij beslist om samen de kosten te delen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zeg chef, ik neem aan dat als je trouwt, je de gedachte hebt dat je je hele leven bij diegene blijft! Of trouw jij niet om die reden? (misschien wel helemaal niet?)![]()
Ik weet niet hoe jij t doet, maar ik ga niet tegen mijn vrouw zeggen: "nee ik koop geen eten van mijn geld, ik ga een PS3 halen..."
Tussen de 500 en 1000 euro voor een notaris akte.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jaEn als je niet overdreven veel geld of bedrijven e.d. hebt, is het ook goedkoper, denk ik?!
Thxquote:
En makkelijker. Ik heb echt geen zin om te janken zo van: nee die is van mij, dat is van jou, daar mag je niet aan zitten. Dan kan je ent zo goed het huis opdelen met een lijntje van: dit is jouw kant en je mag neit aan mijn kant komenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jaEn als je niet overdreven veel geld of bedrijven e.d. hebt, is het ook goedkoper, denk ik?!
Nothing lasts forever, vind ik een stuk realistischerquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef boudemaniak het volgende:
Zeg chef, ik neem aan dat als je trouwt, je de gedachte hebt dat je je hele leven bij diegene blijft! Of trouw jij niet om die reden? (misschien wel helemaal niet?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |