1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ga slapen, Qutjequote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
IK VIND DIE TT NIET KUNNEN. HET IS VERDOMME NOG GEEN HALF 12, JA!
Evengoedquote:
Het oog is groter dan de maag.quote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Evengoed![]()
Waarom meende ik dat die silo chocolade leeg moest? Ik heb buikpijn.
heb jij een SILO chocoladequote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Evengoed![]()
Waarom meende ik dat die silo chocolade leeg moest? Ik heb buikpijn.
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
geen wonder dat je buikpijn hebt![]()
quote:
Hoe wist je dat?quote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
geen wonder dat je buikpijn hebt![]()
quote:
Denk dat ik ruim voor jou wakker was (6 uur).quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ER IS IEMAND VOOR MIJ WAKKER
morguh
OIch das maar blik zolang het konijntje er maar goed vanaf gekomen is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:55 schreef MrSubtle het volgende:
Konijn veroorzaakt bizar ongeluk![]()
5 auto's in de prak, want er zat een konijntje op de weg
Hoe het konijntje het maakt is niet bekendquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OIch das maar blik zolang het konijntje er maar goed vanaf gekomen is.
En werken vandaag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe het konijntje het maakt is niet bekend
Maar da's goed nieuws, want anders had ie er wel plat gelegen ergens waarschijnlijk
Ja, lig al te werken nu, maar vertrek zo naar m'n werkgeverquote:
Pfffffffff ja. dat dacht ik vanmorgen ook, ik ga valium scoren bij oh-oh.quote:
Chloroform?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat was dat slaapmiddel ook weer wat je zo kan kopen in den winkel???
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, kom er net achter dat ik maar nauwelijks kan lopenspierpijn in m'n benen van het laminaat leggen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:02 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben nog niet begonnen aan jouw pakje trouwens, dat wordt dit weekendis wat meer werk
Oh fak wedden dat GB me weer gaat lopen stalken dat ik een leven moet krijgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 16 november 2009
03. 251 Qwea
13. 148 tombolafan
15. 137 Loveless85
22. 125 oh-oh
26. 115 Greys
35. 103 Ynske
58. 076 MrSubtle
98. 055 nieslief
That's my Qwea![]()
Nee joh, ze is 1e opperkneus, maar 2e keusquote:
Ff opsommen:quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Moggeh DML en Nieslief![]()
Hoe issie in de ziekenboeg, Nies?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:24 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen hierGaat nog steeds slecht met schoonma
![]()
Wel zaterdag iets meegemaakt wat je echt maar 1x in je leven kan hebben. Zo gauw ik tijd heb typ ik het hier uit
Van/tot wanneer is dat precies eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De reden waarom FOK! dit weekend offline is
melatoninequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfffffffff ja. dat dacht ik vanmorgen ook, ik ga valium scoren bij oh-oh.
Ik weet niet eens meer wie ik ben, ik heb t weer half 5 zien worden![]()
Maar er zit een stijgende lijn in. ik heb toch wel BIJNA 3 uur slaap gepakt vannacht![]()
Wat was dat slaapmiddel ook weer wat je zo kan kopen in den winkel???
Oh ja, goedemorgen
kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik was ook heerlijk vroeg wakker, maar koos ervoor om lekker de computer nog uit te laten en lekker wakker te worden met mijn boek en koffie op bed.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar BigBird's verhaal. Er spoken al allerlei mogelijkheden door mijn hoofd.
Mijnis uitgenodigd voor een tweede gesprek voor zijn meest gewenste nieuwe baan
Goed om te horen!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik was ook heerlijk vroeg wakker, maar koos ervoor om lekker de computer nog uit te laten en lekker wakker te worden met mijn boek en koffie op bed.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar BigBird's verhaal. Er spoken al allerlei mogelijkheden door mijn hoofd.
* mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Goed om te horen!!
Ben nog steeds aan het typen. Enige nadeel is dat het echt net een aflevering van een soap is en dus wel een lange post gaat worden straks
Jummie lange verhalen.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Goed om te horen!!
Ben nog steeds aan het typen. Enige nadeel is dat het echt net een aflevering van een soap is en dus wel een lange post gaat worden straks
Hee goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Ll liefje schatje popje zou je aub die foto achter een spoiler willen zetten popje scheetje mopje van me. De pagina laadt zo gruwelijk traag nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ll liefje schatje popje zou je aub die foto achter een spoiler willen zetten popje scheetje mopje van me. De pagina laadt zo gruwelijk traag nu.![]()
achter een spoiler laad de foto ook, dus dat scheelt nietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ll liefje schatje popje zou je aub die foto achter een spoiler willen zetten popje scheetje mopje van me. De pagina laadt zo gruwelijk traag nu.![]()
Da's ook echt wereldnieuws waarvoor je wakker wil worden of nie dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
Hier vanmorgen wakkergemaakt om half 8 omdat een huisgenoot me wilde vertellen dat hij schoonmaakhandschoenen gekocht had![]()
vaag figuur
Topicgallery staat ook aan. Foto is gewoon heel breed en hij doet lang over het opbouwen ervan. Zal wel liggen aan mijn pc maar achter een spoilertje heb ik er geen last meer vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
achter een spoiler laad de foto ook, dus dat scheelt niets
alleen een linkje werkt
wat je ook kunt doen is zelf in je opties de topicgallery aanzetten, dan worden alle foto's alleen maar klein geladen zegt men
Je bent een toppertje gaat een stuk sneller refreshen nu.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
Hier vanmorgen wakkergemaakt om half 8 omdat een huisgenoot me wilde vertellen dat hij schoonmaakhandschoenen gekocht had![]()
vaag figuur
Dat hoef je niet te vragen dat mag sowiesoquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik ben al weer even wakker. Ik ga serieus een deur laten plaatsen tussen mn slaapkamer en woonkamer (als het mag van de woningbouw), ik wordt stapelgek van de katten...![]()
Niet alleen rennen ze 's nachts over me heen, als het half 6 is denken ze dat de dag begint en gaan ze boven op me liggen en mn gezicht kopjes geven... Heel leuk en lief enzo, maar niet als ik slaap!
Zo, uitgezeurd! Snel een opdracht voor school inleveren en dan de auto van mn zwager naar de garage slepen, die doet het niet meer... en daarna eindelijk, eindelijk mn vitrinekast bouwen!
Wellicht was ie onder invloedquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
vaag figuur
Hoe laat komt de post bij jou?quote:
ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik heb wel gaskachels... geen idee of dat een probleem is (riep laatst iemand dat dat misschien niet mocht dan...) nou ja, vragen kan altijd natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vragen dat mag sowieso
quote:
k heb m vriendelijk gevraagd of ie zelf kon oprotten of dat ik m van t balkon af moest helpenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou erom in een deuk liggen als je er niet zo chaggo van zou worden. Wat een lul.
Hij laadt nog wel, maar het gebruikt geen CPU meer om de foto weer te geven en de pagina grafisch op te bouwen in je browser. Scheelt dus toch wel behoorlijk in de snelheid, zeker op iets tragere PCsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
achter een spoiler laad de foto ook, dus dat scheelt niets
alleen een linkje werkt
wat je ook kunt doen is zelf in je opties de topicgallery aanzetten, dan worden alle foto's alleen maar klein geladen zegt men
ze zijn 5... en t zijn logeerkatten voor een half jaar. heb nu standaard de plantenspuit naast mn bed staan, als ik die pak dan hoor ik ze zo de kamer uit stormen, maar als ik m 5 minuten neerzet komen ze weer terug...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef nokwanda het volgende:
@TF, zijn je katten nog redelijk jong?
De mijne deden dat. net alsof je kleine kindjes hebt. Maar nu ze groter zijn (en te maken hebben gehad met mijn gebatikte Adam en Eva poppen die heerlijk smijtmateriaal zijn) doen ze dat niet meer.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Het enige nadeel dat je dan hebt volgens mij is dat als je geen verwarming in de slaapkamer hebt het daar lekker koud is in de winter. Zit er een deurkozijn in die opening? Als dat zo is hoort daar gewoon een deur en kun je de woningbouw bellen met het verzoek om die terug te plaatsen. Scheelt jou ook weer kosten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik heb wel gaskachels... geen idee of dat een probleem is (riep laatst iemand dat dat misschien niet mocht dan...) nou ja, vragen kan altijd natuurlijk!
elastikie aan vast maken, en dan om je pols doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze zijn 5... en t zijn logeerkatten voor een half jaar. heb nu standaard de plantenspuit naast mn bed staan, als ik die pak dan hoor ik ze zo de kamer uit stormen, maar als ik m 5 minuten neerzet komen ze weer terug...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
k heb m vriendelijk gevraagd of ie zelf kon oprotten of dat ik m van t balkon af moest helpen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, kom er net achter dat ik maar nauwelijks kan lopenspierpijn in m'n benen van het laminaat leggen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]t enige waar die van onder invloed kan zijn, is t zuipen van zn ochtendurine
[..]
k heb m vriendelijk gevraagd of ie zelf kon oprotten of dat ik m van t balkon af moest helpen
Die izn misschien niet zo intelligent. Ik hoefde de mijna maar strategisch te plaatsen zodat ze hem zouden zien bij binnenkomst om effect te scoren. Alleen Kareltje heeft ze allemaal verdonkermaand. Tijdens de verhuizing ben ik twee kapotte tegengekomen op onmogelijke plekken. Hij sleepte ze gewoon achter een kast en molde wat essentiele onderdelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze zijn 5... en t zijn logeerkatten voor een half jaar. heb nu standaard de plantenspuit naast mn bed staan, als ik die pak dan hoor ik ze zo de kamer uit stormen, maar als ik m 5 minuten neerzet komen ze weer terug...
In de middag, weet niet precies hoe laatquote:
Ehquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]t enige waar die van onder invloed kan zijn, is t zuipen van zn ochtendurine
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
Hangt ervan af wat jij gaat doen als je 4 slokken op hebt. Als je dan Mr.G gaat lopen klieren zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik had gisterochtend echt enorme spierpijn toen ik mijn bed uit kwam. Belachelijk gewoon.
Dat zal toch niet óók van die 4 slokken wodka zijn gekomen?
er zit daar wel een verwarming, maar die staat altijd uit (hou van kou in de slaapkamer...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het enige nadeel dat je dan hebt volgens mij is dat als je geen verwarming in de slaapkamer hebt het daar lekker koud is in de winter. Zit er een deurkozijn in die opening? Als dat zo is hoort daar gewoon een deur en kun je de woningbouw bellen met het verzoek om die terug te plaatsen. Scheelt jou ook weer kosten.
Heb je je schoen al klaarstaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In de middag, weet niet precies hoe laat
Dan zou ik gewoon even een belletje wagen. Het mag vast wel. Maar misschien dat ze adviseren om koolmonoxide melders op te hangen. Zou zowiezo niet dom zijn om die in huis te hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er zit daar wel een verwarming, maar die staat altijd uit (hou van kou in de slaapkamer...)
Er zit geen kozijn in, alleen een grote doorgang. Maar mn ouders gaan de badkamer verbouwen en de deur+kozijn gaat eruit...
deze zijn inderdaad niet zo intelligent (dat van het slopen van de plantenspuit vind ik wel geniaal van ze trouwens!)quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die izn misschien niet zo intelligent. Ik hoefde de mijna maar strategisch te plaatsen zodat ze hem zouden zien bij binnenkomst om effect te scoren. Alleen Kareltje heeft ze allemaal verdonkermaand. Tijdens de verhuizing ben ik twee kapotte tegengekomen op onmogelijke plekken. Hij sleepte ze gewoon achter een kast en molde wat essentiele onderdelen
Mijn katten zijn verschrikkelijk. Als team al helemaal.
Ze zitten nu trouwens allemaal aan de Bach remedy rescue. De balans is nogal verstoord de laatste tijd en het wordt niet beter. Purrr vindt dat ze haar leiderschap moet opdringen aan Bijoux en dat doet ze zodanig dat Bijoux niet eens meer haar eigen lieve zelf durft te zijn, maar wegkruipt onder de bank of onder het bed
Toen we terugkwamen was het opeens zo erg omdat we een paar dagen weg waren dat het niet meer om aan te zien was.
Nou, van t lachen mssquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik had gisterochtend echt enorme spierpijn toen ik mijn bed uit kwam. Belachelijk gewoon.
Dat zal toch niet óók van die 4 slokken wodka zijn gekomen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
hahaha, nee die staan zelfs op mn verlanglijstje voor sinterklaas...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon even een belletje wagen. Het mag vast wel. Maar misschien dat ze adviseren om koolmonoxide melders op te hangen. Zou zowiezo niet dom zijn om die in huis te hebben.
Oh dát zal het zijn ja!quote:
Ik heb echt es een hele dag krom gelopen omdat ik me de hele nacht het snot gelachen hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dát zal het zijn ja!
Nok, ik zal duimen voor je mister!
En over die downtime en server verhuizing... ik snap niet zo goed dat ze zoiets niet gewoon CENTRAAL ergens allemaal uit de doeken doen. Nu is er een aankondigingstopic van Danny, een ander topic waar men er over praat waar hier laatst naar gelinkt werd, een apart topic met foto's van Iteejer... lekker overzichtelijk
Vanaf wanneer is die downtime, is dat nou al bekend? Zaterdagochtend?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:
Hah, dit is het zo ongeveer wel denk ik:
Zaterdagavond na een lange en zware dag in het ziekenhuis om 12 uur gaan slapen. Manlief, schoonpa en ik logeren in een kamer in een speciaal voor familie van patienten bedoeld huis. Rond kwart over 2 werden we wakker door herrie ergens in een andere kamer. Iemand schreeuwde en we hoorden gestommel en gebonk.
Onze 1e gedachte was dat iemand te horen had gekregen dat zijn vrouw of een ander familielid was overleden. Enkele seconden later hoorden we iemand op de gang schreeuwen "help help" dus wij onze deur voorzichtig opengedaan. Stond daar onze buurman, compleet in zijn nakie te schreeuwen dat we moesten helpen, dat ie overvallen werd en dat hij het koud had en dat de "overvaller" zich nog in zijn kamer bevond. We hebben hem een deken gegeven en voor we het wisten was meneer uit beeld verdwenen. Wel kwam er ineens een hele ranzige lucht uit zijn kamer door de hal heen waardoor we moesten hoesten en moeilijk konden ademen. Snel dus maar onze ramen opengezet.
Manlief is gewapend met een bierflesje en wijnmes naar de andere kamer gegaan om te checken. Zeker omdat het best mogelijk was dat er mensen geevacueerd moesten worden. Schoonpa en ik naar beneden gegaan (met een tasje met waardevolle spullen, voor het geval dat..), andere bewoners die al wakker waren ook. 112 gebeld. De rest van de gasten is ondertussen van hun kamer gehaald door de beveiliging van het ziekenhuis zelf. Ondertussen was ons duidelijk geworden dat de "overvaller" een hele jonge gozer was van begin 20,enkel in zijn ondergoed, sprak geen woord nederlands en had een lading parfum en "gas" in zijn gezicht gekregen van onze vriendelijke buurman. Het was namelijk geen overval, maar een uit de hand gelopen discussie over sex. De jongeman was ingehuurd voor sex maar wou het niet zonder regenjas doen en ons buurman dus wel. Jongen helemaal in paniek, buurman uit angst voor de stank en het gas naar het dak gevlucht.
Uiteindelijk bleek het iets van pepperspray te zijn (stinken!!!!!) en heeft de politie de jongeman na onderzoek in een ambulance meegenomen naar het bureau en heeft de brandweer onze buurman van het dak gehaald. Hij mocht zijn spullen inpakken en meteen vertrekken. Alle gasten konden na 4en weer terug, behalve onze kamer (nog teveel stank enzo) en een aantal van ons (waaronder ik) moesten nog onderzocht worden door een arts ivm hoesten, misselijkheid etc. Rond half 5 eindelijk weer naar bed, maar slapen heb ik niet meer gedaan.
dr komt vrijdag een topic in MED met de mededeling van de downtime van komend weekendquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dát zal het zijn ja!
Nok, ik zal duimen voor je mister!
En over die downtime en server verhuizing... ik snap niet zo goed dat ze zoiets niet gewoon CENTRAAL ergens allemaal uit de doeken doen. Nu is er een aankondigingstopic van Danny, een ander topic waar men er over praat waar hier laatst naar gelinkt werd, een apart topic met foto's van Iteejer... lekker overzichtelijk
Vanaf wanneer is die downtime, is dat nou al bekend? Zaterdagochtend?
Beetje, loop nog steeds wat te hoesten, ben 2 dagen misselijk geweest en de hoofdpijn is ook nog niet weg. Mocht dit uitkomen bij artsen dan kan ik via een civiele procedure proberen de kosten te verhalen op onze buurman. Vind het maar een eikel. Bovendien zat hij daar omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:53 schreef Maes het volgende:
Wat een bizar verhaal Bigbird. Geen nadelige gevolgen verder van de 'aanval'?
oh, dat is helemaal naar, dat je er lichamelijk last van hebt... sterkte!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Beetje, loop nog steeds wat te hoesten, ben 2 dagen misselijk geweest en de hoofdpijn is ook nog niet weg. Mocht dit uitkomen bij artsen dan kan ik via een civiele procedure proberen de kosten te verhalen op onze buurman. Vind het maar een eikel. Bovendien zat hij daar omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt...
Tjah illegaal je kontje verkopen mag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
Wat ik raar vind is dat de buurman met pepperspray spuit (zoals ik het lees dan) en dat die jongen meegenomen is naar het bureau en de buurman niet.
Dat wilde ik net vragen. Je bent toch niet voor niks in zo'n logeerhuisquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Beetje, loop nog steeds wat te hoesten, ben 2 dagen misselijk geweest en de hoofdpijn is ook nog niet weg. Mocht dit uitkomen bij artsen dan kan ik via een civiele procedure proberen de kosten te verhalen op onze buurman. Vind het maar een eikel. Bovendien zat hij daar omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt...
How are you?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel![]()
Bb, wat een verhaal![]()
![]()
Wel balen van je schoonmoeder...duurt wel lang zo![]()
Nok, feli met Nokmanda's 2e gesprek!
ja ik ook! Pepperspray is toch sowieso verboden? (en helemaal als het om zoiets gaat, die moeten ze zelf eens met pepperspray in zn kruis gezicht spuiten...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
Wat ik raar vind is dat de buurman met pepperspray spuit (zoals ik het lees dan) en dat die jongen meegenomen is naar het bureau en de buurman niet.
Vlgs mij had die gozer voor zijn eigen verdediging dat spul bij zich en is het fout gelopen. En dan gooit de buurman het op zelfverdediging en krijgt die jongen de klacht voor het bezitten van het spul.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
Ja is volgens mij wel verboden, maar word toch wel enigszins gedoogd als je bv. een vrouw bent die zo een poging tot verkrachting weet te voorkomen ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ik ook! Pepperspray is toch sowieso verboden? (en helemaal als het om zoiets gaat, die moeten ze zelf eens met pepperspray in zn kruis gezicht spuiten...)
oh, dat kan natuurlijk ook nog... maar ik zou als rechter die jongen gelijk geven voor zelfverdediging!!! een of andere soa oplopen is ook niet lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Vlgs mij had die gozer voor zijn eigen verdediging dat spul bij zich en is het fout gelopen. En dan gooit de buurman het op zelfverdediging en krijgt die jongen de klacht voor het bezitten van het spul.
Slepenquote:
Nu pas je gordijnen openquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Ynske het volgende:
hihihi, doe net mn gordijnen open zit me een duif stom aan te kijken
jaquote:
Jahaa de auto van zwager naar de garagequote:
Maar die zat dus in zn blote tokus daar op het dak en wilde er niet vanaf?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef bigbird het volgende:
Van mij mogen ze allebei de bak in vanwege de ellende die ze veroorzaakt hebben in een huis met al genoeg problemen. Hopelijk heb die vent een enorme verkoudheid overgehouden aan het op het dak zitten.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die zat dus in zn blote tokus daar op het dak en wilde er niet vanaf?
Waar is dat huis eigenlijk?
Het verhaal en dan ditquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wist je dat mijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:Mn collega heeft net schoentjes voor Chico op ebay gekocht, panterprint
Ze wilde eigenlijk uggs voor m kopen, maar die kunnen we nergens vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wist je dat mijnzich dat dit weekend afvroeg of die bestaan..
Ik zei al jawel die bestaan
Cutequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega heeft net schoentjes voor Chico op ebay gekocht, panterprint
Wohooooowquote:
Ik heb in bed gelegen mn eigen helemaal liggen ergerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wohooooow![]()
Hejje al allemaal gedaan dan?
Hoe vinje Chico zn nieuwe patta's?
Hahahaha dan had je beter gewoon op kunnen blijven kuthoerrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb in bed gelegen mn eigen helemaal liggen ergeren![]()
Die patta's zijn kek men!
Nou ga ik vreten, en die achterlijke arts terug bellen
Wat leuk!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk uggs voor m kopen, maar die kunnen we nergens vinden.
Dus nu krijgt ie dees![]()
[ afbeelding ]
Ze passen bij zn panterpakken ( hij heeft dr twee verschillende ) en bij zn zwarte pakken.quote:
ja, eigks welquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha dan had je beter gewoon op kunnen blijven kuthoerrrrrrrr![]()
Smakelijk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk uggs voor m kopen, maar die kunnen we nergens vinden.
Dus nu krijgt ie dees![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Qwea het volgende:nou, poging 2 ik word vandaag terug gebeld
die kunnen bij zn zebrapakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen bij zn panterpakken ( hij heeft dr twee verschillende ) en bij zn zwarte pakken.
Bij zebra kan t ook best toch?
quote:
Misschien moet ik trouwens vrijdag een kaartje aan mezelf sturen met daarop een bedankje dat die lul eindelijk bezorgt heeftquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
mss heb je wel weer post vandaag ook!
Zouden ze ook bij de vlammenpakken kunnen ?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet ik trouwens vrijdag een kaartje aan mezelf sturen met daarop een bedankje dat die lul eindelijk bezorgt heeft
ligt eraan. Die vlekjes van die schoenen.. als dat praktisch dezelfde kleur is als van die vlammen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zouden ze ook bij de vlammenpakken kunnen ?
Naja, als ze passen en hij wil dr op lopen koop ik anders nog wel een effen paar dat overal bij kan
Damn, wat een verhaal!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:
Hah, dit is het zo ongeveer wel denk ik:
[verhaal]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ligt eraan. Die vlekjes van die schoenen.. als dat praktisch dezelfde kleur is als van die vlammen...
Sleep well!quote:
Oh, GOED, voor mijn doen dan, ik heb bijna 3 uur geslapen, ben weer zo fit als een hoentje!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie, dat wordt een beetje too much he?
Daar moeten ze zwarte laarsjes bij
Dat was dus ook mijn reactie.....quote:
Ja, nee die kunnen daar idd niet bij neequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie, dat wordt een beetje too much he?
Daar moeten ze zwarte laarsjes bij
Psies, dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee die kunnen daar idd niet bij nee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, GOED, voor mijn doen dan, ik heb bijna 3 uur geslapen, ben weer zo fit als een hoentje!
Ja want dat was heel wat vergeleken met de nacht dr voor.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want dat was heel wat vergeleken met de nacht dr voor.
Gisteren had ik echt moeite om m ogen open te houden, vandaag helemaal niet![]()
Ik heb geloof ik tot een uur of 3 gelezen.
Daarna uurtje of zo liggen wachten en toen in slaap gevallen
Iddquote:
Moggequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef Morretje het volgende:
Hoi IngHoe is het bij jullie?
![]()
Bigbird, wat een achterlijke buurman in dat logeerhuis zeg!Oi oi..
![]()
![]()
oh-oh, zou ie er op willen lopen denk je? Volgens mij voelt dat vet raar voor ze.. Nooit meer koude voetjes, dat wel!
Het mag af en toe wel es stoer vind ik die pakjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
IddWat een pakje oh-oh! Idd, met die laarsjes wordt het wel errug veel
Twiljekopendanmop?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef Qwea het volgende:
ik ga oz ook op ebay snuffelen als ik terug ben![]()
Kijken of er nog iets leuks is
Ow ze zijn wel heel leuk hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge![]()
Chico loopt overal op, hijs idd echt blij als ie geen koude voeten heeft![]()
Hij heeft al es camouflage regenlaarsjes gehad, vond ie geweldig, maar die waren te groot en vielen m uit, dus die heb ik met dikke winst doorverkocht.
En hij heeft ook sokjes met antislip, maar die verliest ie ook steeds en dan wordt ie boos![]()
Dus ik hoop dat dees wel passen, maar anders verkoop ik ze wel weer.
Of mag die collega ze zelf houden voor dr kat![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
En ik wil een Xeon W5590 voor Mips
WASDAquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Welke zoek je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef Maes het volgende:
Ik ben op zoek naar die puppia jasjes, ik vind ze schattig maar duur dus kijk ik op marktplaats. Ebay is ook wel een idee eigenlijk.
Gaat ze daar sneller van nadenken ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Die met die bontkraagjesquote:
4x op quickquote drukken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Maes het volgende:
Nouja wat is dat nou weer? Hoe krijg ik dat voor elkaar?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik het best lenen van Mips
Hippe Hond heeft dr nog een paar in de sale, ook grote maten!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga ff douchen, en Mw Geer een schone bak geven. Later.
Ga ook eff neuzen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hippe Hond heeft dr nog een paar in de sale, ook grote maten!
Dr staan een paar van die hoodies op voor 25 euro.quote:
quote:
Niet zo goed. Ze hebben meerdere soorten bacterien gevonden nu en ze krijgen ze niet weg. Hopelijk vandaag uitslag leverpunctie, maar ben bang dat daar weinig goeds uit komt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@bigbird hoe is het met je schoonmoeder?
Dank je ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hippe Hond heeft dr nog een paar in de sale, ook grote maten!
JA ECHTquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET???????????????????????
Nou, hoe vreselijk lelijk vinjem??????quote:
Die roze ruit met bontrandje vind ik heel leukquote:
Ik vinnem poepigquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hoe vreselijk lelijk vinjem??????
Ik zoek een regenjasje das nog vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr staan een paar van die hoodies op voor 25 euro.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vinnem poepig
En baloe heb nie schruft
Gewoon een simpel dekje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zoek een regenjasje das nog vrij moeilijk.
Oeh dan moet ik terug gaan zoeken in de topics.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon een simpel dekje?
Die liggen bij de dierenwinkel in de grabbelbakken hier![]()
Wat waren dr maten nog es?
Oh, daar kun je niet echt veel mee, met Pets Paradise.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Leuke site Hippe Hond, ik moet vanavond eerst maar even hond meten![]()
Ga nu Pets Paradise zoeken.
Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef bigbird het volgende:
[..]
Niet zo goed. Ze hebben meerdere soorten bacterien gevonden nu en ze krijgen ze niet weg. Hopelijk vandaag uitslag leverpunctie, maar ben bang dat daar weinig goeds uit komt.
Oh kijk, ik vind nog een site met goedkope jasjes , als Bob een XXL past dan hebben ze daar wel een paar dingen voor je, die site is van een kennis van mequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Leuke site Hippe Hond, ik moet vanavond eerst maar even hond meten![]()
Ga nu Pets Paradise zoeken.
Echt een "foutje, bedaaaankt" gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Sorry spuit 88quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
Heb je een linkje van Pets Paradise? Ik zie door de huisdieren het paradijs niet meer
Neuh, valt reuze meequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar die kleuren, snap je nou wel hoe t bedoeld was?
Bil is echt zo paars niet toch?
Fak, ze heeft dr maar 1 natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Crap, nou wil ik twee van deze hoodies .
Daar pak ik zelf de naaimachine niet voor uit hoor!
Jaaaaa, naäpersquote:
Die van mij tijgersokken, vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef JJH het volgende:
Geer heeft van zichzelf witte sokjes, en dat vind ik precies voldoende.
Ehm, duits bolletje met eiersalade en vers geperste jus.quote:
Ik ben er nog niet uit. Ik denk ook iig verse jus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, duits bolletje met eiersalade en vers geperste jus.![]()
En jij?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij tijgersokken, vind ik ook prima.
Als ik iets wil aankleden koop ik wel een Barbie![]()
Boterhammenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij tijgersokken, vind ik ook prima.
Als ik iets wil aankleden koop ik wel een Barbie![]()
ik ook. Maar ik moet lunchenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef JJH het volgende:
Lunch? Ik heb net het ontbijt erinzitten.
Supersonischquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Elisa heeft het topic dood gemaakt
Als Elisa post denken mensen gewoon dat het topic dicht isquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Elisa heeft het topic dood gemaakt
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:43 schreef senesta het volgende:
Als Elisa post denken mensen gewoon dat het topic dicht is
quote:
En dat kan jij serieus binnenhoudenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging doen tot meeposten hier. Het gaat zo snel dat ik de laatste tijd nog maar weinig zin heb mezelf ertussen te proppen
Bigbird: heel veel sterkte... weerPfft, ik kan maar weinig anders zeggen, wat een moeilijke situatie zeg, met je schoonmoeder.
Oh ja, voor de geïnteresseerden: de verjaardag van mn moeder was leuk, we zijn naar Artis geweest en daarna uit eten. Tuurlijk een hele dikke zwarte rand, maar we hebben ons wel vermaakt
Gewoon zo af en toe ff je er tussen wringen joh. Altijd wel iemand die een samenvatting wil geven. Teruglezen is neit te doen en vaak toch 80% niet interessant.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging doen tot meeposten hier. Het gaat zo snel dat ik de laatste tijd nog maar weinig zin heb mezelf ertussen te proppen
Bigbird: heel veel sterkte... weerPfft, ik kan maar weinig anders zeggen, wat een moeilijke situatie zeg, met je schoonmoeder.
Oh ja, voor de geïnteresseerden: de verjaardag van mn moeder was leuk, we zijn naar Artis geweest en daarna uit eten. Tuurlijk een hele dikke zwarte rand, maar we hebben ons wel vermaakt
Heb ik ook steeds. Weet je wat je moet doen: gewoon iets posten en daarna als vanzelf weer inhaken. Nooit proberen terug te lezen (behalve wellicht heel selectief, zoals bijvoorbeeld al mijn kwaliteitsposts), want dan word je depriquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
En toch... moet je het daarvan hebben. Opbouwen met hele kleine stapjesquote:Oh ja, voor de geïnteresseerden: de verjaardag van mn moeder was leuk, we zijn naar Artis geweest en daarna uit eten. Tuurlijk een hele dikke zwarte rand, maar we hebben ons wel vermaakt
Die heb ik gelezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds. Weet je wat je moet doen: gewoon iets posten en daarna als vanzelf weer inhaken. Nooit proberen terug te lezen (behalve wellicht heel selectief, zoals bijvoorbeeld al mijn kwaliteitsposts), want dan word je depri
Ja klopt. Nou ja, ik ben blij dat we niet met zn 4-en depri op de bank hebben gezetenquote:En toch... moet je het daarvan hebben. Opbouwen met hele kleine stapjes
Fijn dat jullie het toch leuk gehad hebben. Die zwarte rand tsja die hoort er ook een beetje bij dat heeft gewoon heel veel tijd nodig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?quote:
dikke knuffel voor loe!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?![]()
Gisterochtend weer bij de DA geweest, die zag ietsiepietsie verbetering qua wond.
Qua gedrag is hij wel meer vooruit gegaan.
Dus vooralsnog doorgaan met AB en pijnstillers en als het goed is beginnen we morgen met een Interferon-kuur. Dat schijnt de weerstand te verhogen.
Gaat me geloof ik grof geld kosten, ze kon me niet eens vertellen hoeveel precies.
Gelukkig deze maand eindejaarsuitkering![]()
Mocht dit nu niet aanslaan, dan is er verder niets meer aan te doen, maar dan kan ik iig voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.
Best druk trouwens; zo'n Aidskat![]()
![]()
Dus blijf vooral duimen hier voor Loet...ook al is mamaLoe(t) er ff wat minder nu.
Nog ff eenvoor Bb, dan ben ik maar een zeikerd vergeleken met jullie problemen
![]()
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
Ah, speak of the devilquote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?![]()
Gisterochtend weer bij de DA geweest, die zag ietsiepietsie verbetering qua wond.
Qua gedrag is hij wel meer vooruit gegaan.
Dus vooralsnog doorgaan met AB en pijnstillers en als het goed is beginnen we morgen met een Interferon-kuur. Dat schijnt de weerstand te verhogen.
Gaat me geloof ik grof geld kosten, ze kon me niet eens vertellen hoeveel precies.
Gelukkig deze maand eindejaarsuitkering![]()
Mocht dit nu niet aanslaan, dan is er verder niets meer aan te doen, maar dan kan ik iig voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.
Best druk trouwens; zo'n Aidskat![]()
![]()
Dus blijf vooral duimen hier voor Loet...ook al is mamaLoe(t) er ff wat minder nu.
Nog ff eenvoor Bb, dan ben ik maar een zeikerd vergeleken met jullie problemen
![]()
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
![]()
Goed dat jullie er ff op uit zijn geweest
wat mb zegt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, speak of the devil
Ik hoop zo dat die kuur aan gaat slaan! Ik duim mn duimen blauw!
En niet zeggen dat je een zeikerd bentEen zieke poes is niet niks hoor, voor een poezenmama. Zeker niet gezien de ernst van Baloe zn conditie nu.
Sterkte
Niks aan toe te voegen. Dikkequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Klote zeg, toch fijn dat er nog lichtpuntje is Ing, blijven hopen. En inderdaad als het niet anders kan heb je in ieder geval alles gedaan wat in je macht lag. Maar dat punt is er gelukkig nog niet, en komt er hopelijk ook niet
Ik blijf duimen
He gatsie, een kleffe tosti. Maar das wel een goed idee van jou, denk dat ik ook een tosti ga makenquote:
Ik had er denk ik teveel ananas opgeproptquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsie, een kleffe tosti. Maar das wel een goed idee van jou, denk dat ik ook een tosti ga maken![]()
Hopelijk geen kleffe
Ga kijkenquote:
Of je laat de ananas uitlekken. Of je doet 'm er later bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had er denk ik teveel ananas opgepropt
Eens kijken hoe tosti 2 zonder ananas gaat
I agree, zal absoluut duimen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, speak of the devil
Ik hoop zo dat die kuur aan gaat slaan! Ik duim mn duimen blauw!
En niet zeggen dat je een zeikerd bentEen zieke poes is niet niks hoor, voor een poezenmama. Zeker niet gezien de ernst van Baloe zn conditie nu.
Sterkte
Oh-oh je bent een schat!!quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef nieslief het volgende:
Zo kind in bed moeders gaat ook ff liggen. Tot vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |