1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ga slapen, Qutjequote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
IK VIND DIE TT NIET KUNNEN. HET IS VERDOMME NOG GEEN HALF 12, JA!
Evengoedquote:
Het oog is groter dan de maag.quote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Evengoed![]()
Waarom meende ik dat die silo chocolade leeg moest? Ik heb buikpijn.
heb jij een SILO chocoladequote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Evengoed![]()
Waarom meende ik dat die silo chocolade leeg moest? Ik heb buikpijn.
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
geen wonder dat je buikpijn hebt![]()
quote:
Hoe wist je dat?quote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
geen wonder dat je buikpijn hebt![]()
quote:
Denk dat ik ruim voor jou wakker was (6 uur).quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ER IS IEMAND VOOR MIJ WAKKER
morguh
OIch das maar blik zolang het konijntje er maar goed vanaf gekomen is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:55 schreef MrSubtle het volgende:
Konijn veroorzaakt bizar ongeluk![]()
5 auto's in de prak, want er zat een konijntje op de weg
Hoe het konijntje het maakt is niet bekendquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OIch das maar blik zolang het konijntje er maar goed vanaf gekomen is.
En werken vandaag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe het konijntje het maakt is niet bekend
Maar da's goed nieuws, want anders had ie er wel plat gelegen ergens waarschijnlijk
Ja, lig al te werken nu, maar vertrek zo naar m'n werkgeverquote:
Pfffffffff ja. dat dacht ik vanmorgen ook, ik ga valium scoren bij oh-oh.quote:
Chloroform?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat was dat slaapmiddel ook weer wat je zo kan kopen in den winkel???
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, kom er net achter dat ik maar nauwelijks kan lopenspierpijn in m'n benen van het laminaat leggen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:02 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben nog niet begonnen aan jouw pakje trouwens, dat wordt dit weekendis wat meer werk
Oh fak wedden dat GB me weer gaat lopen stalken dat ik een leven moet krijgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 16 november 2009
03. 251 Qwea
13. 148 tombolafan
15. 137 Loveless85
22. 125 oh-oh
26. 115 Greys
35. 103 Ynske
58. 076 MrSubtle
98. 055 nieslief
That's my Qwea![]()
Nee joh, ze is 1e opperkneus, maar 2e keusquote:
Ff opsommen:quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Moggeh DML en Nieslief![]()
Hoe issie in de ziekenboeg, Nies?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:24 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen hierGaat nog steeds slecht met schoonma
![]()
Wel zaterdag iets meegemaakt wat je echt maar 1x in je leven kan hebben. Zo gauw ik tijd heb typ ik het hier uit
Van/tot wanneer is dat precies eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De reden waarom FOK! dit weekend offline is
melatoninequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfffffffff ja. dat dacht ik vanmorgen ook, ik ga valium scoren bij oh-oh.
Ik weet niet eens meer wie ik ben, ik heb t weer half 5 zien worden![]()
Maar er zit een stijgende lijn in. ik heb toch wel BIJNA 3 uur slaap gepakt vannacht![]()
Wat was dat slaapmiddel ook weer wat je zo kan kopen in den winkel???
Oh ja, goedemorgen
kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik was ook heerlijk vroeg wakker, maar koos ervoor om lekker de computer nog uit te laten en lekker wakker te worden met mijn boek en koffie op bed.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar BigBird's verhaal. Er spoken al allerlei mogelijkheden door mijn hoofd.
Mijnis uitgenodigd voor een tweede gesprek voor zijn meest gewenste nieuwe baan
Goed om te horen!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik was ook heerlijk vroeg wakker, maar koos ervoor om lekker de computer nog uit te laten en lekker wakker te worden met mijn boek en koffie op bed.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar BigBird's verhaal. Er spoken al allerlei mogelijkheden door mijn hoofd.
* mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Goed om te horen!!
Ben nog steeds aan het typen. Enige nadeel is dat het echt net een aflevering van een soap is en dus wel een lange post gaat worden straks
Jummie lange verhalen.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Goed om te horen!!
Ben nog steeds aan het typen. Enige nadeel is dat het echt net een aflevering van een soap is en dus wel een lange post gaat worden straks
Hee goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Ll liefje schatje popje zou je aub die foto achter een spoiler willen zetten popje scheetje mopje van me. De pagina laadt zo gruwelijk traag nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ll liefje schatje popje zou je aub die foto achter een spoiler willen zetten popje scheetje mopje van me. De pagina laadt zo gruwelijk traag nu.![]()
achter een spoiler laad de foto ook, dus dat scheelt nietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ll liefje schatje popje zou je aub die foto achter een spoiler willen zetten popje scheetje mopje van me. De pagina laadt zo gruwelijk traag nu.![]()
Da's ook echt wereldnieuws waarvoor je wakker wil worden of nie dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
Hier vanmorgen wakkergemaakt om half 8 omdat een huisgenoot me wilde vertellen dat hij schoonmaakhandschoenen gekocht had![]()
vaag figuur
Topicgallery staat ook aan. Foto is gewoon heel breed en hij doet lang over het opbouwen ervan. Zal wel liggen aan mijn pc maar achter een spoilertje heb ik er geen last meer vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
achter een spoiler laad de foto ook, dus dat scheelt niets
alleen een linkje werkt
wat je ook kunt doen is zelf in je opties de topicgallery aanzetten, dan worden alle foto's alleen maar klein geladen zegt men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |