Gewoon zo af en toe ff je er tussen wringen joh. Altijd wel iemand die een samenvatting wil geven. Teruglezen is neit te doen en vaak toch 80% niet interessant.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging doen tot meeposten hier. Het gaat zo snel dat ik de laatste tijd nog maar weinig zin heb mezelf ertussen te proppen
Bigbird: heel veel sterkte... weerPfft, ik kan maar weinig anders zeggen, wat een moeilijke situatie zeg, met je schoonmoeder.
Oh ja, voor de geïnteresseerden: de verjaardag van mn moeder was leuk, we zijn naar Artis geweest en daarna uit eten. Tuurlijk een hele dikke zwarte rand, maar we hebben ons wel vermaakt
Heb ik ook steeds. Weet je wat je moet doen: gewoon iets posten en daarna als vanzelf weer inhaken. Nooit proberen terug te lezen (behalve wellicht heel selectief, zoals bijvoorbeeld al mijn kwaliteitsposts), want dan word je depriquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging doen tot meeposten hier. Het gaat zo snel dat ik de laatste tijd nog maar weinig zin heb mezelf ertussen te proppen
En toch... moet je het daarvan hebben. Opbouwen met hele kleine stapjesquote:Oh ja, voor de geïnteresseerden: de verjaardag van mn moeder was leuk, we zijn naar Artis geweest en daarna uit eten. Tuurlijk een hele dikke zwarte rand, maar we hebben ons wel vermaakt
Die heb ik gelezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds. Weet je wat je moet doen: gewoon iets posten en daarna als vanzelf weer inhaken. Nooit proberen terug te lezen (behalve wellicht heel selectief, zoals bijvoorbeeld al mijn kwaliteitsposts), want dan word je depri
Ja klopt. Nou ja, ik ben blij dat we niet met zn 4-en depri op de bank hebben gezetenquote:En toch... moet je het daarvan hebben. Opbouwen met hele kleine stapjes
Fijn dat jullie het toch leuk gehad hebben. Die zwarte rand tsja die hoort er ook een beetje bij dat heeft gewoon heel veel tijd nodig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, voor de geïnteresseerden: de verjaardag van mn moeder was leuk, we zijn naar Artis geweest en daarna uit eten. Tuurlijk een hele dikke zwarte rand, maar we hebben ons wel vermaakt
quote:
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?quote:
dikke knuffel voor loe!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?![]()
Gisterochtend weer bij de DA geweest, die zag ietsiepietsie verbetering qua wond.
Qua gedrag is hij wel meer vooruit gegaan.
Dus vooralsnog doorgaan met AB en pijnstillers en als het goed is beginnen we morgen met een Interferon-kuur. Dat schijnt de weerstand te verhogen.
Gaat me geloof ik grof geld kosten, ze kon me niet eens vertellen hoeveel precies.
Gelukkig deze maand eindejaarsuitkering![]()
Mocht dit nu niet aanslaan, dan is er verder niets meer aan te doen, maar dan kan ik iig voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.
Best druk trouwens; zo'n Aidskat![]()
![]()
Dus blijf vooral duimen hier voor Loet...ook al is mamaLoe(t) er ff wat minder nu.
Nog ff eenvoor Bb, dan ben ik maar een zeikerd vergeleken met jullie problemen
![]()
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
Ah, speak of the devilquote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?![]()
Gisterochtend weer bij de DA geweest, die zag ietsiepietsie verbetering qua wond.
Qua gedrag is hij wel meer vooruit gegaan.
Dus vooralsnog doorgaan met AB en pijnstillers en als het goed is beginnen we morgen met een Interferon-kuur. Dat schijnt de weerstand te verhogen.
Gaat me geloof ik grof geld kosten, ze kon me niet eens vertellen hoeveel precies.
Gelukkig deze maand eindejaarsuitkering![]()
Mocht dit nu niet aanslaan, dan is er verder niets meer aan te doen, maar dan kan ik iig voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.
Best druk trouwens; zo'n Aidskat![]()
![]()
Dus blijf vooral duimen hier voor Loet...ook al is mamaLoe(t) er ff wat minder nu.
Nog ff eenvoor Bb, dan ben ik maar een zeikerd vergeleken met jullie problemen
![]()
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
![]()
Goed dat jullie er ff op uit zijn geweest
wat mb zegt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, speak of the devil
Ik hoop zo dat die kuur aan gaat slaan! Ik duim mn duimen blauw!
En niet zeggen dat je een zeikerd bentEen zieke poes is niet niks hoor, voor een poezenmama. Zeker niet gezien de ernst van Baloe zn conditie nu.
Sterkte
Niks aan toe te voegen. Dikkequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Klote zeg, toch fijn dat er nog lichtpuntje is Ing, blijven hopen. En inderdaad als het niet anders kan heb je in ieder geval alles gedaan wat in je macht lag. Maar dat punt is er gelukkig nog niet, en komt er hopelijk ook niet
Ik blijf duimen
He gatsie, een kleffe tosti. Maar das wel een goed idee van jou, denk dat ik ook een tosti ga makenquote:
Ik had er denk ik teveel ananas opgeproptquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsie, een kleffe tosti. Maar das wel een goed idee van jou, denk dat ik ook een tosti ga maken![]()
Hopelijk geen kleffe
Ga kijkenquote:
Of je laat de ananas uitlekken. Of je doet 'm er later bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had er denk ik teveel ananas opgepropt
Eens kijken hoe tosti 2 zonder ananas gaat
I agree, zal absoluut duimen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, speak of the devil
Ik hoop zo dat die kuur aan gaat slaan! Ik duim mn duimen blauw!
En niet zeggen dat je een zeikerd bentEen zieke poes is niet niks hoor, voor een poezenmama. Zeker niet gezien de ernst van Baloe zn conditie nu.
Sterkte
Oh-oh je bent een schat!!quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef nieslief het volgende:
Zo kind in bed moeders gaat ook ff liggen. Tot vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |