Dank je ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hippe Hond heeft dr nog een paar in de sale, ook grote maten!
JA ECHTquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET???????????????????????
Nou, hoe vreselijk lelijk vinjem??????quote:
Die roze ruit met bontrandje vind ik heel leukquote:
Ik vinnem poepigquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hoe vreselijk lelijk vinjem??????
Ik zoek een regenjasje das nog vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr staan een paar van die hoodies op voor 25 euro.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vinnem poepig
En baloe heb nie schruft
Gewoon een simpel dekje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zoek een regenjasje das nog vrij moeilijk.
Oeh dan moet ik terug gaan zoeken in de topics.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon een simpel dekje?
Die liggen bij de dierenwinkel in de grabbelbakken hier![]()
Wat waren dr maten nog es?
Oh, daar kun je niet echt veel mee, met Pets Paradise.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Leuke site Hippe Hond, ik moet vanavond eerst maar even hond meten![]()
Ga nu Pets Paradise zoeken.
Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef bigbird het volgende:
[..]
Niet zo goed. Ze hebben meerdere soorten bacterien gevonden nu en ze krijgen ze niet weg. Hopelijk vandaag uitslag leverpunctie, maar ben bang dat daar weinig goeds uit komt.
Oh kijk, ik vind nog een site met goedkope jasjes , als Bob een XXL past dan hebben ze daar wel een paar dingen voor je, die site is van een kennis van mequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Leuke site Hippe Hond, ik moet vanavond eerst maar even hond meten![]()
Ga nu Pets Paradise zoeken.
Echt een "foutje, bedaaaankt" gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Beetje, loop nog steeds wat te hoesten, ben 2 dagen misselijk geweest en de hoofdpijn is ook nog niet weg. Mocht dit uitkomen bij artsen dan kan ik via een civiele procedure proberen de kosten te verhalen op onze buurman. Vind het maar een eikel. Bovendien zat hij daar omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt...
Sorry spuit 88quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
Heb je een linkje van Pets Paradise? Ik zie door de huisdieren het paradijs niet meer
Neuh, valt reuze meequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar die kleuren, snap je nou wel hoe t bedoeld was?
Bil is echt zo paars niet toch?
Fak, ze heeft dr maar 1 natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Crap, nou wil ik twee van deze hoodies .
Daar pak ik zelf de naaimachine niet voor uit hoor!
Jaaaaa, naäpersquote:
Die van mij tijgersokken, vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef JJH het volgende:
Geer heeft van zichzelf witte sokjes, en dat vind ik precies voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |