quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk uggs voor m kopen, maar die kunnen we nergens vinden.
Dus nu krijgt ie dees![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Qwea het volgende:nou, poging 2 ik word vandaag terug gebeld
die kunnen bij zn zebrapakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen bij zn panterpakken ( hij heeft dr twee verschillende ) en bij zn zwarte pakken.
Bij zebra kan t ook best toch?
quote:
Misschien moet ik trouwens vrijdag een kaartje aan mezelf sturen met daarop een bedankje dat die lul eindelijk bezorgt heeftquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
mss heb je wel weer post vandaag ook!
Zouden ze ook bij de vlammenpakken kunnen ?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet ik trouwens vrijdag een kaartje aan mezelf sturen met daarop een bedankje dat die lul eindelijk bezorgt heeft
ligt eraan. Die vlekjes van die schoenen.. als dat praktisch dezelfde kleur is als van die vlammen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zouden ze ook bij de vlammenpakken kunnen ?
Naja, als ze passen en hij wil dr op lopen koop ik anders nog wel een effen paar dat overal bij kan
Damn, wat een verhaal!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:
Hah, dit is het zo ongeveer wel denk ik:
[verhaal]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ligt eraan. Die vlekjes van die schoenen.. als dat praktisch dezelfde kleur is als van die vlammen...
Sleep well!quote:
Oh, GOED, voor mijn doen dan, ik heb bijna 3 uur geslapen, ben weer zo fit als een hoentje!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie, dat wordt een beetje too much he?
Daar moeten ze zwarte laarsjes bij
Dat was dus ook mijn reactie.....quote:
Ja, nee die kunnen daar idd niet bij neequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie, dat wordt een beetje too much he?
Daar moeten ze zwarte laarsjes bij
Psies, dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee die kunnen daar idd niet bij nee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, GOED, voor mijn doen dan, ik heb bijna 3 uur geslapen, ben weer zo fit als een hoentje!
Ja want dat was heel wat vergeleken met de nacht dr voor.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want dat was heel wat vergeleken met de nacht dr voor.
Gisteren had ik echt moeite om m ogen open te houden, vandaag helemaal niet![]()
Ik heb geloof ik tot een uur of 3 gelezen.
Daarna uurtje of zo liggen wachten en toen in slaap gevallen
Iddquote:
Moggequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef Morretje het volgende:
Hoi IngHoe is het bij jullie?
![]()
Bigbird, wat een achterlijke buurman in dat logeerhuis zeg!Oi oi..
![]()
![]()
oh-oh, zou ie er op willen lopen denk je? Volgens mij voelt dat vet raar voor ze.. Nooit meer koude voetjes, dat wel!
Het mag af en toe wel es stoer vind ik die pakjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
IddWat een pakje oh-oh! Idd, met die laarsjes wordt het wel errug veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |