abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74775200
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
Hier vanmorgen wakkergemaakt om half 8 omdat een huisgenoot me wilde vertellen dat hij schoonmaakhandschoenen gekocht had
vaag figuur
Je zou erom in een deuk liggen als je er niet zo chaggo van zou worden. Wat een lul.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_74775204
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik ben al weer even wakker. Ik ga serieus een deur laten plaatsen tussen mn slaapkamer en woonkamer (als het mag van de woningbouw), ik wordt stapelgek van de katten...
Niet alleen rennen ze 's nachts over me heen, als het half 6 is denken ze dat de dag begint en gaan ze boven op me liggen en mn gezicht kopjes geven... Heel leuk en lief enzo, maar niet als ik slaap!

Zo, uitgezeurd! Snel een opdracht voor school inleveren en dan de auto van mn zwager naar de garage slepen, die doet het niet meer... en daarna eindelijk, eindelijk mn vitrinekast bouwen!
Dat hoef je niet te vragen dat mag sowieso
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:33:21 #103
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74775207
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
Hier vanmorgen wakkergemaakt om half 8 omdat een huisgenoot me wilde vertellen dat hij schoonmaakhandschoenen gekocht had
vaag figuur
Wellicht was ie onder invloed
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74775225
@TF, zijn je katten nog redelijk jong?
De mijne deden dat. net alsof je kleine kindjes hebt. Maar nu ze groter zijn (en te maken hebben gehad met mijn gebatikte Adam en Eva poppen die heerlijk smijtmateriaal zijn) doen ze dat niet meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_74775228
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hoe laat komt de post bij jou?
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74775233
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat hoef je niet te vragen dat mag sowieso
ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik heb wel gaskachels... geen idee of dat een probleem is (riep laatst iemand dat dat misschien niet mocht dan...) nou ja, vragen kan altijd natuurlijk!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 november 2009 @ 10:35:32 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74775268
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

t enige waar die van onder invloed kan zijn, is t zuipen van zn ochtendurine
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je zou erom in een deuk liggen als je er niet zo chaggo van zou worden. Wat een lul.
k heb m vriendelijk gevraagd of ie zelf kon oprotten of dat ik m van t balkon af moest helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:35:43 #108
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74775273
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

achter een spoiler laad de foto ook, dus dat scheelt niets
alleen een linkje werkt
wat je ook kunt doen is zelf in je opties de topicgallery aanzetten, dan worden alle foto's alleen maar klein geladen zegt men
Hij laadt nog wel, maar het gebruikt geen CPU meer om de foto weer te geven en de pagina grafisch op te bouwen in je browser. Scheelt dus toch wel behoorlijk in de snelheid, zeker op iets tragere PCs
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_74775275
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef nokwanda het volgende:
@TF, zijn je katten nog redelijk jong?
De mijne deden dat. net alsof je kleine kindjes hebt. Maar nu ze groter zijn (en te maken hebben gehad met mijn gebatikte Adam en Eva poppen die heerlijk smijtmateriaal zijn) doen ze dat niet meer.
ze zijn 5... en t zijn logeerkatten voor een half jaar. heb nu standaard de plantenspuit naast mn bed staan, als ik die pak dan hoor ik ze zo de kamer uit stormen, maar als ik m 5 minuten neerzet komen ze weer terug...
pi_74775283
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal

Ik was ook heerlijk vroeg wakker, maar koos ervoor om lekker de computer nog uit te laten en lekker wakker te worden met mijn boek en koffie op bed.

Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar BigBird's verhaal. Er spoken al allerlei mogelijkheden door mijn hoofd.

Mijn is uitgenodigd voor een tweede gesprek voor zijn meest gewenste nieuwe baan
pi_74775290
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik heb wel gaskachels... geen idee of dat een probleem is (riep laatst iemand dat dat misschien niet mocht dan...) nou ja, vragen kan altijd natuurlijk!
Het enige nadeel dat je dan hebt volgens mij is dat als je geen verwarming in de slaapkamer hebt het daar lekker koud is in de winter. Zit er een deurkozijn in die opening? Als dat zo is hoort daar gewoon een deur en kun je de woningbouw bellen met het verzoek om die terug te plaatsen. Scheelt jou ook weer kosten.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 november 2009 @ 10:36:56 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74775297
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ze zijn 5... en t zijn logeerkatten voor een half jaar. heb nu standaard de plantenspuit naast mn bed staan, als ik die pak dan hoor ik ze zo de kamer uit stormen, maar als ik m 5 minuten neerzet komen ze weer terug...
elastikie aan vast maken, en dan om je pols doen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74775298
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:

k heb m vriendelijk gevraagd of ie zelf kon oprotten of dat ik m van t balkon af moest helpen
pi_74775310
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, kom er net achter dat ik maar nauwelijks kan lopen spierpijn in m'n benen van het laminaat leggen
pi_74775316
quote:

[..]

[..]

dinsdag 17 november 2009 @ 10:38:48 #116
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74775332
Ik deed gister in de C1000 boodschappen en de wasmiddelen zijn in de aanbieding zo ook de wasverzachters van Lenor. Nou ben ik een snuffelaar dus moet ik de verschillende geurtjes ruiken voordat ik een keuze maak welke ik neem.
Loopt er zo'n halve gare (=vrouwelijke bewoonster van de BAVO alhier) met haar vinger in het verband door de gangpaden van de C1000. Met die vinger rechtop voor zich uit te waarschuwen, pas op, kijk uit ik heb een zere vinger Komt bij mij langs en roept keihard. Die moet je niet nemen die kriebelen, kriebelen kriebelen. En loopt weer door. Werkelijk wat je hier allemaal meemaakt als je even boodschappen gaat doen zeg
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_74775367
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Die izn misschien niet zo intelligent. Ik hoefde de mijna maar strategisch te plaatsen zodat ze hem zouden zien bij binnenkomst om effect te scoren. Alleen Kareltje heeft ze allemaal verdonkermaand. Tijdens de verhuizing ben ik twee kapotte tegengekomen op onmogelijke plekken. Hij sleepte ze gewoon achter een kast en molde wat essentiele onderdelen
Mijn katten zijn verschrikkelijk. Als team al helemaal.

Ze zitten nu trouwens allemaal aan de Bach remedy rescue. De balans is nogal verstoord de laatste tijd en het wordt niet beter. Purrr vindt dat ze haar leiderschap moet opdringen aan Bijoux en dat doet ze zodanig dat Bijoux niet eens meer haar eigen lieve zelf durft te zijn, maar wegkruipt onder de bank of onder het bed
Toen we terugkwamen was het opeens zo erg omdat we een paar dagen weg waren dat het niet meer om aan te zien was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:40:34 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74775369
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef nieslief het volgende:

[..]

Hoe laat komt de post bij jou?
In de middag, weet niet precies hoe laat
quote:

[..]

[..]

Eh
Dusss....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 november 2009 @ 10:42:04 #119
163650 Greys
pi_74775401
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, kom er net achter dat ik maar nauwelijks kan lopen spierpijn in m'n benen van het laminaat leggen
Whehehe

Ik had gisterochtend echt enorme spierpijn toen ik mijn bed uit kwam. Belachelijk gewoon.
Dat zal toch niet óók van die 4 slokken wodka zijn gekomen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74775419
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Whehehe

Ik had gisterochtend echt enorme spierpijn toen ik mijn bed uit kwam. Belachelijk gewoon.
Hangt ervan af wat jij gaat doen als je 4 slokken op hebt. Als je dan Mr.G gaat lopen klieren zou dat best kunnen.
pi_74775421
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:

[..]

Het enige nadeel dat je dan hebt volgens mij is dat als je geen verwarming in de slaapkamer hebt het daar lekker koud is in de winter. Zit er een deurkozijn in die opening? Als dat zo is hoort daar gewoon een deur en kun je de woningbouw bellen met het verzoek om die terug te plaatsen. Scheelt jou ook weer kosten.
er zit daar wel een verwarming, maar die staat altijd uit (hou van kou in de slaapkamer... )
Er zit geen kozijn in, alleen een grote doorgang. Maar mn ouders gaan de badkamer verbouwen en de deur+kozijn gaat eruit...
pi_74775453
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

In de middag, weet niet precies hoe laat

Heb je je schoen al klaarstaan?
pi_74775473
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

er zit daar wel een verwarming, maar die staat altijd uit (hou van kou in de slaapkamer... )
Er zit geen kozijn in, alleen een grote doorgang. Maar mn ouders gaan de badkamer verbouwen en de deur+kozijn gaat eruit...
Dan zou ik gewoon even een belletje wagen. Het mag vast wel. Maar misschien dat ze adviseren om koolmonoxide melders op te hangen. Zou zowiezo niet dom zijn om die in huis te hebben.
pi_74775481
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die izn misschien niet zo intelligent. Ik hoefde de mijna maar strategisch te plaatsen zodat ze hem zouden zien bij binnenkomst om effect te scoren. Alleen Kareltje heeft ze allemaal verdonkermaand. Tijdens de verhuizing ben ik twee kapotte tegengekomen op onmogelijke plekken. Hij sleepte ze gewoon achter een kast en molde wat essentiele onderdelen
Mijn katten zijn verschrikkelijk. Als team al helemaal.

Ze zitten nu trouwens allemaal aan de Bach remedy rescue. De balans is nogal verstoord de laatste tijd en het wordt niet beter. Purrr vindt dat ze haar leiderschap moet opdringen aan Bijoux en dat doet ze zodanig dat Bijoux niet eens meer haar eigen lieve zelf durft te zijn, maar wegkruipt onder de bank of onder het bed
Toen we terugkwamen was het opeens zo erg omdat we een paar dagen weg waren dat het niet meer om aan te zien was.
deze zijn inderdaad niet zo intelligent (dat van het slopen van de plantenspuit vind ik wel geniaal van ze trouwens!)
Weet je hoe de bach verstoord is? Of spontaan? Wel vervelend hoe het nu gaat... Hoe heet zo'n paarse stekker ook al weer? Ook om te helpen bij stress, of heb je dat al geprobeerd?
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:45:49 #125
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74775484
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Whehehe

Nou, van t lachen mss
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 10:46:16 #126
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_74775490
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal

Ik was ook heerlijk vroeg wakker, maar koos ervoor om lekker de computer nog uit te laten en lekker wakker te worden met mijn boek en koffie op bed.

Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar BigBird's verhaal. Er spoken al allerlei mogelijkheden door mijn hoofd.

Mijn is uitgenodigd voor een tweede gesprek voor zijn meest gewenste nieuwe baan
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_74775516
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:45 schreef nieslief het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon even een belletje wagen. Het mag vast wel. Maar misschien dat ze adviseren om koolmonoxide melders op te hangen. Zou zowiezo niet dom zijn om die in huis te hebben.
hahaha, nee die staan zelfs op mn verlanglijstje voor sinterklaas...
pi_74775521
Hah, dit is het zo ongeveer wel denk ik:

Zaterdagavond na een lange en zware dag in het ziekenhuis om 12 uur gaan slapen. Manlief, schoonpa en ik logeren in een kamer in een speciaal voor familie van patienten bedoeld huis. Rond kwart over 2 werden we wakker door herrie ergens in een andere kamer. Iemand schreeuwde en we hoorden gestommel en gebonk.

Onze 1e gedachte was dat iemand te horen had gekregen dat zijn vrouw of een ander familielid was overleden. Enkele seconden later hoorden we iemand op de gang schreeuwen "help help" dus wij onze deur voorzichtig opengedaan. Stond daar onze buurman, compleet in zijn nakie te schreeuwen dat we moesten helpen, dat ie overvallen werd en dat hij het koud had en dat de "overvaller" zich nog in zijn kamer bevond. We hebben hem een deken gegeven en voor we het wisten was meneer uit beeld verdwenen. Wel kwam er ineens een hele ranzige lucht uit zijn kamer door de hal heen waardoor we moesten hoesten en moeilijk konden ademen. Snel dus maar onze ramen opengezet.

Manlief is gewapend met een bierflesje en wijnmes naar de andere kamer gegaan om te checken. Zeker omdat het best mogelijk was dat er mensen geevacueerd moesten worden. Schoonpa en ik naar beneden gegaan (met een tasje met waardevolle spullen, voor het geval dat..), andere bewoners die al wakker waren ook. 112 gebeld. De rest van de gasten is ondertussen van hun kamer gehaald door de beveiliging van het ziekenhuis zelf. Ondertussen was ons duidelijk geworden dat de "overvaller" een hele jonge gozer was van begin 20,enkel in zijn ondergoed, sprak geen woord nederlands en had een lading parfum en "gas" in zijn gezicht gekregen van onze vriendelijke buurman. Het was namelijk geen overval, maar een uit de hand gelopen discussie over sex. De jongeman was ingehuurd voor sex maar wou het niet zonder regenjas doen en ons buurman dus wel. Jongen helemaal in paniek, buurman uit angst voor de stank en het gas naar het dak gevlucht.

Uiteindelijk bleek het iets van pepperspray te zijn (stinken!!!!!) en heeft de politie de jongeman na onderzoek in een ambulance meegenomen naar het bureau en heeft de brandweer onze buurman van het dak gehaald. Hij mocht zijn spullen inpakken en meteen vertrekken. Alle gasten konden na 4en weer terug, behalve onze kamer (nog teveel stank enzo) en een aantal van ons (waaronder ik) moesten nog onderzocht worden door een arts ivm hoesten, misselijkheid etc. Rond half 5 eindelijk weer naar bed, maar slapen heb ik niet meer gedaan.
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 november 2009 @ 10:49:10 #129
163650 Greys
pi_74775568
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, van t lachen mss
Oh dát zal het zijn ja!

Nok, ik zal duimen voor je mister!

En over die downtime en server verhuizing... ik snap niet zo goed dat ze zoiets niet gewoon CENTRAAL ergens allemaal uit de doeken doen. Nu is er een aankondigingstopic van Danny, een ander topic waar men er over praat waar hier laatst naar gelinkt werd, een apart topic met foto's van Iteejer... lekker overzichtelijk
Vanaf wanneer is die downtime, is dat nou al bekend? Zaterdagochtend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:50:18 #130
176471 oh-oh
pi_74775585
OMG wat een verhaal zeg, zo maak je nog es wat mee in een saai slaaphuis
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74775599
Tsjonge zeg BB wat een verhaal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 november 2009 @ 10:50:55 #132
163650 Greys
pi_74775600
Bigbird, wat een verhaal!
Daar zat je ook weer echt op te wachten na zo'n zware dag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:51:03 #133
176471 oh-oh
pi_74775603
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dát zal het zijn ja!

En over die downtime en server verhuizing... ik snap niet zo goed dat ze zoiets niet gewoon CENTRAAL ergens allemaal uit de doeken doen. Nu is er een aankondigingstopic van Danny, een ander topic waar men er over praat waar hier laatst naar gelinkt werd, een apart topic met foto's van Iteejer... lekker overzichtelijk
Ik heb echt es een hele dag krom gelopen omdat ik me de hele nacht het snot gelachen had
Dus dat kan echt!
( Groucho Marx )
pi_74775658
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:

Zaterdagavond na een lange en zware dag in het ziekenhuis om 12 uur gaan slapen. Manlief, schoonpa en ik logeren in een kamer in een speciaal voor familie van patienten bedoeld huis. Rond kwart over 2 werden we wakker door herrie ergens in een andere kamer. Iemand schreeuwde en we hoorden gestommel en gebonk.

Onze 1e gedachte was dat iemand te horen had gekregen dat zijn vrouw of een ander familielid was overleden. Enkele seconden later hoorden we iemand op de gang schreeuwen "help help" dus wij onze deur voorzichtig opengedaan. Stond daar onze buurman, compleet in zijn nakie te schreeuwen dat we moesten helpen, dat ie overvallen werd en dat hij het koud had en dat de "overvaller" zich nog in zijn kamer bevond. We hebben hem een deken gegeven en voor we het wisten was meneer uit beeld verdwenen. Wel kwam er ineens een hele ranzige lucht uit zijn kamer door de hal heen waardoor we moesten hoesten en moeilijk konden ademen. Snel dus maar onze ramen opengezet.

Manlief is gewapend met een bierflesje en wijnmes naar de andere kamer gegaan om te checken. Zeker omdat het best mogelijk was dat er mensen geevacueerd moesten worden. Schoonpa en ik naar beneden gegaan (met een tasje met waardevolle spullen, voor het geval dat..), andere bewoners die al wakker waren ook. 112 gebeld. De rest van de gasten is ondertussen van hun kamer gehaald door de beveiliging van het ziekenhuis zelf. Ondertussen was ons duidelijk geworden dat de "overvaller" een hele jonge gozer was van begin 20,enkel in zijn ondergoed, sprak geen woord nederlands en had een lading parfum en "gas" in zijn gezicht gekregen van onze vriendelijke buurman. Het was namelijk geen overval, maar een uit de hand gelopen discussie over sex. De jongeman was ingehuurd voor sex maar wou het niet zonder regenjas doen en ons buurman dus wel. Jongen helemaal in paniek, buurman uit angst voor de stank en het gas naar het dak gevlucht.

Uiteindelijk bleek het iets van pepperspray te zijn (stinken!!!!!) en heeft de politie de jongeman na onderzoek in een ambulance meegenomen naar het bureau en heeft de brandweer onze buurman van het dak gehaald. Hij mocht zijn spullen inpakken en meteen vertrekken. Alle gasten konden na 4en weer terug, behalve onze kamer (nog teveel stank enzo) en een aantal van ons (waaronder ik) moesten nog onderzocht worden door een arts ivm hoesten, misselijkheid etc. Rond half 5 eindelijk weer naar bed, maar slapen heb ik niet meer gedaan.

Dat maak je inderdaad maar 1 keer in je leven mee (hoop ik)
Ik lees hier niet zo lang mee, maar wat komen er hier een verhalen langs!
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:53:09 #135
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74775660
Wat een bizar verhaal Bigbird. Geen nadelige gevolgen verder van de 'aanval'?
Ow O+
pi_74775661
Nou, je schrikt je helemaal rot, en in het begin weet je nog niet hoe de vork in de steel zit, dus voel je je er ook niet happy bij als je man daar boven in die zooi blijft rondhangen, maar ja, misschien dat we er later nog eens om kunnen lachen
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:53:39 #137
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74775673
Jezus wat een verhaal zeg BB. Je hebt al genoeg aan je hoofd, en dan dit soort grappen erbij

* Pagan post nu maar onder zijn eigen account
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 november 2009 @ 10:54:05 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74775685
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dát zal het zijn ja!

dr komt vrijdag een topic in MED met de mededeling van de downtime van komend weekend
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 november 2009 @ 10:54:21 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74775689
BB
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74775698
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:53 schreef Maes het volgende:
Wat een bizar verhaal Bigbird. Geen nadelige gevolgen verder van de 'aanval'?
Beetje, loop nog steeds wat te hoesten, ben 2 dagen misselijk geweest en de hoofdpijn is ook nog niet weg. Mocht dit uitkomen bij artsen dan kan ik via een civiele procedure proberen de kosten te verhalen op onze buurman. Vind het maar een eikel. Bovendien zat hij daar omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt...
O+ 11-06-2009 O+
pi_74775704
Dat verhaal
pi_74775753
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef bigbird het volgende:

[..]

Beetje, loop nog steeds wat te hoesten, ben 2 dagen misselijk geweest en de hoofdpijn is ook nog niet weg. Mocht dit uitkomen bij artsen dan kan ik via een civiele procedure proberen de kosten te verhalen op onze buurman. Vind het maar een eikel. Bovendien zat hij daar omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt...
oh, dat is helemaal naar, dat je er lichamelijk last van hebt... sterkte!
en wat een hufter inderdaad, terwijl je vrouw in het ziekenhuis ligt ter plekke een jongeman bestellen...
pi_74775755
Wat ik raar vind is dat de buurman met pepperspray spuit (zoals ik het lees dan) en dat die jongen meegenomen is naar het bureau en de buurman niet.
pi_74775788
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
Wat ik raar vind is dat de buurman met pepperspray spuit (zoals ik het lees dan) en dat die jongen meegenomen is naar het bureau en de buurman niet.
Tjah illegaal je kontje verkopen mag nog steeds niet.
Maar werkelijk wat een mongool. Leuk ook voor z'n vrouw als die te horen krijgt dat haar man dat huis is uitgezet omdat hij een of andere exotische gozer uit wilde wonen zonder rubbertje
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:59:03 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74775799
ff snel

Bb, wat een verhaal
Wel balen van je schoonmoeder...duurt wel lang zo

Nok, feli met Nokmanda's 2e gesprek!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:59:15 #146
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74775806
quote:

[..]

Dat wilde ik net vragen. Je bent toch niet voor niks in zo'n logeerhuis
Ow O+
pi_74775829
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel

Bb, wat een verhaal
Wel balen van je schoonmoeder...duurt wel lang zo

Nok, feli met Nokmanda's 2e gesprek!
How are you?
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:00:14 #148
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74775833
Ingetje
Hoe gaat het?
Ow O+
pi_74775910
quote:
ja ik ook! Pepperspray is toch sowieso verboden? (en helemaal als het om zoiets gaat, die moeten ze zelf eens met pepperspray in zn kruis gezicht spuiten... )
pi_74775923
quote:
Vlgs mij had die gozer voor zijn eigen verdediging dat spul bij zich en is het fout gelopen. En dan gooit de buurman het op zelfverdediging en krijgt die jongen de klacht voor het bezitten van het spul.
O+ 11-06-2009 O+
pi_74775931
tot straks, ik ga slepen!
pi_74775954
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja ik ook! Pepperspray is toch sowieso verboden? (en helemaal als het om zoiets gaat, die moeten ze zelf eens met pepperspray in zn kruis gezicht spuiten... )
Ja is volgens mij wel verboden, maar word toch wel enigszins gedoogd als je bv. een vrouw bent die zo een poging tot verkrachting weet te voorkomen ofzo?

Maar dit ligt natuurlijk wel wat anders.

Beide de bak in, die ouwe gek omdat hij niet spoort en met pepperspray en troep gaat spuiten als hij niet zonder condoom mag, en die andere viespeuk voor illegale prostitutie
pi_74775974
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef bigbird het volgende:

[..]

Vlgs mij had die gozer voor zijn eigen verdediging dat spul bij zich en is het fout gelopen. En dan gooit de buurman het op zelfverdediging en krijgt die jongen de klacht voor het bezitten van het spul.
oh, dat kan natuurlijk ook nog... maar ik zou als rechter die jongen gelijk geven voor zelfverdediging!!! een of andere soa oplopen is ook niet lekker
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 november 2009 @ 11:06:28 #154
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74775984
hihihi, doe net mn gordijnen open zit me een duif stom aan te kijken
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:10:22 #155
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74776091
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Slepen
Ow O+
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:10:44 #156
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74776099
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Ynske het volgende:
hihihi, doe net mn gordijnen open zit me een duif stom aan te kijken
Nu pas je gordijnen open
Ow O+
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:27 #157
176471 oh-oh
pi_74776116
Mn collega heeft net schoentjes voor Chico op ebay gekocht, panterprint
( Groucho Marx )
pi_74776126
Van mij mogen ze allebei de bak in vanwege de ellende die ze veroorzaakt hebben in een huis met al genoeg problemen. Hopelijk heb die vent een enorme verkoudheid overgehouden aan het op het dak zitten.
O+ 11-06-2009 O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 november 2009 @ 11:12:16 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74776130
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Maes het volgende:

[..]

Nu pas je gordijnen open
ja k ben graag aangekleed voordat ik mn gordijnen open doe
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74776134
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Maes het volgende:

[..]

Slepen
Jahaa de auto van zwager naar de garage
pi_74776142
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef bigbird het volgende:
Van mij mogen ze allebei de bak in vanwege de ellende die ze veroorzaakt hebben in een huis met al genoeg problemen. Hopelijk heb die vent een enorme verkoudheid overgehouden aan het op het dak zitten.
Maar die zat dus in zn blote tokus daar op het dak en wilde er niet vanaf?

Waar is dat huis eigenlijk?
pi_74776180
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar die zat dus in zn blote tokus daar op het dak en wilde er niet vanaf?

Waar is dat huis eigenlijk?
relnicht
pi_74776184
quote:

[..]

Het verhaal en dan dit
pi_74776211
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Wist je dat mijn zich dat dit weekend afvroeg of die bestaan..
Ik zei al jawel die bestaan
pi_74776222
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef nieslief het volgende:

[..]

relnicht
Ja die zat op het dak ja

Maar serieus, ik vraag 't me best af waar het dan is
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:17:46 #166
176471 oh-oh
pi_74776278
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wist je dat mijn zich dat dit weekend afvroeg of die bestaan..
Ik zei al jawel die bestaan
Ze wilde eigenlijk uggs voor m kopen, maar die kunnen we nergens vinden.
Dus nu krijgt ie dees
( Groucho Marx )
pi_74776317
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Cute

Ik laat de details even achterwege van waar enzo, omdat dit soort nieuws hen hun sponsors kan kosten en ze konden hier zelf helemaal niets aan doen. De directie vond het echt heel erg en ik zou het vervelend vinden als dit hen meer problemen levert
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:19:17 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776326
heej ik ben wakker!

Nog steeds
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:20:52 #169
176471 oh-oh
pi_74776366
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef Qwea het volgende:
heej ik ben wakker!

Nog steeds
Wohooooow
Hejje al allemaal gedaan dan?
Hoe vinje Chico zn nieuwe patta's?
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:22:49 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776423
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wohooooow
Hejje al allemaal gedaan dan?
Hoe vinje Chico zn nieuwe patta's?
Ik heb in bed gelegen mn eigen helemaal liggen ergeren

Die patta's zijn kek men!

Nou ga ik vreten, en die achterlijke arts terug bellen
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:24:05 #171
176471 oh-oh
pi_74776461
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb in bed gelegen mn eigen helemaal liggen ergeren

Die patta's zijn kek men!

Nou ga ik vreten, en die achterlijke arts terug bellen
Hahahaha dan had je beter gewoon op kunnen blijven kuthoerrrrrrrr
Smakelijk!
( Groucho Marx )
pi_74776516
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dus nu krijgt ie dees
[ afbeelding ]
Wat leuk!!!
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:26:49 #173
176471 oh-oh
pi_74776538
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat leuk!!!
Ze passen bij zn panterpakken ( hij heeft dr twee verschillende ) en bij zn zwarte pakken.
Bij zebra kan t ook best toch?
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:26:58 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776541
nou, poging 2 ik word vandaag terug gebeld
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:27:30 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776560
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hahahaha dan had je beter gewoon op kunnen blijven kuthoerrrrrrrr
Smakelijk!
ja, eigks wel hoe was jouw nacht?
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:27:33 #176
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74776561
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dus nu krijgt ie dees
[ afbeelding ]
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:27:35 #177
176471 oh-oh
pi_74776562
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Qwea het volgende:
nou, poging 2 ik word vandaag terug gebeld

mss heb je wel weer post vandaag ook!
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:28:06 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776577
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ze passen bij zn panterpakken ( hij heeft dr twee verschillende ) en bij zn zwarte pakken.
Bij zebra kan t ook best toch?
die kunnen bij zn zebrapakken
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:28:12 #179
176471 oh-oh
pi_74776579
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik lag in een deuk, ik krijg die dus voor mijn verjaardag van dr he
Ik had haar een HK adventkalender gegeven
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:28:44 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776589
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

mss heb je wel weer post vandaag ook!
Misschien moet ik trouwens vrijdag een kaartje aan mezelf sturen met daarop een bedankje dat die lul eindelijk bezorgt heeft
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:28:56 #181
176471 oh-oh
pi_74776595
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

die kunnen bij zn zebrapakken
Zouden ze ook bij de vlammenpakken kunnen ?
Naja, als ze passen en hij wil dr op lopen koop ik anders nog wel een effen paar dat overal bij kan
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:29:11 #182
176471 oh-oh
pi_74776600
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Misschien moet ik trouwens vrijdag een kaartje aan mezelf sturen met daarop een bedankje dat die lul eindelijk bezorgt heeft
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:29:50 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776615
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Zouden ze ook bij de vlammenpakken kunnen ?
Naja, als ze passen en hij wil dr op lopen koop ik anders nog wel een effen paar dat overal bij kan
ligt eraan. Die vlekjes van die schoenen.. als dat praktisch dezelfde kleur is als van die vlammen...
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:31:43 #184
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74776683
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:

[verhaal]
Damn, wat een verhaal! Nouja zeg.... Bizar. En dan ligt zn vrouw ook nog in het ziekenhuis??

En idd, pepperspray is echt kutspul...
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:32:34 #185
176471 oh-oh
pi_74776711
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

ligt eraan. Die vlekjes van die schoenen.. als dat praktisch dezelfde kleur is als van die vlammen...

Kweenie, dat wordt een beetje too much he?
Daar moeten ze zwarte laarsjes bij
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:33:32 #186
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74776738
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Sleep well!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:34:30 #187
176471 oh-oh
pi_74776763
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja, eigks wel hoe was jouw nacht?
Oh, GOED, voor mijn doen dan, ik heb bijna 3 uur geslapen, ben weer zo fit als een hoentje!
( Groucho Marx )
pi_74776766
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_74776824
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat was dus ook mijn reactie.....
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:37:52 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776867
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, nee die kunnen daar idd niet bij nee
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:38:25 #191
176471 oh-oh
pi_74776888
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, nee die kunnen daar idd niet bij nee
Psies, dat zeg ik
Die pakken hebben ze vandaag aan.
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:38:33 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776892
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh, GOED, voor mijn doen dan, ik heb bijna 3 uur geslapen, ben weer zo fit als een hoentje!
na 3u slaap, fit?

respect
pi_74776910
Hoi Ing Hoe is het bij jullie?

Bigbird, wat een achterlijke buurman in dat logeerhuis zeg! Oi oi..

oh-oh, zou ie er op willen lopen denk je? Volgens mij voelt dat vet raar voor ze.. Nooit meer koude voetjes, dat wel!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:39:53 #194
176471 oh-oh
pi_74776936
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

na 3u slaap, fit?

respect
Ja want dat was heel wat vergeleken met de nacht dr voor.
Gisteren had ik echt moeite om m ogen open te houden, vandaag helemaal niet
Ik heb geloof ik tot een uur of 3 gelezen.
Daarna uurtje of zo liggen wachten en toen in slaap gevallen
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:40:30 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74776946
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja want dat was heel wat vergeleken met de nacht dr voor.
Gisteren had ik echt moeite om m ogen open te houden, vandaag helemaal niet
Ik heb geloof ik tot een uur of 3 gelezen.
Daarna uurtje of zo liggen wachten en toen in slaap gevallen

ik zal zo baloe eens uitlaten.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:25 #196
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74776970
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Idd Wat een pakje oh-oh! Idd, met die laarsjes wordt het wel errug veel
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:38 #197
176471 oh-oh
pi_74776977
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef Morretje het volgende:
Hoi Ing Hoe is het bij jullie?

Bigbird, wat een achterlijke buurman in dat logeerhuis zeg! Oi oi..

oh-oh, zou ie er op willen lopen denk je? Volgens mij voelt dat vet raar voor ze.. Nooit meer koude voetjes, dat wel!
Mogge
Chico loopt overal op, hijs idd echt blij als ie geen koude voeten heeft
Hij heeft al es camouflage regenlaarsjes gehad, vond ie geweldig, maar die waren te groot en vielen m uit, dus die heb ik met dikke winst doorverkocht.
En hij heeft ook sokjes met antislip, maar die verliest ie ook steeds en dan wordt ie boos
Dus ik hoop dat dees wel passen, maar anders verkoop ik ze wel weer.
Of mag die collega ze zelf houden voor dr kat
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:42:42 #198
176471 oh-oh
pi_74777002
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd Wat een pakje oh-oh! Idd, met die laarsjes wordt het wel errug veel
Het mag af en toe wel es stoer vind ik die pakjes.
Stofje komt helemaal uit Amerika
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:42:54 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74777013
ik ga oz ook op ebay snuffelen als ik terug ben

Kijken of er nog iets leuks is
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:43:03 #200
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74777018