Nieuwe kopenquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Blackninjadude het volgende:
Het waren 3 mooie jarenHoe ga ik nu mijn dag vullen?
Zolang ik de ps3 heb game ik via wifi met wpa beveiliging en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haal volgende week woensdag mijn PS3 (wanneer mijn salaris weer gestort is)
Heb al een hub aangeschaft zodat ik direct online kan
Klopt het dat het online gamen op de PS3 op een Wifi met WPA beveiliging problemen kan opgeven ?
Nope, je moet alleen zorgen dat de juiste poorten openstaan. PS3 heeft echter nog een b/g-WiFi-unit en dat zijn niet de meest krachtige/stabiele signalen. Het kan dus zo zijn dat als de ontvangst niet optimaal is, je lag enorm is of dat je verbinding wegvalt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat als je signaal sterkte niet boven de 80% uitkomt, je beter een bedraadde verbinding of een repeater/amplifier gaan overwegen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haal volgende week woensdag mijn PS3 (wanneer mijn salaris weer gestort is)
Heb al een hub aangeschaft zodat ik direct online kan
Klopt het dat het online gamen op de PS3 op een Wifi met WPA beveiliging problemen kan opgeven ?
Router had ik al beneden staan, van daar uit loopt hij naar mijn kamer.quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, je moet alleen zorgen dat de juiste poorten openstaan. PS3 heeft echter nog een b/g-WiFi-unit en dat zijn niet de meest krachtige/stabiele signalen. Het kan dus zo zijn dat als de ontvangst niet optimaal is, je lag enorm is of dat je verbinding wegvalt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat als je signaal sterkte niet boven de 80% uitkomt, je beter een bedraadde verbinding of een repeater/amplifier gaan overwegen.
Waarom heb je een hub en geen router gekocht?
Zolang je niet tegelijk gaat zitten downloaden op je PC en gamen op je PS3 moet dat wel goed gaan denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Router had ik al beneden staan, van daar uit loopt hij naar mijn kamer.
Niet echt zin om nog een kabel door te trekken, dus nu op de kabel die naar mijn kamer gaat een hub aangesloten en die aangesloten op mijn pc (en vanaf volgende week op de PS3)
Nja heb toch 100 mbit liggen hier, dus hij moet het wel aankunnen over 1 kabel denk ik
Aah waarschijnlijk is het gewoon een beetje gamen en tegelijkertijd msnen ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang je niet tegelijk gaat zitten downloaden op je PC en gamen op je PS3 moet dat wel goed gaan denk ikhoud er wel rekening mee dat 100MB een beetje krap is voor HD films streamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Als mijn PS3 het net zolang uit houdt als mijn 360 komt het goed.
Door dat te posten heb je jouw 360 en PS3 zojuist gejinxedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Living on the edgequote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Door dat te posten heb je jouw 360 en PS3 zojuist gejinxed
quote:Which just about sums it all up. There's no question that Ratchet & Clank: A Crack in Time is a quality platformer, complete with a superb combat system, decent puzzles, fun weapons, pretty visuals and plenty of variation. If you've never played a R&C game before, you should, and this is a great place to start. If you're a fan who just wants more of the same, you won't be disappointed.
Want er komen teogenwoordig nog zoveel platformers uitquote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
3D platformer van het jaar!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zwaar kut ninjadude![]()
Zo, ben weer een jaar ouder gewordenNow what?
Bronquote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Cheiron het volgende:
Oef, Infamous voor 15pond inc verzenden.. maar moet nog uncharted 2 en assassins creed spelen.. the horror.
100mb is bij mij wel genoeg om 720p series te streamen via ps3mediacenter. Dit ging net niet via wifi. Dat je tegenwoordig nog hubs kan kopen, switches zijn toch wel gemeengoed geworden.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang je niet tegelijk gaat zitten downloaden op je PC en gamen op je PS3 moet dat wel goed gaan denk ikhoud er wel rekening mee dat 100MB een beetje krap is voor HD films streamen.
Die 3 beelden die ik heb geplaatst zijn niet ingame. Check daarvoor gewoon gametrailers ofzo. Het ziet er wel fantastisch uit trouwensquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:05 schreef Kn0x het volgende:
Zijn de beelden van R&C nou de cutscenes of in-game?
720p is dan ook geen HDquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:07 schreef Webby het volgende:
[..]
100mb is bij mij wel genoeg om 720p series te streamen via ps3mediacenter. Dit ging net niet via wifi. Dat je tegenwoordig nog hubs kan kopen, switches zijn toch wel gemeengoed geworden.
Dank jequote:Op dinsdag 17 november 2009 01:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Want er komen teogenwoordig nog zoveel platformers uit
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Bron
Heb er zojuist een weten te bemachtigen.quote:For anyone NOT in North America, you can still get get your code from FilePlanet without messing up with american proxies and such:
1-sign-up/login to your IGN/Fileplanet account
2-Go to this link and follow instructions: http://www.fileplanet.com/promotion/...ignup_reg.aspx (no stupid "North America only" error message)
3-Get your beta key that can be redeemed on a US PSN account
4-?????
5-Profit (starting from 19th November)
Al sinds de zomerquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat spel ziet er ook gruwelijk uit
weet iemand of die al uit is ?
Sgt. Pepperquote:
Is Infamous beter ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al sinds de zomerMatig spel ook.
[..]
Sgt. Pepper?
Infamous is mijlen beter. Geen online alle 2.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is Infamous beter ?
En heeft 1 van die 2 een online multiplayer modus ?
Zijn er nog andere toffe spellen om te kopen naar MW2 en Uncharted 2 ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Infamous is mijlen beter. Geen online alle 2.
quote:Infamous 2 womöglich mit "Online-Mehrspieler-Modus"
17.11.09 - In Infamous 2 könnte es vielleicht einen "Online-Mehrspieler-Modus" geben. Das lässt sich einem Stellenangebot von Entwickler Sucker Punch entnehmen.
In der Stellenausschreibung wird ein "Network Programmer" für die PS3 gesucht. Offiziell hat Sucker Punch bislang aber noch kein Infamous 2 angekündigt.
BRÜTAL LEGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn er nog andere toffe spellen om te kopen naar MW2 en Uncharted 2 ?
Met online mode dus
Wipeout HD/Fury.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn er nog andere toffe spellen om te kopen naar MW2 en Uncharted 2 ?
Met online mode dus
JUIST PRON IN HDquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:28 schreef Fallen het volgende:
http://blog.eu.playstation.com/2009/11/17/vidzone-territory-expansion-11-new-countries…the-dates-you-have-all-been-waiting-for/
26 November krijgen we eindelijk toegang tot Vidzone!
quote:Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
1 x Assassin's Creed 2 White Edition LE (PS3)
*edit.....ow wacht.het is muziekquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JUIST PRON IN HD, hehe zal wel weer charmed worden
quote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
quote:1UP:
Assassin's Creed 2 is a much better game than its predecessor. For one thing, it's actually a complete game, possessing a beginning, a middle, and an end, where the original Creed had a very interesting beginning and a satisfying end connected by 20 hours of interminable grey tedium. And while this sequel may not feel quite as fresh as the first game's handful of exceptional moments did, it serves up a more consistently enjoyable experience from start to finish.
A-
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
quote:Gametrailers:
Assassin’s Creed II has plenty of fixes and additions, but the story can drag, and the sense of awe that the parkour provided two years ago is muted. Yet new mission types, freedom from a linear quest, added depth, and a stronger historical bent fortify the overall experience. There’s still no other game quite like it, and whether you dismissed the first game or absolutely loved it, this is one creed worth taking.
9.2
quote:IGN:
Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.
9.2
quote:
quote:EDGE:
Many players immersed in all Assassin’s Creed II has to offer will find these issues nitpicking. Certainly, Ubisoft Montreal has succeeded in welding a game to what once felt like a proof of concept, and without overshadowing its many strengths. Much devolves into mere stuff – one sword is much like another; a painting’s easily bought and just fills a hole in the wall – and once the story is over there’s little reason to replay it. At the end of it all, though, you’re left with that setting, those cities, and Ezio, and they lend the experience a substance that endures.
8.0
quote:Gameinformer:
Assassin’s Creed II is a complex, mature, and engaging journey from beginning to end. It stands as a benchmark for design that combines innovative ideas with tried-and-true techniques to create one of the great games of this generation.
9.5
quote:G4TV:
The good news is that there's still room for the series to grow, and judging by how far they've advanced the Templar vs. Assassin battle, the merging of the past and present, and the mystical/religious/scientific brew that is the overarching plot, we're going to go in some very interesting directions. If you saw past Assassin’s Creed's flaws, you'll love this one even more. If not, Assassin’s Creed II proves that Ubisoft Montreal deserves the opportunity to win you back.
4/5
upscalen is 1337quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie een boel mensen de GoW-Collection kopen terwijl ze deel 1 en 2 toch al oorspronkelijk gespeeld hebben... waarom? Graphicshoeren? Trophies?(Geen BC?, maar zelfs dan...)
Zal ik het je nog mooier vertellen. Ik heb hier GoW 1 en 2 voor de ps2 liggen, ongespeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie een boel mensen de GoW-Collection kopen terwijl ze deel 1 en 2 toch al oorspronkelijk gespeeld hebben... waarom? Graphicshoeren? Trophies?(Geen BC?, maar zelfs dan...)
In de warte versie zit je onder de wrattenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat is nou het verschil tussen die witte en warte editie
Nog een paar dagen wachtenquote:Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
Idem hier. Geen geld voor twee van zulke games!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef SToRM81 het volgende:
Ik krijg zojuist een mailtje van VideoGamesPlus over de GoW Collection:
[..]
Nog een paar dagen wachten![]()
Ik zit ook nog te wachten op mijn mailtje, zul je zien dat ik straks weer weken moet wachten voordat ze hem verzendenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef torn_Machina het volgende:
Ik wil mijn mailtje ook van Videogameplus.
Neeeeeeee doom denker gijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te wachten op mijn mailtje, zul je zien dat ik straks weer weken moet wachten voordat ze hem verzenden
Ik ga altijd uit van het ergste, kan het alleen maar meevallenquote:
quote:Your order has been updated to the following status.
New status: Preorder Shipped
Hier ook goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van het ergste, kan het alleen maar meevallen![]()
Gelukkig valt het ook mee:
[..]
Ik ga ook maar even afwachten...En daarbij heb ik genoeg andere games om uit te spelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef Fallen het volgende:
Ondanks alle lovende kritieken over AC2, ik wacht toch echt tot het een platinum titel wordt. De eerste heb wel uitgespeeld, maar vond het zo tegenvallen. Ik ga dat niet nog een keer wagen.
quote:No More Heroes Coming To Xbox 360, PS3?
Grasshopper Manufacture may finally be making the leap to the Xbox 360 and PlayStation 3 with a new No More Heroes game, rumored to have been revealed in the latest issue of Famitsu magazine [Update - yup, it's in there]
And that's about all we know at this stage, other than a supposed title, No More Heroes: Heroes Paradise.
But we can't say that No More Heroes making the high-definition transition from the Wii to the PS3/360 is much of a surprise. Grasshopper lead Goichi Suda has previously expressed his interest in bringing Travis Touchdown and crew to other consoles.
And, considering Suda's interest in Project Natal—and presumably Sony's PS3 motion controller—the No More Heroes franchise seems like a no-brainer kind of port.
Or maybe Suda and crew were motivated by No More Heroes' Japanese publisher Marvelous Entertainment, which has expressed its disappointment with domestic sales on Nintendo's console, hinting at the possibility of up-res ports of its moderately selling Wii games.
We'll know for sure later this week, when Famitsu would likely reveal more.
UPDATE - The game is indeed in the latest issue of Famitsu, which reveals that it's due out in Japan on February 25. Some new stuff being added for the platform jump include Japanese voice-acting and a game mode where the ladies aren't wearing too many clothes.
You can check out some images from the game below.
Ik heb van de oude 3 delen enkel 1 en 3 (gedeeltelijk) gespeeld. Geen idee wat het verhaal daar was. Ik weet in ieder geval wel dat de huidige trilogie in de toekomst speelt (R&C Future heet het ook in de US), dus het zou te verklaren kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 02:22 schreef Gamer_V het volgende:
Dat gezegd hebbende, waarom gaat het nieuwste deel erover dat Ratchet de laatste van de Lombax is? Zou toch zweren dat er in deel 1 en 2 ook al van die beesten zaten...
Je bent er mee bekend dat je gatecrasher alleen in een jamsession kan doen hé.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:05 schreef janrad het volgende:
Moet nog 3 Trophys halen in Dirt2. Voor een Trophy moet ik alle online events gedaan hebben en ik moet er nog een en dat is de cate crasher maar die speelt schijnbaar niemand online.
Ik heb me echt doodgelachen bij die game, damn wat slecht!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze game mogen spelen op mijn Wii voordat ik deze verkocht! Fantastische originele game voor wie van vage Japanse titels houdt!
http://blog.eu.playstatio(...)t-details/#more-9953quote:Television lovers in other parts of Europe can now enjoy faster access to catch-up on TV with the addition of the following on-demand TV sites to the XMB over the next few days–
NOS – Netherlands
Dat zou de beste firmware update sinds tijden zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef SToRM81 het volgende:
Uitzendinggemist bij de aankomende PS3 update? Daar lijkt het wel op:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)t-details/#more-9953
Wist ik niet, ga vanavond even opnieuw proberen. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je bent er mee bekend dat je gatecrasher alleen in een jamsession kan doen hé.
Heb zelf namelijk ook lang gezocht in pro tour online, alleen daar wordt ie idd niet gespeeld
Het staat op de officiële Playstation blogquote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat zou de beste firmware update sinds tijden zijn![]()
Nu nog maar even afwachten of het ook waar is.
Via ebay?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
Whoohoo! Eindelijk, na 4,5 week wachten m'n witte Dualshock 3 binnen![]()
This is why we can't have nice thingsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Fallen het volgende:
Maar dat NOS gebeuren werkte toch al in de browser?
Dan kreeg je een pagina ala Youtube XL, waar je het NOS journaal, Jeugd-Journaal en nog iets kon bekijken.
Prima overigens als ze daar een aparte app voor maken, maar waarom nu weer een nieuw XMB item? Kan prima onder Video lijkt me.
!define nice thingsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things
Als je dat klagen noemt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gratis extra'tjes, altijd over geklaagt worden.
Als het idd gewoon een volledige app is voor uitzendinggemist dan is het wel erg fijn, al ben ik idd ook bang dat het meer iets zal zijn om alleen NOS journaal etc mee te kunnen bekijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het staat op de officiële Playstation blogDus ik neem aan dat het waar is
Ik hoop alleen dat het niet alleen de NOS is maar dat het alle publieke omroepen zijn.
quote:Morgenavond 18 november heeft Dynabyte van 18:30 tot 20:30 een speciale klantenkaartavond in alle vestigingen en van 18.00 tot 24.00 online op de website. Je krijgt 15% korting op het gehele assortiment! Dus ook op gameconsoles, pc's, laptops, ipods en noem maar op. Je hoeft alleen maar morgenavond in te loggen met je klantenkaart.
Toch schijnt ie echt geweldig te zijn, ik haal m ooit wel een keertje uit de budgetbak.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bayonetta krijgt een 9 van Eurogamer, maar ik blijf het een vreemde game vinden... Puur en alleen eigenlijk vanwege het design van de hoofdpersoon.
[ afbeelding ]
Dat neem je toch niet serieus? Op hoge hakken?
Nee, ik heb hem bij Dealextreme gekocht, hij was eerder niet leverbaar bij de leverancier. Vandaar dat het zo lang geduurd heeft.quote:
Ach zo ken ik ook een loodgieter die niet helemaal geloofwaardig is in z'n rol als constante redder van een prinses...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bayonetta krijgt een 9 van Eurogamer, maar ik blijf het een vreemde game vinden... Puur en alleen eigenlijk vanwege het design van de hoofdpersoon.
[ afbeelding ]
Dat neem je toch niet serieus? Op hoge hakken?
Same here, al weet ik wel bijna zeker dat het een neppe isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:01 schreef rakotto het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn witte controller die ik via Ebay heb gekocht.Zou deze week of de volgende binnen moeten komen.
Same, werd wel wat eentonig op een gegeven momentquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef Fallen het volgende:
Ondanks alle lovende kritieken over AC2, ik wacht toch echt tot het een platinum titel wordt. De eerste heb wel uitgespeeld, maar vond het zo tegenvallen. Ik ga dat niet nog een keer wagen.
Juistquote:Op woensdag 18 november 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze game mogen spelen op mijn Wii voordat ik deze verkocht! Fantastische originele game voor wie van vage Japanse titels houdt!
Had ik ook idd ,daarna had ik hem zoquote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je bent er mee bekend dat je gatecrasher alleen in een jamsession kan doen hé.
Heb zelf namelijk ook lang gezocht in pro tour online, alleen daar wordt ie idd niet gespeeld
Stemmen kan hier.quote:Video Game Awards 2009 Brings You Exclusive Premieres and More...
Put your Modern Warfare 2 multiplayer match on pause for a minute and get ready -- it's time for the 2009 Video Game Awards! After months of secrecy, today we're ready to start sharing details about our biggest VGAs ever, set to air LIVE on Saturday, December 12th.
By Geoff Keighley
This year's show features awards for the best games of 2009, plus amazing world premieres of the most anticipated games for 2010 and 2011. And to add even more intrigue, almost all the world premieres will be ANNOUNCEMENTS of new, never-before-seen games.
Today we're announcing our first premiere -- HALO: REACH, a game that has been announced but never shown. All of us at Spike are incredibly excited to be working with Bungie and Xbox to bring you the first-ever look at the VGAs. At E3, Bungie's Joe Staten announced that the game, a prequel to the Halo trilogy, is coming out in the Fall of 2010. He also screened a brief teaser trailer that showed nothing more than the planet Reach from space. At the VGAs you'll finally get to see the world of Reach for the first time --- and I promise that you won't be disappointed.
Over the next three weeks we will be sharing more details on the other world premieres right here on Spike.com and GameTrailers.com. So please check back frequently to learn more about what we have planned for the show. I can hardly wait to tell you about some of the other exciting surprises we're planning with all the major game publishers. Publishers contributing exclusive new content to the VGAs include 2K, Activision, Disney Interactive Studios, Electronic Arts, LucasArts Entertainment, Microsoft Game Studios, THQ, Ubisoft, Warner Bros. Interactive Entertainment, and more to be announced in the coming weeks.
Until then, check out the nominees and vote for your favorites in all the categories! Voting will be open until Friday, December 11th right here at vga.spike.com.
And don't forget to watch the 2009 VGAs, LIVE on Saturday December 12th at 8 PM (7 Central) on Spike in high-definition!
quote:Kane & Lynch 2: Dog Days officially announced for 2010
IO Interactive has officially announced that Kane & Lynch 2: Dog Days is coming to PC, PS3 and Xbox 360 in 2010.
The shooter takes place in the “gritty Shanghai underworld” visually looks like a documentary film, and will be released under the Eidos label.
“Gamers are always looking for something new and that is exactly what they are going to get with Kane & Lynch 2: Dog Days,” said Niels Jørgensen, general manager for IO Interactive.
“A special thanks to gamers worldwide for their feedback. They are certainly in for a shock as we, with immense pride, welcome back our two dear, violent and somewhat unfortunate friends.”
The game also includes a “fragile alliance” multiplayer mode, but details on that were not given.
Looks like the boys are back, kids.
alles is mooi naar uncharted 2 gegaan van mijquote:Op woensdag 18 november 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stemmen kan hier.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef marcek het volgende:
Best soundtrack categorie lijkt in mijn idee teveel op de best original score categorie.
De stem voor best voice is trouwens niet voor mij aan drake vergeven, die eer kwam mark hamill met de joker toe.
Daar gaat mijn stem ook naartoequote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef marcek het volgende:
Best soundtrack categorie lijkt in mijn idee teveel op de best original score categorie.
De stem voor best voice is trouwens niet voor mij aan drake vergeven, die eer kwam mark hamill met de joker toe.
You payed to much man.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag AC2 White edition binnen van de FRS. Echt een mooi beeldje er bij. Geen goedkoop kut ding maar echt eentje waar werk van is gemaakt. Veel kleine details, alleen wel een beetje jammer dat hij recht naar beneden kijkt.
Met max. hoeveel personen kan je dat zo doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Cheiron het volgende:
Wow, de hele avond met een vriend splitscreen special ops Modern Warfare 2 zitten spelen. Wat ontzettend vet zeg. 1 level waarin je tegen 5 levels aan russen moet verdedigen rond een benzinestation; wat ontzettend intens.
Cool, cool en nog eens cool
Leip hoe snel dat spel goedkoop wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:57 schreef MaximumRush het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar Tekken 6 kost volgende week woensdag 25 euro bij de Intertoys.
Same herequote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef marcek het volgende:
Helemaal niet. Was een van de goedkoopste winkels voor de white edition, in NL althans.quote:
Doen! Enige voordeel van een slim is de HDD grootte. De oude is veel mooier vind ik. Je moet alleen ff op Wehkamp.nl kijken, die hebben volgens mij een Slim in de aanbieding en 10% korting op alles!quote:Op donderdag 19 november 2009 07:42 schreef Impry het volgende:
Ik wil eigenlijk een PS3 kopen en kan aan een nieuwe Playstation 3 80 GB (fat) voor ¤ 200,- komen.
Is het nou onverstandig om zo'n type te kopen? Of zijn de verschillen met een slim niet echt 'groot'?
Ja 't weekend kun je een 120GB Slim kopen voor ¤ 270,-. Ook geen slechte prijs denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doen! Enige voordeel van een slim is de HDD grootte. De oude is veel mooier vind ik. Je moet alleen ff op Wehkamp.nl kijken, die hebben volgens mij een Slim in de aanbieding en 10% korting op alles!
Netjes heur!!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Uncharted 2 Platinum Whoohooooo
Op naar Modern Warfare 2![]()
Nee, eerder betrouwbaarder.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja 't weekend kun je een 120GB Slim kopen voor ¤ 270,-. Ook geen slechte prijs denk ik.
Maar het is niet zo dat de 80GB Fat van een oudere generatie is dus dat hij minder betrouwbaar is?
En een iets betere BluRay-laser en Dobly TrueHD en DTSHD-ondersteuning (hoewel je dat laatste pas merkt als je voor een gazillion euro aan audio-apparatuur hebt).quote:Op donderdag 19 november 2009 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doen! Enige voordeel van een slim is de HDD grootte. De oude is veel mooier vind ik. Je moet alleen ff op Wehkamp.nl kijken, die hebben volgens mij een Slim in de aanbieding en 10% korting op alles!
Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb zojuist de nieuwe firmware binnen gehaald en er staat nergens een icoontje bij?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Als het idd gewoon een volledige app is voor uitzendinggemist dan is het wel erg fijn, al ben ik idd ook bang dat het meer iets zal zijn om alleen NOS journaal etc mee te kunnen bekijken.
Moet jij niet werken?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb zojuist de nieuwe firmware binnen gehaald en er staat nergens een icoontje bij?
Ik werk thuis vandaag, meestal met muziekje via de PS3 op de achtergrond... maar nu werd ik toch even nieuwsgierig of het werkte natuurlijkquote:
Co-op is max 2 personen. Ik weet niet wat de max is aan splitscreen competitieve multiplayerquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Met max. hoeveel personen kan je dat zo doen?
In Cod4 was het toch 4x split?
Even je account uitloggen en opnieuw inloggen (XMB-account).quote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb zojuist de nieuwe firmware binnen gehaald en er staat nergens een icoontje bij?
Ah inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Even je account uitloggen en opnieuw inloggen (XMB-account).
Dan staat er een TV-icoontje op de XMB. Het is inderdaad niks anders dan een snelkoppeling naar de reeds bestaande http://tv.nos.nl/browser/.
Jammer, had gehoopt op een echte app met daarin bijvoorbeeld 3x een link naar direct fullscreen kanaal/uitzending.
Dat kan de "fat" ook hoor. Die doet dat alleen via de cell en de slim doet het efficiënter via andere chips. Ik gebruik het zelf ook icm mijn launch model PS3.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En een iets betere BluRay-laser en Dobly TrueHD en DTSHD-ondersteuning (hoewel je dat laatste pas merkt als je voor een gazillion euro aan audio-apparatuur hebt).
Nee. De fat converteert de TrueHD en DTSHD signalen naar LPCM en stuurt dat over het HDMI-snoertje naar je receiver. De slim heeft een HDMI-interface die de TrueHD en DTSHD-signalen gewoon native aan kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat kan de "fat" ook hoor. Die doet dat alleen via de cell en de slim doet het efficiënter via andere chips. Ik gebruik het zelf ook icm mijn launch model PS3.
Uiteindelijk krijg je toch wel het zelfde geluid uit de fat bij de HD formaten, alleen via een extra stap?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee. De fat converteert de TrueHD en DTSHD signalen naar LPCM en stuurt dat over het HDMI-snoertje naar je receiver. De slim heeft een HDMI-interface die de TrueHD en DTSHD-signalen gewoon native aan kan.
Er zijn mensen die claimen dat ze het verschil horen tussen LPCM en TrueHD.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je toch wel het zelfde geluid uit de fat bij de HD formaten, alleen via een extra stap?
Hm.. ziet er toch niet echt hoogstaand uit die "wand"quote:Op donderdag 19 november 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het eruit zien dus
Geluid is hetzelfde, maar door die conversie is de kwaliteit op de fat iets minder. En met iets minder bedoel ik ook echt IETS minder. Je moet echt een enorm dure audio-setup hebben om dat verschil te horen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je toch wel het zelfde geluid uit de fat bij de HD formaten, alleen via een extra stap?
Dat lampje zal me een worst wezen, zolang ik de geluidskwaliteit maar krijg. Ik verwacht zelf in iedergeval geen verschil te kunnen horen tussen LPCM of het originele HD formaat.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Er zijn mensen die claimen dat ze het verschil horen tussen LPCM en TrueHD.
Bij anderen staan ze alleen te soppen als hun DTS-HD lampje aan gaat op de versterker.
Maar goed, stel je hebt een DTS-HD capabele versterker en je wilt daar gebruik van maken, dan biedt de PS3 Slim die optie extra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Yamauchi: 'Weersysteem GT 5 is afgerond'
Gran Turismo wordt door velen gezien als de racegame die de echte ervaring dichterbij huis haalt dan welke titel dan ook. Grote vraag is alleen: gaan ze hier niet té ver in?
Tegenover het Official UK PlayStation Magazine laat Kazunori Yamauchi weten dat het weersysteem voor de titel gereed is. Tegelijkertijd vraagt hij zich echter af dynamisch weer ook samen gaat met het nachtracen. Mocht dit niet het geval zijn, en dan ligt het niet aan de implementatie, maar in de uitwerking, dan zal het alsnog geschrapt worden:
'Night racing is going to be a part of GT5, but with things like dynamic weather, the choice is about whether it will improve the experience. The functionality is not a problem – we’ve got the weather system done – but if we are not sure about the quality of it, and how it improves the driving experience, we are not going to have it in the game.'
Yamauchi laat verder weten dat er enorm veel content aanwezig is in de game. Alles wat het team wilde realiseren voor dit vijfde deel staat ook op de disc, waarmee het geen start is als game, maar een volwaardige titel. Tegelijkertijd wil dit echter niet zeggen dat het team lekker op vakantie gaat wanneer de game eenmaal uit is, ook dan blijven ze werken aan het spel:
'Having said that, we do have a sizeable online team that will look after it once it’s launched. They’re spending less time with a single game and this is reflected in the design of GT Mode.'
Het is wachten op mn Beta keyquote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Beta van BC 2 gaat overigens vanavond om 19.00 uur online.
Even uit en in loggenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Die 3.10 update duurt een eeuwigheid. IK WIL AC2 SPELEN
Ik kan nog nergens NOS vinden...
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, m'n eerste gouden R&C trophy gehaald vandaag! En het staat meteen op Facebook!
Is inderdaad briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De humor is over het algemeen wel weer erg sterk in de game
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hebben ze met de update misschien de Playstation Store overzichtelijker gemaakt? Of is het bij onzin updates gebleven.
Okay...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het eruit zien dus
Zie editquote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de update iets nuttigs bevatte... lief
Never changequote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe zinloos de update ook is, hij bevatte meer functionaliteit dan de nieuwe Xbox-update
Wat wil je overzichtelijker dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hebben ze met de update misschien de Playstation Store overzichtelijker gemaakt? Of is het bij onzin updates gebleven.
edit: De grid layout van je foto's is wel een verbetering [ afbeelding ].
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, de grid van de foto's is wel beter... maar ik zat er niet op te wachten of zo
SD: ik hoor veel mensen over dat LastFM, is dat niks? (ik gebruik mijn hele xbox niet eens meer, dus ik ben zelfs te lui 'm aan te zetten hiervoor)
Moet je nu even kijken, zijn sinds gister behoorlijk wat bijgekomen. Bijv. de nieuwe Harry Potter die gister op DVD uitkwam, wel netjes dat die meteen beschikbaar is.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Last.fm is niet eens beschikbaar in NL
Hoe staat het trouwens met HD films vanuit de PSN store? Op de 360 zijn ze nu eindelijk beschikbaar maar is het aanbod nog niet super.
zul je trouwens zien, dat als ik 'm nu aanzet ik een RROD krijgquote:Op donderdag 19 november 2009 16:08 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh HD films op de 360? dat is dan EINDELIJK weer eens een reden om het ding af te stoffen... hoewel ik inmiddels al gewoon HD pay-per-view heb via mijn kabel provider (ook met beperkt aanbod)
LastFM: ik weet niet eens wat het isik hoor alleen veel mensen daar blij om zijn
De US store is een stuk beter qua overzichtelijkheid en die zouden wij ook moeten hebben. Ik begrijp sowieso niet waarom ze niet één layout template gebruiken en die per land dan invullen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat wil je overzichtelijker dan?
Net zoals de US-store? Daar is al tig keer over gezeken op het playstation blog, maar men vond dat de cijfers hadden uitgewezen dat het geen verschil uitmaakte op het downloadgedrag dus niet nodig om te veranderen.
Of vind je de grids te klein? Dan kan je namelijk op vierkantje drukken voor een iets andere view.
Je hebt het nu zelf gejinxt hequote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
zul je trouwens zien, dat als ik 'm nu aanzet ik een RROD krijg
ik kreeg geen beeldquote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt het nu zelf gejinxt he
Ik heb al jaren een movie-on-demand-service met een uitstekende selectiequote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe staat het trouwens met HD films vanuit de PSN store? Op de 360 zijn ze nu eindelijk beschikbaar maar is het aanbod nog niet super.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)et-in-Nederland.htmlquote:Nieuws | 19 november 2009 - Met Zune kun je sinds deze weeks films huren met je Xbox 360 en ook Sony gaat vanaf vandaag films verhuren via de PlayStation 3. De service is momenteel beschikbaar in Frankrijk, Duitsland, Spanje en Engeland. Nederland zal er pas ergens in 2010 gebruik van kunnen maken.
Het huren van een film kost 2 euro en een film definitief kopen kost 8 euro. Verder gelden er bijna dezelfde regels als bij de verhuurdienst van Microsoft: je hebt de film voor 14 dagen, maar zodra je op de play-knop drukt heb je 48 uur om hem af te kijken. Die 48 uur vormt de 'bijna', want dat is maar liefst 24 uur langer dan bij Zune. Verder is het mogelijk om gedownloade films over te zetten op je PlayStation Portable. Wanneer de service naar Nederland komt zullen ook verschillende Nederlandstalige titels aangeboden worden.
Waar dan? Ik kan het echt niet vinden in de PSN Store namelijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een movie-on-demand-service met een uitstekende selectie
Inderdaad beperkt aanbod, maar vooral de kwaliteit schrik ik vanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik vind het aanbod nog niet boeiend. Ook geen previews gekeken verder.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inderdaad beperkt aanbod, maar vooral de kwaliteit schrik ik vanik kijk net een preview van een film in HD, het is gewoon een groot blokkerig iets... hopen dat de films beter zijn? al ervaring mee Roy?
Never changequote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan het echt niet vinden in de PSN Store namelijk...
Wat een ruk user...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:36 schreef ZoneKill het volgende:
Wat een ruk update die 3.10. NOS video niet eens een full screen optie, facebook![]()
En je kan nu niet meer in XMB tijdens muziek, foto of internetten.
Ja je hebt gelijk dat heb ik idd gewijzigd. Zou wel handig zijn als je dan een melding zou krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een ruk user...
XMB in tijdens muziek luisteten of interneten of foto's werkt prima. Alleen de muziek instellingen instellen op 48khz. Maar dat was eigenlijk al 2 updates terug ofzo...
Facebook, mja... ach, beetje overbodig maar het zit niet in de weg.
Fullscreen niet werken? Volgens mij wel, R3 al eens geprobeerd?
LittleBigPlanetquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef maess het volgende:
Weet iemand een site met een overzicht van alle multiplayer games voor de ps3?
En dan zoek ik vooral co-op, t'is voor een vriend die van xbox naar ps3 gaat maar multiplayer co-op games zijn een must.
En zelf kon ik geen 1 game opnoemen op de ps3 helaas
Modern Warfare 2. Niet de campaign, maar met de specops ben je denk ik ook wel een hele tijd bezig.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef maess het volgende:
Weet iemand een site met een overzicht van alle multiplayer games voor de ps3?
En dan zoek ik vooral co-op, t'is voor een vriend die van xbox naar ps3 gaat maar multiplayer co-op games zijn een must.
En zelf kon ik geen 1 game opnoemen op de ps3 helaas
Dacht ik even wijs te antwoorden: "Ja, Nathan Fillion, die was ook zo cool in Firefly". Nu leert de geschiedenis mij dat ik dat soort dingen eerst moet googlen.. en ja hoor; het is hem nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
Net AC2 opgestart... hoor ik Nathan Drake pratenWas me nooit opgevallen dat Desmond dezelfde voice-actor heeft als Drake
Dat is de derde keer deze week dat ik zijn stem hoor in een verschillende personage. Maandag ook een preview gespeeld van Dark Void waar hij ook de hoofdrolspeler is
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LittleBigPlanet
Mercenaries 2
Army Of Two
That's about it...
online is het probleem niet, maar co-op is er gewoon bijna niet te vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef maess het volgende:
[..]
wow.... ik wist dat ps3 niet de topper online was maar dit valt me wel tegen man.
Er zijn wel meer games hoor, maar specificeer eerst eens wat je precies zoekt. Race games? FPS? Multiplayer in het algemeen? Online Co-Op? Splitscreen Co-Op?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef maess het volgende:
[..]
wow.... ik wist dat ps3 niet de topper online was maar dit valt me wel tegen man.
Surprise, suprise....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
Net AC2 opgestart... hoor ik Nathan Drake pratenWas me nooit opgevallen dat Desmond dezelfde voice-actor heeft als Drake
Dat is de derde keer deze week dat ik zijn stem hoor in een verschillende personage. Maandag ook een preview gespeeld van Dark Void waar hij ook de hoofdrolspeler is
Online co-op? Nee toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Fallen het volgende:
Resistance 1 is volledig in Co-op te spelen.
Nee, sorry...quote:
Dacht al.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, sorry...![]()
Campaign mode van de single player is volledig te spelen in Splitscreen Co-op. Dus offline.
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:35 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Netjes heur!!
Maar hij is dus echt iets minder moeilijk dan 1?
Staat er wel. Uncharted 2 Platinum, behaald op 18-11 om 21:22quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kan iemand even mijn trophy's online checken, of uncharted platinum erbij staat?
Ik krijg elke x een sync error
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Staat er wel. Uncharted 2 Platinum, behaald op 18-11 om 21:22
Nou nog Uncharted: Drake's Fortune platinumen...
Overigens had ik ook al een week last van trophy-sync ellende, net zoals vele anderen. Gewoon blijven proberen, soms gaat het wel een stuk beter.
Jawel, maar je moet in/uit loggenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Oh systeem taal op Nederlands gezet, PS3 uit en aan en daar is ie.
Als je je systeemtaal op Engels hebt staan krijg je het dus blijkbaar niet?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beta keys voor BC 2:
http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta
Heb maar een key van 3 cijfers langquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beta keys voor BC 2:
http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta
Stel lutsers.quote:Well this seems to be a sad moment for those who were anxious to get the beta. FilePlanet seems to be giving out the exact same keys every single time a user tries to obtain one.
http://www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/ that is the link where you can get the code. I hope that they soon will fix this. I got my code in 10 seconds, sent to my email but found out that one of my co-workers had the exact same code.
I hope that this problem will get fixed soon because I am anxious to try out the beta.
Thanks!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:57 schreef MaximumRush het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar Tekken 6 kost volgende week woensdag 25 euro bij de Intertoys.
De game verraste mij ook wel enigszins moet ik zeggen. En dat komt van iemand die het eerste deel niet kon boeien. De gameplay is er echter een stuk op vooruit gegaan. Het aimen werkt nu wat praktischer, iets wat mij in BC 1 nog irriteerde.quote:
Ik zou willen dat je PS1 games kon kopieren naar je PS3 HD. (Gewoon de PS1 disc erin en opslaan op de PS3 hd)quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Zeg, heeft iemand al die nieuwe sony ericsson Aino met zn PS3 geconnect? Ben wel benieuwd of hij nou echt het zelfde kan als de PSP via remote play, kan me toch niet voorstellen dat hij dan ook PS1 games kan spelen enz..
geweldig spel , serieusquote:
Kan niet, je kan er geen remote play games mee spelen. Is alleen geschikt voor media.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Zeg, heeft iemand al die nieuwe sony ericsson Aino met zn PS3 geconnect? Ben wel benieuwd of hij nou echt het zelfde kan als de PSP via remote play, kan me toch niet voorstellen dat hij dan ook PS1 games kan spelen enz..
9.0quote:Gametrailers:
God of War Collection provides the definitive versions of two PS2 classics. If you've never played them before, there's never been a better time to check them out. For hardcore fans, the updated visuals amount to experiencing these stellar games with fresh eyes. Consider the God of War III demo included in the package icing on the cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Minder 'saai / herhalend' dan de vorige? (hoewel ik dat bij de vorige ook niet super storend vond al)quote:
Wat ik van Chocbo begrijp is dat het nu meer de verhaalstructuur heeft van een GTA. Dus een rode draad waarvoor je missies uitvoerd afgewisseld met side-quest. Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Minder 'saai / herhalend' dan de vorige? (hoewel ik dat bij de vorige ook niet super storend vond al)
Tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik van Chocbo begrijp is dat het nu meer de verhaalstructuur heeft van een GTA. Dus een rode draad waarvoor je missies uitvoerd afgewisseld met side-quest. Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.
Is het spel al te koop?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Hoewel jij voor iedere game te hypen bentdus even afwachten wat anderen zeggen
Truequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
Tof
Dit is duidelijk nog niet opgepoest en toch ziet het er al erg lekker uit,Ook loopt het allemaal erg soepel,quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De game verraste mij ook wel enigszins moet ik zeggen. En dat komt van iemand die het eerste deel niet kon boeien. De gameplay is er echter een stuk op vooruit gegaan. Het aimen werkt nu wat praktischer, iets wat mij in BC 1 nog irriteerde.
Wat minder indrukwekkend is de presentatie. Ik vraag me nou af of dit de E3 build is, en dat mag ik hopen, want het oogt nogal behoorlijk korrelig/kartelig. Of zou de 360 versie wederom beter voor de dag komen? Want dit nadert absoluut niet het niveau wat we in de recente videos kregen te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Gaan we die ook met de nieuwe "wand" besturenquote:
quote:Sony finally launches PS2 in Brazil (or, welcome to 2000!)
We don't live in Brazil, but from what we hear, it's not one of the most gamer-friendly places out there. Piracy runs rampant and whenever any kind of controversial game releases, citizens usually find their government won't let 'em play it. But, hey, things are kinda looking up!
Reader Renato wrote in to us saying the PS2 has finally officially released in Brazil and that consumers can get it from the Sony Style store now ... for the low, low price of 799 BRL (about 461 USD). That's right, Brazilians no longer need secure safe passage for emigrating consoles or pay ridiculous sums of money to third-party distributors and can instead pay ridiculous sums of money directly to Sony for a locally-supported PS2! Isn't that awesome?
Bron
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Schijtzooi. Gisteren een beta key gekregen voor BC2 van Gamespot.. is hij niet geldig.
Wel in je US account invoeren he? In EU accounts werkt hij niet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Schijtzooi. Gisteren een beta key gekregen voor BC2 van Gamespot.. is hij niet geldig.
Was er achter inderdaad.. vanmiddag maar eens een US account aanmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wel in je US account invoeren he? In EU accounts werkt hij niet!
nee hij heeft gelijk , je loopt inderdaad in een grote free roaming world rond , kan je wapens upgraden , nieuwe kleding kopen , armor , bags , en ontwerpen vinden van wapens en gadets die leonardo dan voor je maakt .quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Hij heeft bij jou er weinig voor nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.
Jammer dat niemand je enthousiasme kan delenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één Golden Bolt en het 'geheime' level en ik heb mijn doelen in R&C gehaald. Op 3 trophies na heb ik dan PlatinaHoogste aantal trophies tot nu toe in misschien wel mijn favoriete PS3 game tot nu toe
De Quark minigame lukt me niet echt en de game op hard en expert uitspelen zoek ik ook (nog) niet
quote:The character creator is extraordinarily deep. At the offset I was given a choice of no less than 260 types of eyes. From there I could change their position, height,width, and even their size and slant. I could change the placement and type of each eye individually. From there I could choose to make my character’s nose, mouth, comprise their wardrobe, and add decals to give each racer a little flair. Every component of your characters -- from their clothes to their skin -- can be altered by giving the material a metallic, rubber, or cloth sheen. All told, this is a game that you could sink plenty of time into before starting a race proper.
quote:A major part of the racing experience comes from drifting, something you're meant to be doing almost constantly as it fills up your boost meter, which is used in a variety of clever ways. Of course, it gives you a speed boost, but you can also use a pittance of your boost meter to pull off a side-swipe attack with a quick flick of the right analog stick. Its other use is that you can spend a quarter of your boost gauge to momentarily put up a shield protecting yourself from an oncoming attack, which is indicated by a blinking target symbol at the bottom center of the screen. Your boost meter, and how you decide to use it -- towards offensive attacks, defensive protection, or simply to gain an extra speed boost -- provides more tactical options than many kart racers out there.
quote:Weapon pickups are handled differently than other racing games. The weapon you acquire is based on your position in the race. If you're in last place, your weapon will be more powerful than if you were in first. It ensures that everyone has a chance to catch up. Every weapon can be charged up three levels, achieved by acquiring two more pickups. If you don't like the weapon you're given, you can drop it as a mine behind you.
quote:It’s in the level editor that ModNation Racers has legs. Many racing games are totally impenetrable to a newcomer, and that’s a big issue. Veterans will know the tracks inside and out, whereas novices will generally lose, regardless of their skill. With Modnation, experts and newcomers alike can be placed on equal footing as they venture into unexplored maps together. It achieves a sense of wonder, discovery and balance in a genre based on repetition and mastery.
http://g4tv.com/games/ps3(...)rs-Hands-On-Preview/quote:Ultimately, ModNation Racers looks great so far. There’s little to dislike at this stage of its production, thanks to character and level customization that should raise the bar set by LittleBigPlanet on top of solid, balanced racing mechanics. While we still have yet to see some of the game's aesthetic "themes," (only the grassy theme, "Alpine," and desert themes have been unveiled), and number of players in a race has yet to be determined, what we have seen so far looks very impressive indeed. Keep an eye out for it when it drops this spring exclusively on the PS3.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik raak mijn uncharted heulemaal niet zo snel kwijt
Dudequote:
Zo'n masterpiece hoort gewoon in je collectie. Voor altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dudeik heb 100% platinum man, dus dan mag het
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
en Star Ocean 3… op een gegeven moment niet meer te spelen…crap
Oh echt wel. Ratchet & Clank is de fucking shitquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jammer dat niemand je enthousiasme kan delen
Was op een gegeven moment in de woestijn, hele tijd water bijvullen, iets met beelden doen wat niet werktequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WAATT![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik geef toe, op de 2e CD ging het snel bergafwaarts![]()
Maar de eerste is briljant![]()
ben het eens met de beste manquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo'n masterpiece hoort gewoon in je collectie. Voor altijd.
Respect -50.
Het is wel een beetje jammer, volgens mij zie ik die game nergens in de charts verschijnen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één Golden Bolt en het 'geheime' level en ik heb mijn doelen in R&C gehaald. Op 3 trophies na heb ik dan PlatinaHoogste aantal trophies tot nu toe in misschien wel mijn favoriete PS3 game tot nu toe
De Quark minigame lukt me niet echt en de game op hard en expert uitspelen zoek ik ook (nog) niet
Ziet er leuk uit, hoe duur wordt hij? en is het alleen DLC of ook Disc?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
- 4 player offline splitscreen
- 2 player online split screen
- 12 player online multiplayer
Net als LBP retail only, full price.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, hoe duur wordt hij? en is het alleen DLC of ook Disc?
A dream come truequote:Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |