Is het spel al te koop?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Hoewel jij voor iedere game te hypen bentdus even afwachten wat anderen zeggen
Truequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
Tof
Dit is duidelijk nog niet opgepoest en toch ziet het er al erg lekker uit,Ook loopt het allemaal erg soepel,quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De game verraste mij ook wel enigszins moet ik zeggen. En dat komt van iemand die het eerste deel niet kon boeien. De gameplay is er echter een stuk op vooruit gegaan. Het aimen werkt nu wat praktischer, iets wat mij in BC 1 nog irriteerde.
Wat minder indrukwekkend is de presentatie. Ik vraag me nou af of dit de E3 build is, en dat mag ik hopen, want het oogt nogal behoorlijk korrelig/kartelig. Of zou de 360 versie wederom beter voor de dag komen? Want dit nadert absoluut niet het niveau wat we in de recente videos kregen te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Gaan we die ook met de nieuwe "wand" besturenquote:
quote:Sony finally launches PS2 in Brazil (or, welcome to 2000!)
We don't live in Brazil, but from what we hear, it's not one of the most gamer-friendly places out there. Piracy runs rampant and whenever any kind of controversial game releases, citizens usually find their government won't let 'em play it. But, hey, things are kinda looking up!
Reader Renato wrote in to us saying the PS2 has finally officially released in Brazil and that consumers can get it from the Sony Style store now ... for the low, low price of 799 BRL (about 461 USD). That's right, Brazilians no longer need secure safe passage for emigrating consoles or pay ridiculous sums of money to third-party distributors and can instead pay ridiculous sums of money directly to Sony for a locally-supported PS2! Isn't that awesome?
Bron
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Schijtzooi. Gisteren een beta key gekregen voor BC2 van Gamespot.. is hij niet geldig.
Wel in je US account invoeren he? In EU accounts werkt hij niet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Schijtzooi. Gisteren een beta key gekregen voor BC2 van Gamespot.. is hij niet geldig.
Was er achter inderdaad.. vanmiddag maar eens een US account aanmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wel in je US account invoeren he? In EU accounts werkt hij niet!
nee hij heeft gelijk , je loopt inderdaad in een grote free roaming world rond , kan je wapens upgraden , nieuwe kleding kopen , armor , bags , en ontwerpen vinden van wapens en gadets die leonardo dan voor je maakt .quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Hij heeft bij jou er weinig voor nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |