quote:No More Heroes Coming To Xbox 360, PS3?
Grasshopper Manufacture may finally be making the leap to the Xbox 360 and PlayStation 3 with a new No More Heroes game, rumored to have been revealed in the latest issue of Famitsu magazine [Update - yup, it's in there]
And that's about all we know at this stage, other than a supposed title, No More Heroes: Heroes Paradise.
But we can't say that No More Heroes making the high-definition transition from the Wii to the PS3/360 is much of a surprise. Grasshopper lead Goichi Suda has previously expressed his interest in bringing Travis Touchdown and crew to other consoles.
And, considering Suda's interest in Project Natal—and presumably Sony's PS3 motion controller—the No More Heroes franchise seems like a no-brainer kind of port.
Or maybe Suda and crew were motivated by No More Heroes' Japanese publisher Marvelous Entertainment, which has expressed its disappointment with domestic sales on Nintendo's console, hinting at the possibility of up-res ports of its moderately selling Wii games.
We'll know for sure later this week, when Famitsu would likely reveal more.
UPDATE - The game is indeed in the latest issue of Famitsu, which reveals that it's due out in Japan on February 25. Some new stuff being added for the platform jump include Japanese voice-acting and a game mode where the ladies aren't wearing too many clothes.
You can check out some images from the game below.
Ik heb van de oude 3 delen enkel 1 en 3 (gedeeltelijk) gespeeld. Geen idee wat het verhaal daar was. Ik weet in ieder geval wel dat de huidige trilogie in de toekomst speelt (R&C Future heet het ook in de US), dus het zou te verklaren kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 02:22 schreef Gamer_V het volgende:
Dat gezegd hebbende, waarom gaat het nieuwste deel erover dat Ratchet de laatste van de Lombax is? Zou toch zweren dat er in deel 1 en 2 ook al van die beesten zaten...
Je bent er mee bekend dat je gatecrasher alleen in een jamsession kan doen hé.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:05 schreef janrad het volgende:
Moet nog 3 Trophys halen in Dirt2. Voor een Trophy moet ik alle online events gedaan hebben en ik moet er nog een en dat is de cate crasher maar die speelt schijnbaar niemand online.
Ik heb me echt doodgelachen bij die game, damn wat slecht!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze game mogen spelen op mijn Wii voordat ik deze verkocht! Fantastische originele game voor wie van vage Japanse titels houdt!
http://blog.eu.playstatio(...)t-details/#more-9953quote:Television lovers in other parts of Europe can now enjoy faster access to catch-up on TV with the addition of the following on-demand TV sites to the XMB over the next few days–
NOS – Netherlands
Dat zou de beste firmware update sinds tijden zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef SToRM81 het volgende:
Uitzendinggemist bij de aankomende PS3 update? Daar lijkt het wel op:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)t-details/#more-9953
Wist ik niet, ga vanavond even opnieuw proberen. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je bent er mee bekend dat je gatecrasher alleen in een jamsession kan doen hé.
Heb zelf namelijk ook lang gezocht in pro tour online, alleen daar wordt ie idd niet gespeeld
Het staat op de officiële Playstation blogquote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat zou de beste firmware update sinds tijden zijn![]()
Nu nog maar even afwachten of het ook waar is.
Via ebay?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
Whoohoo! Eindelijk, na 4,5 week wachten m'n witte Dualshock 3 binnen![]()
This is why we can't have nice thingsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Fallen het volgende:
Maar dat NOS gebeuren werkte toch al in de browser?
Dan kreeg je een pagina ala Youtube XL, waar je het NOS journaal, Jeugd-Journaal en nog iets kon bekijken.
Prima overigens als ze daar een aparte app voor maken, maar waarom nu weer een nieuw XMB item? Kan prima onder Video lijkt me.
!define nice thingsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things
Als je dat klagen noemt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gratis extra'tjes, altijd over geklaagt worden.
Als het idd gewoon een volledige app is voor uitzendinggemist dan is het wel erg fijn, al ben ik idd ook bang dat het meer iets zal zijn om alleen NOS journaal etc mee te kunnen bekijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het staat op de officiële Playstation blogDus ik neem aan dat het waar is
Ik hoop alleen dat het niet alleen de NOS is maar dat het alle publieke omroepen zijn.
quote:Morgenavond 18 november heeft Dynabyte van 18:30 tot 20:30 een speciale klantenkaartavond in alle vestigingen en van 18.00 tot 24.00 online op de website. Je krijgt 15% korting op het gehele assortiment! Dus ook op gameconsoles, pc's, laptops, ipods en noem maar op. Je hoeft alleen maar morgenavond in te loggen met je klantenkaart.
Toch schijnt ie echt geweldig te zijn, ik haal m ooit wel een keertje uit de budgetbak.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bayonetta krijgt een 9 van Eurogamer, maar ik blijf het een vreemde game vinden... Puur en alleen eigenlijk vanwege het design van de hoofdpersoon.
[ afbeelding ]
Dat neem je toch niet serieus? Op hoge hakken?
Nee, ik heb hem bij Dealextreme gekocht, hij was eerder niet leverbaar bij de leverancier. Vandaar dat het zo lang geduurd heeft.quote:
Ach zo ken ik ook een loodgieter die niet helemaal geloofwaardig is in z'n rol als constante redder van een prinses...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bayonetta krijgt een 9 van Eurogamer, maar ik blijf het een vreemde game vinden... Puur en alleen eigenlijk vanwege het design van de hoofdpersoon.
[ afbeelding ]
Dat neem je toch niet serieus? Op hoge hakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |