Inderdaad beperkt aanbod, maar vooral de kwaliteit schrik ik vanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe staat het trouwens met HD films vanuit de PSN store? Op de 360 zijn ze nu eindelijk beschikbaar maar is het aanbod nog niet super.
Nee, ik vind het aanbod nog niet boeiend. Ook geen previews gekeken verder.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inderdaad beperkt aanbod, maar vooral de kwaliteit schrik ik vanik kijk net een preview van een film in HD, het is gewoon een groot blokkerig iets... hopen dat de films beter zijn? al ervaring mee Roy?
Never changequote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan het echt niet vinden in de PSN Store namelijk...
Wat een ruk user...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:36 schreef ZoneKill het volgende:
Wat een ruk update die 3.10. NOS video niet eens een full screen optie, facebook![]()
En je kan nu niet meer in XMB tijdens muziek, foto of internetten.
Ja je hebt gelijk dat heb ik idd gewijzigd. Zou wel handig zijn als je dan een melding zou krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een ruk user...
XMB in tijdens muziek luisteten of interneten of foto's werkt prima. Alleen de muziek instellingen instellen op 48khz. Maar dat was eigenlijk al 2 updates terug ofzo...
Facebook, mja... ach, beetje overbodig maar het zit niet in de weg.
Fullscreen niet werken? Volgens mij wel, R3 al eens geprobeerd?
LittleBigPlanetquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef maess het volgende:
Weet iemand een site met een overzicht van alle multiplayer games voor de ps3?
En dan zoek ik vooral co-op, t'is voor een vriend die van xbox naar ps3 gaat maar multiplayer co-op games zijn een must.
En zelf kon ik geen 1 game opnoemen op de ps3 helaas
Modern Warfare 2. Niet de campaign, maar met de specops ben je denk ik ook wel een hele tijd bezig.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef maess het volgende:
Weet iemand een site met een overzicht van alle multiplayer games voor de ps3?
En dan zoek ik vooral co-op, t'is voor een vriend die van xbox naar ps3 gaat maar multiplayer co-op games zijn een must.
En zelf kon ik geen 1 game opnoemen op de ps3 helaas
Dacht ik even wijs te antwoorden: "Ja, Nathan Fillion, die was ook zo cool in Firefly". Nu leert de geschiedenis mij dat ik dat soort dingen eerst moet googlen.. en ja hoor; het is hem nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
Net AC2 opgestart... hoor ik Nathan Drake pratenWas me nooit opgevallen dat Desmond dezelfde voice-actor heeft als Drake
Dat is de derde keer deze week dat ik zijn stem hoor in een verschillende personage. Maandag ook een preview gespeeld van Dark Void waar hij ook de hoofdrolspeler is
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LittleBigPlanet
Mercenaries 2
Army Of Two
That's about it...
online is het probleem niet, maar co-op is er gewoon bijna niet te vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef maess het volgende:
[..]
wow.... ik wist dat ps3 niet de topper online was maar dit valt me wel tegen man.
Er zijn wel meer games hoor, maar specificeer eerst eens wat je precies zoekt. Race games? FPS? Multiplayer in het algemeen? Online Co-Op? Splitscreen Co-Op?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef maess het volgende:
[..]
wow.... ik wist dat ps3 niet de topper online was maar dit valt me wel tegen man.
Surprise, suprise....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
Net AC2 opgestart... hoor ik Nathan Drake pratenWas me nooit opgevallen dat Desmond dezelfde voice-actor heeft als Drake
Dat is de derde keer deze week dat ik zijn stem hoor in een verschillende personage. Maandag ook een preview gespeeld van Dark Void waar hij ook de hoofdrolspeler is
Online co-op? Nee toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Fallen het volgende:
Resistance 1 is volledig in Co-op te spelen.
Nee, sorry...quote:
Dacht al.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, sorry...![]()
Campaign mode van de single player is volledig te spelen in Splitscreen Co-op. Dus offline.
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:35 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Netjes heur!!
Maar hij is dus echt iets minder moeilijk dan 1?
Staat er wel. Uncharted 2 Platinum, behaald op 18-11 om 21:22quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kan iemand even mijn trophy's online checken, of uncharted platinum erbij staat?
Ik krijg elke x een sync error
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Staat er wel. Uncharted 2 Platinum, behaald op 18-11 om 21:22
Nou nog Uncharted: Drake's Fortune platinumen...
Overigens had ik ook al een week last van trophy-sync ellende, net zoals vele anderen. Gewoon blijven proberen, soms gaat het wel een stuk beter.
Jawel, maar je moet in/uit loggenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Oh systeem taal op Nederlands gezet, PS3 uit en aan en daar is ie.
Als je je systeemtaal op Engels hebt staan krijg je het dus blijkbaar niet?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beta keys voor BC 2:
http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta
Heb maar een key van 3 cijfers langquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beta keys voor BC 2:
http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta
Stel lutsers.quote:Well this seems to be a sad moment for those who were anxious to get the beta. FilePlanet seems to be giving out the exact same keys every single time a user tries to obtain one.
http://www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/ that is the link where you can get the code. I hope that they soon will fix this. I got my code in 10 seconds, sent to my email but found out that one of my co-workers had the exact same code.
I hope that this problem will get fixed soon because I am anxious to try out the beta.
Thanks!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:57 schreef MaximumRush het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar Tekken 6 kost volgende week woensdag 25 euro bij de Intertoys.
De game verraste mij ook wel enigszins moet ik zeggen. En dat komt van iemand die het eerste deel niet kon boeien. De gameplay is er echter een stuk op vooruit gegaan. Het aimen werkt nu wat praktischer, iets wat mij in BC 1 nog irriteerde.quote:
Ik zou willen dat je PS1 games kon kopieren naar je PS3 HD. (Gewoon de PS1 disc erin en opslaan op de PS3 hd)quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Zeg, heeft iemand al die nieuwe sony ericsson Aino met zn PS3 geconnect? Ben wel benieuwd of hij nou echt het zelfde kan als de PSP via remote play, kan me toch niet voorstellen dat hij dan ook PS1 games kan spelen enz..
geweldig spel , serieusquote:
Kan niet, je kan er geen remote play games mee spelen. Is alleen geschikt voor media.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Zeg, heeft iemand al die nieuwe sony ericsson Aino met zn PS3 geconnect? Ben wel benieuwd of hij nou echt het zelfde kan als de PSP via remote play, kan me toch niet voorstellen dat hij dan ook PS1 games kan spelen enz..
9.0quote:Gametrailers:
God of War Collection provides the definitive versions of two PS2 classics. If you've never played them before, there's never been a better time to check them out. For hardcore fans, the updated visuals amount to experiencing these stellar games with fresh eyes. Consider the God of War III demo included in the package icing on the cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Minder 'saai / herhalend' dan de vorige? (hoewel ik dat bij de vorige ook niet super storend vond al)quote:
Wat ik van Chocbo begrijp is dat het nu meer de verhaalstructuur heeft van een GTA. Dus een rode draad waarvoor je missies uitvoerd afgewisseld met side-quest. Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Minder 'saai / herhalend' dan de vorige? (hoewel ik dat bij de vorige ook niet super storend vond al)
Tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik van Chocbo begrijp is dat het nu meer de verhaalstructuur heeft van een GTA. Dus een rode draad waarvoor je missies uitvoerd afgewisseld met side-quest. Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.
Is het spel al te koop?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Hoewel jij voor iedere game te hypen bentdus even afwachten wat anderen zeggen
Truequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
Tof
Dit is duidelijk nog niet opgepoest en toch ziet het er al erg lekker uit,Ook loopt het allemaal erg soepel,quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De game verraste mij ook wel enigszins moet ik zeggen. En dat komt van iemand die het eerste deel niet kon boeien. De gameplay is er echter een stuk op vooruit gegaan. Het aimen werkt nu wat praktischer, iets wat mij in BC 1 nog irriteerde.
Wat minder indrukwekkend is de presentatie. Ik vraag me nou af of dit de E3 build is, en dat mag ik hopen, want het oogt nogal behoorlijk korrelig/kartelig. Of zou de 360 versie wederom beter voor de dag komen? Want dit nadert absoluut niet het niveau wat we in de recente videos kregen te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Gaan we die ook met de nieuwe "wand" besturenquote:
quote:Sony finally launches PS2 in Brazil (or, welcome to 2000!)
We don't live in Brazil, but from what we hear, it's not one of the most gamer-friendly places out there. Piracy runs rampant and whenever any kind of controversial game releases, citizens usually find their government won't let 'em play it. But, hey, things are kinda looking up!
Reader Renato wrote in to us saying the PS2 has finally officially released in Brazil and that consumers can get it from the Sony Style store now ... for the low, low price of 799 BRL (about 461 USD). That's right, Brazilians no longer need secure safe passage for emigrating consoles or pay ridiculous sums of money to third-party distributors and can instead pay ridiculous sums of money directly to Sony for a locally-supported PS2! Isn't that awesome?
Bron
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Schijtzooi. Gisteren een beta key gekregen voor BC2 van Gamespot.. is hij niet geldig.
Wel in je US account invoeren he? In EU accounts werkt hij niet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Schijtzooi. Gisteren een beta key gekregen voor BC2 van Gamespot.. is hij niet geldig.
Was er achter inderdaad.. vanmiddag maar eens een US account aanmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wel in je US account invoeren he? In EU accounts werkt hij niet!
nee hij heeft gelijk , je loopt inderdaad in een grote free roaming world rond , kan je wapens upgraden , nieuwe kleding kopen , armor , bags , en ontwerpen vinden van wapens en gadets die leonardo dan voor je maakt .quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Hij heeft bij jou er weinig voor nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft mij in elk geval kunnen hypen voor het spel.
Jammer dat niemand je enthousiasme kan delenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één Golden Bolt en het 'geheime' level en ik heb mijn doelen in R&C gehaald. Op 3 trophies na heb ik dan PlatinaHoogste aantal trophies tot nu toe in misschien wel mijn favoriete PS3 game tot nu toe
De Quark minigame lukt me niet echt en de game op hard en expert uitspelen zoek ik ook (nog) niet
quote:The character creator is extraordinarily deep. At the offset I was given a choice of no less than 260 types of eyes. From there I could change their position, height,width, and even their size and slant. I could change the placement and type of each eye individually. From there I could choose to make my character’s nose, mouth, comprise their wardrobe, and add decals to give each racer a little flair. Every component of your characters -- from their clothes to their skin -- can be altered by giving the material a metallic, rubber, or cloth sheen. All told, this is a game that you could sink plenty of time into before starting a race proper.
quote:A major part of the racing experience comes from drifting, something you're meant to be doing almost constantly as it fills up your boost meter, which is used in a variety of clever ways. Of course, it gives you a speed boost, but you can also use a pittance of your boost meter to pull off a side-swipe attack with a quick flick of the right analog stick. Its other use is that you can spend a quarter of your boost gauge to momentarily put up a shield protecting yourself from an oncoming attack, which is indicated by a blinking target symbol at the bottom center of the screen. Your boost meter, and how you decide to use it -- towards offensive attacks, defensive protection, or simply to gain an extra speed boost -- provides more tactical options than many kart racers out there.
quote:Weapon pickups are handled differently than other racing games. The weapon you acquire is based on your position in the race. If you're in last place, your weapon will be more powerful than if you were in first. It ensures that everyone has a chance to catch up. Every weapon can be charged up three levels, achieved by acquiring two more pickups. If you don't like the weapon you're given, you can drop it as a mine behind you.
quote:It’s in the level editor that ModNation Racers has legs. Many racing games are totally impenetrable to a newcomer, and that’s a big issue. Veterans will know the tracks inside and out, whereas novices will generally lose, regardless of their skill. With Modnation, experts and newcomers alike can be placed on equal footing as they venture into unexplored maps together. It achieves a sense of wonder, discovery and balance in a genre based on repetition and mastery.
http://g4tv.com/games/ps3(...)rs-Hands-On-Preview/quote:Ultimately, ModNation Racers looks great so far. There’s little to dislike at this stage of its production, thanks to character and level customization that should raise the bar set by LittleBigPlanet on top of solid, balanced racing mechanics. While we still have yet to see some of the game's aesthetic "themes," (only the grassy theme, "Alpine," and desert themes have been unveiled), and number of players in a race has yet to be determined, what we have seen so far looks very impressive indeed. Keep an eye out for it when it drops this spring exclusively on the PS3.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik raak mijn uncharted heulemaal niet zo snel kwijt
Dudequote:
Zo'n masterpiece hoort gewoon in je collectie. Voor altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dudeik heb 100% platinum man, dus dan mag het
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
en Star Ocean 3… op een gegeven moment niet meer te spelen…crap
Oh echt wel. Ratchet & Clank is de fucking shitquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jammer dat niemand je enthousiasme kan delen
Was op een gegeven moment in de woestijn, hele tijd water bijvullen, iets met beelden doen wat niet werktequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WAATT![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik geef toe, op de 2e CD ging het snel bergafwaarts![]()
Maar de eerste is briljant![]()
ben het eens met de beste manquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo'n masterpiece hoort gewoon in je collectie. Voor altijd.
Respect -50.
Het is wel een beetje jammer, volgens mij zie ik die game nergens in de charts verschijnen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één Golden Bolt en het 'geheime' level en ik heb mijn doelen in R&C gehaald. Op 3 trophies na heb ik dan PlatinaHoogste aantal trophies tot nu toe in misschien wel mijn favoriete PS3 game tot nu toe
De Quark minigame lukt me niet echt en de game op hard en expert uitspelen zoek ik ook (nog) niet
Ziet er leuk uit, hoe duur wordt hij? en is het alleen DLC of ook Disc?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
- 4 player offline splitscreen
- 2 player online split screen
- 12 player online multiplayer
Net als LBP retail only, full price.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, hoe duur wordt hij? en is het alleen DLC of ook Disc?
A dream come truequote:Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |