quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Last.fm is niet eens beschikbaar in NL
Hoe staat het trouwens met HD films vanuit de PSN store? Op de 360 zijn ze nu eindelijk beschikbaar maar is het aanbod nog niet super.
http://www.insidegamer.nl(...)et-in-Nederland.htmlquote:Nieuws | 19 november 2009 - Met Zune kun je sinds deze weeks films huren met je Xbox 360 en ook Sony gaat vanaf vandaag films verhuren via de PlayStation 3. De service is momenteel beschikbaar in Frankrijk, Duitsland, Spanje en Engeland. Nederland zal er pas ergens in 2010 gebruik van kunnen maken.
Het huren van een film kost 2 euro en een film definitief kopen kost 8 euro. Verder gelden er bijna dezelfde regels als bij de verhuurdienst van Microsoft: je hebt de film voor 14 dagen, maar zodra je op de play-knop drukt heb je 48 uur om hem af te kijken. Die 48 uur vormt de 'bijna', want dat is maar liefst 24 uur langer dan bij Zune. Verder is het mogelijk om gedownloade films over te zetten op je PlayStation Portable. Wanneer de service naar Nederland komt zullen ook verschillende Nederlandstalige titels aangeboden worden.
Waar dan? Ik kan het echt niet vinden in de PSN Store namelijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een movie-on-demand-service met een uitstekende selectie
Inderdaad beperkt aanbod, maar vooral de kwaliteit schrik ik vanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe staat het trouwens met HD films vanuit de PSN store? Op de 360 zijn ze nu eindelijk beschikbaar maar is het aanbod nog niet super.
Nee, ik vind het aanbod nog niet boeiend. Ook geen previews gekeken verder.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inderdaad beperkt aanbod, maar vooral de kwaliteit schrik ik vanik kijk net een preview van een film in HD, het is gewoon een groot blokkerig iets... hopen dat de films beter zijn? al ervaring mee Roy?
Never changequote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan het echt niet vinden in de PSN Store namelijk...
Wat een ruk user...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:36 schreef ZoneKill het volgende:
Wat een ruk update die 3.10. NOS video niet eens een full screen optie, facebook![]()
En je kan nu niet meer in XMB tijdens muziek, foto of internetten.
Ja je hebt gelijk dat heb ik idd gewijzigd. Zou wel handig zijn als je dan een melding zou krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een ruk user...
XMB in tijdens muziek luisteten of interneten of foto's werkt prima. Alleen de muziek instellingen instellen op 48khz. Maar dat was eigenlijk al 2 updates terug ofzo...
Facebook, mja... ach, beetje overbodig maar het zit niet in de weg.
Fullscreen niet werken? Volgens mij wel, R3 al eens geprobeerd?
LittleBigPlanetquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef maess het volgende:
Weet iemand een site met een overzicht van alle multiplayer games voor de ps3?
En dan zoek ik vooral co-op, t'is voor een vriend die van xbox naar ps3 gaat maar multiplayer co-op games zijn een must.
En zelf kon ik geen 1 game opnoemen op de ps3 helaas
Modern Warfare 2. Niet de campaign, maar met de specops ben je denk ik ook wel een hele tijd bezig.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef maess het volgende:
Weet iemand een site met een overzicht van alle multiplayer games voor de ps3?
En dan zoek ik vooral co-op, t'is voor een vriend die van xbox naar ps3 gaat maar multiplayer co-op games zijn een must.
En zelf kon ik geen 1 game opnoemen op de ps3 helaas
Dacht ik even wijs te antwoorden: "Ja, Nathan Fillion, die was ook zo cool in Firefly". Nu leert de geschiedenis mij dat ik dat soort dingen eerst moet googlen.. en ja hoor; het is hem nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
Net AC2 opgestart... hoor ik Nathan Drake pratenWas me nooit opgevallen dat Desmond dezelfde voice-actor heeft als Drake
Dat is de derde keer deze week dat ik zijn stem hoor in een verschillende personage. Maandag ook een preview gespeeld van Dark Void waar hij ook de hoofdrolspeler is
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LittleBigPlanet
Mercenaries 2
Army Of Two
That's about it...
online is het probleem niet, maar co-op is er gewoon bijna niet te vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef maess het volgende:
[..]
wow.... ik wist dat ps3 niet de topper online was maar dit valt me wel tegen man.
Er zijn wel meer games hoor, maar specificeer eerst eens wat je precies zoekt. Race games? FPS? Multiplayer in het algemeen? Online Co-Op? Splitscreen Co-Op?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef maess het volgende:
[..]
wow.... ik wist dat ps3 niet de topper online was maar dit valt me wel tegen man.
Surprise, suprise....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
Net AC2 opgestart... hoor ik Nathan Drake pratenWas me nooit opgevallen dat Desmond dezelfde voice-actor heeft als Drake
Dat is de derde keer deze week dat ik zijn stem hoor in een verschillende personage. Maandag ook een preview gespeeld van Dark Void waar hij ook de hoofdrolspeler is
Online co-op? Nee toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Fallen het volgende:
Resistance 1 is volledig in Co-op te spelen.
Nee, sorry...quote:
Dacht al.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, sorry...![]()
Campaign mode van de single player is volledig te spelen in Splitscreen Co-op. Dus offline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |