abonnement Unibet Coolblue
pi_74754548
Hier verder

Vorige deel
pi_74754559
Was je snel zeg .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74754591
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef junkiexp het volgende:
Was je snel zeg .
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef junkiexp het volgende:
Een automaat is zeker wel aan te rijden voor een busje, of rijden jullie allemaal stoer handgeschakeld ?
Nee, ik schakel gewoon, totaal geen problemen mee
pi_74754637
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef junkiexp het volgende:
Een automaat is zeker wel aan te rijden voor een busje, of rijden jullie allemaal stoer handgeschakeld ?
?
Maar ik ben wel serieus aan het kijken of dit wat is, ik kom uit Rotterdam-Centrum en kan aan alle benodigdheden komen.
Hoe groot moet je bus zijn ?
En krijg je kleding van TPG ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74754711
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef junkiexp het volgende:

[..]

?
Maar ik ben wel serieus aan het kijken of dit wat is, ik kom uit Rotterdam-Centrum en kan aan alle benodigdheden komen.
Hoe groot moet je bus zijn ?
En krijg je kleding van TPG ?
Hoe groot, tsja, het is een beetje wat je zelf weg kan brengen.

Ik heb een verlengde caddy, dat is genoeg voor een halve wijk. Wil je echt 120+ stops per dag wegbrengen dan is een lange Transporter toch wel het minimum.

Hoe kleiner de auto, hoe goedkoper in wegenbelasting en brandstofverbruik.

TNT kleding moet je zelf bestellen op een website van een bedrijf dat dit voor TNT distributeerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Conflict op 16-11-2009 18:10:41 ]
pi_74755345
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef junkiexp het volgende:
Een automaat is zeker wel aan te rijden voor een busje, of rijden jullie allemaal stoer handgeschakeld ?

Pakketbezorgers deel2
Ik rij in 2 verschillende voertuigen (Ford Transit & Citroen Berlingo) en thank god beide handgeschakeld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 16 november 2009 @ 20:53:22 #7
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74761161
Deel 2 alweer zeg, gaat hard.

Rij ook handgeschakeld, paar dagen een semi-automaat gehad maar dat is niks, was in een vivaro, rij zelf gewoon een verlengde doblo, rijdt gewoon lekker.
pi_74766463
Ik rijd handgeschakeld in 2 ford transits, 1 met een slechte 2e versnelling en sporadisch een oude Mercedes met laadklep, of een nieuwe Vito, of een Opel Vivaro/ Renault Traffic
pi_74767326
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik rijd handgeschakeld in 2 ford transits, 1 met een slechte 2e versnelling en sporadisch een oude Mercedes met laadklep, of een nieuwe Vito, of een Opel Vivaro/ Renault Traffic
2 versnellingen? How?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74771263
tvp voor in de toekomst
pi_74771819
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

2 versnellingen? How?
de 2e versnelling bedoelt ie. Rij ook handgeschakeld overigens. Ook tvp
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74784197
Vanuit een zonnig Miami tvp
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:52:01 #13
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74784390
Vraagje aan de postbodes hiero

Heb vanmiddag een pakketje op de post gedaan. Alleen kan ik hem niet tracken via het internet. Klopt het dat dat niet meteen kan na het opsturen, zoja hoelang moet ik wachten tot hij wel trackbaar is?

TNT


Alvast bedankt voor reactie terug
*Hosselcopter*
pi_74784488
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Dibble het volgende:
Vraagje aan de postbodes hiero

Heb vanmiddag een pakketje op de post gedaan. Alleen kan ik hem niet tracken via het internet. Klopt het dat dat niet meteen kan na het opsturen, zoja hoelang moet ik wachten tot hij wel trackbaar is?

TNT


Alvast bedankt voor reactie terug
Kan vaak pas de volgende dag.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74791422
Krijgen jullie betaald per pakket en/of ook nog een uursalaris?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74791508
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Krijgen jullie betaald per pakket en/of ook nog een uursalaris?
Wisselend. Meesten zitten per pakket, sommige per uur

Vandaag eerste dag Aldipress gehad... Lang heb ik er niet van genoten want ik was al zo ziek als een hond toen ik naar het DCP ging, na het sorteren + laden heeft er gelukkig iemand anders voor mij kunnen rijden
pi_74796359
Staan er eigenlijk nog vacatures open bij bedrijven? Heb me HBO en kan geen werk vinden (**** land) en werk nu bij een autoverhuurbedrijf met me hbo
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74804778
Koerier is idd wel een typische HBO-functie.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74805175
quote:
Op woensdag 18 november 2009 04:41 schreef Zapato het volgende:
Koerier is idd wel een typische HBO-functie.
Autos wassen en schoonmaken wel Moet ik dan thuis gaan zitten? Jij kent de huidige arbeidsmarkt zeker niet.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 18 november 2009 @ 12:24:54 #20
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74812030
Hij wil tenminste werken, ken er genoeg met hbo die zitten te zeiken het het onder hun "niveau" is.
pi_74812159
Heeft iemand hier een digitale CAO van TNT / koeriersdiensten? Zoja... stuur me aub snel een PM
pi_74814900
quote:
Op woensdag 18 november 2009 07:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Autos wassen en schoonmaken wel Moet ik dan thuis gaan zitten? Jij kent de huidige arbeidsmarkt zeker niet.
Klopt, ben student, maar props voor het niet thuis zitten hoor, dat is het niet. Maar is het zo slecht dan nu?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74815159
Wat een drama vandaag zeg! Het was "grote dozen dag", ik had 104 pakketten en maar 80 stops. Ik kreeg het met geen mogelijkheid in de auto, het waren 8 volle containers, normaal zijn dat er maximaal drie. Ik kan vier volle laden in die caddy van me.

Ik heb iemand gebeld die altijd paraat staat voor de mensen met zulke problemen en diegene heeft het voor me weggebracht. Echt goud om zo iemand te hebben!

Dus uiteindelijk 50 stops weggebracht en gelukkig thuis nu.

Die wind, vreselijk, die pakketten waaien gewoon je handen uit
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef nelisb het volgende:
Vanuit een zonnig Miami tvp
Veel plezier nog daar
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Staan er eigenlijk nog vacatures open bij bedrijven? Heb me HBO en kan geen werk vinden (**** land) en werk nu bij een autoverhuurbedrijf met me hbo
Het is moeilijk om bij TNT in loondienst te komen. Ze willen juist van hun mensen af.

Je zou eens een telefoontje naar subsupport kunnen plegen, die hebben landelijk heel veel auto's rijden bij TNT, is de grootste subcontractor.

[ Bericht 15% gewijzigd door Conflict op 18-11-2009 14:18:43 ]
pi_74815201
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand hier een digitale CAO van TNT / koeriersdiensten? Zoja... stuur me aub snel een PM
http://www.abvakabofnv.nl(...)80401-20090331_t.pdf
pi_74815988
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef Zapato het volgende:

[..]

Klopt, ben student, maar props voor het niet thuis zitten hoor, dat is het niet. Maar is het zo slecht dan nu?
Ben in de veilgheidsbranche afgestudeerd,te algemeen opgeleid. Weet van veel iets,maar overal net te weinig voor + weinig tot geen vacatures. Op het hbo werden gouden bergen beloofd
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74858637
Heb gister een sollicitatie gestuurd naar de selekt vracht, hopelijk krijg ik goed nieuws!
pi_74885924
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef kelgo het volgende:
Heb gister een sollicitatie gestuurd naar de selekt vracht, hopelijk krijg ik goed nieuws!
Ja maar bij selectvracht betalen ze erg slecht hoor. Wil je dat fulltime gaan doen?
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:42:56 #28
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_74886029
Vandaag weer een Sandd bezorger aan de deur die vertelde (hij had verkeerde post door de brievenbus gegooid) dat het adres zo moeilijk te vinden was. Gelukkig bestaat het adres pas 2,5 jaar, er zou een code moeten komen voor bezorgers om hun navigatiesysteem uptodate te houden. (En de gemeente, want de plattegrond 100 meter verder op is ook nog niet bijgewerkt.

Dit geld ook vaak zat voor pakketbezorgers.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_75059524
Hee topic dood

Kutweer de laatste week, vandaag wat zon.

Maar we hebben heel erg veel last van het computersysteem dat uitvalt en we steeds soms wel een uur moeten kloten en dan zonder scanners op pad gaan. En dat is klote, ik rijd op routevolgorde en dan heb ik dus geen idee wat er achter in de auto ligt.

NelisB zou morgen mee gaan want die heeft door persoonlijke omstandigheden af laten weten en gaat niet werken als chauffeur, jammer!
pi_75061198
Even een deel van mijn PM naar Conflict. Helaas moet ik dus afhaken(voorlopig)
quote:
Dank voor je berichtje. Helaas moet ik afzeggen, helemaal.

Heb gisteren te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden, ergens in maart / april. Hierdoor moet ik 3 - 4 maanden in het gips. Auto rijden / werken is dan helemaal niet aan de orde. Goed klote dus. Ben er ook behoorlijk ziek van. Vanaf 1 januari ben ik werkloos, dus moet maar hard opzoek naar een gewone baan(kantoorbaan) zodat ik eventueel in de ziektewet kan en doorbetaald kan worden,of thuis kan werken.

Wie weet na mijn operatie en ik ooit weer fit ben, dat we alsnog op pad kunnen.
pi_75061210
Vandaag lag het systeem er weer uit... uiteindelijk kon ik met een werkende scanner om 12 uur dcp verlaten.. Uurtje vertraging dus. Al met al toch nog goed doorgewerkt met 103 stops
pi_75114170
Begon gister pas 2 uur 's middags met 110 stops, was krapjes
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zondag 29 november 2009 @ 20:21:53 #34
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_75120378
Systeem was vorige week klote jah, hele week later weg, soms wel een uur.

Maja hebben we ook weer gehad, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen

Wel lekker wat weggebracht, bijna 800 stops in 6 dagen
pi_75286278
Check mijn sintmobiel:





[ Bericht 0% gewijzigd door Conflict op 04-12-2009 15:57:14 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:52:52 #36
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75286332
WAAR BLIJFT MIJN PAKKETJE
pi_75288000
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef feelsgoodman het volgende:
WAAR BLIJFT MIJN PAKKETJE
MISSCHIEN LIGT HET AL IN DE SCHUUR!
pi_75311121
Die pakketbezorgers hier (vaak SelektMail of TNT) die bellen in mijn portiekflat gewoon OVERAL aan als ze mij moeten hebben en als ik dan 10 of 20 seconden later open doe, staat mijn buurvrouw al met dat pakket in de hand. Kan Ruben weer: " Doe mij die maar"
pi_75313047
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:36 schreef rub3n het volgende:
Die pakketbezorgers hier (vaak SelektMail of TNT) die bellen in mijn portiekflat gewoon OVERAL aan als ze mij moeten hebben en als ik dan 10 of 20 seconden later open doe, staat mijn buurvrouw al met dat pakket in de hand. Kan Ruben weer: " Doe mij die maar"
Dan moet je ff klagen bij het betreffende bedrijf
pi_75409295
Hallo lieve pakketbezorgers.
Ik woon in een flat waar het niet mogelijk is om aan te bellen en daarbij kun je niet binnenkomen zonder sleutel, daarom heb ik een briefje opgehangen met mijn telefoonnummer. Zouden jullie dan bellen of pleuren jullie dan een 'geen gehoor'-briefje in de brievenbus?
Of scheelt dat per pakketbezorger?
pi_75413898
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef frame-saw het volgende:
Hallo lieve pakketbezorgers.
Ik woon in een flat waar het niet mogelijk is om aan te bellen en daarbij kun je niet binnenkomen zonder sleutel, daarom heb ik een briefje opgehangen met mijn telefoonnummer. Zouden jullie dan bellen of pleuren jullie dan een 'geen gehoor'-briefje in de brievenbus?
Of scheelt dat per pakketbezorger?
Dat ligt eraan, als je bezorger per pakket betaald wordt dan doet ie wat meer moeite dan dat hij in loondienst is.

Ik bel zelf altijd wel ff
pi_75419068
Aan de andere kant, die 50ct bruto die het pakje oplevert ben je dan ook zo weer kwijt
pi_75419396
Ik hoop maar dat ik een lieve bezorger heb. En anders, hoe laat kan je je pakje ophalen van het postkantoor als hij tussen 8 en 1 wordt gebracht?
Ik ben ongeduldig
pi_75419695
Met geluk eind vd middag. Met pech de volgende morgen na 13:00u. Met nog meer pech nooit
pi_75424563
Dan maar hopen dat ik veel geluk heb en een lieve bezorger heb of dat ie snel bij het postkantoor is
Bedankt voor jullie hulp!
pi_75424822
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef Conflict het volgende:
Check mijn sintmobiel:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
wat ziet je slot er raar uit, is er iets mis mee mede dorps genoot
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_75447637
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aan de andere kant, die 50ct bruto die het pakje oplevert ben je dan ook zo weer kwijt
Hoe kom je nou weer op 50 cent bruto? Het is wel 2 euro bruto.

En trouwens, een vaste bezorger investeert een beetje in een wijk, daar vallen zulke dingen juist onder.
pi_75447663
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef badboynova het volgende:

[..]

wat ziet je slot er raar uit, is er iets mis mee mede dorps genoot
Er zitten net weer twee nieuwe in

Volgende week is rechts weer aan de beurt
pi_75448471
Hij belde gewoon, kwam net onder de douche vandaan Maar hij had meerdere pakketjes, en sommige mensen hangen hun telefoonnummers op op het bord wat daarvoor bestemd is (ik niet, stalkeralert). Hij vond deze flat zelf ook vervelend, en het is ook totaal niet handig.
pi_75448648
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef frame-saw het volgende:
Hij belde gewoon, kwam net onder de douche vandaan Maar hij had meerdere pakketjes, en sommige mensen hangen hun telefoonnummers op op het bord wat daarvoor bestemd is (ik niet, stalkeralert). Hij vond deze flat zelf ook vervelend, en het is ook totaal niet handig.
In de flat waar ik eerst woonde had de postbode gewoon een sleutel van de toegangsdeur.

Kunnen jullie dat niet regelen met TNT?
pi_75449114
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:13 schreef Conflict het volgende:

[..]

Hoe kom je nou weer op 50 cent bruto? Het is wel 2 euro bruto.

En trouwens, een vaste bezorger investeert een beetje in een wijk, daar vallen zulke dingen juist onder.
Per pakket of zoals mijn baas mij doet geloven, tegenwoordig slechts nog per stop?
pi_75449297
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Per pakket of zoals mijn baas mij doet geloven, tegenwoordig slechts nog per stop?
50 cent per pakket

Dan mag je bij mij komen werken, voor 75 cent per pakket.

We worden in stops uitbetaald met een toelage per pakket. Ik kom zonder btw op 1,70, maar daar zijn dan ook veel stops bij met meerdere pakketten.
pi_75449636
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef Conflict het volgende:

[..]

50 cent per pakket

Dan mag je bij mij komen werken, voor 75 cent per pakket.

We worden in stops uitbetaald met een toelage per pakket. Ik kom zonder btw op 1,70, maar daar zijn dan ook veel stops bij met meerdere pakketten.
Ik werk er voor een uurloon Maar meeste zitten er per pakket 50 ct bruto Om te huilen... Kreeg onlangs deze mail:
quote:
Beste collega,



Zoals de meeste van jullie weten heeft TNT haar vergoedingstructuur onlangs behoorlijk naar beneden toe bijgesteld.
Wat is er gebeurd, TNT is overgegaan van pakketvergoeding naar stops vergoeding. Ondanks dat, dat voor ons bedrijfnadelig uitpakt heb ik toch de vergoeding die jullie ontvangen kunnen handhaven.
Ook de neerwaartse bijstelling van de “stop” vergoeding heeft geen consequenties gehad voor jouw vergoeding.
Helaas is het zo dat het “gebeuren” Aldipress mij noodzaakt om dat dit keer wel te doen.
M.b.t. tot het Aldipress verhaal ontvang ik een vergoeding per stop, jij ontvangt een vergoeding per pakket.
Dit kost mij per bakje + ¤ 0,60. Omdat ik niet wil dat wij hieraan onderdoor gaan (m.n. financieel) heb ik (helaas) moeten besluiten
om voor de retouren geen vergoeding te betalen. Ondanks dat wij ons ervan bewust zijn dat dit toch werk met zich meebrengt.

Andere keuzes zoals, van pakket naar stopvergoeding, lagere vergoeding vonden wij geen optie.

Wij begrijpen dat dit geen leuke boodschap is maar zoals gezegd de vergoeding welke wij van TNT ontvangen, laat ons geen andere keus.


Verschilt die vergoeding per regio? En is dit alles hierboven inderdaad doorgevoerd of niet?
pi_75449885
Dat is al driejaar geleden landelijk ingevoerd

En ik heb toen alles bij zitten houden en ben erop vooruitgegaan, was ongeveer 20 euro per week.

Dat aldipressverhaal klopt wel een beetje hoor.

Maar zijn verhaal klinkt een beetje vaag en het komt nou ook niet echt professioneel over. Die baas van jou had jou al lang per stop moeten betalen. En 50 cent per pakket is echt veel en veel te weinig. Of hij moet alle kosten betalen en jou zwart betalen, anders kan het gewoon niet!
pi_75449930
Die vergoeding per stop ligt gewoon aan je gebied, hoe ver je moet rijden, hoe groot de dropdichtheid is.

Landelijk zijn de toeslagen volgens mij gewoon gelijk.
pi_75606502
Heeft er nog iemand moeten werken vandaag?

Normaal ben ik altijd vrij maar vanwege de KNJ moesten we ook op maandag werken.

22 stops, ben alweer thuis

Edit:

Morgen drukke dag:

Landelijk 410,000 pakketten in 15,372 rolcontainers

[ Bericht 27% gewijzigd door Conflict op 14-12-2009 13:34:40 ]
pi_75638679
Hey Conflict

Ik wil mij ook aanmelden als subcontractor bij TNT maar je moet ook je KvK nummer en een Verklaring omtrent
hoedanigheid belastingplichtige van de belastingdienst (weet niet wat het is?) bijvoegen bij je aanmelding.

Ik ben nog geen ondernemer maar kan natuurlijk wel aanmelden bij KvK maar hoe weet je of TNT wel starters ondernemers willen of alleen professionelen bedrijven, misschien hebben ze je helemaal niet nodig.

Als ik dan heb aangemeld bij kvk en bij de belastingdienst voor een BTW-nummer, dan zit ik met onderneming (Eenmanszaak) dat non-actief is dan komen over paar weken aanslagen van de belastingdienst of gemeentelijke belastingen die ik moet betalen terwijl ik geen inkomen heb.

Hoe heb jij het allemaal geregeld?
pi_75640309
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:03 schreef KidPoker het volgende:
......maar je moet ook je KvK nummer en een Verklaring omtrent
hoedanigheid belastingplichtige van de belastingdienst (weet niet wat het is?) bijvoegen bij je aanmelding.
.......
Als ik dan heb aangemeld bij kvk en bij de belastingdienst voor een BTW-nummer, dan zit ik met onderneming (Eenmanszaak) dat non-actief is dan komen over paar weken aanslagen van de belastingdienst of gemeentelijke belastingen die ik moet betalen terwijl ik geen inkomen heb.
Als je niet weet wat een VAR is en denkt dat bij inschrijving van jouw onderneming je gelijk hoge aanslagen gaat krijgen van de fiscus, dan moet je je ofwel eerst gaan inlezen in de materie ofwel nog eens afvragen of je dit wel echt wilt.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_75646024
Hey Heren,

Ik was al een tijdje opzoek naar het bezorgen van tnt pakketten, toen kwam ik dit forum tegen.
Het lijkt mij heel leuk om dit werk te gaan doen alleen rest mij nog een aantal vragen.

1: Hoe weet je welke wijken vrij zijn?
2: Wat voor soort contract krijg je?
3: wat kosten ongeveer de volgende verzekeringen? VAV, WAV

Alvast bedankt voor jullie reactie's
pi_75654255
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:03 schreef KidPoker het volgende:
Hey Conflict

Ik wil mij ook aanmelden als subcontractor bij TNT maar je moet ook je KvK nummer en een Verklaring omtrent
hoedanigheid belastingplichtige van de belastingdienst (weet niet wat het is?) bijvoegen bij je aanmelding.

Ik ben nog geen ondernemer maar kan natuurlijk wel aanmelden bij KvK maar hoe weet je of TNT wel starters ondernemers willen of alleen professionelen bedrijven, misschien hebben ze je helemaal niet nodig.

Als ik dan heb aangemeld bij kvk en bij de belastingdienst voor een BTW-nummer, dan zit ik met onderneming (Eenmanszaak) dat non-actief is dan komen over paar weken aanslagen van de belastingdienst of gemeentelijke belastingen die ik moet betalen terwijl ik geen inkomen heb.

Hoe heb jij het allemaal geregeld?
Kan je allemaal uitzoeken in dit topic en het vorige deel, op www.kvk.nl en TNT

VAR kan je gewoon anvragen en een stille onderneming zal je geen geld kosten.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef soulevent het volgende:
Hey Heren,

Ik was al een tijdje opzoek naar het bezorgen van tnt pakketten, toen kwam ik dit forum tegen.
Het lijkt mij heel leuk om dit werk te gaan doen alleen rest mij nog een aantal vragen.

1: Hoe weet je welke wijken vrij zijn?
2: Wat voor soort contract krijg je?
3: wat kosten ongeveer de volgende verzekeringen? VAV, WAV

Alvast bedankt voor jullie reactie's
1: bellen met TNT of mailen en ik kan dat zien op een website waar ik in moet loggen.

2: een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand (ze kunnen je dus altijd weer buiten pleuren)

3: weet ik niet, vriendin doet de administratie

pi_75656430
Bedankt voor je reactie,

Hoe lang doe jij dit werk al conflict?
Donderen ze snel mensen eruit? mij lijkt als je goed je werk afleverd dat je redelijk lang in dienst kan blijven.

Kun jij zien of er in de regio nijmegen, cuijk, Boxmeer gennep nog bezorgers nodig zijn.

Als ik het goed begrijp kun je er dus vaak een wijk bijnemen of veranderen van wijk.

Hoeveel km zou jij maximaal je wijk van huis af willen hebben?
pi_75656680
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef soulevent het volgende:
Bedankt voor je reactie,

Hoe lang doe jij dit werk al conflict?
Donderen ze snel mensen eruit? mij lijkt als je goed je werk afleverd dat je redelijk lang in dienst kan blijven.

Kun jij zien of er in de regio nijmegen, cuijk, Boxmeer gennep nog bezorgers nodig zijn.

Als ik het goed begrijp kun je er dus vaak een wijk bijnemen of veranderen van wijk.

Hoeveel km zou jij maximaal je wijk van huis af willen hebben?
Ik doe dit een paar jaar nu, ga het vierde jaar in geloof ik.

Als je geen goede kwaliteit levert dan gooien ze je buiten.

Je kan niet makkelijk van wijk veranderen en er een bij nemen kan wel als je er personeel op wil zetten.

Ik rijd nu ongeveer 50 km van mijn huis, verder is geen optie. Het distributiecentrum ligt 25 km van mijn huis en het gebied waar ik bezorg ligt weer 25 km verder. Ik rijd ongeveer 200 km per dag.

Maar ik doe ook nog werkzaamheden binnen het sorteercentrum. Het komt weinig voor dat ze werk binnen uitbesteden aan subcontractors trouwens.
pi_75656830
Ede Arnhem Wijchen Apeldoorn Doetinchem is vol, maar je moet gewoon reageren want het verloop is erg groot.
pi_75657353
Bij ons in Gorinchem zijn er weer routes vrij
pi_75661986
Als ik me wil aanmelden moet ik dan alvast een kvk nummer hebben?
Of kan ik na het aanmelden alles regelen, hoe streng zijn ze met de voorwaardes qua auto?

Zag namelijk dat de meeste van jullie met een soort caddy rijden, maar in de voorwaarden staat dat de auto min 1.90 hoog moet zijn.

Als ik het goed begrijp maak je ongeveer 600 stops en bezorg je 650 pakjes per week.
Komt het vaak voor dat je ver onder deze aantallen komt?

Ik zit zelf nu in de ww en kan me daarom nog niet inschrijven bij het kvk.
pi_75662557
KVK verplicht.
pi_75663499
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:17 schreef Conflict het volgende:
Ede Arnhem Wijchen Apeldoorn Doetinchem is vol, maar je moet gewoon reageren want het verloop is erg groot.
Wijchen

Mja zit deze week thuis, ma overleden, morgen begrafenis
pi_75666163
Confilct, ik kan nergens de eisen vinden die aan de auto gesteld worden, kan jij me verder helpen ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75667181
Hierna volgen enkele algemene eisen die Pakketservice stelt aan alle subcontractors:

Een subcontractor dient in bezit te zijn van een bus die aan de volgende voorwaarden voldoet:

■Het vervoermiddel dient helemaal wit te zijn;
■Het voertuig dient minimaal 1.90m hoog te zijn (H2);
■Het voertuig dient 270° scharnieren te hebben;
■Het voertuig dient te voldoen aan de milieunorm (Euro 4 of 5; maximaal 5 mg/km fijnstof uitstoot);
■Het vervoermiddel is niet voorzien van reclame of stripings;
■Vermelding van uw bedrijfsnaam klein en alleen op de voorportieren;
■Het voertuig dient gesloten te zijn, dus niet voorzien van zijramen in het laadgedeelte;
■Het voertuig mag geen dubbele cabine met extra bank en ramen hebben;
■Eventuele ramen in de achterportieren moeten of geblindeerd zijn, voorzien van inbraakwerende folie of een andere inbraakbeveiliging (traliewerk);
■Tussen de bestuurdersruimte en de laadcabine dient een opening of een raam te zitten om zicht te hebben op de achterkant.
pi_75667383
Kan iemand mij vertellen waar de distributiecentrums zitten van tnt?
Hoe kun je het best een regio aangeven? of heeft tnt zelf vaste regio's
Wat kun je verwachten als je een gesprek krijgt met een regiocoördinator?
pi_75667458
Oh, dan kunnen de helft vd bussen bij ons wel verdwijnen
pi_75668251
Dus als ik het goed begrijpt is een Verklaring omtrent hoedanigheid belastingplichtige een VAR verklaring die je bij de belastingdienst kan aanvragen?

Een hoe betaal je de BTW terug aan de belasting (week,maand,jaar)?

Zijn er nog wijken vrij in de regio Utrecht of Hilversum?

Kan ik een keertje dag meerijden?
pi_75668608
Var verklaring idd bij de belastingdienst aanvragen.
Je mag dus niet alleen als subcontractor voor TNT werken. Je moet minimaal 3 opdrachtgevers per jaar hebben, niet in de verhouding 90% en 2 x 5%!
Hebben jullie al een idee voor andere opdrachtgevers?

Waarschijnlijk per kwartaal btw betalen.
pi_75669204
Hoe kan ik ooit aan 3 opdrachtgevers regelen? dus is het eigenlijk kansloos om bij TNT een contract te sluiten omdat je nog 2 opdrachtgevers moet hebben.
pi_75669239
Als je terug leest zie je dat sommige subco's ook wel es voor elkaar werken
pi_75669274
Wat gebeurt er dan als je alleen TNT hebt als opdrachtgever?
pi_75669336
Maar wie controleert dat dan??
pi_75671517
Belastingdienst controleert het. Je doet aangifte. Bij 1 werkgever wordt het gezien als verkapt loon en moet TNT dus loonbelasting en alle andere dingen betalen En dat willen ze niet.

Tuurlijk word er onderling voor elkaar gereden als subcontractors, alleen voordat je bedrijf begint moet je hier niet vanuit gaan. Dus zou wel eerst een plan verzinnen hoe jij dus meer dan 3 opdrachtgevers gaat vinden en dat je dus veel minder dan 90% voor TNT alleen werkt.
pi_75674224
Dus daarom vraag TNT naar een VAR verklaring daarin staat of je wel opdrachtgevers hebt toch?
pi_75676489
Klopt.
pi_75689083
Conflict,

Kun jij vertellen waar allemaal een distributiecentra zit?

Ongeveer zo'n 30 km van nijmegen.

Kan namelijk er alleen één vinden in arnhem, en mij lijkt dat in de buurt van den bosch venlo er ook één moet zitten.

Ik heb tevens net te horen gekregen van het uwv dat ik me mag inschrijven bij de kvk.

Nu dus alleen nog een naam verzinnen en uitzoeken welke regio het beste is voor mij.
pi_75689165
En meer dan 3 opdrachtgevers vinden.
pi_75690189
Moet je deze 3 al hebben voor dat je op gesprek gaat?

2 opdrachtgevers heb ik al als ik ga starten (bezorgen voor een webshop en laat me zelf inhuren door een andere bezorgservice als hij het te druk heeft)

En mij lijkt als je actief zoekt en openstaat vooropvang ritten dat die 3e niet zo moeilijk hoeft te zijn.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd
pi_75690302
In de Var verklaring moet je dit aangeven. Zover ik weet moet je de var verklaring overleggen voordat je uberhaupt op gesprek mag komen.
pi_75690518
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Wijchen

Mja zit deze week thuis, ma overleden, morgen begrafenis
Gecondoleerd joh
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef junkiexp het volgende:
Confilct, ik kan nergens de eisen vinden die aan de auto gesteld worden, kan jij me verder helpen ?
Gewoon een witte bus die groot genoeg is. Al die regels die ze zelf stellen wordt niet erg moeilijk om gedaan. Als je er maar geen grote eigen reclame op doet en er niet teveel deuken op zitten.

Als je een nieuwe wagen neemt zou ik gaan voor een auto met roetfilter, misschien gaan ze er in de toekomst moeilijk over doen. En neem geen caddy, die is gewoon te klein. Ik heb wel een caddy maar ik rijd maar een mini route
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef nelisb het volgende:
En meer dan 3 opdrachtgevers vinden.
Ach, je rijdt al snel voor een collega wat weg of hebt er eens een koeriersritje tussen.

Die drie werkgevers is hetgene waar je je het minst druk over hoeft te maken.
pi_75691839
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:28 schreef Conflict het volgende:

Ach, je rijdt al snel voor een collega wat weg of hebt er eens een koeriersritje tussen.

Die drie werkgevers is hetgene waar je je het minst druk over hoeft te maken.
Dan ga je er vanuit dat het zo is. Je moet toch van te voren de opties bekijken? Hoe kan je anders een onderneming starten? Het is toch niet, ik begin wel en zie het dan wel hoe het gaat.
pi_75692281
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef nelisb het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat het zo is. Je moet toch van te voren de opties bekijken? Hoe kan je anders een onderneming starten? Het is toch niet, ik begin wel en zie het dan wel hoe het gaat.
Ja maar ik ben gewoon begonnen en het gaat gewoon goed hoor!

Je moet ook ergens aan durven beginnen he, da's ondernemersrisico
pi_75694015
Is ook zo. maar heb het idee dat ze te makkelijk denken.

Ben werkloos. Auto kopen. KVK. Rijden maar.
pi_75694301
Als iedereen er echt zo makkelijk over zou denken dan waren er hier natuurlijk niet zoveel vragen.
Ben zelf eerst alles op een rij aan het zetten, voor en nadelen en dan pas ga ik me aanmelden.
Alleen de verzekeringen willen nog niet opschieten.
Heb een aantal offertes opgevraagd en moet nu wachten.

Heb tevens wel evaring met het opzetten van een bedrijf, (heb namelijk al 2 bedrijfjes)
pi_75713502
conflict kan je kijken of er nog plek is in de regio Utrecht of Hilversum?
pi_75731803
ik heb die polis erbij gepakt, ik betaal ongeveer 2000 euro per jaar aan de interpolis voor mijn verzekeringen, da´s een aansprakelijkheidsverzekering wegvervoeder, rechtbijstand voertuig en de autoverzekering zelf.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef KidPoker het volgende:
conflict kan je kijken of er nog plek is in de regio Utrecht of Hilversum?
daar zijn allebei nog routes vrij.
pi_75732652
ik volg dit topic nu al een tijdje, en krijg nu steeds een beter beeld waarom het steeds slechter met het bezorgen van TNT gaat.

Ik heb zelf jaren voor pakketdiensten gereden en ook voor het bedrijf wat hier al ergens is genoemd (WWC).
Het verloop was bij dat bedrijf al groot, door "slechte" chauffeurs.

In dit topic van 2 pagina's staan nu al een stuk of 4 mensen die willen gaan rijden voor TNT, zonder enige ervaring !!

Iedereen kan autorijden, maar het koerieren is toch wel wat anders, ook al zullen sommige mensen dat nooit toe geven.


GroteSmurf
(die zelf al 8 jaar koerier is, waarvan 3 jaar als eigen ondernemer)
pi_75732748
Dit werk kan iedere debiel leren in twee weken tijd.

Je krijgt eerst een interne opleiding bij TNT, als je zakt mag je niet rijden. Ook is er de mogelijkheid om met weinig pakketten te beginnen.

Daarnaast maakt het niet uit of je als sub of als loonwerker begint. Voor de kwaliteit maakt het geen zak uit.
pi_75732992
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef Conflict het volgende:
Dit werk kan iedere debiel leren in twee weken tijd.

Je krijgt eerst een interne opleiding bij TNT, als je zakt mag je niet rijden. Ook is er de mogelijkheid om met weinig pakketten te beginnen.

Daarnaast maakt het niet uit of je als sub of als loonwerker begint. Voor de kwaliteit maakt het geen zak uit.
Ik doel meer op de mensen hier die verwachten dat TNT ze met taart en gebak zit op te wachten.
Ze hebben geen ervaring, en willen direct als sub-contractor aan de slag.
ff autootje kopen.....enz enz......daar gaat de bezorgkwaliteit, en komen er weer 10-tallen topics waar het pakketje blijft

Ga eerst eens een tijdje bij een ander bedrijf rijden en kijken of het dan bevalt,
persoonlijk ben ik erg blij dat ik na een jaar of 6 van die hele pakketdiensten af ben.
pi_75733102
Is toch zonde dat sommige hier maar iets aannemen ipv dat ze de feiten weten.
Als ik na me zelf kijk ben ik redelijk ervaren in het bezorgen, en mijn doelstelling is niet om alleen voor tnt te blijven rijden.

Wil me ook gaan richten op de internet webshops, heb zelf een shop en heb daarnaast gewerkt bij een grote internetwebshop.

Hiervan weet ik hoe er gewerkt wordt betreft het bezorgen en zie heel veel mogelijkheden qua verbetering.

En ja, als je geen ervaring hebt is je ondernemingsrisico natuurlijk nog een stuk groter.
Maar denk wel dat sommige die geen ervaring hebben maar wel gedreven en netjes werken beter zullen doen als sommige (slechte sub's) nu.
pi_75733113
Wat dat betreft heb je gelijk.

TNT stelt zeer hoge eisen aan subcontractors en je gaat niet zomaar 123 aan de slag. Misschien moet ik maar eens een goede OP maken.
pi_75733789
Hey Conflict,

Kun jij mij vertellen wat zo'n opleiding inhoud?
Wat voor eisen stellen ze nog meer naast die al op de site beschreven zijn.
pi_75735259
Opleiding is een dag meerijden met een chauffeur om te kijken of het je iets lijkt. Daarna krijg je een cdrom mee waar een soort korte cursus op staat. Vervolgens ga je twee dagen met een ervaren chauffeur van TNT zelf mee om het een beetje te leren. Vervolgens maak je een toets.

En dan mag je chauffeur worden
  donderdag 17 december 2009 @ 23:18:58 #99
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_75750716
@ Grote Smurf,

Welke DCP heb je gezeten voor WWC?
pi_75756173
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef Pitebuell het volgende:
@ Grote Smurf,

Welke DCP heb je gezeten voor WWC?
Doetinchem.

In dat depot liep altijd alles op rolletjes, en vandaar uit werden er ook meerdere chauffeurs richting midden Nederland gestuurd (Houten enzo)

Ik ben daar weggegaan in Oktober 2006, een aantal maandenvoordat het helemaal over en uit was.
Ik zag de bui al aankomen (net zoals bij mn vorige werkgevers), en heb toen uiteindelijk de stap gezet om voor mezelf te gaan rijden, en heb het zinkende schip mooi op tijd verlaten.
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:53:10 #101
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_75813154
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 05:34 schreef Grote-Smurf het volgende:

[..]

Doetinchem.

In dat depot liep altijd alles op rolletjes, en vandaar uit werden er ook meerdere chauffeurs richting midden Nederland gestuurd (Houten enzo)

Ik ben daar weggegaan in Oktober 2006, een aantal maandenvoordat het helemaal over en uit was.
Ik zag de bui al aankomen (net zoals bij mn vorige werkgevers), en heb toen uiteindelijk de stap gezet om voor mezelf te gaan rijden, en heb het zinkende schip mooi op tijd verlaten.
Ke, ben ik wel benieuwd onder welke naam je tegenwoordig verder gaat.
pi_75832432
Al koeriers die last hebben gehad van het extreme weer?

Ik (nog) niet in ieder geval.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75839183
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
Al koeriers die last hebben gehad van het extreme weer?

Ik (nog) niet in ieder geval.
Last niet echt, ben ongeveer een uur per dag langer bezig.

Enige wat echt vervelend is dat mijn voeten soms nat worden en dat de inkt in mijn pen bevriest waardoor ik moeilijk kan schrijven.

Ik laat de motor draaien zodat het lekker warm blijft in de auto en zo ploeter ik door de sneeuw en de bevroren wegen heen. Ik heb gelukkig ABS en ASR op mijn auto en daar heb ik heel erg veel profijt van!

Ik vind het eigenlijk wel een bijzondere ervaring en klanten zijn blij verrast dt we gewoon doorwerken.
pi_75839905
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Conflict het volgende:

[..]

Last niet echt, ben ongeveer een uur per dag langer bezig.

Enige wat echt vervelend is dat mijn voeten soms nat worden en dat de inkt in mijn pen bevriest waardoor ik moeilijk kan schrijven.

Ik laat de motor draaien zodat het lekker warm blijft in de auto en zo ploeter ik door de sneeuw en de bevroren wegen heen. Ik heb gelukkig ABS en ASR op mijn auto en daar heb ik heel erg veel profijt van!

Ik vind het eigenlijk wel een bijzondere ervaring en klanten zijn blij verrast dt we gewoon doorwerken.
Ik moet er morgen weer aan geloven

Was gisteravond ergens blijven slapen ivm een feestje. Heb 25 minuten over een rit van 6 km. terug naar huis gedaan

Ben benieuwd met wat voor maatregelen mijn werkgever morgen komt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75840326
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moet er morgen weer aan geloven

Was gisteravond ergens blijven slapen ivm een feestje. Heb 25 minuten over een rit van 6 km. terug naar huis gedaan

Ben benieuwd met wat voor maatregelen mijn werkgever morgen komt.
Ik werd net gebeld door de procesleider op ons DPC, hij zit vast in het noorden en vroeg mij om zijn taken waar te nemen morgen

Ik moet er om 7 uur zijn, vertrek wel wat eerder morgen. Wegens de vakantie en het slechte weer verwacht ik weinig verkeer op de A15 morgen.
pi_75840537
Toch lijkt het me leuk werk om te doen.

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75840567
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik werd net gebeld door de procesleider op ons DPC, hij zit vast in het noorden en vroeg mij om zijn taken waar te nemen morgen

Ik moet er om 7 uur zijn, vertrek wel wat eerder morgen. Wegens de vakantie en het slechte weer verwacht ik weinig verkeer op de A15 morgen.
Je weet het nooit. Ik was net verbaasd over het feit dat er nog heel wat mensen kozen om in de auto te stapen. Er was niet minder autoverkeer dan normaal bij mij in de buurt.

Ik hoop dat ik mijn bestelbusje heel houdt morgen. Staat nog maar 7000 km. op de teller
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75840678
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef vosss het volgende:
Toch lijkt het me leuk werk om te doen.

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
Ik heb een vast salaris (1900 bruto, 1400 netto p/m)

Betaald in mijn ogen niet slecht en hoef nauwelijks overuren te draaien. Sterker nog; over het algemeen maak ik minder uren dat wat in mijn contract staat. Mag eerder weg als het rustig is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75840692
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef vosss het volgende:
Toch lijkt het me leuk werk om te doen.

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
Ligt eraan of je het in loondienst of voor jezelf doet. In loondienst is het gewoon minimumloon of net iets meer.
pi_75869776
Ik ben wel naar het DCP gereden, maar heb besloten maar naar huis te gaan en die 20 stops morgen mee te nemen, dus woon je in Meeuwen, Drongelen, Eethen of Genderen dan krijg je vandaag geen pakketje van TNT
pi_75869988
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb een vast salaris (1900 bruto, 1400 netto p/m)

Betaald in mijn ogen niet slecht en hoef nauwelijks overuren te draaien. Sterker nog; over het algemeen maak ik minder uren dat wat in mijn contract staat. Mag eerder weg als het rustig is.
En hoeveel uren staan er in je contract ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75877006
had vandaag 47 stops... paar keer wat vast komen te zitten maarja dat hoort er bij
pi_75883163
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
had vandaag 47 stops... paar keer wat vast komen te zitten maarja dat hoort er bij
Ik heb net wintebanden gehaald, scheelt echt een hoop!
pi_75885522
Nou dat betwijfel ik met 20+ cm sneeuw op 9 vd 10 straten waar ik moet zijn is niet gestrooid...
pi_75888452
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

En hoeveel uren staan er in je contract ?
Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Dat te bedenken dat dit nog de hele week zal duren
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75888498
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Dat te bedenken dat dit nog de hele week zal duren
Tijdens Kerst.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_75888533
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Dat te bedenken dat dit nog de hele week zal duren
Opzicht niet onaardig, je bent 27/28 ?
Alleen in de toekomst zit er niet verschrikkelijke veel verhoging in dan denk ik.
OF is het tijdelijk ?

Niet dat het uit maakt hoor, je moet het vooral naar je zin hebben, en als je dan normaal kan leven is het super
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75889157
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Opzicht niet onaardig, je bent 27/28 ?
Alleen in de toekomst zit er niet verschrikkelijke veel verhoging in dan denk ik.
OF is het tijdelijk ?

Niet dat het uit maakt hoor, je moet het vooral naar je zin hebben, en als je dan normaal kan leven is het super
Ik ben 27 ja. Ik doe dit zolang ik het nog leuk vind. Ik kan namelijk altijd nog terugvallen op mijn diploma's

Heb mijn MBO 4 ict diploma, MBO administratie 3 diploma, MCSA, MCDST en ITIL certificaten en 3 jaar aantoonbare ervaring als systeembeheerder

Heb bewust gekozen voor deze baan. Ik was het IT wereldje helemaal zat. verdien nu de helft maar ben 2x gelukkiger
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75928838
Ik heb vandaag niet een keer vast gezeten!

Gewoon gassen met die caddy, lag bij mij ook gewoon 15 cm ofzo. Mensen die vast komen te zitten zijn prutsers
pi_75929182
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Conflict het volgende:
Ik heb vandaag niet een keer vast gezeten!

Gewoon gassen met die caddy, lag bij mij ook gewoon 15 cm ofzo. Mensen die vast komen te zitten zijn prutsers
pats niet zo maar ga een speciaal pakje bij het vrouwke brengen, ze had namelijk verjaardags sex besteld
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:23:40 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75929446
AFgelopen weekend was een pakje dat voor mij bestemd was uit de auto gevallen ofzo.. Het lag drie straten verderop in de sneeuw
Gelukkig zijn er tegenwoordig ook nog eerlijke mensen en iemand die z'n hond aan het uitlaten was en het gevonden heeft, heeft het naar mij gebracht.

Wat ik nog erger vind is dat er op T&T gewoon staat dat het pakje afgeleverd is (die melding was twee dagen later pas aangepast, de hele tijd bleef hij staan op 'chauffeur is onderweg')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75942025
Hier altijd leuke bezorger van TNT
pi_75968683
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
pi_76015159
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Bobooo het volgende:
Hier altijd leuke bezorger van TNT
Dan woon je zeker in Genderen!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
Ik heb een kerspakket gekregen van TNT, als enige subcontractor, omdat ik aldipress sorteer en altijd voor ze klaar sta

Die speculaas was voor sinterklaas, heb ik ook gehad. Vanmorgen hadden we een kerstontbijt en kregen we zo'n roomboter krans. Echt wel attent van TNT post
pi_76028061
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
Ik heb van mijn werkgever een hele dikke kerstpakket gekregen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76124329
Heb me ook maar aangemeld bij Selektvracht. Puur voor de fun, oproepbasis sprak me wel aan. Net m'n rbw+auto, dus heb er zin in. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze reageren?
pi_76124461
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb van mijn werkgever een hele dikke kerstpakket gekregen
Even een correctie, ik kreeg donderdag welgeteld 1 kerststol
pi_76127373
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Even een correctie, ik kreeg donderdag welgeteld 1 kerststol
Met Sinterklaas had ik ook al een chocoladeletter en luxe bonbons gekregen

Mijn werkgever is lief
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76129886
Ik kreeg gister vijftig euro. Vind ik een prima kerstpakket!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_76257217
Woeh, volgende week zaterdag gesprek bij Selektvracht. Yeah.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:08:03 #131
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76290269
Ik kreeg een smsje gisteravond van men baas

Een gelukkig en pakketvol 2010
pi_76291786
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef Bhuddy het volgende:
Woeh, volgende week zaterdag gesprek bij Selektvracht. Yeah.
Voor hoeveel uur ?
LAat even weten wat het geworden is, ik ben benieuwd.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_76292894
Hahah @ Cocktailprikker

@ Junkiexp: alleen voor de zaterdagochtend, dus das 3 uurtjes per uur ofzo. Heb ook al een ander bijbaantje dus is prima!
pi_76305308
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
Ja,

het schijnt alleen dat ze ieder jaar te weinig kerstpakketen bestellen en dat ze wel bijbestellen, maar vervolgens niemand ze meer meeneemt. Die pakketten liggen dan weer achter in de berging te rotten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_76331806
[quote]Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dan woon je zeker in Genderen!
[..]

Nee.. een 'iets' grotere plaats.
Misschien moet ik hem maar eens aanspreken
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:31:00 #136
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76447744
Godver. Stap vanmiddag uit de bus en voor ik het weet lig ik op mijn plaat. Vol op men linker kant, dus alles doet nu zeer. Heup, rug / schouder elleboog en had. Maar vooral mijn schouder gelukkig morgen vrij, maar weet niet of ik zo kan werken donderdag.

Was wel voor het eerst dit jaar. En van vorig jaar ook
pi_76456639
Het is op sommige plaatsen ook echt heeel glad

Leuke bezorger kwam weer langs deed mijn moeder open..
Heb alleen maar uit het raam kunnen kijken
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:16:40 #138
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76460094
Als bezorger is het leuk om naar meisjes te kijken die de deur open doen kan ik beamen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:57:53 #139
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_76462282
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als bezorger is het leuk om naar meisjes te kijken die de deur open doen kan ik beamen
Niet alleen kijken is leuk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:01:22 #140
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76462432
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Pitebuell het volgende:

[..]

Niet alleen kijken is leuk
Wat doe jij er nog meer mee buiten een gezellig praatje dan?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:46:39 #141
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_76499144
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Wat doe jij er nog meer mee buiten een gezellig praatje dan?
Wat niet weet, wat niet deert, laat ik zeggen dat ik nooit klachten krijg
pi_76499674
jaja

kon vandaag niet werken, en voor morgen ook maar ziekgemeld ben echt heel lelijk terecht gekomen, van alles in men schouder verrekt ben vandaag boodschappen wezen doen en dat stukje auto rijden en wat spullen tillen deed me eigenlijk al weer te zeer....
pi_76505582
Een klein beetje sneeuw en alles rond Amsterdam staat vast.

Heb gezellig 4,5 uur lang in de file gestaan. Ben net pas thuis
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76505632
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Bobooo het volgende:
Het is op sommige plaatsen ook echt heeel glad

Leuke bezorger kwam weer langs deed mijn moeder open..
Heb alleen maar uit het raam kunnen kijken
Volgende keer kan je me gewoon mee uit vragen hoor, ben vrijgezel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76506849
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Een klein beetje sneeuw en alles rond Amsterdam staat vast.

Heb gezellig 4,5 uur lang in de file gestaan. Ben net pas thuis
!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_76507121
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Een klein beetje sneeuw en alles rond Amsterdam staat vast.

Heb gezellig 4,5 uur lang in de file gestaan. Ben net pas thuis
dat is balen. Ik heb onwijs mazzel gehad. Zat om 17 uur in de sneeuw in Amstelveen maar was om 1815 in Almere, dus het viel bij mij mee.
pi_76508420
Nou, ik zat al een tijdje in mn hoofd met het idee om eens wat anders te gaan doen en nu loopt mijn contract af en wordt niet verlengd wegens de crisis zegmaar.

Dus een mooie tijd om dan die knoop eens door te hakken.
Heeft iemand tips mbt het koerierswerk?

Waar begin ik zegmaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76508761
Tip 1. Niet doen
pi_76508786
En waarom niet als ik vragen mag?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76508877
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef nelisb het volgende:

[..]

dat is balen. Ik heb onwijs mazzel gehad. Zat om 17 uur in de sneeuw in Amstelveen maar was om 1815 in Almere, dus het viel bij mij mee.
Om 17:00 reed ik van Ouderkerk A/D Amstel -> A'dam Z-O
17:15 A'dam - ZO > WTC
18:00 Aankomst WTC > A'dam de Schinkel
18:45 Aankomst de Schinkel > Zuid-as
19:15 Aankomst Zuid-as (30 minuten gedaan over 2 km)
19:30 Vertrek naar Nieuw-Vennep via afslag VU
21:15 Aankomst Nieuw-Vennep
21:30 Vetrek Nieuw-Vennep > Amstelveen
22:30 Thuis
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76567742
pi_76571031
Hoi Conflict

Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76595419
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef vosss het volgende:
Hoi Conflict

Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
Hoi vosss

Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer

Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
pi_76596513
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Hoi vosss

Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer

Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller

Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76599272
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.

Is het mogelijk om het zelf daar op te halen, want dit komt echt heel k*t uit..
pi_76600254
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:37 schreef SpX het volgende:
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.
Hier hetzelfde, Maastricht...
pi_76600344
ah, toevaliig. Echt kut dit, pakketje is ongeveer het hele land doorgegaan, en de laatste paar kilometer berzorgen`t niet.. En nergens is een (werkend) contactnummer te vinden van TNT sittard. Er moeten daar toch mensen werken op dit moment llijkt me..
pi_76601160
Nee, je kan het niet ophalen.

Die chauffeur zal misschien een aanrijding hebben gehad ofzo.
pi_76603235
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller

Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak niet Dan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.

Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor

En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:00:05 #160
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_76603723
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_76605977
Tot ze klaar zijn uiterlijk 8 u bij ons.
pi_76614397
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak niet Dan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.

Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor

En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
Ik rijd grotendeels voor bedrijven. Dat scheelt

Daarnaast ken ik van de meeste bedrijven waar ik kom de mensen van de expeditie. Die zetten al meteen een warme bakkie troost voor me klaar als ik binnen stap.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76615359
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef The_Verve het volgende:
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_76642721
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn
  zondag 10 januari 2010 @ 18:43:27 #165
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76644240
Bij ons om 20:00 en toch schijnt het te gebeuren dat men ook wel eens later komt
pi_76644374
Ik ben altijd al om 13.00 uur terug.

En gisteren zat ik om 11.45 uur al thuis, maar toen had ik maar 45 stops
pi_76645218
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef Conflict het volgende:

[..]

Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn


Met de periode rond de kerst was het om 22.00 uur.

Vind het eigenlijk nog wel een wonder dat er geen grote ongelukken zijn gebeurd met die grote bussen + gladheid.
Petje af.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:44:56 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_76647405
En wat is de reden dat TNT op zaterdag geen aangetekende pakketten bezorgt?

Mijn pakket zou gisteren worden bezorgd (volgens de afzender), maar werd 's ochtends door TNT uitgesteld. Kan ik het morgen verwachten of dinsdag? Dat wordt door Track & Trace niet vermeldt helaas.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:50:06 #169
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76647686
Geen idee.... Remboursen worden ook niet op zaterdag gedaan. Als ze er zaterdag al wel zijn, dan gaan ze maandag mee Geloof dat ik morgen weer de "normale" maandagdienst rijd ipv een dinsdagdienst. Rijd dan voor een aantal routes ipv. 1tje.
pi_76684765
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren

overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ook Staat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
pi_76685177
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren

overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ook Staat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
Waarschijnlijk koppakking dan ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_76685384
Het kwam door ergens onder aan het blok, ik gok bij de waterpomp naar buiten.
pi_76737701
Viel mee, gebarsten kvs slangen

Al kapte er vandaag de startmotor er mee, bijna aan het eind... Vervloekt is die bus
pi_76885594
Gisteren een record qua gereden km. op 1 dag gehaald: 575

Weekaantal: 1443 (4 dagen)
Gemiddeld km/pu: 44
Gemiddeld verbruik diesel km/L: 14.9

Gotta love the boardcomputer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_77035843
Zo eindelijk mijn site af en de aanmelding voor tnt is ook verstuurd.
Hopen dat ze snel reageren zodat ik kan beginnen.

zie: www.connect-bezorgservice.nl
pi_77036454
Mooie site! Paar kleine typefoutjes!
Heel veel succes met alles!
pi_77037384
Kun je me de type foutjes aangeven, kon ze zelf niet vinden.
krijg je als je er te vaak naar kijkt, wordt je blind voor die kleine foutjes
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:39:01 #178
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77037658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik ben altijd al om 13.00 uur terug.

En gisteren zat ik om 11.45 uur al thuis, maar toen had ik maar 45 stops
Dus als ik het goed begrijp werk je helemaal niet belachelijk veel, maar verdien je toch prima?
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kreeg een smsje gisteravond van men baas

Een gelukkig en pakketvol 2010
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77038246
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:26 schreef soulevent het volgende:
Kun je me de type foutjes aangeven, kon ze zelf niet vinden.
krijg je als je er te vaak naar kijkt, wordt je blind voor die kleine foutjes
quote:
Connect bezorgservive is gevestigd op de kalmoes 5 te Cuijk.
quote:
- Spoed koerier
- 24 uurs koerie
- 48 uurs koerier
Die vielen me binnen 2 minuten op. Voor de rest heb ik niet echt gekeken op spel/typefouten, maar die zou ik wel even aanpassen. Staat slordig en als je al zo slordig met tekst om gaat, hoe moet dat dan met mijn pakket wat ik wil versturen via jullie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77038543
quote:
Indien u een keuze heeft gemaakt kunt u een opdachtformulier downloaden en ons toesturen of telefonisch contact met ons opnemen.
Moet nog een R tussen.
quote:
Op het opdrachten formulier kunt u aangeven hoe u een ontvangstbevestiging wilt hebben.
Is geen fout maar zou ik ook opdrachtformulier van maken.
quote:
Al onze diensten en nadere bepalingen kunt u verder op onze website vinden
Moet nog een punt achter.
quote:
Zon en feestdagen
Zon- en feestdagen.
pi_77041440
Ik kan dus mooi naar het ziekenhuis voor een echo van men schouder, door die val 2 weken terug. Blijf er last van houden....

Gister ging wel redelijk Hoge stopdichtheid Deel van men route was overgenomen door een collega. 139 stops en om 5 uur klaar. Zometeen even bijspringen in een shift 3, zal tegen 2 uur wel weer klaar zijn gok ik
pi_77041471
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef soulevent het volgende:
Zo eindelijk mijn site af en de aanmelding voor tnt is ook verstuurd.
Hopen dat ze snel reageren zodat ik kan beginnen.

zie: www.connect-bezorgservice.nl
Zoek je nog iemand erbij? Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
pi_77043444
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Zoek je nog iemand erbij? Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
Als eerst wil ik jullie bedanken voor het aangeven van de foutjes, ik heb ze meteen verandert.

Cocktailprikker, kun je jou tel achterlaten in mijn mail, dan neem ik contact met je op zodat we een keer iets kunnen afspreken.
pi_77058778
je hebt mail
pi_77060137
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef Conflict het volgende:
Bij ons in Gorinchem zijn er weer routes vrij
Waar rij jij dan? Ik ben postbezorger in Gorinchem, misschien heb ik je wel eens voorbij zien karren

Pakketbezorger lijkt me ook leuk om te doen trouwens.. Misschien eens wat navragen. Ik wil eigenlijk gewoon fulltime gaan werken en dat gaat als postbezorger niet lukken
pi_77060719
Gorinchem is wel vlak bij men vriendin, maar ik hoef er echt niet te rijden Beetje ver van men huis om er elke dag heen te gaan

Pakketbezorger kan je met een beetje mazzel idd fulltime doen
pi_77061013
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Zoek je nog iemand erbij? Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
Welke plaatsen doe je aan?
Misschien kom je wel vaak bij mij aan de deur
pi_77063810
Ik rijd zelf over het algemeen ook in Wijchen zelf, vooral Wijchen Noord + stukje Leur en op maandag geheel Wijchen. Maar ik heb ook wel eens moeten rijden in Overasselt Nederasselt Balgoy, en Grave. Weet niet waar je woont?
pi_77065285
Ik woon de andere kant op
Winssen.
pi_77067150
Afferden Winssen, andere route idd. Volgens mij ook een " jonge " man die dat rijd ofniet? Of is het die kleine met een beetje buitenlandse afkomst
pi_77067943
Hey,

Mijn eerste bericht en heb deel I en II gelezen. Laatste stukje heeft niets te maken met bezorging whatsoever

Nou wilde ik een tijdje als subcontractor gaan werken bij TNT.

Ik meld me keurig aan en wordt door een mevrouw via de mail doorverwezen naar een andere persoon en daar kreeg ik de reactie dat mijn gegevens 6 maanden in het systeem blijven staan en dat ze mij zullen contacten voor een afspraak. ik wacht er nog steeds.

Ik heb andere grote bedrijven gebeld en gemailt. De reactie was JE MOET IN HET BEZIT ZIJN VAN EEN NIWO VERGUNNING om bij ons te werken als subcontractor. Dit vond ik een zeer gekke reactie omdat ik mensen ken die onder subcontracting bij hun werken.

Ik kom er maar niet tussen! Wat is hier aan de hand????

Ik heb al 5 jaar een eigen bedrijf en wil nu een andere richting inslaan dus onder subcontractor bij een bezorgbedrijf maar het wil maar niet lukken.

Er is niets wat ik niet gedaan en iedereen gemailt en gebeld maar telkens komt het er maar niet van.

Dus in 2008 opgegeven en nu wil ik het weer proberen.

Hebben jullie tips voor mij wie, waar, hoe, wanneer etc ik hoor ze graag mijn email is ook openbaar gemaakt voor het gemak.
Nog meer bla
pi_77076158
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Afferden Winssen, andere route idd. Volgens mij ook een " jonge " man die dat rijd ofniet? Of is het die kleine met een beetje buitenlandse afkomst
Ja is een vrij jonge jongen ja
pi_78030338
Zijn er hier ook DHL bezorgers, of iemand die hun methoden kent?

Ik verwachtte vandaag een pakketje te ontvangen per DHL. Heel leuk en aardig die traceerdienst van ze met smsjes. Door het sms-je vandaag ook de planning aangepast dat er altijd iemand thuis was. Nou geen bezorger aan de deur geweest. Maar nu, volgens de DHL heeft de "ontvanger de aflevering geweigerd" Uiteraard is de klantenservice nèt gesloten als je daar achterkomt.

Is dat normaal bij dit bedrijf?
pi_78038315
Ik heb afgelopen zondag T-shirts uit België besteld wanneer kan ik ze verwachten?

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_78038866
morgen wsl mijn laatste werkdag als tnt bezorger... contract verloopt woensdag
pi_78038957
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen wsl mijn laatste werkdag als tnt bezorger... contract verloopt woensdag
Als ze niks hebben gezegd......
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_78039028
Kwam vandaag een briefje tegen van TNT zelf in mijn brievenbus. Aangetekend pakket verzonden door mijn baas naar mij, morgen ophalen op postkantoor. 1 + 1 = 2 bij mij
pi_78040420
Kut zeg! Succes morgen!
pi_78119004
En? Werkloos of veel het mee voor je?
pi_78119329
Ging gelukkig over de auto's afsluiten, iedereen had zo'n brief gehad. Desalniettemin is vandaag wel de officiele einddatum van men contract. Ga morgen gewoon werken en dan zal het hopelijk stilzwijgend verlengd wordt..
pi_78123908
Mijn broer is net klaar met zijn HBO, hij wilt pas na de zomer beginnen aan een functie wat bij zijn diploma past. Tot die tijd kan hij bijvoorbeeld wel pakketjes bezorgen, bij welke bedrijven kan dit en wat verdien je gemiddeld?
pi_78153824
Ik heb de afgelopen 2 delen gevolgd. Maar ik zit met nog enkele vragen:

-Ik las dat je een contract voor onbepaalde tijd kreeg met een opzegtermijn van 1 maand. Maar als je goede kwaliteit levert en er zijn geen klachten,komt het dan toch voor dat je contract niet word verlengd? Zoja,gebeurd dit veel?

-Wat als je in de zomer 2 weken op vakantie wilt gaan en je werkt zelfstandig? Moet je dit dan regelen met andere subcontractors? Of kun je tegen TNT zeggen dat ze voor deze 2 weken iemand anders op de route kunnen zetten?

-Je moet kunnen aantonen dat je verschillende opdrachtgevers hebt. Als je een tijdje bezig bent is dat geen probleem. Maar wat als je net pas bent begonnen en je solliciteert bij TNT pakketservice. Dan kun je niet meteen 3 opdachtgevers laten zien aangezien je net begonnen bent met je 'bedrijfje'.

-Indien je iemand hebt na een tijdje die ook dit werk wil gaan doen,mag je die dan voor jou laten rijden als je eens 1 dag vrij wil hebben (mits administratief etc alles is geregeld natuurlijk)? (Volgens mij was deze vraag al eens eerder behandeld,maar dat weet ik niet meer zeker)

-Conflict ,ik zag dat jij al een tijdje als subcontractor werkt voor TNT,jouw contract is dus nog nooit opgezegd in al die jaren?

Als iemand wil reageren,bedankt!
pi_78221561
tvp voor later. Alles op me gemakje doorlezen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_78231034
Waarom is hier een apart topic voor?
Wat is het verschil tussen een tnt post chauffeur en een "pakketbezorger" waar men het hier over heeft?(en vervolgens foto`s posten van een tnt wagen )
WUt!!
pi_78239981
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Waarom is hier een apart topic voor?
Wat is het verschil tussen een tnt post chauffeur en een "pakketbezorger" waar men het hier over heeft?(en vervolgens foto`s posten van een tnt wagen )
WUt!!
Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.
De wagens van de pakketservice zijn sowieso groter.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_78480282
Beste,

ik heb al een groot gedeelte van het forum doorgelezen over pakketbezorgers.

Ik wil ook gaan beginnen als ZZP'er voor een grote subcontractor, maar wil eerst nog wat informatie svp.
Ik hoop dat je me kan helpen en de vragen wil beantwoorden:

1) waarom heb ik geen VAR verklaring nodig; hoef ik deze niet in te leveren?

2) waar kan ik terecht voor een goede VAV

3) hoeveel km rijdt je gemiddelt per dag?

4) eerste jaar in een 2e hands bus rijden of meteen nieuw kopen/leasen?

Ik hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden en misschien heb je nog wat leuke goede informatie voor me?

Ik woon in Eindhoven.

Groeten

Bob
pi_78485049
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.
De wagens van de pakketservice zijn sowieso groter.
Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht eigenlijk min of meer in 2 categorien 1 : bezorger op de fiets en 2 : postbezorger met auto.
Dit topic zal wel gaan over mensen die wasmachines rondbrengen, of dat zal het net niet zijn nog hoop ik voor jullie
pi_78485335
Verschilt van envelopjes tot fietsen Heel wisselend hoor wat ik tegen kom. Maar over het algemeen veel bol.com, Nespresso, Neckermann, H&M. Die kom je altijd tegen iig.
pi_78485869
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht eigenlijk min of meer in 2 categorien 1 : bezorger op de fiets en 2 : postbezorger met auto.
Dit topic zal wel gaan over mensen die wasmachines rondbrengen, of dat zal het net niet zijn nog hoop ik voor jullie


Sommige pakketten lijken er verdacht veel op.

Zoals hierboven al wordt gepost: het van een envelop tot een pakket tot 20 kg zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_78486005
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]



Sommige pakketten lijken er verdacht veel op.

Zoals hierboven al wordt gepost: het van een envelop tot een pakket tot 20 [b] 30 [/b[ kg zijn.
Kom ze wel eens tegen, tegen de 30 kg aan.
pi_78487367
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Kom ze wel eens tegen, tegen de 30 kg aan.
Fijn voor je rug.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_78488377
Ja, vooral als je baas het niet nodig vind om een steekwagen aan te schaffen omdat ie anders toch maar gejat wordt / kapot gaat
pi_78488500
kan je niet van tnt zelf een steekwagen lenen dan?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_78489047
TNT heeft weinig te maken met wat mijn baas al dan niet regelt voor zijn werknemers
pi_78489983
Ja oke, maar de subs mogen van de tnt een steekwagen lenen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_78490116
Is dat zo ja
pi_78490185
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is dat zo ja


Misschien verschillend per vestiging.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_78577622
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is dat zo ja
als je t ff vraagt lijkt dat me wel toch
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78607228
Wat doe je trouwens als je als ZZP'er zo ziek bent dat je niet kunt werken?

Je moet er 2 weken uit ivm griep bijv. Ben je dan meteen je route kwijt ? Moet je dan een chauffeur gaan huren?
pi_78826771
Volgens mij heeft conflict geen zin meer om te reageren
pi_79639362
Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb.

Er is een nieuwe website van TNT Pakketservice subcontracting, daar kan je heel veel info vinden. Er is ook een film te zien en die is toevallig bij ons op de vestiging opgenomen.
pi_80127126
Heb nog eens rondgevraagd aan een koerier,hij vertelde dat hij verhalen hoorde dat het maar slecht betaalde,en dat je soms maar heel weinig pakketten hebt als je een wijk hebt waar weinig paketten worden bezorgd,en je dus de hele dag niks te doen hebt. Hij raadde het me af of te beginnen (ook ivm ziekte),en had mij aangeboden om voor hem te gaan werken als koerier.

Zou dat verhaal waar kunnen zijn ,beste pakketbezorgers?

Nu ben ik al zover dat ik in principe de financien rond heb en ik in augustus wil/kan beginnen. Als loondienst zal ik altijd hetzelfde blijven verdienen. Eigen bedrijf kan altijd uitbreiden en meer inkomsten dan als loondienst minimunloon.

Verhaal heeft me weer aan het denken gezet
pi_80145146
Mag ik als aanstormend UPS-bezorger ook deelnemen aan dit topic ?

Sinds 1 april in dienst bij deze grote firma en bevalt tot nu toe erg goed. Ben ook wel blij met m'n contract en er is mij al een mooie route (wel drukke) toegewezen !

Ik ga straks elke dag m'n rondje rijden in Naarden & Bussum
pi_80145492
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef robinkuh het volgende:
Heb nog eens rondgevraagd aan een koerier,hij vertelde dat hij verhalen hoorde dat het maar slecht betaalde,en dat je soms maar heel weinig pakketten hebt als je een wijk hebt waar weinig paketten worden bezorgd,en je dus de hele dag niks te doen hebt. Hij raadde het me af of te beginnen (ook ivm ziekte),en had mij aangeboden om voor hem te gaan werken als koerier.

Zou dat verhaal waar kunnen zijn ,beste pakketbezorgers?

Nu ben ik al zover dat ik in principe de financien rond heb en ik in augustus wil/kan beginnen. Als loondienst zal ik altijd hetzelfde blijven verdienen. Eigen bedrijf kan altijd uitbreiden en meer inkomsten dan als loondienst minimunloon.

Verhaal heeft me weer aan het denken gezet
Volgens mij ben je, mits je het goed aanpakt, in je eentje beter af. Zeker als je zelf wat chauffeurs in dienst neemt op termijn.

Maar bind me er niet op vast, ik werk gewoon part-time in loondienst namelijk.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_80147237
Zover ik van mijn oud-werkgever heb begrepen, is het hebben van een koeriersbedrijf (met mensen in dienst) echt tering-werk.

Sowieso is het hebben van personeel al gezeik met ziekte en vakantie dagen, maar het probleem is dat je met een koeriersbedrijf ook de dagelijkse correspondentie met Leeuwarden voor je rekening mag nemen. Niet dat je voor deze kosten op hoeft te draaien...dat mogen ze mooi zelf dokken (inhouding van salaris), maar het is gewoon enorm veel gezeik + dat je nog eens erg goed moet opletten dat er niet te veel schades worden gereden.
Dus je hebt ook nog eens een goede babbel (of tussen persoon) nodig om je verzekeringen voor je auto's te houden.... geloof me, er zijn zat koeriersbedrijven die hun auto's niet eens meer verzekerd krijgen omdat chauffeurs in het verleden te veel brokken hebben gemaakt !

Wat eventueel wel een goede inkomsten bron is, om je als freelance chauffeur uit te geven en dagelijkse ritten maakt naar het noorden en/of zuiden des lands(wel met een Sprinter i.o.d zodat je meer km's kan maken / berekenen. Dit kan je niet alleen nationaal doen, maar ook internationaal. Misschien heb je dan aan een handje vol vaste klanten al een goed salaris !
pi_91858678
Wij rijden nu 1 route bij TNT, en zijn op zoek naar meerdere routes.. Weet 1 van de insiders wellicht of er ergens nog wat routes zijn? rondom Arnhem? bedankt alvast...
pi_92067438
Zijn er hier mensen bij die als subco voor tnt Belgie werken

de info van Tnt Nederland zou dat het zelfde zijn als in Belgie?
pi_100521960
Veel gezocht over subcontractors maar dit is waarschijnlijk oude info, ik heb ook een fokker gemaild maar geen reactie dus vandaar hier mijn kick en bericht.

Ik woon vlakbij Wognum in Noord-Holland en ik heb alle info hier op fok.nl gelezen. Ik heb ook de site van post.nl gelezen m.b.t. subcontractors. Ik heb echter nog een paar vragen hierover en ik hoop dat jullie deze voor mij kunnen beantwoorden:

- Hoeveel is de stopprijs en de pakketprijs (dus bruto en ex Btw)
- Hoeveel is je gemiddelde dagopbrengst?
- Hoeveel pakketjes/stops maak je ongeveer per dag?
- Hoeveel uur werk je per dag gemiddeld?
- Is postnl een goede klant, oftewel kunnen ze je zo aan de kant schuiven? (ook als je een goede subcontractor bent?)
- Ken iemand toevallig een subcontractor bij mij uit de buurt, want ik wil graag eens een dagje meerijden.
-Zijn er betere bedrijven als postnl om als subcontractor aan de slag te gaan?
- Als zzp'er heb je een VAR nodig maar als je subcontractor bent bij postnl dan kun je toch niet voor een ander rijden aangezien je 5 of 6 dagen per week voor hun rijdt, hoe wordt dit dan omzeild zodat er geen verkapt dienstverband ontstaat.

Ik hoop op jullie reacties.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:11:23 #229
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_113860589
Flinke kick maar dit lijkt me wel de beste plek om dit te posten.

Gister en vandaag dit topic en het voorgaande doorgespit, lijkt me leuk om dit als bijbaan te gaan doen. Werk momenteel 's nachts in een kroeg maar begin het nachtwerk een beetje te vervelen. Zou graag terug gaan naar 1 á 2 avonden per week. En dan wil ik daarbij een paar dagdelen als koerier werken.

Ik heb momenteel overdag ook niks te doen aangezien iedereen werkt als ik vrij ben, en iedereen vrij is terwijl ik werk. Het zou goed voor zijn om iets te hebben om me bed voor uit te komen, nu is het te makkelijk om de hele dag thuis rond te hangen.

Ik heb net gesolliciteerd bij selektvracht. Nou begrijp ik uit deze topic's dat dit niet de beste werkgever is maar wel het makkelijkst om te beginnen. Momenteel niet in het bezit van een auto maar kan van een vriend een goede volvo 440 kopen voor 200 euro, dit wou ik sowieso doen.

pakketjes bezorgen in de buurt via selektvracht zie ik dus als begin, ik zou het liefste langere ritten doen als het kan internationaal. Dat lijkt me echt gaaf, als spare parts bezorger bijvoorbeeld. Ik heb erg weinig verplichtingen, dus kan altijd ad-hoc weg als ik wil. Is zo iets mogelijke met een normale auto? Is het mogelijk om aan dit soort werk te komen?

Ik heb momenteel geen cash om een bus aan te schaffen dus wil in iedere geval als begin vanuit een reguliere auto werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door borbit op 06-07-2012 18:51:47 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 13:59:09 #230
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_113923185
foutje

[ Bericht 84% gewijzigd door borbit op 08-07-2012 14:15:32 ]
pi_129374176
Ik moet om voor geld van mijn bijna ex-werkgever een bedrijfsplan op stellen:

Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand?

Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten?

Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten?

Alvast bedankt voor jullie info.
pi_129374355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef ZZPBallijns het volgende:
Ik moet om voor geld van mijn bijna ex-werkgever een bedrijfsplan op stellen:

Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand?

Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten?

Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten?

Alvast bedankt voor jullie info.
Flikker op.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:49:10 #233
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129374713
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef ZZPBallijns het volgende:
Ik moet om voor geld van mijn bijna ex-werkgever een bedrijfsplan op stellen:

Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand? 50/250/1000

Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten? 200p/m

Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten? 300p/m

Alvast bedankt voor jullie info. Geen dank
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:49:28 #234
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129374724
:+ :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129397678
theKiD: Dat betekent bij 1000 euro opbrengsten 500 euro aan kosten je maar 500 euro in de maand heb... Ik dacht meer aan het 4 voudige... is dat ook mogelijk bij subcontract
pi_129397710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:49 schreef ShoNuf het volgende:
- Hoeveel is de stopprijs en de pakketprijs (dus bruto en ex Btw)
- Hoeveel is je gemiddelde dagopbrengst?
- Hoeveel pakketjes/stops maak je ongeveer per dag?
- Hoeveel uur werk je per dag gemiddeld?
- Is postnl een goede klant, oftewel kunnen ze je zo aan de kant schuiven? (ook als je een goede subcontractor bent?)
- Ken iemand toevallig een subcontractor bij mij uit de buurt, want ik wil graag eens een dagje meerijden.
-Zijn er betere bedrijven als postnl om als subcontractor aan de slag te gaan?
- Als zzp'er heb je een VAR nodig maar als je subcontractor bent bij postnl dan kun je toch niet voor een ander rijden aangezien je 5 of 6 dagen per week voor hun rijdt, hoe wordt dit dan omzeild zodat er geen verkapt dienstverband ontstaat.
Weet iemand hier antwoord op, zodat je een redelijk maandsalaris hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')