abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75669274
Wat gebeurt er dan als je alleen TNT hebt als opdrachtgever?
pi_75669336
Maar wie controleert dat dan??
pi_75671517
Belastingdienst controleert het. Je doet aangifte. Bij 1 werkgever wordt het gezien als verkapt loon en moet TNT dus loonbelasting en alle andere dingen betalen En dat willen ze niet.

Tuurlijk word er onderling voor elkaar gereden als subcontractors, alleen voordat je bedrijf begint moet je hier niet vanuit gaan. Dus zou wel eerst een plan verzinnen hoe jij dus meer dan 3 opdrachtgevers gaat vinden en dat je dus veel minder dan 90% voor TNT alleen werkt.
pi_75674224
Dus daarom vraag TNT naar een VAR verklaring daarin staat of je wel opdrachtgevers hebt toch?
pi_75676489
Klopt.
pi_75689083
Conflict,

Kun jij vertellen waar allemaal een distributiecentra zit?

Ongeveer zo'n 30 km van nijmegen.

Kan namelijk er alleen één vinden in arnhem, en mij lijkt dat in de buurt van den bosch venlo er ook één moet zitten.

Ik heb tevens net te horen gekregen van het uwv dat ik me mag inschrijven bij de kvk.

Nu dus alleen nog een naam verzinnen en uitzoeken welke regio het beste is voor mij.
pi_75689165
En meer dan 3 opdrachtgevers vinden.
pi_75690189
Moet je deze 3 al hebben voor dat je op gesprek gaat?

2 opdrachtgevers heb ik al als ik ga starten (bezorgen voor een webshop en laat me zelf inhuren door een andere bezorgservice als hij het te druk heeft)

En mij lijkt als je actief zoekt en openstaat vooropvang ritten dat die 3e niet zo moeilijk hoeft te zijn.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd
pi_75690302
In de Var verklaring moet je dit aangeven. Zover ik weet moet je de var verklaring overleggen voordat je uberhaupt op gesprek mag komen.
pi_75690518
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Wijchen

Mja zit deze week thuis, ma overleden, morgen begrafenis
Gecondoleerd joh
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef junkiexp het volgende:
Confilct, ik kan nergens de eisen vinden die aan de auto gesteld worden, kan jij me verder helpen ?
Gewoon een witte bus die groot genoeg is. Al die regels die ze zelf stellen wordt niet erg moeilijk om gedaan. Als je er maar geen grote eigen reclame op doet en er niet teveel deuken op zitten.

Als je een nieuwe wagen neemt zou ik gaan voor een auto met roetfilter, misschien gaan ze er in de toekomst moeilijk over doen. En neem geen caddy, die is gewoon te klein. Ik heb wel een caddy maar ik rijd maar een mini route
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef nelisb het volgende:
En meer dan 3 opdrachtgevers vinden.
Ach, je rijdt al snel voor een collega wat weg of hebt er eens een koeriersritje tussen.

Die drie werkgevers is hetgene waar je je het minst druk over hoeft te maken.
pi_75691839
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:28 schreef Conflict het volgende:

Ach, je rijdt al snel voor een collega wat weg of hebt er eens een koeriersritje tussen.

Die drie werkgevers is hetgene waar je je het minst druk over hoeft te maken.
Dan ga je er vanuit dat het zo is. Je moet toch van te voren de opties bekijken? Hoe kan je anders een onderneming starten? Het is toch niet, ik begin wel en zie het dan wel hoe het gaat.
pi_75692281
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef nelisb het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat het zo is. Je moet toch van te voren de opties bekijken? Hoe kan je anders een onderneming starten? Het is toch niet, ik begin wel en zie het dan wel hoe het gaat.
Ja maar ik ben gewoon begonnen en het gaat gewoon goed hoor!

Je moet ook ergens aan durven beginnen he, da's ondernemersrisico
pi_75694015
Is ook zo. maar heb het idee dat ze te makkelijk denken.

Ben werkloos. Auto kopen. KVK. Rijden maar.
pi_75694301
Als iedereen er echt zo makkelijk over zou denken dan waren er hier natuurlijk niet zoveel vragen.
Ben zelf eerst alles op een rij aan het zetten, voor en nadelen en dan pas ga ik me aanmelden.
Alleen de verzekeringen willen nog niet opschieten.
Heb een aantal offertes opgevraagd en moet nu wachten.

Heb tevens wel evaring met het opzetten van een bedrijf, (heb namelijk al 2 bedrijfjes)
pi_75713502
conflict kan je kijken of er nog plek is in de regio Utrecht of Hilversum?
pi_75731803
ik heb die polis erbij gepakt, ik betaal ongeveer 2000 euro per jaar aan de interpolis voor mijn verzekeringen, da´s een aansprakelijkheidsverzekering wegvervoeder, rechtbijstand voertuig en de autoverzekering zelf.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef KidPoker het volgende:
conflict kan je kijken of er nog plek is in de regio Utrecht of Hilversum?
daar zijn allebei nog routes vrij.
pi_75732652
ik volg dit topic nu al een tijdje, en krijg nu steeds een beter beeld waarom het steeds slechter met het bezorgen van TNT gaat.

Ik heb zelf jaren voor pakketdiensten gereden en ook voor het bedrijf wat hier al ergens is genoemd (WWC).
Het verloop was bij dat bedrijf al groot, door "slechte" chauffeurs.

In dit topic van 2 pagina's staan nu al een stuk of 4 mensen die willen gaan rijden voor TNT, zonder enige ervaring !!

Iedereen kan autorijden, maar het koerieren is toch wel wat anders, ook al zullen sommige mensen dat nooit toe geven.

GroteSmurf
(die zelf al 8 jaar koerier is, waarvan 3 jaar als eigen ondernemer)
pi_75732748
Dit werk kan iedere debiel leren in twee weken tijd.

Je krijgt eerst een interne opleiding bij TNT, als je zakt mag je niet rijden. Ook is er de mogelijkheid om met weinig pakketten te beginnen.

Daarnaast maakt het niet uit of je als sub of als loonwerker begint. Voor de kwaliteit maakt het geen zak uit.
pi_75732992
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef Conflict het volgende:
Dit werk kan iedere debiel leren in twee weken tijd.

Je krijgt eerst een interne opleiding bij TNT, als je zakt mag je niet rijden. Ook is er de mogelijkheid om met weinig pakketten te beginnen.

Daarnaast maakt het niet uit of je als sub of als loonwerker begint. Voor de kwaliteit maakt het geen zak uit.
Ik doel meer op de mensen hier die verwachten dat TNT ze met taart en gebak zit op te wachten.
Ze hebben geen ervaring, en willen direct als sub-contractor aan de slag.
ff autootje kopen.....enz enz......daar gaat de bezorgkwaliteit, en komen er weer 10-tallen topics waar het pakketje blijft

Ga eerst eens een tijdje bij een ander bedrijf rijden en kijken of het dan bevalt,
persoonlijk ben ik erg blij dat ik na een jaar of 6 van die hele pakketdiensten af ben.
pi_75733102
Is toch zonde dat sommige hier maar iets aannemen ipv dat ze de feiten weten.
Als ik na me zelf kijk ben ik redelijk ervaren in het bezorgen, en mijn doelstelling is niet om alleen voor tnt te blijven rijden.

Wil me ook gaan richten op de internet webshops, heb zelf een shop en heb daarnaast gewerkt bij een grote internetwebshop.

Hiervan weet ik hoe er gewerkt wordt betreft het bezorgen en zie heel veel mogelijkheden qua verbetering.

En ja, als je geen ervaring hebt is je ondernemingsrisico natuurlijk nog een stuk groter.
Maar denk wel dat sommige die geen ervaring hebben maar wel gedreven en netjes werken beter zullen doen als sommige (slechte sub's) nu.
pi_75733113
Wat dat betreft heb je gelijk.

TNT stelt zeer hoge eisen aan subcontractors en je gaat niet zomaar 123 aan de slag. Misschien moet ik maar eens een goede OP maken.
pi_75733789
Hey Conflict,

Kun jij mij vertellen wat zo'n opleiding inhoud?
Wat voor eisen stellen ze nog meer naast die al op de site beschreven zijn.
pi_75735259
Opleiding is een dag meerijden met een chauffeur om te kijken of het je iets lijkt. Daarna krijg je een cdrom mee waar een soort korte cursus op staat. Vervolgens ga je twee dagen met een ervaren chauffeur van TNT zelf mee om het een beetje te leren. Vervolgens maak je een toets.

En dan mag je chauffeur worden
  donderdag 17 december 2009 @ 23:18:58 #99
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_75750716
@ Grote Smurf,

Welke DCP heb je gezeten voor WWC?
pi_75756173
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef Pitebuell het volgende:
@ Grote Smurf,

Welke DCP heb je gezeten voor WWC?
Doetinchem.

In dat depot liep altijd alles op rolletjes, en vandaar uit werden er ook meerdere chauffeurs richting midden Nederland gestuurd (Houten enzo)

Ik ben daar weggegaan in Oktober 2006, een aantal maandenvoordat het helemaal over en uit was.
Ik zag de bui al aankomen (net zoals bij mn vorige werkgevers), en heb toen uiteindelijk de stap gezet om voor mezelf te gaan rijden, en heb het zinkende schip mooi op tijd verlaten.
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:53:10 #101
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_75813154
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 05:34 schreef Grote-Smurf het volgende:

[..]

Doetinchem.

In dat depot liep altijd alles op rolletjes, en vandaar uit werden er ook meerdere chauffeurs richting midden Nederland gestuurd (Houten enzo)

Ik ben daar weggegaan in Oktober 2006, een aantal maandenvoordat het helemaal over en uit was.
Ik zag de bui al aankomen (net zoals bij mn vorige werkgevers), en heb toen uiteindelijk de stap gezet om voor mezelf te gaan rijden, en heb het zinkende schip mooi op tijd verlaten.
Ke, ben ik wel benieuwd onder welke naam je tegenwoordig verder gaat.
pi_75832432
Al koeriers die last hebben gehad van het extreme weer?

Ik (nog) niet in ieder geval.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75839183
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
Al koeriers die last hebben gehad van het extreme weer?

Ik (nog) niet in ieder geval.
Last niet echt, ben ongeveer een uur per dag langer bezig.

Enige wat echt vervelend is dat mijn voeten soms nat worden en dat de inkt in mijn pen bevriest waardoor ik moeilijk kan schrijven.

Ik laat de motor draaien zodat het lekker warm blijft in de auto en zo ploeter ik door de sneeuw en de bevroren wegen heen. Ik heb gelukkig ABS en ASR op mijn auto en daar heb ik heel erg veel profijt van!

Ik vind het eigenlijk wel een bijzondere ervaring en klanten zijn blij verrast dt we gewoon doorwerken.
pi_75839905
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Conflict het volgende:

[..]

Last niet echt, ben ongeveer een uur per dag langer bezig.

Enige wat echt vervelend is dat mijn voeten soms nat worden en dat de inkt in mijn pen bevriest waardoor ik moeilijk kan schrijven.

Ik laat de motor draaien zodat het lekker warm blijft in de auto en zo ploeter ik door de sneeuw en de bevroren wegen heen. Ik heb gelukkig ABS en ASR op mijn auto en daar heb ik heel erg veel profijt van!

Ik vind het eigenlijk wel een bijzondere ervaring en klanten zijn blij verrast dt we gewoon doorwerken.
Ik moet er morgen weer aan geloven

Was gisteravond ergens blijven slapen ivm een feestje. Heb 25 minuten over een rit van 6 km. terug naar huis gedaan

Ben benieuwd met wat voor maatregelen mijn werkgever morgen komt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75840326
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moet er morgen weer aan geloven

Was gisteravond ergens blijven slapen ivm een feestje. Heb 25 minuten over een rit van 6 km. terug naar huis gedaan

Ben benieuwd met wat voor maatregelen mijn werkgever morgen komt.
Ik werd net gebeld door de procesleider op ons DPC, hij zit vast in het noorden en vroeg mij om zijn taken waar te nemen morgen

Ik moet er om 7 uur zijn, vertrek wel wat eerder morgen. Wegens de vakantie en het slechte weer verwacht ik weinig verkeer op de A15 morgen.
pi_75840537
Toch lijkt het me leuk werk om te doen.

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75840567
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik werd net gebeld door de procesleider op ons DPC, hij zit vast in het noorden en vroeg mij om zijn taken waar te nemen morgen

Ik moet er om 7 uur zijn, vertrek wel wat eerder morgen. Wegens de vakantie en het slechte weer verwacht ik weinig verkeer op de A15 morgen.
Je weet het nooit. Ik was net verbaasd over het feit dat er nog heel wat mensen kozen om in de auto te stapen. Er was niet minder autoverkeer dan normaal bij mij in de buurt.

Ik hoop dat ik mijn bestelbusje heel houdt morgen. Staat nog maar 7000 km. op de teller
pi_75840678
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef vosss het volgende:

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
Ik heb een vast salaris (1900 bruto, 1400 netto p/m)

Betaald in mijn ogen niet slecht en hoef nauwelijks overuren te draaien. Sterker nog; over het algemeen maak ik minder uren dat wat in mijn contract staat. Mag eerder weg als het rustig is.
pi_75840692
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef vosss het volgende:

Ligt eraan of je het in loondienst of voor jezelf doet. In loondienst is het gewoon minimumloon of net iets meer.
pi_75869776
Ik ben wel naar het DCP gereden, maar heb besloten maar naar huis te gaan en die 20 stops morgen mee te nemen, dus woon je in Meeuwen, Drongelen, Eethen of Genderen dan krijg je vandaag geen pakketje van TNT
pi_75869988
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb een vast salaris (1900 bruto, 1400 netto p/m)

Betaald in mijn ogen niet slecht en hoef nauwelijks overuren te draaien. Sterker nog; over het algemeen maak ik minder uren dat wat in mijn contract staat. Mag eerder weg als het rustig is.
En hoeveel uren staan er in je contract ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75877006
had vandaag 47 stops... paar keer wat vast komen te zitten maarja dat hoort er bij
pi_75883163
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
had vandaag 47 stops... paar keer wat vast komen te zitten maarja dat hoort er bij
Ik heb net wintebanden gehaald, scheelt echt een hoop!
pi_75885522
Nou dat betwijfel ik met 20+ cm sneeuw op 9 vd 10 straten waar ik moet zijn is niet gestrooid...
pi_75888452
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

En hoeveel uren staan er in je contract ?
Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Dat te bedenken dat dit nog de hele week zal duren
pi_75888498
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Tijdens Kerst.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_75888533
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gewoon, 40

Opzicht niet onaardig, je bent 27/28 ?
Alleen in de toekomst zit er niet verschrikkelijke veel verhoging in dan denk ik.
OF is het tijdelijk ?

Niet dat het uit maakt hoor, je moet het vooral naar je zin hebben, en als je dan normaal kan leven is het super
pi_75889157
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Opzicht niet onaardig, je bent 27/28 ?
Alleen in de toekomst zit er niet verschrikkelijke veel verhoging in dan denk ik.
OF is het tijdelijk ?

Niet dat het uit maakt hoor, je moet het vooral naar je zin hebben, en als je dan normaal kan leven is het super
Ik ben 27 ja. Ik doe dit zolang ik het nog leuk vind. Ik kan namelijk altijd nog terugvallen op mijn diploma's

Heb mijn MBO 4 ict diploma, MBO administratie 3 diploma, MCSA, MCDST en ITIL certificaten en 3 jaar aantoonbare ervaring als systeembeheerder

Heb bewust gekozen voor deze baan. Ik was het IT wereldje helemaal zat. verdien nu de helft maar ben 2x gelukkiger
pi_75928838
Ik heb vandaag niet een keer vast gezeten!

Gewoon gassen met die caddy, lag bij mij ook gewoon 15 cm ofzo. Mensen die vast komen te zitten zijn prutsers
pi_75929182
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Conflict het volgende:
Ik heb vandaag niet een keer vast gezeten!

Gewoon gassen met die caddy, lag bij mij ook gewoon 15 cm ofzo. Mensen die vast komen te zitten zijn prutsers
pats niet zo maar ga een speciaal pakje bij het vrouwke brengen, ze had namelijk verjaardags sex besteld
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:23:40 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75929446
AFgelopen weekend was een pakje dat voor mij bestemd was uit de auto gevallen ofzo.. Het lag drie straten verderop in de sneeuw
Gelukkig zijn er tegenwoordig ook nog eerlijke mensen en iemand die z'n hond aan het uitlaten was en het gevonden heeft, heeft het naar mij gebracht.

Wat ik nog erger vind is dat er op T&T gewoon staat dat het pakje afgeleverd is (die melding was twee dagen later pas aangepast, de hele tijd bleef hij staan op 'chauffeur is onderweg')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75942025
Hier altijd leuke bezorger van TNT
pi_75968683
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
pi_76015159
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Bobooo het volgende:
Hier altijd leuke bezorger van TNT
Dan woon je zeker in Genderen!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
Ik heb een kerspakket gekregen van TNT, als enige subcontractor, omdat ik aldipress sorteer en altijd voor ze klaar sta

Die speculaas was voor sinterklaas, heb ik ook gehad. Vanmorgen hadden we een kerstontbijt en kregen we zo'n roomboter krans. Echt wel attent van TNT post
pi_76028061
quote:
Ik heb van mijn werkgever een hele dikke kerstpakket gekregen
pi_76124329
Heb me ook maar aangemeld bij Selektvracht. Puur voor de fun, oproepbasis sprak me wel aan. Net m'n rbw+auto, dus heb er zin in. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze reageren?
pi_76124461
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb van mijn werkgever een hele dikke kerstpakket gekregen
Even een correctie, ik kreeg donderdag welgeteld 1 kerststol
pi_76127373
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Even een correctie, ik kreeg donderdag welgeteld 1 kerststol
Met Sinterklaas had ik ook al een chocoladeletter en luxe bonbons gekregen

Mijn werkgever is lief
pi_76129886
Ik kreeg gister vijftig euro. Vind ik een prima kerstpakket!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_76257217
Woeh, volgende week zaterdag gesprek bij Selektvracht. Yeah.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:08:03 #131
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76290269
Ik kreeg een smsje gisteravond van men baas

Een gelukkig en pakketvol 2010
pi_76291786
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef Bhuddy het volgende:
Woeh, volgende week zaterdag gesprek bij Selektvracht. Yeah.
Voor hoeveel uur ?
LAat even weten wat het geworden is, ik ben benieuwd.
pi_76292894
Hahah @ Cocktailprikker

@ Junkiexp: alleen voor de zaterdagochtend, dus das 3 uurtjes per uur ofzo. Heb ook al een ander bijbaantje dus is prima!
pi_76305308
quote:
Ja,

het schijnt alleen dat ze ieder jaar te weinig kerstpakketen bestellen en dat ze wel bijbestellen, maar vervolgens niemand ze meer meeneemt. Die pakketten liggen dan weer achter in de berging te rotten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76331806
[quote]Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dan woon je zeker in Genderen!
[..]

Nee.. een 'iets' grotere plaats.
Misschien moet ik hem maar eens aanspreken
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:31:00 #136
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76447744
Godver. Stap vanmiddag uit de bus en voor ik het weet lig ik op mijn plaat. Vol op men linker kant, dus alles doet nu zeer. Heup, rug / schouder elleboog en had. Maar vooral mijn schouder gelukkig morgen vrij, maar weet niet of ik zo kan werken donderdag.

Was wel voor het eerst dit jaar. En van vorig jaar ook
pi_76456639
Het is op sommige plaatsen ook echt heeel glad

Leuke bezorger kwam weer langs deed mijn moeder open..
Heb alleen maar uit het raam kunnen kijken
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:16:40 #138
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76460094
Als bezorger is het leuk om naar meisjes te kijken die de deur open doen kan ik beamen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:57:53 #139
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_76462282
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als bezorger is het leuk om naar meisjes te kijken die de deur open doen kan ik beamen
Niet alleen kijken is leuk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:01:22 #140
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76462432
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Pitebuell het volgende:

[..]

Niet alleen kijken is leuk
Wat doe jij er nog meer mee buiten een gezellig praatje dan?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:46:39 #141
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_76499144
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Wat doe jij er nog meer mee buiten een gezellig praatje dan?
Wat niet weet, wat niet deert, laat ik zeggen dat ik nooit klachten krijg
pi_76499674
jaja

kon vandaag niet werken, en voor morgen ook maar ziekgemeld ben echt heel lelijk terecht gekomen, van alles in men schouder verrekt ben vandaag boodschappen wezen doen en dat stukje auto rijden en wat spullen tillen deed me eigenlijk al weer te zeer....
pi_76505582
Een klein beetje sneeuw en alles rond Amsterdam staat vast.

Heb gezellig 4,5 uur lang in de file gestaan. Ben net pas thuis
pi_76505632
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Bobooo het volgende:
Het is op sommige plaatsen ook echt heeel glad

Leuke bezorger kwam weer langs deed mijn moeder open..
Heb alleen maar uit het raam kunnen kijken
Volgende keer kan je me gewoon mee uit vragen hoor, ben vrijgezel
pi_76506849
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:

!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76507121
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:

dat is balen. Ik heb onwijs mazzel gehad. Zat om 17 uur in de sneeuw in Amstelveen maar was om 1815 in Almere, dus het viel bij mij mee.
pi_76508420
Nou, ik zat al een tijdje in mn hoofd met het idee om eens wat anders te gaan doen en nu loopt mijn contract af en wordt niet verlengd wegens de crisis zegmaar.

Dus een mooie tijd om dan die knoop eens door te hakken.
Heeft iemand tips mbt het koerierswerk?

Waar begin ik zegmaar
vosss is de naam,
pi_76508761
Tip 1. Niet doen
pi_76508786
En waarom niet als ik vragen mag?
vosss is de naam,
pi_76508877
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef nelisb het volgende:

[..]

dat is balen. Ik heb onwijs mazzel gehad. Zat om 17 uur in de sneeuw in Amstelveen maar was om 1815 in Almere, dus het viel bij mij mee.
Om 17:00 reed ik van Ouderkerk A/D Amstel -> A'dam Z-O
17:15 A'dam - ZO > WTC
18:00 Aankomst WTC > A'dam de Schinkel
18:45 Aankomst de Schinkel > Zuid-as
19:15 Aankomst Zuid-as (30 minuten gedaan over 2 km)
19:30 Vertrek naar Nieuw-Vennep via afslag VU
21:15 Aankomst Nieuw-Vennep
21:30 Vetrek Nieuw-Vennep > Amstelveen
22:30 Thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')