abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:53:10 #101
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_75813154
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 05:34 schreef Grote-Smurf het volgende:

[..]

Doetinchem.

In dat depot liep altijd alles op rolletjes, en vandaar uit werden er ook meerdere chauffeurs richting midden Nederland gestuurd (Houten enzo)

Ik ben daar weggegaan in Oktober 2006, een aantal maandenvoordat het helemaal over en uit was.
Ik zag de bui al aankomen (net zoals bij mn vorige werkgevers), en heb toen uiteindelijk de stap gezet om voor mezelf te gaan rijden, en heb het zinkende schip mooi op tijd verlaten.
Ke, ben ik wel benieuwd onder welke naam je tegenwoordig verder gaat.
pi_75832432
Al koeriers die last hebben gehad van het extreme weer?

Ik (nog) niet in ieder geval.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75839183
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
Al koeriers die last hebben gehad van het extreme weer?

Ik (nog) niet in ieder geval.
Last niet echt, ben ongeveer een uur per dag langer bezig.

Enige wat echt vervelend is dat mijn voeten soms nat worden en dat de inkt in mijn pen bevriest waardoor ik moeilijk kan schrijven.

Ik laat de motor draaien zodat het lekker warm blijft in de auto en zo ploeter ik door de sneeuw en de bevroren wegen heen. Ik heb gelukkig ABS en ASR op mijn auto en daar heb ik heel erg veel profijt van!

Ik vind het eigenlijk wel een bijzondere ervaring en klanten zijn blij verrast dt we gewoon doorwerken.
pi_75839905
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Conflict het volgende:

[..]

Last niet echt, ben ongeveer een uur per dag langer bezig.

Enige wat echt vervelend is dat mijn voeten soms nat worden en dat de inkt in mijn pen bevriest waardoor ik moeilijk kan schrijven.

Ik laat de motor draaien zodat het lekker warm blijft in de auto en zo ploeter ik door de sneeuw en de bevroren wegen heen. Ik heb gelukkig ABS en ASR op mijn auto en daar heb ik heel erg veel profijt van!

Ik vind het eigenlijk wel een bijzondere ervaring en klanten zijn blij verrast dt we gewoon doorwerken.
Ik moet er morgen weer aan geloven

Was gisteravond ergens blijven slapen ivm een feestje. Heb 25 minuten over een rit van 6 km. terug naar huis gedaan

Ben benieuwd met wat voor maatregelen mijn werkgever morgen komt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75840326
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moet er morgen weer aan geloven

Was gisteravond ergens blijven slapen ivm een feestje. Heb 25 minuten over een rit van 6 km. terug naar huis gedaan

Ben benieuwd met wat voor maatregelen mijn werkgever morgen komt.
Ik werd net gebeld door de procesleider op ons DPC, hij zit vast in het noorden en vroeg mij om zijn taken waar te nemen morgen

Ik moet er om 7 uur zijn, vertrek wel wat eerder morgen. Wegens de vakantie en het slechte weer verwacht ik weinig verkeer op de A15 morgen.
pi_75840537
Toch lijkt het me leuk werk om te doen.

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75840567
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik werd net gebeld door de procesleider op ons DPC, hij zit vast in het noorden en vroeg mij om zijn taken waar te nemen morgen

Ik moet er om 7 uur zijn, vertrek wel wat eerder morgen. Wegens de vakantie en het slechte weer verwacht ik weinig verkeer op de A15 morgen.
Je weet het nooit. Ik was net verbaasd over het feit dat er nog heel wat mensen kozen om in de auto te stapen. Er was niet minder autoverkeer dan normaal bij mij in de buurt.

Ik hoop dat ik mijn bestelbusje heel houdt morgen. Staat nog maar 7000 km. op de teller
pi_75840678
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef vosss het volgende:

Betaald het een beetje, of moet je echt belachelijk veel uren draaien om een beetje leuk geld over te houden?
Ik heb een vast salaris (1900 bruto, 1400 netto p/m)

Betaald in mijn ogen niet slecht en hoef nauwelijks overuren te draaien. Sterker nog; over het algemeen maak ik minder uren dat wat in mijn contract staat. Mag eerder weg als het rustig is.
pi_75840692
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef vosss het volgende:

Ligt eraan of je het in loondienst of voor jezelf doet. In loondienst is het gewoon minimumloon of net iets meer.
pi_75869776
Ik ben wel naar het DCP gereden, maar heb besloten maar naar huis te gaan en die 20 stops morgen mee te nemen, dus woon je in Meeuwen, Drongelen, Eethen of Genderen dan krijg je vandaag geen pakketje van TNT
pi_75869988
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb een vast salaris (1900 bruto, 1400 netto p/m)

Betaald in mijn ogen niet slecht en hoef nauwelijks overuren te draaien. Sterker nog; over het algemeen maak ik minder uren dat wat in mijn contract staat. Mag eerder weg als het rustig is.
En hoeveel uren staan er in je contract ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75877006
had vandaag 47 stops... paar keer wat vast komen te zitten maarja dat hoort er bij
pi_75883163
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
had vandaag 47 stops... paar keer wat vast komen te zitten maarja dat hoort er bij
Ik heb net wintebanden gehaald, scheelt echt een hoop!
pi_75885522
Nou dat betwijfel ik met 20+ cm sneeuw op 9 vd 10 straten waar ik moet zijn is niet gestrooid...
pi_75888452
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

En hoeveel uren staan er in je contract ?
Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Dat te bedenken dat dit nog de hele week zal duren
pi_75888498
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gewoon, 40

Vandaag lastig gehad. Vooral 's ochtends. 2x ruim 15 minuten vastgezeten ondanks mijn splinternieuwe bus + winterbanden. Op sommige plekken lag er wel 20+ cm sneeuw

Tijdens Kerst.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_75888533
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gewoon, 40

Opzicht niet onaardig, je bent 27/28 ?
Alleen in de toekomst zit er niet verschrikkelijke veel verhoging in dan denk ik.
OF is het tijdelijk ?

Niet dat het uit maakt hoor, je moet het vooral naar je zin hebben, en als je dan normaal kan leven is het super
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75889157
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:08 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Opzicht niet onaardig, je bent 27/28 ?
Alleen in de toekomst zit er niet verschrikkelijke veel verhoging in dan denk ik.
OF is het tijdelijk ?

Niet dat het uit maakt hoor, je moet het vooral naar je zin hebben, en als je dan normaal kan leven is het super
Ik ben 27 ja. Ik doe dit zolang ik het nog leuk vind. Ik kan namelijk altijd nog terugvallen op mijn diploma's

Heb mijn MBO 4 ict diploma, MBO administratie 3 diploma, MCSA, MCDST en ITIL certificaten en 3 jaar aantoonbare ervaring als systeembeheerder

Heb bewust gekozen voor deze baan. Ik was het IT wereldje helemaal zat. verdien nu de helft maar ben 2x gelukkiger
pi_75928838
Ik heb vandaag niet een keer vast gezeten!

Gewoon gassen met die caddy, lag bij mij ook gewoon 15 cm ofzo. Mensen die vast komen te zitten zijn prutsers
pi_75929182
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Conflict het volgende:
Ik heb vandaag niet een keer vast gezeten!

Gewoon gassen met die caddy, lag bij mij ook gewoon 15 cm ofzo. Mensen die vast komen te zitten zijn prutsers
pats niet zo maar ga een speciaal pakje bij het vrouwke brengen, ze had namelijk verjaardags sex besteld
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:23:40 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75929446
AFgelopen weekend was een pakje dat voor mij bestemd was uit de auto gevallen ofzo.. Het lag drie straten verderop in de sneeuw
Gelukkig zijn er tegenwoordig ook nog eerlijke mensen en iemand die z'n hond aan het uitlaten was en het gevonden heeft, heeft het naar mij gebracht.

Wat ik nog erger vind is dat er op T&T gewoon staat dat het pakje afgeleverd is (die melding was twee dagen later pas aangepast, de hele tijd bleef hij staan op 'chauffeur is onderweg')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75942025
Hier altijd leuke bezorger van TNT
pi_75968683
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
pi_76015159
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Bobooo het volgende:
Hier altijd leuke bezorger van TNT
Dan woon je zeker in Genderen!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een kerstpakket gekregen Ik buiten de speculaas van TNT om helemaal niks...
Ik heb een kerspakket gekregen van TNT, als enige subcontractor, omdat ik aldipress sorteer en altijd voor ze klaar sta

Die speculaas was voor sinterklaas, heb ik ook gehad. Vanmorgen hadden we een kerstontbijt en kregen we zo'n roomboter krans. Echt wel attent van TNT post
pi_76028061
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb van mijn werkgever een hele dikke kerstpakket gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')