abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91858678
Wij rijden nu 1 route bij TNT, en zijn op zoek naar meerdere routes.. Weet 1 van de insiders wellicht of er ergens nog wat routes zijn? rondom Arnhem? bedankt alvast...
pi_92067438
Zijn er hier mensen bij die als subco voor tnt Belgie werken

de info van Tnt Nederland zou dat het zelfde zijn als in Belgie?
pi_100521960
Veel gezocht over subcontractors maar dit is waarschijnlijk oude info, ik heb ook een fokker gemaild maar geen reactie dus vandaar hier mijn kick en bericht.

Ik woon vlakbij Wognum in Noord-Holland en ik heb alle info hier op fok.nl gelezen. Ik heb ook de site van post.nl gelezen m.b.t. subcontractors. Ik heb echter nog een paar vragen hierover en ik hoop dat jullie deze voor mij kunnen beantwoorden:

- Hoeveel is de stopprijs en de pakketprijs (dus bruto en ex Btw)
- Hoeveel is je gemiddelde dagopbrengst?
- Hoeveel pakketjes/stops maak je ongeveer per dag?
- Hoeveel uur werk je per dag gemiddeld?
- Is postnl een goede klant, oftewel kunnen ze je zo aan de kant schuiven? (ook als je een goede subcontractor bent?)
- Ken iemand toevallig een subcontractor bij mij uit de buurt, want ik wil graag eens een dagje meerijden.
-Zijn er betere bedrijven als postnl om als subcontractor aan de slag te gaan?
- Als zzp'er heb je een VAR nodig maar als je subcontractor bent bij postnl dan kun je toch niet voor een ander rijden aangezien je 5 of 6 dagen per week voor hun rijdt, hoe wordt dit dan omzeild zodat er geen verkapt dienstverband ontstaat.

Ik hoop op jullie reacties.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:11:23 #229
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_113860589
Flinke kick maar dit lijkt me wel de beste plek om dit te posten.

Gister en vandaag dit topic en het voorgaande doorgespit, lijkt me leuk om dit als bijbaan te gaan doen. Werk momenteel 's nachts in een kroeg maar begin het nachtwerk een beetje te vervelen. Zou graag terug gaan naar 1 á 2 avonden per week. En dan wil ik daarbij een paar dagdelen als koerier werken.

Ik heb momenteel overdag ook niks te doen aangezien iedereen werkt als ik vrij ben, en iedereen vrij is terwijl ik werk. Het zou goed voor zijn om iets te hebben om me bed voor uit te komen, nu is het te makkelijk om de hele dag thuis rond te hangen.

Ik heb net gesolliciteerd bij selektvracht. Nou begrijp ik uit deze topic's dat dit niet de beste werkgever is maar wel het makkelijkst om te beginnen. Momenteel niet in het bezit van een auto maar kan van een vriend een goede volvo 440 kopen voor 200 euro, dit wou ik sowieso doen.

pakketjes bezorgen in de buurt via selektvracht zie ik dus als begin, ik zou het liefste langere ritten doen als het kan internationaal. Dat lijkt me echt gaaf, als spare parts bezorger bijvoorbeeld. Ik heb erg weinig verplichtingen, dus kan altijd ad-hoc weg als ik wil. Is zo iets mogelijke met een normale auto? Is het mogelijk om aan dit soort werk te komen?

Ik heb momenteel geen cash om een bus aan te schaffen dus wil in iedere geval als begin vanuit een reguliere auto werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door borbit op 06-07-2012 18:51:47 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 13:59:09 #230
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_113923185
foutje

[ Bericht 84% gewijzigd door borbit op 08-07-2012 14:15:32 ]
pi_129374176
Ik moet om voor geld van mijn bijna ex-werkgever een bedrijfsplan op stellen:

Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand?

Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten?

Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten?

Alvast bedankt voor jullie info.
pi_129374355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef ZZPBallijns het volgende:

Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand?

Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten?

Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten?

Alvast bedankt voor jullie info.
Flikker op.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:49:10 #233
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129374713
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef ZZPBallijns het volgende:

Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand? 50/250/1000

Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten? 200p/m

Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten? 300p/m

Alvast bedankt voor jullie info. Geen dank
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:49:28 #234
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129374724
:+ :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129397678
theKiD: Dat betekent bij 1000 euro opbrengsten 500 euro aan kosten je maar 500 euro in de maand heb... Ik dacht meer aan het 4 voudige... is dat ook mogelijk bij subcontract
pi_129397710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:49 schreef ShoNuf het volgende:
- Hoeveel is de stopprijs en de pakketprijs (dus bruto en ex Btw)
- Hoeveel is je gemiddelde dagopbrengst?
- Hoeveel pakketjes/stops maak je ongeveer per dag?
- Hoeveel uur werk je per dag gemiddeld?
- Is postnl een goede klant, oftewel kunnen ze je zo aan de kant schuiven? (ook als je een goede subcontractor bent?)
- Ken iemand toevallig een subcontractor bij mij uit de buurt, want ik wil graag eens een dagje meerijden.
-Zijn er betere bedrijven als postnl om als subcontractor aan de slag te gaan?
- Als zzp'er heb je een VAR nodig maar als je subcontractor bent bij postnl dan kun je toch niet voor een ander rijden aangezien je 5 of 6 dagen per week voor hun rijdt, hoe wordt dit dan omzeild zodat er geen verkapt dienstverband ontstaat.
Weet iemand hier antwoord op, zodat je een redelijk maandsalaris hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')