Flinke kick maar dit lijkt me wel de beste plek om dit te posten.
Gister en vandaag dit topic en het voorgaande doorgespit, lijkt me leuk om dit als bijbaan te gaan doen. Werk momenteel 's nachts in een kroeg maar begin het nachtwerk een beetje te vervelen. Zou graag terug gaan naar 1 á 2 avonden per week. En dan wil ik daarbij een paar dagdelen als koerier werken.
Ik heb momenteel overdag ook niks te doen aangezien iedereen werkt als ik vrij ben, en iedereen vrij is terwijl ik werk. Het zou goed voor zijn om iets te hebben om me bed voor uit te komen, nu is het te makkelijk om de hele dag thuis rond te hangen.
Ik heb net gesolliciteerd bij selektvracht. Nou begrijp ik uit deze topic's dat dit niet de beste werkgever is maar wel het makkelijkst om te beginnen. Momenteel niet in het bezit van een auto maar kan van een vriend een goede volvo 440 kopen voor 200 euro, dit wou ik sowieso doen.
pakketjes bezorgen in de buurt via selektvracht zie ik dus als begin, ik zou het liefste langere ritten doen als het kan internationaal. Dat lijkt me echt gaaf, als spare parts bezorger bijvoorbeeld. Ik heb erg weinig verplichtingen, dus kan altijd ad-hoc weg als ik wil. Is zo iets mogelijke met een normale auto? Is het mogelijk om aan dit soort werk te komen?
Ik heb momenteel geen cash om een bus aan te schaffen dus wil in iedere geval als begin vanuit een reguliere auto werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door borbit op 06-07-2012 18:51:47 ]