Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Waarom is hier een apart topic voor?
Wat is het verschil tussen een tnt post chauffeur en een "pakketbezorger" waar men het hier over heeft?(en vervolgens foto`s posten van een tnt wagen)
WUt!!
Oke, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.
De wagens van de pakketservice zijn sowieso groter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht eigenlijk min of meer in 2 categorien 1 : bezorger op de fiets en 2 : postbezorger met auto.
Dit topic zal wel gaan over mensen die wasmachines rondbrengen, of dat zal het net niet zijn nog hoop ik voor jullie
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Sommige pakketten lijken er verdacht veel op.
Zoals hierboven al wordt gepost: het van een envelop tot een pakket tot 20 [b] 30 [/b[ kg zijn.
Fijn voor je rug.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Kom ze wel eens tegen, tegen de 30 kg aan.
quote:
als je t ff vraagt lijkt dat me wel tochquote:
Volgens mij ben je, mits je het goed aanpakt, in je eentje beter af. Zeker als je zelf wat chauffeurs in dienst neemt op termijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef robinkuh het volgende:
Heb nog eens rondgevraagd aan een koerier,hij vertelde dat hij verhalen hoorde dat het maar slecht betaalde,en dat je soms maar heel weinig pakketten hebt als je een wijk hebt waar weinig paketten worden bezorgd,en je dus de hele dag niks te doen hebt. Hij raadde het me af of te beginnen (ook ivm ziekte),en had mij aangeboden om voor hem te gaan werken als koerier.
Zou dat verhaal waar kunnen zijn ,beste pakketbezorgers?
Nu ben ik al zover dat ik in principe de financien rond heb en ik in augustus wil/kan beginnen. Als loondienst zal ik altijd hetzelfde blijven verdienen. Eigen bedrijf kan altijd uitbreiden en meer inkomsten dan als loondienst minimunloon.
Verhaal heeft me weer aan het denken gezet
Flikker op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef ZZPBallijns het volgende:
Ik moet om voor geld van mijn bijna ex-werkgever een bedrijfsplan op stellen:
Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand?
Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten?
Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten?
Alvast bedankt voor jullie info.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef ZZPBallijns het volgende:
Ik moet om voor geld van mijn bijna ex-werkgever een bedrijfsplan op stellen:
Wat zijn de gemiddelde opbrengsten per dag/week/maand? 50/250/1000
Wat zijn de gemiddelde verzekeringskosten? 200p/m
Wat zijn de gemiddelde diesel- en andere autokosten? 300p/m
Alvast bedankt voor jullie info. Geen dank
Weet iemand hier antwoord op, zodat je een redelijk maandsalaris hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:49 schreef ShoNuf het volgende:
- Hoeveel is de stopprijs en de pakketprijs (dus bruto en ex Btw)
- Hoeveel is je gemiddelde dagopbrengst?
- Hoeveel pakketjes/stops maak je ongeveer per dag?
- Hoeveel uur werk je per dag gemiddeld?
- Is postnl een goede klant, oftewel kunnen ze je zo aan de kant schuiven? (ook als je een goede subcontractor bent?)
- Ken iemand toevallig een subcontractor bij mij uit de buurt, want ik wil graag eens een dagje meerijden.
-Zijn er betere bedrijven als postnl om als subcontractor aan de slag te gaan?
- Als zzp'er heb je een VAR nodig maar als je subcontractor bent bij postnl dan kun je toch niet voor een ander rijden aangezien je 5 of 6 dagen per week voor hun rijdt, hoe wordt dit dan omzeild zodat er geen verkapt dienstverband ontstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |