Hoi vosssquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef vosss het volgende:
Hoi Conflict
Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk snellerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi vosss
Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer
Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
Hier hetzelfde, Maastricht...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:37 schreef SpX het volgende:
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.
Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller
Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
Ik rijd grotendeels voor bedrijven. Dat scheeltquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak nietDan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open
en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.
Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor![]()
En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef The_Verve het volgende:
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn
Waarschijnlijk koppakking dan ?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren
overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ookStaat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
Dus als ik het goed begrijp werk je helemaal niet belachelijk veel, maar verdien je toch prima?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik ben altijd al om 13.00 uur terug.
En gisteren zat ik om 11.45 uur al thuis, maar toen had ik maar 45 stops
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kreeg een smsje gisteravond van men baas![]()
Een gelukkig en pakketvol 2010
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:26 schreef soulevent het volgende:
Kun je me de type foutjes aangeven, kon ze zelf niet vinden.
krijg je als je er te vaak naar kijkt, wordt je blind voor die kleine foutjes
quote:Connect bezorgservive is gevestigd op de kalmoes 5 te Cuijk.
Die vielen me binnen 2 minuten op. Voor de rest heb ik niet echt gekeken op spel/typefouten, maar die zou ik wel even aanpassen. Staat slordig en als je al zo slordig met tekst om gaat, hoe moet dat dan met mijn pakket wat ik wil versturen via julliequote:- Spoed koerier
- 24 uurs koerie
- 48 uurs koerier
Moet nog een R tussen.quote:Indien u een keuze heeft gemaakt kunt u een opdachtformulier downloaden en ons toesturen of telefonisch contact met ons opnemen.
Is geen fout maar zou ik ook opdrachtformulier van maken.quote:Op het opdrachten formulier kunt u aangeven hoe u een ontvangstbevestiging wilt hebben.
Moet nog een punt achter.quote:Al onze diensten en nadere bepalingen kunt u verder op onze website vinden
Zon- en feestdagen.quote:Zon en feestdagen
Zoek je nog iemand erbij?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef soulevent het volgende:
Zo eindelijk mijn site af en de aanmelding voor tnt is ook verstuurd.
Hopen dat ze snel reageren zodat ik kan beginnen.
zie: www.connect-bezorgservice.nl
Als eerst wil ik jullie bedanken voor het aangeven van de foutjes, ik heb ze meteen verandert.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoek je nog iemand erbij?Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
Waar rij jij dan? Ik ben postbezorger in Gorinchem, misschien heb ik je wel eens voorbij zien karrenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef Conflict het volgende:
Bij ons in Gorinchem zijn er weer routes vrij
Welke plaatsen doe je aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoek je nog iemand erbij?Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
Ja is een vrij jonge jongen jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Afferden Winssen, andere route idd. Volgens mij ook een " jonge " man die dat rijd ofniet? Of is het die kleine met een beetje buitenlandse afkomst
Als ze niks hebben gezegd......quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen wsl mijn laatste werkdag als tnt bezorger... contract verloopt woensdag
Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Waarom is hier een apart topic voor?
Wat is het verschil tussen een tnt post chauffeur en een "pakketbezorger" waar men het hier over heeft?(en vervolgens foto`s posten van een tnt wagen)
WUt!!
Oke, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.
De wagens van de pakketservice zijn sowieso groter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht eigenlijk min of meer in 2 categorien 1 : bezorger op de fiets en 2 : postbezorger met auto.
Dit topic zal wel gaan over mensen die wasmachines rondbrengen, of dat zal het net niet zijn nog hoop ik voor jullie
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Sommige pakketten lijken er verdacht veel op.
Zoals hierboven al wordt gepost: het van een envelop tot een pakket tot 20 [b] 30 [/b[ kg zijn.
Fijn voor je rug.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Kom ze wel eens tegen, tegen de 30 kg aan.
quote:
als je t ff vraagt lijkt dat me wel tochquote:
Volgens mij ben je, mits je het goed aanpakt, in je eentje beter af. Zeker als je zelf wat chauffeurs in dienst neemt op termijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef robinkuh het volgende:
Heb nog eens rondgevraagd aan een koerier,hij vertelde dat hij verhalen hoorde dat het maar slecht betaalde,en dat je soms maar heel weinig pakketten hebt als je een wijk hebt waar weinig paketten worden bezorgd,en je dus de hele dag niks te doen hebt. Hij raadde het me af of te beginnen (ook ivm ziekte),en had mij aangeboden om voor hem te gaan werken als koerier.
Zou dat verhaal waar kunnen zijn ,beste pakketbezorgers?
Nu ben ik al zover dat ik in principe de financien rond heb en ik in augustus wil/kan beginnen. Als loondienst zal ik altijd hetzelfde blijven verdienen. Eigen bedrijf kan altijd uitbreiden en meer inkomsten dan als loondienst minimunloon.
Verhaal heeft me weer aan het denken gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |