abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76567742
pi_76571031
Hoi Conflict

Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76595419
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef vosss het volgende:
Hoi Conflict

Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
Hoi vosss

Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer

Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
pi_76596513
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Hoi vosss

Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer

Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller

Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76599272
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.

Is het mogelijk om het zelf daar op te halen, want dit komt echt heel k*t uit..
pi_76600254
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:37 schreef SpX het volgende:
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.
Hier hetzelfde, Maastricht...
pi_76600344
ah, toevaliig. Echt kut dit, pakketje is ongeveer het hele land doorgegaan, en de laatste paar kilometer berzorgen`t niet.. En nergens is een (werkend) contactnummer te vinden van TNT sittard. Er moeten daar toch mensen werken op dit moment llijkt me..
pi_76601160
Nee, je kan het niet ophalen.

Die chauffeur zal misschien een aanrijding hebben gehad ofzo.
pi_76603235
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller

Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak niet Dan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.

Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor

En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:00:05 #160
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_76603723
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_76605977
Tot ze klaar zijn uiterlijk 8 u bij ons.
pi_76614397
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak niet Dan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.

Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor

En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
Ik rijd grotendeels voor bedrijven. Dat scheelt

Daarnaast ken ik van de meeste bedrijven waar ik kom de mensen van de expeditie. Die zetten al meteen een warme bakkie troost voor me klaar als ik binnen stap.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76615359
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef The_Verve het volgende:
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76642721
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn
  zondag 10 januari 2010 @ 18:43:27 #165
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76644240
Bij ons om 20:00 en toch schijnt het te gebeuren dat men ook wel eens later komt
pi_76644374
Ik ben altijd al om 13.00 uur terug.

En gisteren zat ik om 11.45 uur al thuis, maar toen had ik maar 45 stops
pi_76645218
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef Conflict het volgende:

[..]

Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn

Met de periode rond de kerst was het om 22.00 uur.

Vind het eigenlijk nog wel een wonder dat er geen grote ongelukken zijn gebeurd met die grote bussen + gladheid.
Petje af.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:44:56 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_76647405
En wat is de reden dat TNT op zaterdag geen aangetekende pakketten bezorgt?

Mijn pakket zou gisteren worden bezorgd (volgens de afzender), maar werd 's ochtends door TNT uitgesteld. Kan ik het morgen verwachten of dinsdag? Dat wordt door Track & Trace niet vermeldt helaas.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:50:06 #169
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76647686
Geen idee.... Remboursen worden ook niet op zaterdag gedaan. Als ze er zaterdag al wel zijn, dan gaan ze maandag mee Geloof dat ik morgen weer de "normale" maandagdienst rijd ipv een dinsdagdienst. Rijd dan voor een aantal routes ipv. 1tje.
pi_76684765
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren

overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ook Staat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
pi_76685177
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren

overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ook Staat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
Waarschijnlijk koppakking dan ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_76685384
Het kwam door ergens onder aan het blok, ik gok bij de waterpomp naar buiten.
pi_76737701
Viel mee, gebarsten kvs slangen

Al kapte er vandaag de startmotor er mee, bijna aan het eind... Vervloekt is die bus
pi_76885594
Gisteren een record qua gereden km. op 1 dag gehaald: 575

Weekaantal: 1443 (4 dagen)
Gemiddeld km/pu: 44
Gemiddeld verbruik diesel km/L: 14.9

Gotta love the boardcomputer
pi_77035843
Zo eindelijk mijn site af en de aanmelding voor tnt is ook verstuurd.
Hopen dat ze snel reageren zodat ik kan beginnen.

zie: www.connect-bezorgservice.nl
pi_77036454
Mooie site! Paar kleine typefoutjes!
Heel veel succes met alles!
pi_77037384
Kun je me de type foutjes aangeven, kon ze zelf niet vinden.
krijg je als je er te vaak naar kijkt, wordt je blind voor die kleine foutjes
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:39:01 #178
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77037658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik ben altijd al om 13.00 uur terug.

En gisteren zat ik om 11.45 uur al thuis, maar toen had ik maar 45 stops
Dus als ik het goed begrijp werk je helemaal niet belachelijk veel, maar verdien je toch prima?
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kreeg een smsje gisteravond van men baas

Een gelukkig en pakketvol 2010
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77038246
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:26 schreef soulevent het volgende:
Kun je me de type foutjes aangeven, kon ze zelf niet vinden.
krijg je als je er te vaak naar kijkt, wordt je blind voor die kleine foutjes
quote:
Connect bezorgservive is gevestigd op de kalmoes 5 te Cuijk.
quote:
- Spoed koerier
- 24 uurs koerie
- 48 uurs koerier
Die vielen me binnen 2 minuten op. Voor de rest heb ik niet echt gekeken op spel/typefouten, maar die zou ik wel even aanpassen. Staat slordig en als je al zo slordig met tekst om gaat, hoe moet dat dan met mijn pakket wat ik wil versturen via jullie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77038543
quote:
Indien u een keuze heeft gemaakt kunt u een opdachtformulier downloaden en ons toesturen of telefonisch contact met ons opnemen.
Moet nog een R tussen.
quote:
Op het opdrachten formulier kunt u aangeven hoe u een ontvangstbevestiging wilt hebben.
Is geen fout maar zou ik ook opdrachtformulier van maken.
quote:
Al onze diensten en nadere bepalingen kunt u verder op onze website vinden
Moet nog een punt achter.
quote:
Zon en feestdagen
Zon- en feestdagen.
pi_77041440
Ik kan dus mooi naar het ziekenhuis voor een echo van men schouder, door die val 2 weken terug. Blijf er last van houden....

Gister ging wel redelijk Hoge stopdichtheid Deel van men route was overgenomen door een collega. 139 stops en om 5 uur klaar. Zometeen even bijspringen in een shift 3, zal tegen 2 uur wel weer klaar zijn gok ik
pi_77041471
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef soulevent het volgende:
Zo eindelijk mijn site af en de aanmelding voor tnt is ook verstuurd.
Hopen dat ze snel reageren zodat ik kan beginnen.

zie: www.connect-bezorgservice.nl
Zoek je nog iemand erbij? Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
pi_77043444
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Zoek je nog iemand erbij? Ik woon in Wijchen. Rijd nu iets meer dan een half jaartje voor TNT, via subco.
Als eerst wil ik jullie bedanken voor het aangeven van de foutjes, ik heb ze meteen verandert.

Cocktailprikker, kun je jou tel achterlaten in mijn mail, dan neem ik contact met je op zodat we een keer iets kunnen afspreken.
pi_77058778
je hebt mail
pi_77060137
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef Conflict het volgende:
Bij ons in Gorinchem zijn er weer routes vrij
Waar rij jij dan? Ik ben postbezorger in Gorinchem, misschien heb ik je wel eens voorbij zien karren

Pakketbezorger lijkt me ook leuk om te doen trouwens.. Misschien eens wat navragen. Ik wil eigenlijk gewoon fulltime gaan werken en dat gaat als postbezorger niet lukken
pi_77060719
Gorinchem is wel vlak bij men vriendin, maar ik hoef er echt niet te rijden Beetje ver van men huis om er elke dag heen te gaan

Pakketbezorger kan je met een beetje mazzel idd fulltime doen
pi_77061013
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Welke plaatsen doe je aan?
Misschien kom je wel vaak bij mij aan de deur
pi_77063810
Ik rijd zelf over het algemeen ook in Wijchen zelf, vooral Wijchen Noord + stukje Leur en op maandag geheel Wijchen. Maar ik heb ook wel eens moeten rijden in Overasselt Nederasselt Balgoy, en Grave. Weet niet waar je woont?
pi_77065285
Ik woon de andere kant op
Winssen.
pi_77067150
Afferden Winssen, andere route idd. Volgens mij ook een " jonge " man die dat rijd ofniet? Of is het die kleine met een beetje buitenlandse afkomst
pi_77067943
Hey,

Mijn eerste bericht en heb deel I en II gelezen. Laatste stukje heeft niets te maken met bezorging whatsoever

Nou wilde ik een tijdje als subcontractor gaan werken bij TNT.

Ik meld me keurig aan en wordt door een mevrouw via de mail doorverwezen naar een andere persoon en daar kreeg ik de reactie dat mijn gegevens 6 maanden in het systeem blijven staan en dat ze mij zullen contacten voor een afspraak. ik wacht er nog steeds.

Ik heb andere grote bedrijven gebeld en gemailt. De reactie was JE MOET IN HET BEZIT ZIJN VAN EEN NIWO VERGUNNING om bij ons te werken als subcontractor. Dit vond ik een zeer gekke reactie omdat ik mensen ken die onder subcontracting bij hun werken.

Ik kom er maar niet tussen! Wat is hier aan de hand????

Ik heb al 5 jaar een eigen bedrijf en wil nu een andere richting inslaan dus onder subcontractor bij een bezorgbedrijf maar het wil maar niet lukken.

Er is niets wat ik niet gedaan en iedereen gemailt en gebeld maar telkens komt het er maar niet van.

Dus in 2008 opgegeven en nu wil ik het weer proberen.

Hebben jullie tips voor mij wie, waar, hoe, wanneer etc ik hoor ze graag mijn email is ook openbaar gemaakt voor het gemak.
Nog meer bla
pi_77076158
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Afferden Winssen, andere route idd. Volgens mij ook een " jonge " man die dat rijd ofniet? Of is het die kleine met een beetje buitenlandse afkomst
Ja is een vrij jonge jongen ja
pi_78030338
Zijn er hier ook DHL bezorgers, of iemand die hun methoden kent?

Ik verwachtte vandaag een pakketje te ontvangen per DHL. Heel leuk en aardig die traceerdienst van ze met smsjes. Door het sms-je vandaag ook de planning aangepast dat er altijd iemand thuis was. Nou geen bezorger aan de deur geweest. Maar nu, volgens de DHL heeft de "ontvanger de aflevering geweigerd" Uiteraard is de klantenservice nèt gesloten als je daar achterkomt.

Is dat normaal bij dit bedrijf?
pi_78038315
Ik heb afgelopen zondag T-shirts uit België besteld wanneer kan ik ze verwachten?

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_78038866
morgen wsl mijn laatste werkdag als tnt bezorger... contract verloopt woensdag
pi_78038957
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen wsl mijn laatste werkdag als tnt bezorger... contract verloopt woensdag
Als ze niks hebben gezegd......
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_78039028
Kwam vandaag een briefje tegen van TNT zelf in mijn brievenbus. Aangetekend pakket verzonden door mijn baas naar mij, morgen ophalen op postkantoor. 1 + 1 = 2 bij mij
pi_78040420
Kut zeg! Succes morgen!
pi_78119004
En? Werkloos of veel het mee voor je?
pi_78119329
Ging gelukkig over de auto's afsluiten, iedereen had zo'n brief gehad. Desalniettemin is vandaag wel de officiele einddatum van men contract. Ga morgen gewoon werken en dan zal het hopelijk stilzwijgend verlengd wordt..
pi_78123908
Mijn broer is net klaar met zijn HBO, hij wilt pas na de zomer beginnen aan een functie wat bij zijn diploma past. Tot die tijd kan hij bijvoorbeeld wel pakketjes bezorgen, bij welke bedrijven kan dit en wat verdien je gemiddeld?
pi_78153824
Ik heb de afgelopen 2 delen gevolgd. Maar ik zit met nog enkele vragen:

-Ik las dat je een contract voor onbepaalde tijd kreeg met een opzegtermijn van 1 maand. Maar als je goede kwaliteit levert en er zijn geen klachten,komt het dan toch voor dat je contract niet word verlengd? Zoja,gebeurd dit veel?

-Wat als je in de zomer 2 weken op vakantie wilt gaan en je werkt zelfstandig? Moet je dit dan regelen met andere subcontractors? Of kun je tegen TNT zeggen dat ze voor deze 2 weken iemand anders op de route kunnen zetten?

-Je moet kunnen aantonen dat je verschillende opdrachtgevers hebt. Als je een tijdje bezig bent is dat geen probleem. Maar wat als je net pas bent begonnen en je solliciteert bij TNT pakketservice. Dan kun je niet meteen 3 opdachtgevers laten zien aangezien je net begonnen bent met je 'bedrijfje'.

-Indien je iemand hebt na een tijdje die ook dit werk wil gaan doen,mag je die dan voor jou laten rijden als je eens 1 dag vrij wil hebben (mits administratief etc alles is geregeld natuurlijk)? (Volgens mij was deze vraag al eens eerder behandeld,maar dat weet ik niet meer zeker)

-Conflict ,ik zag dat jij al een tijdje als subcontractor werkt voor TNT,jouw contract is dus nog nooit opgezegd in al die jaren?

Als iemand wil reageren,bedankt!
pi_78221561
tvp voor later. Alles op me gemakje doorlezen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_78231034
Waarom is hier een apart topic voor?
Wat is het verschil tussen een tnt post chauffeur en een "pakketbezorger" waar men het hier over heeft?(en vervolgens foto`s posten van een tnt wagen )
WUt!!
pi_78239981
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Waarom is hier een apart topic voor?
Wat is het verschil tussen een tnt post chauffeur en een "pakketbezorger" waar men het hier over heeft?(en vervolgens foto`s posten van een tnt wagen )
WUt!!
Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.
De wagens van de pakketservice zijn sowieso groter.
pi_78480282
Beste,

ik heb al een groot gedeelte van het forum doorgelezen over pakketbezorgers.

Ik wil ook gaan beginnen als ZZP'er voor een grote subcontractor, maar wil eerst nog wat informatie svp.
Ik hoop dat je me kan helpen en de vragen wil beantwoorden:

1) waarom heb ik geen VAR verklaring nodig; hoef ik deze niet in te leveren?

2) waar kan ik terecht voor een goede VAV

3) hoeveel km rijdt je gemiddelt per dag?

4) eerste jaar in een 2e hands bus rijden of meteen nieuw kopen/leasen?

Ik hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden en misschien heb je nog wat leuke goede informatie voor me?

Ik woon in Eindhoven.

Groeten

Bob
pi_78485049
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Omdat het een geheel andere sectie is van TNT.
De wagens van de pakketservice zijn sowieso groter.
Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht eigenlijk min of meer in 2 categorien 1 : bezorger op de fiets en 2 : postbezorger met auto.
Dit topic zal wel gaan over mensen die wasmachines rondbrengen, of dat zal het net niet zijn nog hoop ik voor jullie
pi_78485335
Verschilt van envelopjes tot fietsen Heel wisselend hoor wat ik tegen kom. Maar over het algemeen veel bol.com, Nespresso, Neckermann, H&M. Die kom je altijd tegen iig.
pi_78485869
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht eigenlijk min of meer in 2 categorien 1 : bezorger op de fiets en 2 : postbezorger met auto.
Dit topic zal wel gaan over mensen die wasmachines rondbrengen, of dat zal het net niet zijn nog hoop ik voor jullie

Sommige pakketten lijken er verdacht veel op.

Zoals hierboven al wordt gepost: het van een envelop tot een pakket tot 20 kg zijn.
pi_78486005
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Sommige pakketten lijken er verdacht veel op.

Zoals hierboven al wordt gepost: het van een envelop tot een pakket tot 20 [b] 30 [/b[ kg zijn.
Kom ze wel eens tegen, tegen de 30 kg aan.
pi_78487367
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Kom ze wel eens tegen, tegen de 30 kg aan.
Fijn voor je rug.
pi_78488377
Ja, vooral als je baas het niet nodig vind om een steekwagen aan te schaffen omdat ie anders toch maar gejat wordt / kapot gaat
pi_78488500
kan je niet van tnt zelf een steekwagen lenen dan?
pi_78489047
TNT heeft weinig te maken met wat mijn baas al dan niet regelt voor zijn werknemers
pi_78489983
Ja oke, maar de subs mogen van de tnt een steekwagen lenen.
pi_78490116
Is dat zo ja
pi_78490185
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is dat zo ja

Misschien verschillend per vestiging.
pi_78577622
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is dat zo ja
als je t ff vraagt lijkt dat me wel toch
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78607228
Wat doe je trouwens als je als ZZP'er zo ziek bent dat je niet kunt werken?

Je moet er 2 weken uit ivm griep bijv. Ben je dan meteen je route kwijt ? Moet je dan een chauffeur gaan huren?
pi_78826771
Volgens mij heeft conflict geen zin meer om te reageren
pi_79639362
Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb.

Er is een nieuwe website van TNT Pakketservice subcontracting, daar kan je heel veel info vinden. Er is ook een film te zien en die is toevallig bij ons op de vestiging opgenomen.
pi_80127126
Heb nog eens rondgevraagd aan een koerier,hij vertelde dat hij verhalen hoorde dat het maar slecht betaalde,en dat je soms maar heel weinig pakketten hebt als je een wijk hebt waar weinig paketten worden bezorgd,en je dus de hele dag niks te doen hebt. Hij raadde het me af of te beginnen (ook ivm ziekte),en had mij aangeboden om voor hem te gaan werken als koerier.

Zou dat verhaal waar kunnen zijn ,beste pakketbezorgers?

Nu ben ik al zover dat ik in principe de financien rond heb en ik in augustus wil/kan beginnen. Als loondienst zal ik altijd hetzelfde blijven verdienen. Eigen bedrijf kan altijd uitbreiden en meer inkomsten dan als loondienst minimunloon.

Verhaal heeft me weer aan het denken gezet
pi_80145146
Mag ik als aanstormend UPS-bezorger ook deelnemen aan dit topic ?

Sinds 1 april in dienst bij deze grote firma en bevalt tot nu toe erg goed. Ben ook wel blij met m'n contract en er is mij al een mooie route (wel drukke) toegewezen !

Ik ga straks elke dag m'n rondje rijden in Naarden & Bussum
pi_80145492
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef robinkuh het volgende:
Heb nog eens rondgevraagd aan een koerier,hij vertelde dat hij verhalen hoorde dat het maar slecht betaalde,en dat je soms maar heel weinig pakketten hebt als je een wijk hebt waar weinig paketten worden bezorgd,en je dus de hele dag niks te doen hebt. Hij raadde het me af of te beginnen (ook ivm ziekte),en had mij aangeboden om voor hem te gaan werken als koerier.

Zou dat verhaal waar kunnen zijn ,beste pakketbezorgers?

Nu ben ik al zover dat ik in principe de financien rond heb en ik in augustus wil/kan beginnen. Als loondienst zal ik altijd hetzelfde blijven verdienen. Eigen bedrijf kan altijd uitbreiden en meer inkomsten dan als loondienst minimunloon.

Verhaal heeft me weer aan het denken gezet
Volgens mij ben je, mits je het goed aanpakt, in je eentje beter af. Zeker als je zelf wat chauffeurs in dienst neemt op termijn.

Maar bind me er niet op vast, ik werk gewoon part-time in loondienst namelijk.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_80147237
Zover ik van mijn oud-werkgever heb begrepen, is het hebben van een koeriersbedrijf (met mensen in dienst) echt tering-werk.

Sowieso is het hebben van personeel al gezeik met ziekte en vakantie dagen, maar het probleem is dat je met een koeriersbedrijf ook de dagelijkse correspondentie met Leeuwarden voor je rekening mag nemen. Niet dat je voor deze kosten op hoeft te draaien...dat mogen ze mooi zelf dokken (inhouding van salaris), maar het is gewoon enorm veel gezeik + dat je nog eens erg goed moet opletten dat er niet te veel schades worden gereden.
Dus je hebt ook nog eens een goede babbel (of tussen persoon) nodig om je verzekeringen voor je auto's te houden.... geloof me, er zijn zat koeriersbedrijven die hun auto's niet eens meer verzekerd krijgen omdat chauffeurs in het verleden te veel brokken hebben gemaakt !

Wat eventueel wel een goede inkomsten bron is, om je als freelance chauffeur uit te geven en dagelijkse ritten maakt naar het noorden en/of zuiden des lands(wel met een Sprinter i.o.d zodat je meer km's kan maken / berekenen. Dit kan je niet alleen nationaal doen, maar ook internationaal. Misschien heb je dan aan een handje vol vaste klanten al een goed salaris !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')