abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76567742
pi_76571031
Hoi Conflict

Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76595419
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef vosss het volgende:
Hoi Conflict

Waarom denk jij dat Cocktailprikker me een tip geeft om het vooral niet te gaan doen?
Hoi vosss

Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer

Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
pi_76596513
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Hoi vosss

Ga eens ff vier uur lang buiten met een doos rondlopen en stel deze vraag dan nog een keer

Mensen denken dat het lekker auto rijden is heel de dag, maar dat is maar 25% van het werk.
Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller

Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76599272
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.

Is het mogelijk om het zelf daar op te halen, want dit komt echt heel k*t uit..
pi_76600254
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:37 schreef SpX het volgende:
Ik moet `n pakketje ontvangen, en woon in zuid-limburg vanuit Overijsel. Nu is het pakkete volgens de track and trace aangekomen in Sittard.( 15km van m`n adres vandaan) En nu staat er opeens: Niet aangeboden, uitgesteld.
Hier hetzelfde, Maastricht...
pi_76600344
ah, toevaliig. Echt kut dit, pakketje is ongeveer het hele land doorgegaan, en de laatste paar kilometer berzorgen`t niet.. En nergens is een (werkend) contactnummer te vinden van TNT sittard. Er moeten daar toch mensen werken op dit moment llijkt me..
pi_76601160
Nee, je kan het niet ophalen.

Die chauffeur zal misschien een aanrijding hebben gehad ofzo.
pi_76603235
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb geen last van de kou hoor. Sterker nog, dankzij de kou doe ik me werk een stuk sneller

Snel een pakketje leveren en dan weer hup, snel in mijn warme auto kruipen
Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak niet Dan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.

Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor

En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:00:05 #160
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_76603723
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_76605977
Tot ze klaar zijn uiterlijk 8 u bij ons.
pi_76614397
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Als je geluk hebt gaat het zo ja. Maar ook heel vaak niet Dan is het, auto parkeren, pakketje pakken naar de deur lopen, kijken of mensen thuis zijn, buren thuis zijn, wachten tot iemand eindelijk open doet. En dan doen ze niet open en probeer je de buren. Met pech zijn die nog niet thuis en ben je langs 3 deuren geweest en moet je alsnog een brief schrijven en weer het pakje terug slepen.

Ik heb sommige dagen dat ik een boekje kennisgevingen per dag weg schrijf hoor

En denk maar niet dat die auto warm blijft als je er elke 2 minuten in en uit stapt
Ik rijd grotendeels voor bedrijven. Dat scheelt

Daarnaast ken ik van de meeste bedrijven waar ik kom de mensen van de expeditie. Die zetten al meteen een warme bakkie troost voor me klaar als ik binnen stap.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76615359
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef The_Verve het volgende:
Tot hoe laat bezorgt de TNT op zaterdag?
Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76642721
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tot 7 uur hier, want dan horen de chauffeurs al binnen te zijn.
Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn
  zondag 10 januari 2010 @ 18:43:27 #165
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76644240
Bij ons om 20:00 en toch schijnt het te gebeuren dat men ook wel eens later komt
pi_76644374
Ik ben altijd al om 13.00 uur terug.

En gisteren zat ik om 11.45 uur al thuis, maar toen had ik maar 45 stops
pi_76645218
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef Conflict het volgende:

[..]

Bij ons moet je om 18.00 uur binnen zijn

Met de periode rond de kerst was het om 22.00 uur.

Vind het eigenlijk nog wel een wonder dat er geen grote ongelukken zijn gebeurd met die grote bussen + gladheid.
Petje af.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:44:56 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_76647405
En wat is de reden dat TNT op zaterdag geen aangetekende pakketten bezorgt?

Mijn pakket zou gisteren worden bezorgd (volgens de afzender), maar werd 's ochtends door TNT uitgesteld. Kan ik het morgen verwachten of dinsdag? Dat wordt door Track & Trace niet vermeldt helaas.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:50:06 #169
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76647686
Geen idee.... Remboursen worden ook niet op zaterdag gedaan. Als ze er zaterdag al wel zijn, dan gaan ze maandag mee Geloof dat ik morgen weer de "normale" maandagdienst rijd ipv een dinsdagdienst. Rijd dan voor een aantal routes ipv. 1tje.
pi_76684765
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren

overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ook Staat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
pi_76685177
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vraag kreeg ik vandaag weer een aantal keren

overigens hield mijn transit er net op het eind vd route mee op.. Vermogen weg, koelvloeistof ook Staat nu op de brug in de garage, hopelijk heb ik morgen een huurbus
Waarschijnlijk koppakking dan ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_76685384
Het kwam door ergens onder aan het blok, ik gok bij de waterpomp naar buiten.
pi_76737701
Viel mee, gebarsten kvs slangen

Al kapte er vandaag de startmotor er mee, bijna aan het eind... Vervloekt is die bus
pi_76885594
Gisteren een record qua gereden km. op 1 dag gehaald: 575

Weekaantal: 1443 (4 dagen)
Gemiddeld km/pu: 44
Gemiddeld verbruik diesel km/L: 14.9

Gotta love the boardcomputer
pi_77035843
Zo eindelijk mijn site af en de aanmelding voor tnt is ook verstuurd.
Hopen dat ze snel reageren zodat ik kan beginnen.

zie: www.connect-bezorgservice.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')