1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Hij zei wel cougar smurf tijdens het etentje, bedoel je dat?quote:Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WEL WAAAAAAAAR.
En normaal noemt ie dr cokesmurf, dus mss was de ondertiteling niet correcht, maar het stond er wel!!!!!!
Welterusten GB.quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef gothic-blackie het volgende:
nog ff een tvp,. en nu echt t bedje in, truste iedereen and have fun met californication (stond trouwens een heel stuk over in de veronicagids van euhm een van deze weken)
Er stond sexsmurf onder, waar ofnie!quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij zei wel cougar smurf tijdens het etentje, bedoel je dat?
Ja dat zou kunnenquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er stond sexsmurf onder, waar ofnie!
Oh kom op zegquote:
Het viel mij vorige week al tegen dat dat niet het geval was.quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Staceys vrouw zometeen aan de paal van Hank hangt
Bij Hank is het ALTIJD half twaalf geweest.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Hank kijkt nooit of het al half twaalf is
Het was een joint. Maar oh-oh wilde gewoon even het woord 'pijp' zeggenquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een joint. Maar oh-oh wilde gewoon even het woord 'pijp' zeggen
Nou, spoel nog maar es terug Mr, hij had die antieke pijp in zn mond en maakte popeye geluiden.quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een joint. Maar oh-oh wilde gewoon even het woord 'pijp' zeggen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jullie zijn niet te volgen
ik vind het serieus een beetje saai, tis zo gemaakt grappig allemaal![]()
Nou ja, niet mijn ding denk ikof ik snap te weinig van de terugkerende grappen of zo? Either way, ik ben er zo weg van dat ik er weg van ben
welterusten
quote:
Hoi. Daten?quote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ja hallo, ik was nog bezig met het bijlezen van het vorige topic en dan zijn jullie hier alweer!![]()
![]()
Ik hou niet van californication... David is nog wel leuk maar ik kan er niet van genieten
En ik drink ook niet! Sterker nog, een vriendin zegt altijd; jij wordt al dronken van een kersenbonbon
Welterusten Mr. S.quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jullie zijn niet te volgen
ik vind het serieus een beetje saai, tis zo gemaakt grappig allemaal![]()
Nou ja, niet mijn ding denk ikof ik snap te weinig van de terugkerende grappen of zo? Either way, ik ben er zo weg van dat ik er weg van ben
welterusten
Ik denk dat t te subtiel voor je is of zoquote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet leuk is als je niet geilt op Hank, zou dat kunnen?
Dan hebben we naast onze n00bheid ook nog het niet drinken gemeen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ja hallo, ik was nog bezig met het bijlezen van het vorige topic en dan zijn jullie hier alweer!![]()
![]()
Ik hou niet van californication... David is nog wel leuk maar ik kan er niet van genieten
En ik drink ook niet! Sterker nog, een vriendin zegt altijd; jij wordt al dronken van een kersenbonbon
Geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Gaat Runcle nou een verkrachtingsscene nadoen? Ja zeker?
Goed hoor! Ik heb nog tijd om * tombolafan in de gids bladert om te kijken wanneer californication uitgezonden wordt, schikt dat?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan hebben we naast onze n00bheid ook nog het niet drinken gemeen.
Dat viel nog meequote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Marcy slaat hem finaal in elkaar, dat kan niet anders
Slaap lekker lieffiequote:
Poepje klinkt niet zo lief als het kan klinken als jij het zegtquote:
Das wel vaker zo toch?quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Whut? Wat was dit voor een raar abrupt einde?
Die zijn echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Nonneke het volgende:buttered popcorn jelly beans
![]()
[ afbeelding ]
Heb nog bijna een halve kilo, kom maar halenquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO lekker
Alleen die??quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Heb nog bijna een halve kilo, kom maar halen
Ah okequote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat werd net gezegd in Californication.
En ik vond het mooi
uhuh ik doe altijd een flinke zak buttered popcorn en een halve zak met andere lekkere smaakjesquote:Op zondag 15 november 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen die??
Waar gekocht????
Truste Greys
quote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Is iedereen nou slapen?![]()
Ben ik de enige zonder leven?![]()
Ja sorry hequote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
eerst dreigen met gezelschap, en dan toch gewoon gaan slapen...
truste dan maarquote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja sorry heIk zit al 2 weken fucking depressief thuis omdat ik niet eens wat uit het bovenste kast je van de keuken kan pakken met mn linkerarm
![]()
![]()
Koesjah voor iedereen
oooh ja met mayo en ketsjup en een blaadje sla, tomaatje en een augurkjequote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Enfermera het volgende:
Thanks.. Nou, lekker slapen zit er niet in, lig nu in bed en niks ligt lekker, alles doet fucking pijngodverdomme. Kutzooi.
Zohee dit is weer n gezellige post van me.
Nu ik zo in bed lig bedenk ik me dak eigenlijk wel trek heb. Hamburger ofzo![]()
Jaaaaaa!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 00:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooh ja met mayo en ketsjup en een blaadje sla, tomaatje en een augurkje![]()
nou heb ik ook honger
Beterschap maar! (Wil je een tramadol van me)?quote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Enfermera het volgende:
Thanks.. Nou, lekker slapen zit er niet in, lig nu in bed en niks ligt lekker, alles doet fucking pijngodverdomme. Kutzooi.
Zohee dit is weer n gezellige post van me.
Nu ik zo in bed lig bedenk ik me dak eigenlijk wel trek heb. Hamburger ofzo![]()
http://www.kinkfm.com/programma/X-Ratedquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat kijken wat dat x-rated is
oeh interessant
Spoiler!quote:Op maandag 16 november 2009 07:56 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh...
Jullie hebben de tieten van Hank's nieuwe scharreltje ook ontdekt hoor ik
quote:Op maandag 16 november 2009 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Spoiler!
(Wij hebben braaf op tv gekeken en weten dus nog niet dat het zijn scharreltje is/wordt. Nou ja, dat konden we ook wel op ons klompen aanvoelen ook. Never mind)
Leuk feestje geweest?
Ml-etje komt je ellebogen even checken straks
quote:Op maandag 16 november 2009 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dat lag er inderdaad niet dik bovenop dat hij er uuuhh uiteindelijk dik bovenop ligt?
En laat maar komen hoor, mijn elleboogjes zijn niet geschaafd![]()
Ow ja moet zo eff oversteken.quote:Op maandag 16 november 2009 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dat lag er inderdaad niet dik bovenop dat hij er uuuhh uiteindelijk dik bovenop ligt?
En laat maar komen hoor, mijn elleboogjes zijn niet geschaafd![]()
Feestje was leuk! Laat thuis, gister brak enzo... Maar het was het waard. Vrijdag weer een feestje en zaterdag naar Oranje, dus wéér druk weekend
Хорошо спите?quote:
quote:
Ben ik blij dat ik het beschaafd hieldquote:
Почему вы действительно говорить русский?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
nee, google
heb het wel altijd willen leren
ja hehe, als het niet beschaafd was had ik het niet gebruikt!quote:Op maandag 16 november 2009 09:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik het beschaafd hield
quote:Op maandag 16 november 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... Beetje met Facebook zitten stoeien, maar es afscheid nemen van Hyves denk ik. Word anders wel een beetje zo'n social networking ho als ik LinkedIn, Facebook én Hyves heb en halve dagen op fok zit...:')
die was zoooo makkelijk...quote:
Oh Greys er was/is een actie bij de harlequin website waar je je op kunt geven voor een abbo op vunzige boekjes. Je krijgt dan een proefverpakking toegestuurd. Als het je niet bevalt kun je gelijk weer opzeggen maar dan heb je al twee boekjes in huis en een verassing. Ik en Tombolofan hebben ons hiervoor op gegeven ieder voor een ander. Tombolofan voor de gewone harlequin en ik voor de intiem. Deze gaan dan als het goed is ook de leesclub in.quote:
Meisje danquote:Op maandag 16 november 2009 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die was zoooo makkelijk...
sorry!
dametje...![]()
als ze vunzig genoeg zijn dan he... maar gratis boekjes zijn sowieso nooit weg natuurlijk...quote:Op maandag 16 november 2009 09:44 schreef nieslief het volgende:
Oh Greys er was/is een actie bij de harlequin website waar je je op kunt geven voor een abbo op vunzige boekjes. Je krijgt dan een proefverpakking toegestuurd. Als het je niet bevalt kun je gelijk weer opzeggen maar dan heb je al twee boekjes in huis en een verassing. Ik en Tombolofan hebben ons hiervoor op gegeven ieder voor een ander. Tombolofan voor de gewone harlequin en ik voor de intiem. Deze gaan dan als het goed is ook de leesclub in.
wat dacht je van Mevrouw?quote:
Mevrouwtje is pas echt kleinerendquote:
Oh... jammerquote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hehe, als het niet beschaafd was had ik het niet gebruikt!![]()
Ik ben namelijk een heel keurig meisje vrouw
Russisch?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mr, ik ga vanavond je boekje bekriebelen en dan gaat ie morgen op de post, moet naar postkantoor op Vrijthof voor postzegels, dat ding in Wyck is dichten ik moet voor Greys vandaag nog wat kopen dat dan ook morgen op de post gaat, anders blijf ik naar t postkantoor lopen
![]()
Ik zit te denken, zal ik alle cd's van Kings of Leon kopen?
quote:
Gratis = gratis dus hebbuhquote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ze vunzig genoeg zijn dan he... maar gratis boekjes zijn sowieso nooit weg natuurlijk...![]()
En ik vraag me wel een beetje af wat die verrassing zal zijn...
ja, of gewoon "vrouwtje"...quote:Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mevrouwtje is pas echt kleinerend
hahaha, als het een te intieme verrassing is, durf je het dan wel te posten?quote:Op maandag 16 november 2009 09:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gratis = gratis dus hebbuh![]()
Die verassing ja ik vraag me af of we dezelfde verassing krijgen.....
quote:
Ja hoor doe ik wel jij dan??quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, als het een te intieme verrassing is, durf je het dan wel te posten?![]()
ik blij dat ik de "bouquet" heb...
eerst kijken wanneer we ze krijgen, en of het niet stiekem dezelfde zijn (van elk een, zal je net zien...)quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef nieslief het volgende:
Moeten we denk ik wel een nieuwe lijst maken voor Tombolofan in de wiki ndlc.
quote:
minstens ja...quote:
Dat wou ik net aan jou vragen.....quote:Op maandag 16 november 2009 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst kijken wanneer we ze krijgen, en of het niet stiekem dezelfde zijn (van elk een, zal je net zien...)
en help me alsjeblieft herinneren dat abonnement stop te zetten...
quote:Op maandag 16 november 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen.....
Oei niet leuk.quote:Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
mogguh![]()
*auw* *spierpijn* Hard gevallen op de piste gisteren in de sneeuwhal
Weet je wel dat we er dan 4 of 8 per maand krijgen.....?quote:Op maandag 16 november 2009 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wordt wat... wij worden dus de leverancier van alle toekomstige boekjes, omdat we elke maand denken; ah nee, kut, weer vergeten op te zeggen...
Ik heb altijd respect voor mensen die een sneeuwhal/piste alleen al durven te betreden...quote:Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
mogguh![]()
*auw* *spierpijn* Hard gevallen op de piste gisteren in de sneeuwhal
hahahaha, ik kan gelukkig heeeeeeel snel lezen!quote:Op maandag 16 november 2009 09:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wel dat we er dan 4 of 8 per maand krijgen.....?
als je een jaartje lid bent kan je er je hele huis mee isolerenquote:Op maandag 16 november 2009 09:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wel dat we er dan 4 of 8 per maand krijgen.....?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je een jaartje lid bent kan je er je hele huis mee isoleren
Je bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken héquote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of de openhaard ermee stoken...
quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken hé![]()
Openhaard opstoken met literatuur, MrS en ik mij onder de plak proberen te krijgen, dates regelen mat MrS
Als een vrouw me dan toch warm moet houden doe ik dat het liefste op andere manieren dan een openhaard opstoken of verwarming aanzettenquote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die boekjes zijn toch bedoeld om je warm te houden?
Als het heel koud is is een verwarming aanzetten dan wel prettig hoor..........quote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als een vrouw me dan toch warm moet houden doe ik dat het liefste op andere manieren dan een openhaard opstoken of verwarming aanzetten
ik had m alweer ge-edit...quote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als een vrouw me dan toch warm moet houden doe ik dat het liefste op andere manieren dan een openhaard opstoken of verwarming aanzetten
quote:Op maandag 16 november 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als het heel koud is is een verwarming aanzetten dan wel prettig hoor..........![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, je snapt je taken als vrouw goed.
Mooi, foto's per PM gaarne![]()
\quote:
Oooh krijgen we foto's?quote:
Mooi!quote:Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef P.F het volgende:
Goedemorgen!
O dit is trouwens het topic voor mijn nieuwe huisje! (Voor als iemand nieuwsgierig is
Kan nog wel heel veel tips gebruiken!)
P.Fje heeft een huis!
quote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
oh wat is m'n ubuntu toch mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoezo? hou je niet van blind dates?quote:Op maandag 16 november 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh krijgen we foto's?leuk... mijn PM inbox is vrij!
Ja, in Oost! Binnen de ringquote:Op maandag 16 november 2009 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi!
In Amsterdam? ik werk in de jordaan nl En tips... geen idee.. zou wel uitkijken dat je (aangezien je over rood en grijs als muurkleur denkt) ook een muur wit(tig) of in elk geval licht doet; als alles donker is dan wordt het snel klein/krap-ogend. (ook omdat je raam maar klein is tov de lange muren)
Nee. Dus hup, sturenquote:Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoezo? hou je niet van blind dates?
Dat is waar, maar zijn je deuren ook helemaal glas dan? Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, misschien zou je de "buitenkanten" van je badkamer licht kunnen doen (lichtgrijs is ook mooi!) om het minder klein te maken.quote:Op maandag 16 november 2009 10:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, in Oost! Binnen de ring!
Hm... Ja maar omdat het zo lang is, wil ik de muur ook een beetje "breken".
Ik heb liever dat het vol en knus is dan wit en steriel..
Oja Ik heb eigenlijk 2 muren en die andere muren zijn geheel van glas! Dus het is wel heel licht binnen!
mmmm ik weet wel wat buitenspel is... Ik zal eens kijken of ik kan bewijzen dat ik een vrouw ben...quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef MrSubtle het volgende:
Volgens mij ben je gewoon toch stiekem een man. Ik had toch gelijk![]()
Ik denk het ookquote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef MrSubtle het volgende:
Volgens mij ben je gewoon toch stiekem een man. Ik had toch gelijk![]()
ja, jullie spannen gewoon samen om foto's te krijgen!quote:
Uiteraardquote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, jullie spannen gewoon samen om foto's te krijgen!
Jaquote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, jullie spannen gewoon samen om foto's te krijgen!
Ja de deuren zijn ook van glas!quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn je deuren ook helemaal glas dan? Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, misschien zou je de "buitenkanten" van je badkamer licht kunnen doen (lichtgrijs is ook mooi!) om het minder klein te maken.
Maar je woont nu ook op jezelf? dan ga ik er van uit dat je wel een beetje een idee hebt wat je wilt ten opzichte van nu?
OHHH LEKKORRRRRquote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Beterschap maar! (Wil je een tramadol van me)?
Wat gaaf! Gefeli!!quote:Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef P.F het volgende:
Goedemorgen!
O dit is trouwens het topic voor mijn nieuwe huisje! (Voor als iemand nieuwsgierig is
Kan nog wel heel veel tips gebruiken!)
P.Fje heeft een huis!
Oehquote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
oh wat is m'n ubuntu toch mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je niet zoveel ruimte hebt kun je beter een tafel nemen die je uit kan schuiven tot een grote (bv van ikea) en daar kun je natuurlijk ook aan studeren/computeren (ik heb een bureau maar daar zit ik noooooit aan, hij dient vooral als troep-verzamel-plaats...) een slaapbank had je al zag ik? misschien nog een zitzak/poef/stoel erbij (of stoelen die je zowel in de zithoek als aan de eetkamertafel kunt gebruiken...)quote:Op maandag 16 november 2009 10:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja de deuren zijn ook van glas!
Ik woon sinds februari op mijzelf, en had net een maand geleden die kamer echt perfect ingericht naar mijn smaak![]()
Wat ik wel graag wil is een make-up hoek
En ik wil een eettafel waar je wel goed met 5 mensen aan kan eten
En ik wil ook dat je met 6 mensen oid kan zitten/wijntjes drinken..
Hm..... En ik weet nog niet of ik een bureau wil, want studeren doe ik nooit thuis..
dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Een bureau en een tafel lijkt me ook een beetje dubbelop toch?
En als je een uitschuiftafel neemt hoef je niet altijd een grote tafel te hebben. Neem je 4 vaste stoelen en nog wat klapstoeltjes![]()
Ik had een uitschuiftafel daar konden wel 10 mensen aan zitten
quote:
helaas... ik had nog een foto van mn decollete maar die staat op mn andere computer...quote:
ik heb ook klapstoelen! Die liggen in mn bank! (hoekachtige slaapbank van ikea met bergruimte), ik heb namelijk helemaal geen vaste kasten. Daar moet jij denk ik ook rekening mee houden als ik de plattegrond zie... Ik heb een grote wandkast (van mn oma geweestquote:
We hebben geduldquote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
helaas... ik had nog een foto van mn decollete maar die staat op mn andere computer...
hahaha, dat wordt op zijn vroegst morgenochtend... enne, natuurlijk alleen als jullie lief tegen me zijn hequote:
Oh dan doe maar gewoon een foto van je gezichtquote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
helaas... ik had nog een foto van mn decollete maar die staat op mn andere computer...
Kuthoerrrrrrrrquote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Men, ik ben echt doodmoe, maar ik kan niet slapen
Maar mn ontbijt was wel lekker
het ging er toch om dat ik moest bewijzen dat ik een vrouw was...quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dan doe maar gewoon een foto van je gezicht
Goedemorgen! Thee?quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Men, ik ben echt doodmoe, maar ik kan niet slapen
Maar mn ontbijt was wel lekker
Ik ook weinigquote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrr![]()
Join de moe club.
Ik zit maar zo hard mogelijk te werken anders val ik in slaap, ik zweer dat ik geen een minuut geslapen heb vannacht
Oeh, daar weet ik wel iemand voorquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Beterschap maar! (Wil je een tramadol van me)?
Oh, ik moet ook overstappen ja... Zit nu nog bij mn ouders in maar das niet echt handig (helemaal niet als je moeder dan een keer of 100 een aanmaning krijgt om te betalen voor het "spiraaltje dat uw dochter heeft laten plaatsen..." en ik wist van niks!quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook weinig
Dat zuigt echt
Trouwens, wie gaan dr hier overstappen naar een andere zorgverzekeraar? Is er nog een hendigsjieke site om paketten/verzekeraars en premies met elkaar te vergelijken?
Ooh, en ik loop ws achter, maar ik kwam er gisteren dus pas achter dat we ipv 155, 165 euro eigen risico moeten dokken![]()
Sterkte! Ik heb nog best lang geslapen, maar toch moe...quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrr![]()
Join de moe club.
Ik zit maar zo hard mogelijk te werken anders val ik in slaap, ik zweer dat ik geen een minuut geslapen heb vannacht
Ik ken unive alleen als zorgverzekering.. mn vriend heeft alles bij unive.. maar de zorgverzekering is IMHO 3dubbelkutquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Ik moet geloof ik nog wel een brand/inboedel verzekering..
Reisverzekering is via de ING, denk dat ik de rest ook maar daar neem? Of Univé?
Ik was gewoon blij toen de wekker ging, dat ik op mocht staanquote:Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterkte! Ik heb nog best lang geslapen, maar toch moe...
hier is het nog droog (oh nee, het is toch hondeweer want er loopt een vrouw met 5 chihuahuas langs...quote:
als je studeert heb je vaak voordelige verzekeringen via de bank... ik wel iig, via abnamroquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Reisverzekering is via de ING, denk dat ik de rest ook maar daar neem? Of Univé?
Het regent hier, en het is algeheel guur kutweerquote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier is het nog droog (oh nee, het is toch hondeweer want er loopt een vrouw met 5 chihuahuas langs...)
5 chihuahua's?quote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier is het nog droog (oh nee, het is toch hondeweer want er loopt een vrouw met 5 chihuahuas langs...)
het is hier wel koud en guur (sinterklaasweer...quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het regent hier, en het is algeheel guur kutweer
En ik kan ook niks leuks voor op mn fucking lootje bedenken
Je had toch een prima lijst voor hier, wat zit je nu weer te zeuren??????quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het regent hier, en het is algeheel guur kutweer
En ik kan ook niks leuks voor op mn fucking lootje bedenken
Ik heb FBTO, bevalt goed, en kost me nog geen 12 euro per maand. Inboedel tot paar ton en aansprakelijkheid tot paar miljoenquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Ja, voor hier ja.quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch een prima lijst voor hier, wat zit je nu weer te zeuren??????
Ik zit nu in Amsterdam (jordaan)quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 chihuahua's?
The horror![]()
Waar woon je?
Ik heb mezelfquote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is hier wel koud en guur (sinterklaasweer...)
zeg maar wie je hebt, kan ik helpen...
Ubuntu is een besturingssysteem voor je computer.quote:
quote:
hahaha... een lootje maken met zijn 2en... "wacht, opnieuw, ik heb mezelf!"quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mezelfik doe niet mee met SS, maar MM en ik doen een lootje maken.
Idd. Dat maakt de maandag nog eens extra kut.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd. Dat maakt de maandag nog eens extra kut.![]()
Oh vlechtende honden, zooooo irritant.quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu in Amsterdam (jordaan)
Volgens mij heeft ze ze niet echt onder controle; om de 10 cm moet ze de lijnen uit de knoop halen...![]()
(en er is hier weinig groen, dus waar ze nu heen loopt... hoewel er hier vaak zat poep op de stoep onder mijn schoen ligt...)
Zien we dat niet aan je gezicht dan?quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het ging er toch om dat ik moest bewijzen dat ik een vrouw was...
quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zien we dat niet aan je gezicht dan?
ja neeeheeeequote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha... een lootje maken met zijn 2en... "wacht, opnieuw, ik heb mezelf!"
quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze glazen....quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je echt niks weet, doe het dan gewoon nietquote:Op maandag 16 november 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja neeeheeee![]()
Normaal gesproken gaan we samen shoppen en zoeken we ons eigen cadeau uit. Das niet zo mooi
ach welneequote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
oh man ik moet echt op mn woorden passen hier...
Hey Greys!quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoi DML (3 blz's terug, maar ik loop achter)
quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoi DML (3 blz's terug, maar ik loop achter)
ai hef no advent dingquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je echt niks weet, doe het dan gewoon niet![]()
Heb je al een adventkalender??????
whaahaa, ze komt net langsgerend met 3 hondjes die los (als in; met wapperende lijn) aan het wegrennen zijn!quote:Op maandag 16 november 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh vlechtende honden, zooooo irritant.
Mijnes vlechten echt bijna nooit, gewoon een kwestie van goed drillen. Het enige waar ik op moet letten is dat ze elkaar niet vol over de kop zeiken
Oh echt dan faal je, als je niet eens een handjevol pokkepestchiwallies uit kan latenquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whaahaa, ze komt net langsgerend met 3 hondjes die los (als in; met wapperende lijn) aan het wegrennen zijn!die andere 2 had ze opgetild dacht ik in een flits te zien
Heb je bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hey Greys!
(deze is nog voor de hoi van afgelopen woensdag, sorry... loop ook achter)
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de Intratuinquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
hai![]()
Alles goed?
Ik was heul het weekend weg. Naar thialf en gisteren skiën. En nu moet ik heel hard werken omdat we a.s. weekend een lang weekend weg zijn ook.
ja, dat dacht ik ook net; van die kleintjes en dan al zo mutserig doen!quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt dan faal je, als je niet eens een handjevol pokkepestchiwallies uit kan laten
Dat snappen wijquote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik ga hier echt geen foto van mezelf plaatsen hoor...![]()
Straks herkent iemand me!
KERSTBOOM OPTUIGEN?!?!?! SINTERKLAAS IS NOG NIET EENS GEWEESTquote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten vanmorgen?
Of waren het irritantjes met melk?
[..]
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de IntratuinVanavond kerstboompie optuigen! Zal hij weer net zo monsterlijk worden als vorig jaar?
Nee in de Uithof, Den Haag. Was way cheaper voor twee uurtjes.quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de IntratuinVanavond kerstboompie optuigen! Zal hij weer net zo monsterlijk worden als vorig jaar?
quote:
Bijdehandjes!quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Stap 1 is gezetquote:
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef P.F het volgende:
Nou ja het is een goed idee dus dan hoor ik hem liever twee keer!
Wat is een ubuntu?
Ik heb toen ik 6 was van sinterklaas een pak bijdehandjes gekregen, omdat ik al zo goed hielp met het verzorgen van mn baby-zusje... was op zich een leuk grapje (denk ik nu) maar ik moest heel hard huilen omdat ik niet doorhad dat het een grapje was, en dacht dat ik dus geen "leuke kado's zou krijgen..."quote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijdehandjes!ze waren heeeerlijk. Ik heb wel een heeeeel pak op
Goeie vraagquote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)
Kun je daar skieen? Cool. Kerstboom gaat er bij mij ook pas in na 5 december!quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee in de Uithof, Den Haag. Was way cheaper voor twee uurtjes.
Nu al een kerstboom?
Dan zeg je: Kona! Kunjani?quote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de watte?
edit: oh wacht ff gheheheprima
Ik ga er over nadenken... vanavond misschien (nu "aan t werk" he)quote:
offe, planten?quote:
Even de kern van je post eruit lichtenquote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
fuck me
Maar dat laatste was al bekend toch nou inmiddels?quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
ooh fuck me, ik moet op mn handen zitten hoor. Wat een debiel
Skiën en snowboarden en schaatsen en klimmen en en en, veel in ieder geval en niet duurquote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je daar skieen? Cool. Kerstboom gaat er bij mij ook pas in na 5 december!
quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys nee, zeg me dat je een grapje maakt met je kerstboom![]()
![]()
Bij mijn ouders een kat, Mickyquote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendinquote:Op maandag 16 november 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat laatste was al bekend toch nou inmiddels?
En dan nog letterlijk ook. Dus het heeft geen zin om te gaan vloeken en tieren, daarmee voor je alleen maar het 'F&F fundi's zijn het!!!' clubje. Gewoon niet meer lezen daar dus
quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
KERSTBOOM OPTUIGEN?!?!?! SINTERKLAAS IS NOG NIET EENS GEWEEST
Ik ben er misschien niet met Kerst, dan ben ik wellicht Schotlandquote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nee, besteld, en er 3 verstuurd om ze te laten keuren, waarvan er dan weer 1 niet aangekomen isquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had jij niet al kerstkaarten verstuurd??
kon/kun je m niet meenemen?quote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij mijn ouders een kat, MickyEn Micky is tof want ik heb hem al 13 jaar
En twee jaar geleden hadden we een vriendje gehaald (ook een cyperse)
en dat was echt mijn BFF! Ging altijd op avontuur en kwam dan 's avonds in mijn bed liggen
En was wel een beetje insane, op een goede manier.. Dan viel/sprong? hij in de sloot en kwam hij opdrogen in mijn bed. En hij apporteerde ook stokken!
Altijd als ik 1-2-3 dagen uit logeren was was hij ook die tijd weg, todat ik terug kwam..
En toen ging ik uit huis en is hij 5 weken kwijt geweest totdat ze hem hebben gevonden
laat me raden... Qwea?quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, besteld, en er 3 verstuurd om ze te laten keuren, waarvan er dan weer 1 niet aangekomen is
Schotland? Doe maar tof!quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er misschien niet met Kerst, dan ben ik wellicht Schotland
En ik doe echt geen ene moer aan Sinterklaas, dus ik doe dat lekker nu al ja. Vorig jaar deed ik het veel te laat en toen heb ik er veel te kort lol van gehad.
Oh en wen er maar vast aan, want waarschijnlijk blijft ie ook nog heel januari staan. Gezellig
maar met de onderbouwing erbij snap ik het welquote:
Schotlandquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En ik doe echt geen ene moer aan Sinterklaas, dus ik doe dat lekker nu al ja. Vorig jaar deed ik het veel te laat en toen heb ik er veel te kort lol van gehad.
Oh en wen er maar vast aan, want waarschijnlijk blijft ie ook nog heel januari staan. Gezellig
Jij bent dr toch helemaal niet met de kerst en zo, zet je dr dan echt 1 op???quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
Nu al een kerstboom? Jeetje
edit: hoewel ik dit jaar ook vroeg ga zijn, vanaf 19 dec ben ik niet meer thuis.. hmm die greys is zo gek nog niet
omgquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is zielig! Van 500m2 + buiten naar 30m2 en niet buiten! En ik ben niet iedere avond thuis.. En die kat wil wel iedere avond 5 uur op schoot!quote:
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent dr toch helemaal niet met de kerst en zo, zet je dr dan echt 1 op???
Ik ga dit jaar echt geen boom opzetten, kerst valt deels in het weekend, dan merk ik t niet eens
Nee klopt, maar ik denk dat ik 'm dan misschien ook gewoon 1 dec al opzet en dan afbreek als ik terugkom tegen oud en nieuwquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent dr toch helemaal niet met de kerst en zo, zet je dr dan echt 1 op???
Ik ga dit jaar echt geen boom opzetten, kerst valt deels in het weekend, dan merk ik t niet eens
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat ik 'm dan misschien ook gewoon 1 dec al opzet en dan afbreek als ik terugkom tegen oud en nieuw
Nee, das niet heel eerlijk idd... en helemaal als ie nu gewend is dat jij er niet bent... maar een nieuwe uit het asiel dan? Ga ik wel doen als mn logeetjes weg zijn (over 5 maanden pas...quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat is zielig! Van 500m2 + buiten naar 30m2 en niet buiten! En ik ben niet iedere avond thuis.. En die kat wil wel iedere avond 5 uur op schoot!
Ik vond het allemaal wel meevallen en ik vind het goed dat Q op d'r handen gaat zitten, want het heeft bij hem ECHT geen zinquote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendin
Volgens mij heeft ie dat wel verteld hoorquote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?![]()
Dat kan heul niet binnen dit kliekje jah
Ik neem denk ik maar een klein boompje, op mn bureau ofzo...quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenBaloe heeft nu een matras, en ik zweer... er gaat geen boom passen zonder dat ik er echt iets uit moet flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |