Ah, even onthouden. Voor volgende zondagquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb heel raar gegeten vandaag. Trouwens, die chocoladetaart van de AH is echt een aanrader, hmmm
Ik drink geen alcohol, dus ook geen bier inderdaad (nee, en ook geen alcoholvrij bierquote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Meen je dat nou, lust jij geen bier?
WAT STOM!quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik had bezoek, dus die hele taart is al opIk heb keurig een puntje gehad.
Jij hebt altijd zin in kwarktaart!quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
ow en kwarktaart, daar heb ik zo'n zin in
Snel een krentenbol in de auto op weg naar een vriend van m'n vriendje, daar een beschuitje met muisjes. Toen thuis een banaan, vervolgens chocoladetaart en pepernoten. Als avondeten kaasfonduequote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, even onthouden. Voor volgende zondag
Wat heb je nog meer gegeten vandaag dan?
Mariakaakjes de volgende keer?quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
WAT STOM!Zoiets moet je nooit kopen als je bezoek krijgt
Oh dat kan ik wel doen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Greeeeyeeeeehs? Ga je vanavond weer 4 slokken wodka drinken? Ik vond je zo schattig![]()
klopt, en ik heb m al meer als een jaar niet meer gehadquote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin in kwarktaart!
Zitten jullie allemaal al bijna klaar voor über-man-Hank?
De man die elke vrouw wil batsenhebben en die elke man wil zijn?
Nou ja, voor het bezoek jaquote:
waar woon je? kom ik ff proevenquote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga volgende week kwarktaart maken, dat verdien ik wel met die kutschouder van me.
Ohw ohw... mannen en dronken aangeschoten vrouwen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Greeeeyeeeeehs? Ga je vanavond weer 4 slokken wodka drinken? Ik vond je zo schattig![]()
Uit principe?quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, dus ook geen bier inderdaad (nee, en ook geen alcoholvrij bier)
quote:Op zondag 15 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel doen.
Maar dan zal je zien dat het deze keer niet werkt. The pressurrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeee!
De stad waar in de zomer de kaasmarkt (quote:
Principes? Die heb ik heul nietquote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit principe?
Of omdat je niets lust? Ook geen wijn ofzo?
(Ik lust ook geen bier en wijn hoor, maar Sheridans of rode wodka met redbull lussikwel).
Hee een mede niet-drinkert!quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, dus ook geen bier inderdaad (nee, en ook geen alcoholvrij bier)
That reminds me, ik moet windows 7 installeren op mn laptop. Vista zuigt, hij wordt alleen maar langzamer...quote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ben weer terug met een verse linux install![]()
heb meteen vista er maar helemaal afgeflikkerd, gebruikte het toch niet.![]()
inmiddels steekt de parkiet steeds zijn kop in mijn glas en gaat zitten tetteren omdat het zo leuk klinkt daarbinnen![]()
*zet glas ondersteboven neer
das best in de buurtquote:Op zondag 15 november 2009 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De stad waar in de zomer de kaasmarkt (![]()
) wordt gehouden. Toerisme alom.
Gouda dus.
hier nog eentjequote:
quote:
quote:
Echt een kind van je moeder!quote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik drink wel![]()
maar ben wel heel snel tipsy![]()
Tipsy is meestal nog wel leuk.quote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik drink wel![]()
maar ben wel heel snel tipsy![]()
Ohja? Waar woon jij dan?quote:
Hahahaquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een kind van je moeder!
*stil*
*mooi*
utechtquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Waar woon jij dan?
Ik drink ook vrij weinig trouwens.. Alleen rode en witte wijn (en dan de lekkere, ik ben verwend doordat mijn vader een wijnkenner is)Niet dat ik alleen maar dure wijnen drink, maar wijnen zonder afdronk.. Nee dankje.
En ben nog nooit dronken geweest moet ik bekennenwel aangeschoten xD
ynske kom op de weg dan ff langs rotterdam om me op te pikken, heeft ze al twee personen om de kwarktaart mee te delenquote:
Zal ik me dan again ook meldenquote:
Zit Napoleon onder dat glas?quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
heb net dus het glas ondersteboven op tafel gezet, en napoleon is stomverbaasd
Oh, dat móeten we een keer uitproberen!quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HahahaHoe hysterisch zouden wij samen zijn als er ook nog alcohol bijkwam
Hahahaha xD Lolquote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
utecht
volgens mij ben ik al dronken als ik alleen aan een glas alcohol ruik
zoete witte wijn kon ik soms nog wel waarderen, maar sinds medicijn gebruik niets meer gedronken
Guzelluuugggggquote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ynske kom op de weg dan ff langs rotterdam om me op te pikken, heeft ze al twee personen om de kwarktaart mee te delen
Worden we nog leuker van, als dat al mogelijk wasquote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat móeten we een keer uitproberen!
Zonder drank zijn we al zo lollig en hyper, kan je nagaan!
Oh ik heb geen enkele behoefte te drinken bij het uiteten of terrasjes pikken of zo, maar samen met je vriendinnetje op de bank met kaarsjes en een glas wijn, dat dan weer welquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
MrS, ik vond het altijd 'stom' dat ik niet lustte qua alcoholische consumpties (doe mij maar cola stond zo stom als de rest allemaal wijn nam bij het eten) maar ik heb het qua wijn opgegeven en bier gaat me ook nooit lukken. Baileys, Sheridans en rode wodka zijn het enige. En ook dát staat stom bij het eten, dus drink ik dan alsnog jus of appelsap of cola
denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo nog even in bedje lezen denk ik
... "krijg ik een dikke kont van dit jasje?"quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
Wat heeft Linda een stom (leuk) jasje aan bij miljoenenjachtZe ging net iets voorover staan en ze had een behoorlijk achterwerk door het jasje
quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik heb geen enkele behoefte te drinken bij het uiteten of terrasjes pikken of zo, maar samen met je vriendinnetje op de bank met kaarsjes en een glas wijn, dat dan weer wel
Heb nog nooit gedronken, toen ik 18 was was het wel "stom", maar daar ben ik al heeeel lang geleden aan gewend geraakt en tegenwoordig is het heel normaal ook, zelfs ls man. Was wel altijd lachen, als ik met m'n ex op terras zat, werd het biertje altijd bij mij gezet en de appelsap bij haar
quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef hecoson het volgende:
en jullie gaan mij veel te snel met deze sc.
Zap dan naar Californication zometeen op Comedy Centralquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
Wat heeft Linda een stom (leuk) jasje aan bij miljoenenjachtZe ging net iets voorover staan en ze had een behoorlijk achterwerk door het jasje
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijk toch
zo wil een lieve Fokkert me nog altijd aan de rode wijn krijgen, om gezellig een fles te delen.
heel lief, maar geloof niet dat ik t lust
Het gaat wel snel maar als je af en toe er wat tussendoor post is het best wel leukquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef hecoson het volgende:
hmm ik drink zelf ook amper denk zelfs maar een keer per jaar .
en jullie gaan mij veel te snel met deze sc.
nope heb geen vriendjequote:Op zondag 15 november 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]schattig
jij hebt toch een vriendje meen ik? of wil die fokkert echt alleen maar drankje nuttigen?
Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd opgepikt een keerquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope heb geen vriendje
kweet niet of die fokkert alleen maar een drankje wil nuttigentis iig een enorme schat, die me door aardig wat moeilijke tijden de afgelopen jaren heen getrokken heeft
hoef je geen sorry voor te zeggen, gekkertquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd opgepikt een keer
wel lief dan
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle, als je nog wakker bent, kijk dan ff mee zometeen
En als ik je nou beloof dat t de moeite waard is???quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...
NU!quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...
quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
*comedy central op zet* ... omdat ik moet
Zooo, jij bent een gewillige man...quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
*comedy central op zet* ... omdat ik moet
How're you doin?quote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zooo, jij bent een gewillige man...
Gewoon op Hank letten. Die lekkere. En wat ie doet. En zegt. En opslaan en onthoudenquote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef MrSubtle het volgende:
Het staat op. Waar gaat het over? Wat moet ik weten?
Zn stem is ook zo retegeil ook hequote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
(sorry, ik hou al op)
Sexsmurf
Die was niet grappigquote:
Heul verschrikkelijk wel grappigquote:
Maar het erge is, als ALLE mannen zo zouden zijn zouden we het ook weer niet goed vindenquote:
Slaap lekkerquote:
sexsmurf? dat werd helemaal niet gezegdquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul verschrikkelijk wel grappig![]()
My nubian brother ook![]()
Sexsmurf is toch eigenlijk cokesmurf?????
Ik denk echt dat bijna niemand met zulk gedrag weg komt, alleen Hankquote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het erge is, als ALLE mannen zo zouden zijn zouden we het ook weer niet goed vinden
Elke man zou wel een beetje Hank in zich moeten hebben, dat dan weer wel!
Wel! Opletten!quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
sexsmurf? dat werd helemaal niet gezegd
It's the only way my teenage daughter wil acknowledge my existencequote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Trust slaperds!
Zit ie nou te smsen tijdens de les?
quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fine!![]()
persoonlijk val ik niet zo op gewillige mannen.
Die was dan wel mildly grappigquote:
ik ga nu terugspoelenquote:
Oh kom op die was echt heeeeeeeel erg geliktquote:
WEDDEN?quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ga nu terugspoelenhet werd niet gezegd
WEL WAAAAAAAAR.quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ga nu terugspoelenhet werd niet gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |