Zap dan naar Californication zometeen op Comedy Centralquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
Wat heeft Linda een stom (leuk) jasje aan bij miljoenenjachtZe ging net iets voorover staan en ze had een behoorlijk achterwerk door het jasje
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijk toch
zo wil een lieve Fokkert me nog altijd aan de rode wijn krijgen, om gezellig een fles te delen.
heel lief, maar geloof niet dat ik t lust
Het gaat wel snel maar als je af en toe er wat tussendoor post is het best wel leukquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef hecoson het volgende:
hmm ik drink zelf ook amper denk zelfs maar een keer per jaar .
en jullie gaan mij veel te snel met deze sc.
nope heb geen vriendjequote:Op zondag 15 november 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]schattig
jij hebt toch een vriendje meen ik? of wil die fokkert echt alleen maar drankje nuttigen?
Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd opgepikt een keerquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope heb geen vriendje
kweet niet of die fokkert alleen maar een drankje wil nuttigentis iig een enorme schat, die me door aardig wat moeilijke tijden de afgelopen jaren heen getrokken heeft
hoef je geen sorry voor te zeggen, gekkertquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd opgepikt een keer
wel lief dan
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle, als je nog wakker bent, kijk dan ff mee zometeen
En als ik je nou beloof dat t de moeite waard is???quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...
NU!quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...
quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
*comedy central op zet* ... omdat ik moet
Zooo, jij bent een gewillige man...quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
*comedy central op zet* ... omdat ik moet
How're you doin?quote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zooo, jij bent een gewillige man...
Gewoon op Hank letten. Die lekkere. En wat ie doet. En zegt. En opslaan en onthoudenquote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef MrSubtle het volgende:
Het staat op. Waar gaat het over? Wat moet ik weten?
Zn stem is ook zo retegeil ook hequote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
(sorry, ik hou al op)
Sexsmurf
Die was niet grappigquote:
Heul verschrikkelijk wel grappigquote:
Maar het erge is, als ALLE mannen zo zouden zijn zouden we het ook weer niet goed vindenquote:
Slaap lekkerquote:
sexsmurf? dat werd helemaal niet gezegdquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul verschrikkelijk wel grappig![]()
My nubian brother ook![]()
Sexsmurf is toch eigenlijk cokesmurf?????
Ik denk echt dat bijna niemand met zulk gedrag weg komt, alleen Hankquote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het erge is, als ALLE mannen zo zouden zijn zouden we het ook weer niet goed vinden
Elke man zou wel een beetje Hank in zich moeten hebben, dat dan weer wel!
Wel! Opletten!quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
sexsmurf? dat werd helemaal niet gezegd
It's the only way my teenage daughter wil acknowledge my existencequote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Trust slaperds!
Zit ie nou te smsen tijdens de les?
quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fine!![]()
persoonlijk val ik niet zo op gewillige mannen.
Die was dan wel mildly grappigquote:
ik ga nu terugspoelenquote:
Oh kom op die was echt heeeeeeeel erg geliktquote:
WEDDEN?quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ga nu terugspoelenhet werd niet gezegd
WEL WAAAAAAAAR.quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ga nu terugspoelenhet werd niet gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |