Ja sorry hequote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
eerst dreigen met gezelschap, en dan toch gewoon gaan slapen...
truste dan maarquote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja sorry heIk zit al 2 weken fucking depressief thuis omdat ik niet eens wat uit het bovenste kast je van de keuken kan pakken met mn linkerarm
![]()
![]()
Koesjah voor iedereen
oooh ja met mayo en ketsjup en een blaadje sla, tomaatje en een augurkjequote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Enfermera het volgende:
Thanks.. Nou, lekker slapen zit er niet in, lig nu in bed en niks ligt lekker, alles doet fucking pijngodverdomme. Kutzooi.
Zohee dit is weer n gezellige post van me.
Nu ik zo in bed lig bedenk ik me dak eigenlijk wel trek heb. Hamburger ofzo![]()
Jaaaaaa!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 00:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooh ja met mayo en ketsjup en een blaadje sla, tomaatje en een augurkje![]()
nou heb ik ook honger
Beterschap maar! (Wil je een tramadol van me)?quote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Enfermera het volgende:
Thanks.. Nou, lekker slapen zit er niet in, lig nu in bed en niks ligt lekker, alles doet fucking pijngodverdomme. Kutzooi.
Zohee dit is weer n gezellige post van me.
Nu ik zo in bed lig bedenk ik me dak eigenlijk wel trek heb. Hamburger ofzo![]()
http://www.kinkfm.com/programma/X-Ratedquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat kijken wat dat x-rated is
oeh interessant
Spoiler!quote:Op maandag 16 november 2009 07:56 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh...
Jullie hebben de tieten van Hank's nieuwe scharreltje ook ontdekt hoor ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |