1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Hij zei wel cougar smurf tijdens het etentje, bedoel je dat?quote:Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WEL WAAAAAAAAR.
En normaal noemt ie dr cokesmurf, dus mss was de ondertiteling niet correcht, maar het stond er wel!!!!!!
Welterusten GB.quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef gothic-blackie het volgende:
nog ff een tvp,. en nu echt t bedje in, truste iedereen and have fun met californication (stond trouwens een heel stuk over in de veronicagids van euhm een van deze weken)
Er stond sexsmurf onder, waar ofnie!quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij zei wel cougar smurf tijdens het etentje, bedoel je dat?
Ja dat zou kunnenquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er stond sexsmurf onder, waar ofnie!
Oh kom op zegquote:
Het viel mij vorige week al tegen dat dat niet het geval was.quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Staceys vrouw zometeen aan de paal van Hank hangt
Bij Hank is het ALTIJD half twaalf geweest.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Hank kijkt nooit of het al half twaalf is
Het was een joint. Maar oh-oh wilde gewoon even het woord 'pijp' zeggenquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een joint. Maar oh-oh wilde gewoon even het woord 'pijp' zeggen
Nou, spoel nog maar es terug Mr, hij had die antieke pijp in zn mond en maakte popeye geluiden.quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een joint. Maar oh-oh wilde gewoon even het woord 'pijp' zeggen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jullie zijn niet te volgen
ik vind het serieus een beetje saai, tis zo gemaakt grappig allemaal![]()
Nou ja, niet mijn ding denk ikof ik snap te weinig van de terugkerende grappen of zo? Either way, ik ben er zo weg van dat ik er weg van ben
welterusten
quote:
Hoi. Daten?quote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ja hallo, ik was nog bezig met het bijlezen van het vorige topic en dan zijn jullie hier alweer!![]()
![]()
Ik hou niet van californication... David is nog wel leuk maar ik kan er niet van genieten
En ik drink ook niet! Sterker nog, een vriendin zegt altijd; jij wordt al dronken van een kersenbonbon
Welterusten Mr. S.quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jullie zijn niet te volgen
ik vind het serieus een beetje saai, tis zo gemaakt grappig allemaal![]()
Nou ja, niet mijn ding denk ikof ik snap te weinig van de terugkerende grappen of zo? Either way, ik ben er zo weg van dat ik er weg van ben
welterusten
Ik denk dat t te subtiel voor je is of zoquote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet leuk is als je niet geilt op Hank, zou dat kunnen?
Dan hebben we naast onze n00bheid ook nog het niet drinken gemeen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ja hallo, ik was nog bezig met het bijlezen van het vorige topic en dan zijn jullie hier alweer!![]()
![]()
Ik hou niet van californication... David is nog wel leuk maar ik kan er niet van genieten
En ik drink ook niet! Sterker nog, een vriendin zegt altijd; jij wordt al dronken van een kersenbonbon
Geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Gaat Runcle nou een verkrachtingsscene nadoen? Ja zeker?
Goed hoor! Ik heb nog tijd om * tombolafan in de gids bladert om te kijken wanneer californication uitgezonden wordt, schikt dat?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan hebben we naast onze n00bheid ook nog het niet drinken gemeen.
Dat viel nog meequote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Marcy slaat hem finaal in elkaar, dat kan niet anders
Slaap lekker lieffiequote:
Poepje klinkt niet zo lief als het kan klinken als jij het zegtquote:
Das wel vaker zo toch?quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Whut? Wat was dit voor een raar abrupt einde?
Die zijn echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Nonneke het volgende:buttered popcorn jelly beans
![]()
[ afbeelding ]
Heb nog bijna een halve kilo, kom maar halenquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO lekker
Alleen die??quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Heb nog bijna een halve kilo, kom maar halen
Ah okequote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat werd net gezegd in Californication.
En ik vond het mooi
uhuh ik doe altijd een flinke zak buttered popcorn en een halve zak met andere lekkere smaakjesquote:Op zondag 15 november 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen die??
Waar gekocht????
Truste Greys
quote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Is iedereen nou slapen?![]()
Ben ik de enige zonder leven?![]()
Ja sorry hequote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
eerst dreigen met gezelschap, en dan toch gewoon gaan slapen...
truste dan maarquote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja sorry heIk zit al 2 weken fucking depressief thuis omdat ik niet eens wat uit het bovenste kast je van de keuken kan pakken met mn linkerarm
![]()
![]()
Koesjah voor iedereen
oooh ja met mayo en ketsjup en een blaadje sla, tomaatje en een augurkjequote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Enfermera het volgende:
Thanks.. Nou, lekker slapen zit er niet in, lig nu in bed en niks ligt lekker, alles doet fucking pijngodverdomme. Kutzooi.
Zohee dit is weer n gezellige post van me.
Nu ik zo in bed lig bedenk ik me dak eigenlijk wel trek heb. Hamburger ofzo![]()
Jaaaaaa!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 00:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooh ja met mayo en ketsjup en een blaadje sla, tomaatje en een augurkje![]()
nou heb ik ook honger
Beterschap maar! (Wil je een tramadol van me)?quote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Enfermera het volgende:
Thanks.. Nou, lekker slapen zit er niet in, lig nu in bed en niks ligt lekker, alles doet fucking pijngodverdomme. Kutzooi.
Zohee dit is weer n gezellige post van me.
Nu ik zo in bed lig bedenk ik me dak eigenlijk wel trek heb. Hamburger ofzo![]()
http://www.kinkfm.com/programma/X-Ratedquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat kijken wat dat x-rated is
oeh interessant
Spoiler!quote:Op maandag 16 november 2009 07:56 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh...
Jullie hebben de tieten van Hank's nieuwe scharreltje ook ontdekt hoor ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |