De basics kent iedereen wel, je doet je rechtervuist naar achter en slaat hem dan snel onder de ribben met je linkervuist.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in mensen in elkaar slaan, dus dan pak ik het wel op een andere manier aan.
Hou niet zo van snacken.quote:
Proletarisch voedsel?quote:
Mag ik even op jou oefenenquote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De basics kent iedereen wel, je doet je rechtervuist naar achter en slaat hem dan snel onder de ribben met je linkervuist.
*Ik wilde over een Falcon Punch beginnen maar dat doe ik je niet aan
Ik heb zin in een frikadelquote:
Bedoel jij ook dat voedsel wat ervoor zorgt dat je niet meer op een spiegel past?quote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je het eerst moeten uitvinden. Of bedoel je soms patat?
JONGE ER WAS GEWOON WEINIG BEWEGINGSRUIMTEquote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedoel jij ook dat voedsel wat ervoor zorgt dat je niet meer op een spiegel past?
Frikandel*, zo staat het in in ieder geval in de supermarkt op de dozen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik even op jou oefenen![]()
?
[..]
Ik heb zin in een frikadel.
Ik wilde een grap maken maar ik had beloofd dat ik zou stoppen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JONGE ER WAS GEWOON WEINIG BEWEGINGSRUIMTE
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GastHou je kankerwaffel toch dicht.
Frikadel klinkt zo lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Frikandel*, zo staat het in in ieder geval in de supermarkt op de dozen.
En ja hoor. Jouw fijne handjes kunnen mijn betonnen borstkas toch geen schade toebrengen.
Stop gewoon, niemand lacht om je.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.
Proletarier? Kun je dat eten?quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben toch wat meer bourgondisch.quote:
Mooi woord voor moddervet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben toch wat meer bourgondisch.
Nee maar wel zeggen.quote:
Bij mijn weten zijn echte bourgondiers niet dik hoor.quote:
Dus je bent er geen één?quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn echte bourgondiers niet dik hoor.
KAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU ik wil er niet meer steeds op ingaan maar het is moeilijk met zo'n enorme grafkankermongool.
Ben ik echt dik dan?quote:
Ik zou eens kunnen proberen om jou een stomp voor je bakkes te geven, met je neppe rijkeluigepraat. Kneus.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht dat therapie een aanrader voor je is.quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU ik wil er niet meer steeds op ingaan maar het is moeilijk met zo'n enorme grafkankermongool.
Patatquote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Frikadel klinkt zo lekker. Ik zeg in ieder geval geen patat
.
Hihi. Ik geef je een nipple twist!
Om te zorgen dat ik me niet anders ga voordoen dan ik werkelijk ben, bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht dat therapie een aanrader voor je is.
He, en dat is nou juist zo leuk WAAAquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Patat. Friet heeft 67% van de stemmen op de officiële poll.
Neeje mag alles doen behalve dat en onder de gordel. En abnormale dingen als breinaalden in m'n oog steken.
Hmm, ben bang dat je dat niet de kans voor krijgt mochten we elkaar ooit is treffen. Dan nog is er op los houwen niet van mijn niveau/stijl.quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou eens kunnen proberen om jou een stomp voor je bakkes te geven, met je neppe rijkeluigepraat. Kneus.
Crackertjes met kaas of (yoghurt) met fruitquote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook iets eten.
Maar ik weet niet wat
En jullie gaan me vast niet helpen.
Moet ik t weer alleen oplossen
Nee je woede aanvallen, volgens mij zit je schuimbekkend achter je pc soms.quote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ik me niet anders ga voordoen dan ik werkelijk ben, bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ow, die heb ik nog wel jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Crackertjes met kaas of (yoghurt) met fruit. Of een frikandel.
Nee maar wel typisch iemand die elke dag bij de MAC komt bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt atletisch gebouwd kan ik je niet noemen.
Het is ook echt friet. Maar ik ben even de goede beargumentatie daarvan kwijtquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Patat. Friet heeft 67% van de stemmen op de officiële poll.
Neeje mag alles doen behalve dat en onder de gordel. En abnormale dingen als breinaalden in m'n oog steken.
Daar herken ik mezelf niet. Ik kan me wel nog iemand herinneren die zweerde dat hij zou zorgen dat de terreur op Skylark ging losbarsten, net zolang tot hij in het Pieter Baan Centrum terechtkwam. "JE GAAT ERAAN!!!"quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee je woede aanvallen, volgens mij zit je schuimbekkend achter je pc soms.
"IK KAN JE WEL DE NEK OMDRAAIEN"quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf niet. Ik kan me wel nog iemand herinneren die zweerde dat hij zou zorgen dat de terreur op Skylark ging losbarsten, net zolang tot hij in het Pieter Baan Centrum terechtkwam. "JE GAAT ERAAN!!!"
Het zou me niet verbazen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar wel typisch iemand die elke dag bij de MAC komt bedoel je?
Echt he. Ik heb het maar nooit teruggedaan, maar soms had ik wel zwaar de neiging.quote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He, en dat is nou juist zo leuk WAAA
Ja, er was ooit zo'n FoK!-onderzoek over, en die kwamen op friet uit. Op de frontpage, 3 delen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook echt friet. Maar ik ben even de goede beargumentatie daarvan kwijt.
Oke, natte vinger in je oor dan!1!
Pannenkoek, je bent echt net zo'n dagoduck figuur, ook zo'n trieste kankermongool zonder vrienden.quote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ben bang dat je dat niet de kans voor krijgt mochten we elkaar ooit is treffen. Dan nog is er op los houwen niet van mijn niveau/stijl.
En jij denkt dat ik dat echt bedoelde? Denk jij dat ik boos wordt op internet die mij wat zit te lollel? Neem jij altijd teksten letterlijk over?quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf niet. Ik kan me wel nog iemand herinneren die zweerde dat hij zou zorgen dat de terreur op Skylark ging losbarsten, net zolang tot hij in het Pieter Baan Centrum terechtkwam. "JE GAAT ERAAN!!!"
Ouw dit raakt me! Nee jij lijkt mij super sociaal.quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pannenkoek, je bent echt net zo'n dagoduck figuur, ook zo'n trieste kankermongool zonder vrienden.
ik wordtquote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
Denk jij dat ik boos wordt op internet die mij wat zit te lollel?
Mistake, dat voedsel kan ik op een of andere manier niet door me strot heen krijgen.quote:
Hmm, de patat sukkels zullen dat toch nooit toegeven. Ach, wij weten wel beterquote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb het maar nooit teruggedaan, maar soms had ik wel zwaar de neiging.
[..]
Ja, er was ooit zo'n FoK!-onderzoek over, en die kwamen op friet uit. Op de frontpage, 3 delen.
Dat is ook kut, maar daar kan ik nog tegen. Blazen in je oor is pas kut.
Even serieus, je hebt niet heel erg veel vrienden he?quote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ouw dit raakt me! Nee jij lijkt mij super sociaal.
Pijnlijk.quote:
Ik kan absoluut niet tegen kietelen. Echt, als je al naar de onderkant van m'n voeten kijkt dan lig ik al te kronkelen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, de patat sukkels zullen dat toch nooit toegeven. Ach, wij weten wel beter.
Door in je oor te blazen krijg ik je vast niet op de grond. 'Pas op schavuit, of ik blaas in je oor
!'
Ben jij klaar? Ik bedoel, we weten allebei dat je niet de elitaire bourgondiër bent die je hier graag speelt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pijnlijk.Dat eerste.
Anyway klaar nu?
Ik ook niet. Dan word ik echt hysterischquote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen kietelen. Echt, als je al naar de onderkant van m'n voeten kijkt dan lig ik al te kronkelen.
Dat heb ik dus ook. Altijd als ik bij mijn vriendin slaap of andersom gaat ze me midden in de nacht als ik lief lig te slapen kietelen en dan vlieg ik bijna door het dak heenquote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen kietelen. Echt, als je al naar de onderkant van m'n voeten kijkt dan lig ik al te kronkelen.
Gastquote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ouw dit raakt me! Nee jij lijkt mij super sociaal.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen daar tegen konden, want dan deed ik het terug en dan keken ze zo:. Ik verloor ook altijd met m'n lach inhouden.
quote:
Het kan. Als je je abbz ( mits je die hebt) goed aanspant.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen daar tegen konden, want dan deed ik het terug en dan keken ze zo:. Ik verloor ook altijd met m'n lach inhouden.
Nouja zeg! Wie ben jij dan wel niet! Vlerk.quote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben jij klaar? Ik bedoel, we weten allebei dat je niet de elitaire bourgondiër bent die je hier graag speelt.
Nee dat lijkt mij vreselijk eng al die mensenquote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GastChill een dag mee met mij en m'n vriendengroep
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij vreselijk eng al die mensen![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheAlsof een vegetariër zegt hoe lekker een frikandel speciaal wel niet is.
Welke?quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ruben, puh-lease, het is de bedoeling dat je na een gênante openbaring het hazenpad kiest.
Heb je nog tips of aanmerkingen voor me, zodat ik me toch in een groep kan gedragen. Vind ik echt onwijs moeilijk.quote:
Echt hequote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.
Aangezien jij zelf een ontiegelijke kneus bent, zul je ook wel omgaan met alleen kneuzen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je nog tips of aanmerkingen voor me, zodat ik me toch in een groep kan gedragen. Vind ik echt onwijs moeilijk.
Ik quote hem even nog een keerquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheAlsof een vegetariër zegt hoe lekker een frikandel speciaal wel niet is.
Ik doe m'n best. Echt waar.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Oke, kunnen we php nu negeren? Lekker met z'n 5en op dat arme joch.
Ik ga geen eens met mensen om dus hoe kun je nu zeggen dat ik met kneuzen omga?quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf een ontiegelijke kneus bent, zul je ook wel omgaan met alleen kneuzen.
Wat maakt dat nou uitquote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.
NG, Otis en ik zijn 3 mensen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Nee, daar zijn ze immers allemaal nog maagd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef gers het volgende:
ik ga naar pub daar wordt ik niet gepest
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga geen eens met mensen om dus hoe kun je nu zeggen dat ik met kneuzen omga?![]()
Om even je vooroordeel te bevestigen. Werkelijkheid ligt 180 graden anders.
Ja, en ohh wat voelen we ons stoer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
ik ga maar een robert enketje doenquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze immers allemaal nog maagd.
Heb ik je vandaag toch nog wat bij gebracht.quote:
Ik ga toch ook niet zeggen van "BOHH DIE NIEUWE HARLEY RIJDT KANKERLEKKER" terwijl ik nog nooit op een motor heb gezeten?quote:
Ik zou hem best weleens een keer een kankerharde klap voor z'n bek willen geven. Gewoon, zodat ie voortaan z'n bek houdtquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en ohh wat voelen we ons stoer.
Je ziet het verkeerdquote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon bitchboys. Beetje stoer doen op internet tegen php. EN julllie verpesten de SC zo.
Hé hé hé wat voelen we ons stoer he !quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou hem best weleens een keer een kankerharde klap voor z'n bek willen geven. Gewoon, zodat ie voortaan z'n bek houdtMaar helaas, dat moment zal denk ik nooit komen
Nee, echt niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag toch nog wat bij gebracht.
Je mag dan toch nog wel zeggen dat het je lekker lijkt om erop te rijden?quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet zeggen van "BOHH DIE NIEUWE HARLEY RIJDT KANKERLEKKER" terwijl ik nog nooit op een motor heb gezeten?
Inderdaad, wij vertellen die jongen gewoon dat hij z'n beentjes op de grond moet houden.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Wij zijn de good guys.
Persoonlijk vind ik het nogal vreemd als iemand die nooit motor heeft gereden gaat oordelen over welke motor goed rijdt en welke niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag dan toch nog wel zeggen dat het je lekker lijkt om erop te rijden?
Hij zegt toch niet dat ze lekker veegde
Ik ben ook stoerquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé hé hé wat voelen we ons stoer he !
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte levenquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, wij vertellen die jongen gewoon dat hij z'n beentjes op de grond moet houden.
Tot nooitquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte leven
dag wrede wereldquote:
In het echte leven zul je ook wel falen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte leven
Dat zei je net ook al ja. En dat moment wil ik nog wel is meemaken dat jij mij is gaat slaan. Alleen al bij de poging heb al 85KG op je liggen plus het feit dat ik nog wel redelijk krachtig ben door mij bijbaantjequote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou hem best weleens een keer een kankerharde klap voor z'n bek willen geven. Gewoon, zodat ie voortaan z'n bek houdtMaar helaas, dat moment zal denk ik nooit komen
Oppakkenquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Maisnon het volgende:
jongens hoe krijg ik m'n usericon weer terug in het gaatje
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nogal vreemd als iemand die nooit motor heeft gereden gaat oordelen over welke motor goed rijdt en welke niet.
Sinds?quote:
Ik zou het toch eens proberen, ik denk dat je in het ware leven overkomt als een complete contactgestoorde debiel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In het echte leven zul je ook wel falen.
Jij denkt dat ik klein en licht ben?quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al ja. En dat moment wil ik nog wel is meemaken dat jij mij is gaat slaan. Alleen al bij de poging heb al 85KG op je liggen plus het feit dat ik nog wel redelijk krachtig ben door mij bijbaantjeNG zoveel stel je niet voor
..................quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen al bij de poging heb al 85KG op je liggen
Hypothetisch. Nergens op gefundeerd. Allemaal aannames.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens proberen, ik denk dat je in het ware leven overkomt als een complete contactgestoorde debiel.
Stel dat je mij bedoelt he; waarop baseer je dat ik faal in het leven? Noem eens op welke onderdelen van het leven ik zoal faal?quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hypothetisch. Nergens op gefundeerd. Allemaal aannames.
Ik probeer me dan voor te stellen hoe erg je jezelf dan wel niet haat. Ongekend hard dus.quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, en php, ik voel me niet stoer, maar heb een schijthekel aan kneusjes zoals jij.
Ik vind mezelf fucking chill.quote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik probeer me dan voor te stellen hoe erg je jezelf dan wel niet haat. Ongekend hard dus.
Trachten mensen op het internet te minachten, geleerd over willen komen. Maar geen simpele redenaties kunnen maken. In het kort gezegd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel dat je mij bedoelt he; waarop baseer je dat ik faal in het leven? Noem eens op welke onderdelen van het leven ik zoal faal?
Wat is er mis met homo's, mijn jongen. We zijn allemaal een klein deeltje van dat heeeele grote universum.quote:
Ik weet niets van programmeren, oke beetje danquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind mezelf fucking chill.
En mensen die zichzelf phpmystyle noemen, falen bij voorbaat al.
Geleerd over willen komen? Kun je dit toelichten?quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trachten mensen op het internet te minachten, geleerd over willen komen. Maar geen simpele redenaties kunnen maken. In het kort gezegd.
1,50 a 100KG?quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik klein en licht ben?
quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is er mis met homo's, mijn jongen. We zijn allemaal een klein deeltje van dat heeeele grote universum.
Ik ga er geen boekwerk van maken en ik ga ook niet alles zitten expliceren, moet nog huiswerk maken.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geleerd over willen komen? Kun je dit toelichten?
En wat voor simpele redenaties kan ik niet maken?
Oh, en als ik iemand op internet minacht, betekent dit dan dat ik faal in het leven? Vreemd.
Goed zo, zoon. Laat die emoties maar eens naar buitenquote:
Ah, dus je gooit er gewoon even een fijne one-liner uit en daarna stop je weer?quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er geen boekwerk van maken en ik ga ook niet alles zitten expliceren, moet nog huiswerk maken.
Mijn sociale leven is top, samen met mijn liefdeslevenquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niets van programmeren, oke beetje danEn hoe typeer jij jezelf dan? Serieus graag
Vraag andere keer maar weer ik heb namelijk nog wel wat meer te doen. En waarom laten we elkaar niet gewoon in onze waarden. Als ik zou falen zou ik dat niet toegeven idem dito jij. En zowat? This internet bitschquote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, dus je gooit er gewoon even een fijne one-liner uit en daarna stop je weer?
Ik vind het nogal wat als je vertelt dat ik faal in het leven, ik ben benieuwd waarom je dit vindt. Ik heb nog niet echt een uitleg van je gehad.
Je gaat eerst zeggen dat ik faal in het leven en als ik vraag waarom dat dan wel niet zo is wil je elkaar in onze waarden laten?quote:Op zondag 15 november 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag andere keer maar weer ik heb namelijk nog wel wat meer te doen. En waarom laten we elkaar niet gewoon in onze waarden. Als ik zou falen zou ik dat niet toegeven idem dito jij. En zowat? This internet bitschMen dat gezeik is soms wel lachen maar niet altijd.
Kappen nu?
Eric Estrada.quote:
Okayquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn sociale leven is top, samen met mijn liefdesleven![]()
Op school gaat het ook goed, over 2 maanden zit ik voor 3 maanden in Londen voor mijn stage, daarna ga ik commerciële economie doen. Ik verveel me bijna nooit, chill vaak met vrienden en vriendin en heb totaal geen saai leven.
Man, wat ben ik gelukkig
Ik typeer mijzelf als sociaalen alles wat nog meer goed is. Het enige negatieve is soms mijn agressie
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkayEn jij denkt nu dat ik daarvan de tegenstelling ben? Daarbij kanker je wel erg veel hiero op FOK!
Jij wil dat ik dat in de treuren ga zitten uitleggen, doe ik niet, simpelweg geen zin in. En het is ook nog is nutteloos dan. Voor de rest ben ik het voor nu wel weer zat om telkens onder vuur genomen te worden door jou met je tendentieuze infantiele praatjes. Je zit me alleen maar zwart te maken, oke je probeert het.quote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je gaat eerst zeggen dat ik faal in het leven en als ik vraag waarom dat dan wel niet zo is wil je elkaar in onze waarden laten?
Van mij hoef je niet 'in de treuren' uit te leggen hoor. Maar als iemand beweert dat ik faal in het leven wil ik wel graag weten waarom diegene dat vindt. Dat hoeft helemaal niet lang te zijn hoorquote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil dat ik dat in de treuren ga zitten uitleggen, doe ik niet, simpelweg geen zin in. En het is ook nog is nutteloos dan. Voor de rest ben ik het voor nu wel weer zat om telkens onder vuur genomen te worden door jou met je tendentieuze infantiele praatjes. Je zit me alleen maar zwart te maken, oke je probeert het.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil dat ik dat in de treuren ga zitten uitleggen, doe ik niet, simpelweg geen zin in. En het is ook nog is nutteloos dan. Voor de rest ben ik het voor nu wel weer zat om telkens onder vuur genomen te worden door jou met je tendentieuze infantiele praatjes. Je zit me alleen maar zwart te maken, oke je probeert het.
gebaapt?quote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey, m'n halve kamer begint te draaien
Newflash dat ben ik niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel![]()
Ja he, ik heb er ook weleens een ban voor gehad
Moeilijk he? Woorden met meer dan 2 lettergrepen.quote:
Discussie wordt met de post zinlozer. Afkappen maar?quote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet 'in de treuren' uit te leggen hoor. Maar als iemand beweert dat ik faal in het leven wil ik wel graag weten waarom diegene dat vindt. Dat hoeft helemaal niet lang te zijn hoor.
Ga ik doen. Waarom wil je het eigenlijk wel in een PM uitleggen en niet hier?quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Discussie wordt met de post zinlozer. Afkappen maar?
En als je het echt wil weten mag je me een pm sturen
stoer hoorquote:
Gooi die haat weg jongen, voel de goedheid van God.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:24 schreef Skylark. het volgende:
Otis, zeur niet zo door, hij is gewoon triest.
God houdt niet van hippies.quote:Op zondag 15 november 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gooi die haat weg jongen, voel de goedheid van God.
Neem je mij nou in de maling, of jezelf?quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moeilijk he? Woorden met meer dan 2 lettergrepen.
Waarom ga je niet gewoon naar de PUB SC, die zijn wat toleranter (en homofieler)?quote:Op zondag 15 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens weer de confrontatie opzoeken. Deze keer hap ik maar
hahaquote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Newflash dat ben ik niet.Heb misschien niet zoveel vrienden maar kan prima communiceren met mensen, en ben juist iemand met een snelle vlotte babbel.
Klinkt stukken aantrekkelijker voor jezelf. Vooral dat laatste trekt me niet zo.quote:Op zondag 15 november 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de PUB SC, die zijn wat toleranter (en homofieler)?
quote:Op zondag 15 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens weer de confrontatie opzoeken.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik pas hier best goed in de groep, hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt stukken aantrekkelijker voor jezelf. Vooral dat laatste trekt me niet zo.
Exact.quote:
Ik niet een aantal mensen mogen mij niet zo. Daar ren ik gillend weg.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pas hier best goed in de groep, hoor.
Je kunt het jezelf ook makkelijk maken, knul. Maar als jij iedere keer dat gehaat wilt hebben, okay. I tried my best.quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet een aantal mensen mogen mij niet zo. Daar ren ik gillend weg.
never.
Emimichquote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg echt zo'n heeeeeeeeeeeel grootgevoel bij php
Ik ga de strijdt geen millimeter uit de weg.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt het jezelf ook makkelijk maken, knul. Maar als jij iedere keer dat gehaat wilt hebben, okay. I tried my best.
Waar heb je dat gezien?quote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Best indrukwekkende beelden bij die uitvaart van Enke.
Als wij je laten winnen, ga je dan wel?quote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga de strijdt geen millimeter uit de weg.
de strijdt.quote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga de strijdt geen millimeter uit de weg.
Nee.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als wij je laten winnen, ga je dan wel?
Interland voetbal hè.quote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou jongens, zeg het maar. Bewussie of niet?
Je bent bang, geef het maar toequote:
Ik ben dan ook heel gevaarlijk.quote:
Nee, dit is anders. Dit is zo'n kater die je krijgt wanneer je 's middags gaat drinken, maar eigenlijk niet genoeg om bezopen te geraken. Vervolgens kom je thuis, eet je wat en dan komt de lichtelijk zeurderige koppijn opzetten.quote:
Ah. Ik dacht dat het over de zondag in het algemeen ging.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Dit is zo'n kater die je krijgt wanneer je 's middags gaat drinken, maar eigenlijk niet genoeg om bezopen te geraken. Vervolgens kom je thuis, eet je wat en dan komt de lichtelijk zeurderige koppijn opzetten.
Niets, ik sport op zondag.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
ik snap nooit wat mensen tegen zondagen hebben.
Inderdaad, maandag ook een mooie dag. Althans morgen dan.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
Ik snap nooit wat mensen tegen specifieke dagen hebben.
Das best lang.quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat ik al bijna een uur Assassin op repeat heb staan.
Sorryquote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat ik al bijna een uur Assassin op repeat heb staan.
quote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
Oh wacht, HAHA JE BENT NARROWMINDED LUDO DAT JE MAAR NAAR 1 LIEDJE LUISTERT ER IS MEER MUZIEK OP DE WERELD HOOR JE KIJKT JE EIGEN DOOD OP EEN LIEDJE OH MIJN GOD
Wat heb jij de afgelopen maanden uitgespookt?quote:
Hij was op een missie.quote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen maanden uitgespookt?
Ja hij is natuurlijk druk bezig geweest zijn spel promotemquote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:
Schaam jequote:
Ik las 't netquote:Op maandag 16 november 2009 02:33 schreef Sena het volgende:
Iets ongelofelijks stom gedaan op de werkvloer..
quote:
Ik zie het gebeuren.quote:Op maandag 16 november 2009 02:29 schreef m0m0 het volgende:
Ennuh brieven?!![]()
Daar heb ik dus echt hele slechte ervaringen mee. Ook eens een keer een chick een brief gegeven, na een aantal keren gedate te hebben met haar, waarmee ik het spel naar een ander level wou proberen. Wat totaal verkeerd is uitgelopen. Ze heeft het aan een bar voorgelezen voor m'n vriendenkring en nog een paar andere josti's.
![]()
![]()
![]()
Nog een les, date nooit vrienden van vrienden. (haar excuus: ze was nog naïef)
tjaquote:
Jaquote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, stuur jij altijd je assistent naar die saaie meetings?
Meetings? Je bedoelt persconferenties? In dat geval: Ja.*quote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, stuur jij altijd je assistent naar die saaie meetings?
WAT JE OOK DOET LAAT BLACKCOCKGREG ERINquote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat doe ik alleen bij rivalen.
Btw iemand een tactiek voor meMijn 442 met Ajax werkt niet echt terwijl ik kwalitatief veel beter ben. Mijn first XI
-----Ronaldo- Suarez
Urby - Enoh/de zeeuw - Pastore/Aissati - Beckham
Atouba - Kryvtsov - Otamendi - Blackcockgreg
---------- De steek - ------
Met deze eerste 11 zou je met 2 vingers in je neus kampioen moeten worden man.quote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw iemand een tactiek voor meMijn 442 met Ajax werkt niet echt terwijl ik kwalitatief veel beter ben. Mijn first XI
-----Ronaldo- Suarez
Beckham en Atouba in hetzelfde teamquote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
-----Ronaldo- Suarez
Ferronetti. Is 25 jaar en wordt nog beter.quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een verdedigende back?
Nicky Kuiper is een goeie back.quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een verdedigende back?
Die had ik op FM 2009 bij Palermoquote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ferronetti. Is 25 jaar en wordt nog beter.
Ik zou het niet weten. Stond op de transferlijst voor 1 miljoen overgenomen is nu 4.2 waard.quote:Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die had ik op FM 2009 bij Palermo. Hij is van Udinese toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |