dag wrede wereldquote:
In het echte leven zul je ook wel falen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte leven
Dat zei je net ook al ja. En dat moment wil ik nog wel is meemaken dat jij mij is gaat slaan. Alleen al bij de poging heb al 85KG op je liggen plus het feit dat ik nog wel redelijk krachtig ben door mij bijbaantjequote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou hem best weleens een keer een kankerharde klap voor z'n bek willen geven. Gewoon, zodat ie voortaan z'n bek houdtMaar helaas, dat moment zal denk ik nooit komen
Oppakkenquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Maisnon het volgende:
jongens hoe krijg ik m'n usericon weer terug in het gaatje
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nogal vreemd als iemand die nooit motor heeft gereden gaat oordelen over welke motor goed rijdt en welke niet.
Sinds?quote:
Ik zou het toch eens proberen, ik denk dat je in het ware leven overkomt als een complete contactgestoorde debiel.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte leven
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In het echte leven zul je ook wel falen.
Jij denkt dat ik klein en licht ben?quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al ja. En dat moment wil ik nog wel is meemaken dat jij mij is gaat slaan. Alleen al bij de poging heb al 85KG op je liggen plus het feit dat ik nog wel redelijk krachtig ben door mij bijbaantjeNG zoveel stel je niet voor
..................quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen al bij de poging heb al 85KG op je liggen
Hypothetisch. Nergens op gefundeerd. Allemaal aannames.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens proberen, ik denk dat je in het ware leven overkomt als een complete contactgestoorde debiel.
Stel dat je mij bedoelt he; waarop baseer je dat ik faal in het leven? Noem eens op welke onderdelen van het leven ik zoal faal?quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hypothetisch. Nergens op gefundeerd. Allemaal aannames.
Ik probeer me dan voor te stellen hoe erg je jezelf dan wel niet haat. Ongekend hard dus.quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, en php, ik voel me niet stoer, maar heb een schijthekel aan kneusjes zoals jij.
Ik vind mezelf fucking chill.quote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik probeer me dan voor te stellen hoe erg je jezelf dan wel niet haat. Ongekend hard dus.
Trachten mensen op het internet te minachten, geleerd over willen komen. Maar geen simpele redenaties kunnen maken. In het kort gezegd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel dat je mij bedoelt he; waarop baseer je dat ik faal in het leven? Noem eens op welke onderdelen van het leven ik zoal faal?
Wat is er mis met homo's, mijn jongen. We zijn allemaal een klein deeltje van dat heeeele grote universum.quote:
Ik weet niets van programmeren, oke beetje danquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind mezelf fucking chill.
En mensen die zichzelf phpmystyle noemen, falen bij voorbaat al.
Geleerd over willen komen? Kun je dit toelichten?quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trachten mensen op het internet te minachten, geleerd over willen komen. Maar geen simpele redenaties kunnen maken. In het kort gezegd.
1,50 a 100KG?quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik klein en licht ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |