Heb ik je vandaag toch nog wat bij gebracht.quote:
Ik ga toch ook niet zeggen van "BOHH DIE NIEUWE HARLEY RIJDT KANKERLEKKER" terwijl ik nog nooit op een motor heb gezeten?quote:
Ik zou hem best weleens een keer een kankerharde klap voor z'n bek willen geven. Gewoon, zodat ie voortaan z'n bek houdtquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en ohh wat voelen we ons stoer.
Je ziet het verkeerdquote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon bitchboys. Beetje stoer doen op internet tegen php. EN julllie verpesten de SC zo.
Hé hé hé wat voelen we ons stoer he !quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou hem best weleens een keer een kankerharde klap voor z'n bek willen geven. Gewoon, zodat ie voortaan z'n bek houdtMaar helaas, dat moment zal denk ik nooit komen
Nee, echt niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag toch nog wat bij gebracht.
Je mag dan toch nog wel zeggen dat het je lekker lijkt om erop te rijden?quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet zeggen van "BOHH DIE NIEUWE HARLEY RIJDT KANKERLEKKER" terwijl ik nog nooit op een motor heb gezeten?
Inderdaad, wij vertellen die jongen gewoon dat hij z'n beentjes op de grond moet houden.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Wij zijn de good guys.
Persoonlijk vind ik het nogal vreemd als iemand die nooit motor heeft gereden gaat oordelen over welke motor goed rijdt en welke niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag dan toch nog wel zeggen dat het je lekker lijkt om erop te rijden?
Hij zegt toch niet dat ze lekker veegde
Ik ben ook stoerquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé hé hé wat voelen we ons stoer he !
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte levenquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, wij vertellen die jongen gewoon dat hij z'n beentjes op de grond moet houden.
Tot nooitquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vast, mensen op internet moet mij vertellen hoe ik me moet gedragen in het echte leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |