Nee dat lijkt mij vreselijk eng al die mensenquote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GastChill een dag mee met mij en m'n vriendengroep
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij vreselijk eng al die mensen![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheAlsof een vegetariër zegt hoe lekker een frikandel speciaal wel niet is.
Welke?quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ruben, puh-lease, het is de bedoeling dat je na een gênante openbaring het hazenpad kiest.
Heb je nog tips of aanmerkingen voor me, zodat ik me toch in een groep kan gedragen. Vind ik echt onwijs moeilijk.quote:
Echt hequote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.
Aangezien jij zelf een ontiegelijke kneus bent, zul je ook wel omgaan met alleen kneuzen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je nog tips of aanmerkingen voor me, zodat ik me toch in een groep kan gedragen. Vind ik echt onwijs moeilijk.
Ik quote hem even nog een keerquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheAlsof een vegetariër zegt hoe lekker een frikandel speciaal wel niet is.
Ik doe m'n best. Echt waar.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Oke, kunnen we php nu negeren? Lekker met z'n 5en op dat arme joch.
Ik ga geen eens met mensen om dus hoe kun je nu zeggen dat ik met kneuzen omga?quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf een ontiegelijke kneus bent, zul je ook wel omgaan met alleen kneuzen.
Wat maakt dat nou uitquote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.
NG, Otis en ik zijn 3 mensen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Nee, daar zijn ze immers allemaal nog maagd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef gers het volgende:
ik ga naar pub daar wordt ik niet gepest
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga geen eens met mensen om dus hoe kun je nu zeggen dat ik met kneuzen omga?![]()
Om even je vooroordeel te bevestigen. Werkelijkheid ligt 180 graden anders.
Ja, en ohh wat voelen we ons stoer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
ik ga maar een robert enketje doenquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze immers allemaal nog maagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |