De basics kent iedereen wel, je doet je rechtervuist naar achter en slaat hem dan snel onder de ribben met je linkervuist.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in mensen in elkaar slaan, dus dan pak ik het wel op een andere manier aan.
Hou niet zo van snacken.quote:
Proletarisch voedsel?quote:
Mag ik even op jou oefenenquote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De basics kent iedereen wel, je doet je rechtervuist naar achter en slaat hem dan snel onder de ribben met je linkervuist.
*Ik wilde over een Falcon Punch beginnen maar dat doe ik je niet aan
Ik heb zin in een frikadelquote:
Bedoel jij ook dat voedsel wat ervoor zorgt dat je niet meer op een spiegel past?quote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je het eerst moeten uitvinden. Of bedoel je soms patat?
JONGE ER WAS GEWOON WEINIG BEWEGINGSRUIMTEquote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedoel jij ook dat voedsel wat ervoor zorgt dat je niet meer op een spiegel past?
Frikandel*, zo staat het in in ieder geval in de supermarkt op de dozen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik even op jou oefenen![]()
?
[..]
Ik heb zin in een frikadel.
Ik wilde een grap maken maar ik had beloofd dat ik zou stoppen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JONGE ER WAS GEWOON WEINIG BEWEGINGSRUIMTE
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GastHou je kankerwaffel toch dicht.
Frikadel klinkt zo lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Frikandel*, zo staat het in in ieder geval in de supermarkt op de dozen.
En ja hoor. Jouw fijne handjes kunnen mijn betonnen borstkas toch geen schade toebrengen.
Stop gewoon, niemand lacht om je.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.
Proletarier? Kun je dat eten?quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben toch wat meer bourgondisch.quote:
Mooi woord voor moddervet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben toch wat meer bourgondisch.
Nee maar wel zeggen.quote:
Bij mijn weten zijn echte bourgondiers niet dik hoor.quote:
Dus je bent er geen één?quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn echte bourgondiers niet dik hoor.
KAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU ik wil er niet meer steeds op ingaan maar het is moeilijk met zo'n enorme grafkankermongool.
Ben ik echt dik dan?quote:
Ik zou eens kunnen proberen om jou een stomp voor je bakkes te geven, met je neppe rijkeluigepraat. Kneus.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht dat therapie een aanrader voor je is.quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU ik wil er niet meer steeds op ingaan maar het is moeilijk met zo'n enorme grafkankermongool.
Patatquote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Frikadel klinkt zo lekker. Ik zeg in ieder geval geen patat
.
Hihi. Ik geef je een nipple twist!
Om te zorgen dat ik me niet anders ga voordoen dan ik werkelijk ben, bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht dat therapie een aanrader voor je is.
He, en dat is nou juist zo leuk WAAAquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Patat. Friet heeft 67% van de stemmen op de officiële poll.
Neeje mag alles doen behalve dat en onder de gordel. En abnormale dingen als breinaalden in m'n oog steken.
Hmm, ben bang dat je dat niet de kans voor krijgt mochten we elkaar ooit is treffen. Dan nog is er op los houwen niet van mijn niveau/stijl.quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou eens kunnen proberen om jou een stomp voor je bakkes te geven, met je neppe rijkeluigepraat. Kneus.
Crackertjes met kaas of (yoghurt) met fruitquote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook iets eten.
Maar ik weet niet wat
En jullie gaan me vast niet helpen.
Moet ik t weer alleen oplossen
Nee je woede aanvallen, volgens mij zit je schuimbekkend achter je pc soms.quote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ik me niet anders ga voordoen dan ik werkelijk ben, bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ow, die heb ik nog wel jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Crackertjes met kaas of (yoghurt) met fruit. Of een frikandel.
Nee maar wel typisch iemand die elke dag bij de MAC komt bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt atletisch gebouwd kan ik je niet noemen.
Het is ook echt friet. Maar ik ben even de goede beargumentatie daarvan kwijtquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Patat. Friet heeft 67% van de stemmen op de officiële poll.
Neeje mag alles doen behalve dat en onder de gordel. En abnormale dingen als breinaalden in m'n oog steken.
Daar herken ik mezelf niet. Ik kan me wel nog iemand herinneren die zweerde dat hij zou zorgen dat de terreur op Skylark ging losbarsten, net zolang tot hij in het Pieter Baan Centrum terechtkwam. "JE GAAT ERAAN!!!"quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee je woede aanvallen, volgens mij zit je schuimbekkend achter je pc soms.
"IK KAN JE WEL DE NEK OMDRAAIEN"quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf niet. Ik kan me wel nog iemand herinneren die zweerde dat hij zou zorgen dat de terreur op Skylark ging losbarsten, net zolang tot hij in het Pieter Baan Centrum terechtkwam. "JE GAAT ERAAN!!!"
Het zou me niet verbazen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar wel typisch iemand die elke dag bij de MAC komt bedoel je?
Echt he. Ik heb het maar nooit teruggedaan, maar soms had ik wel zwaar de neiging.quote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He, en dat is nou juist zo leuk WAAA
Ja, er was ooit zo'n FoK!-onderzoek over, en die kwamen op friet uit. Op de frontpage, 3 delen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook echt friet. Maar ik ben even de goede beargumentatie daarvan kwijt.
Oke, natte vinger in je oor dan!1!
Pannenkoek, je bent echt net zo'n dagoduck figuur, ook zo'n trieste kankermongool zonder vrienden.quote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ben bang dat je dat niet de kans voor krijgt mochten we elkaar ooit is treffen. Dan nog is er op los houwen niet van mijn niveau/stijl.
En jij denkt dat ik dat echt bedoelde? Denk jij dat ik boos wordt op internet die mij wat zit te lollel? Neem jij altijd teksten letterlijk over?quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf niet. Ik kan me wel nog iemand herinneren die zweerde dat hij zou zorgen dat de terreur op Skylark ging losbarsten, net zolang tot hij in het Pieter Baan Centrum terechtkwam. "JE GAAT ERAAN!!!"
Ouw dit raakt me! Nee jij lijkt mij super sociaal.quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pannenkoek, je bent echt net zo'n dagoduck figuur, ook zo'n trieste kankermongool zonder vrienden.
ik wordtquote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
Denk jij dat ik boos wordt op internet die mij wat zit te lollel?
Mistake, dat voedsel kan ik op een of andere manier niet door me strot heen krijgen.quote:
Hmm, de patat sukkels zullen dat toch nooit toegeven. Ach, wij weten wel beterquote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb het maar nooit teruggedaan, maar soms had ik wel zwaar de neiging.
[..]
Ja, er was ooit zo'n FoK!-onderzoek over, en die kwamen op friet uit. Op de frontpage, 3 delen.
Dat is ook kut, maar daar kan ik nog tegen. Blazen in je oor is pas kut.
Even serieus, je hebt niet heel erg veel vrienden he?quote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ouw dit raakt me! Nee jij lijkt mij super sociaal.
Pijnlijk.quote:
Ik kan absoluut niet tegen kietelen. Echt, als je al naar de onderkant van m'n voeten kijkt dan lig ik al te kronkelen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, de patat sukkels zullen dat toch nooit toegeven. Ach, wij weten wel beter.
Door in je oor te blazen krijg ik je vast niet op de grond. 'Pas op schavuit, of ik blaas in je oor
!'
Ben jij klaar? Ik bedoel, we weten allebei dat je niet de elitaire bourgondiër bent die je hier graag speelt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pijnlijk.Dat eerste.
Anyway klaar nu?
Ik ook niet. Dan word ik echt hysterischquote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen kietelen. Echt, als je al naar de onderkant van m'n voeten kijkt dan lig ik al te kronkelen.
Dat heb ik dus ook. Altijd als ik bij mijn vriendin slaap of andersom gaat ze me midden in de nacht als ik lief lig te slapen kietelen en dan vlieg ik bijna door het dak heenquote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen kietelen. Echt, als je al naar de onderkant van m'n voeten kijkt dan lig ik al te kronkelen.
Gastquote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ouw dit raakt me! Nee jij lijkt mij super sociaal.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen daar tegen konden, want dan deed ik het terug en dan keken ze zo:. Ik verloor ook altijd met m'n lach inhouden.
quote:
Het kan. Als je je abbz ( mits je die hebt) goed aanspant.quote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen daar tegen konden, want dan deed ik het terug en dan keken ze zo:. Ik verloor ook altijd met m'n lach inhouden.
Nouja zeg! Wie ben jij dan wel niet! Vlerk.quote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben jij klaar? Ik bedoel, we weten allebei dat je niet de elitaire bourgondiër bent die je hier graag speelt.
Nee dat lijkt mij vreselijk eng al die mensenquote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GastChill een dag mee met mij en m'n vriendengroep
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij vreselijk eng al die mensen![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheAlsof een vegetariër zegt hoe lekker een frikandel speciaal wel niet is.
Welke?quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Ruben, puh-lease, het is de bedoeling dat je na een gênante openbaring het hazenpad kiest.
Heb je nog tips of aanmerkingen voor me, zodat ik me toch in een groep kan gedragen. Vind ik echt onwijs moeilijk.quote:
Echt hequote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.
Aangezien jij zelf een ontiegelijke kneus bent, zul je ook wel omgaan met alleen kneuzen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je nog tips of aanmerkingen voor me, zodat ik me toch in een groep kan gedragen. Vind ik echt onwijs moeilijk.
Ik quote hem even nog een keerquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheAlsof een vegetariër zegt hoe lekker een frikandel speciaal wel niet is.
Ik doe m'n best. Echt waar.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Oke, kunnen we php nu negeren? Lekker met z'n 5en op dat arme joch.
Ik ga geen eens met mensen om dus hoe kun je nu zeggen dat ik met kneuzen omga?quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf een ontiegelijke kneus bent, zul je ook wel omgaan met alleen kneuzen.
Wat maakt dat nou uitquote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf, mafkees. Beetje dingen gaan zeggen als "die is veegbaar" terwijl je nog nooit in de buurt bent geweest.
NG, Otis en ik zijn 3 mensen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Nee, daar zijn ze immers allemaal nog maagd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef gers het volgende:
ik ga naar pub daar wordt ik niet gepest
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga geen eens met mensen om dus hoe kun je nu zeggen dat ik met kneuzen omga?![]()
Om even je vooroordeel te bevestigen. Werkelijkheid ligt 180 graden anders.
Ja, en ohh wat voelen we ons stoer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
ik ga maar een robert enketje doenquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze immers allemaal nog maagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |