Ze heeft zich op die foto vast al klaargemaakt voor een proud to be fout feestje.quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Chai het volgende:
Op zich wel leuk meisje, maar het lijkt net alsof het zeg maar de onverbeterde versie is (imo dan).
Bijv. dit soort kleren moet je gewoon niet in huis hebben.
[ afbeelding ]
Ga je mee die vriend van dr in elkaar slaan om onze SC-mattie te helpen?quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
Ze lijkt niet eens op die hoofdfoto.
Maar ik vind d'r wel leuk. Go for it Seagal.
Ik zou je niet meer verantwoordelijk voelen en met ons mee afkraken.quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft zich op die foto vast al klaargemaakt voor een proud to be fout feestje.
Ik niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er 100 euro voor over hebben om álle PMs die ooit verzonden zijn te kunnen lezen.
Tof! Al is Take Me Into Your Skin nog beter vind ik.quote:
OKE IK BEN OVERTUIGD, GO FAS.quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Het is echt een combinatie van m'n tante en een vriendin
Als ze net als m'n tante wordt heeft ze later wolven en indianen plaatjes in de wc hangen!
Hoe ziet die vriend eruitquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga je mee die vriend van dr in elkaar slaan om onze SC-mattie te helpen?
quote:
Nee gelukkig niet.quote:
Leest in het AD dat hij niet meer in leven was.quote:
He?quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bro's before uhmm vriendjes van ho's.
Hihi, ik dacht alquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.![]()
Dat ene topic leek in het begin nogal onserieus maar toen werd het opgeschoond tot serieus topic en lieten ze mijn reactie staan. En,en,en toen kon ik niet meer editten.
Je gaat toch niet een vriendje versieren als hij in mekaar getyft moet worden om een bro te helpenquote:
Ik denk dat ze niet eens de helft weegt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht al. Het stond er zo serieus.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Het is echt een combinatie van m'n tante en een vriendin
Als ze net als m'n tante wordt heeft ze later wolven en indianen plaatjes in de wc hangen!
Ik ben geen expert in mensen in elkaar slaan, dus dan pak ik het wel op een andere manier aanquote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een vriendje versieren als hij in mekaar getyft moet worden om een bro te helpen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |