watquote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van de fokster Good.vs.Evil? Ik vind haar wel wat hebben.
Wat vind je van dit nummer:quote:
Ja.quote:Op zondag 15 november 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Eeh balkanbattie, heb jij die ynnuhh op MSN?
Is ze wel fo real? Ze schijnt zich op de dag dat Sanne92 ontmaskerd is te hebben geregistreerd. Ze lijkt ook anders op foto's maar dat kan aan mij liggenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Een dikke gothic. Nice one, Fas.quote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Good.vs.Evil
Ja ze is realquote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze wel fo real? Ze schijnt zich op de dag dat Sanne92 ontmaskerd is te hebben geregistreerd. Ze lijkt ook anders op foto's maar dat kan aan mij liggen.
Euhm? Would hit?quote:Op zondag 15 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination, als je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
kun je m'n mening wel raden denk ik.
Dit. En een compleet andere (kleding)stijl.quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Au naturel is ze niet heel lelijk. Misschien dat een beetje afvallen een positieve werking op haar heeft.
Dus gewoon dit:quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit. En een compleet andere (kleding)stijl.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een dikke gothic. Nice one, Fas.
Hoewel ik wel durf toe te geven dat ze een mooi gezicht had gehad als ze wat piercings en kg's verloor.
Ze is het echte werk. Aardig meisje.quote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze wel fo real? Ze schijnt zich op de dag dat Sanne92 ontmaskerd is te hebben geregistreerd. Ze lijkt ook anders op foto's maar dat kan aan mij liggen.
Ik geef je m'n zegen. Hoewel ze er op die foto met witte achtergrond wel veel leuker uitziet dan op die anderen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze is het echte werk. Aardig meisje.
En dat metaal uit haar gezicht halenquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Au naturel is ze niet heel lelijk. Misschien dat een beetje afvallen een positieve werking op haar heeft.
Nahh, ze is misschien een beetje te zwaar.quote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een dikke gothic. Nice one, Fas.
Hoewel ik wel durf toe te geven dat ze een mooi gezicht had gehad als ze wat piercings en kg's verloor.
Ze moet jou denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
De kans dat ik haar zou geven is 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000001% .
Klopt. Verbaasde mij ook hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geef je m'n zegen. Hoewel ze er op die foto met witte achtergrond wel veel leuker uitziet dan op die anderen.
Welke benadert het echt het meest? Gewoon de waarheid zeggen.quote:
Ze heeft zich op die foto vast al klaargemaakt voor een proud to be fout feestje.quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Chai het volgende:
Op zich wel leuk meisje, maar het lijkt net alsof het zeg maar de onverbeterde versie is (imo dan).
Bijv. dit soort kleren moet je gewoon niet in huis hebben.
[ afbeelding ]
Ga je mee die vriend van dr in elkaar slaan om onze SC-mattie te helpen?quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
Ze lijkt niet eens op die hoofdfoto.
Maar ik vind d'r wel leuk. Go for it Seagal.
Ik zou je niet meer verantwoordelijk voelen en met ons mee afkraken.quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft zich op die foto vast al klaargemaakt voor een proud to be fout feestje.
Ik niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er 100 euro voor over hebben om álle PMs die ooit verzonden zijn te kunnen lezen.
Tof! Al is Take Me Into Your Skin nog beter vind ik.quote:
OKE IK BEN OVERTUIGD, GO FAS.quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Het is echt een combinatie van m'n tante en een vriendin
Als ze net als m'n tante wordt heeft ze later wolven en indianen plaatjes in de wc hangen!
Hoe ziet die vriend eruitquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga je mee die vriend van dr in elkaar slaan om onze SC-mattie te helpen?
quote:
Nee gelukkig niet.quote:
Leest in het AD dat hij niet meer in leven was.quote:
He?quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bro's before uhmm vriendjes van ho's.
Hihi, ik dacht alquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.![]()
Dat ene topic leek in het begin nogal onserieus maar toen werd het opgeschoond tot serieus topic en lieten ze mijn reactie staan. En,en,en toen kon ik niet meer editten.
Je gaat toch niet een vriendje versieren als hij in mekaar getyft moet worden om een bro te helpenquote:
Ik denk dat ze niet eens de helft weegt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht al. Het stond er zo serieus.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Het is echt een combinatie van m'n tante en een vriendin
Als ze net als m'n tante wordt heeft ze later wolven en indianen plaatjes in de wc hangen!
Ik ben geen expert in mensen in elkaar slaan, dus dan pak ik het wel op een andere manier aanquote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een vriendje versieren als hij in mekaar getyft moet worden om een bro te helpen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |