tjaquote:
Jaquote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, stuur jij altijd je assistent naar die saaie meetings?
Meetings? Je bedoelt persconferenties? In dat geval: Ja.*quote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, stuur jij altijd je assistent naar die saaie meetings?
WAT JE OOK DOET LAAT BLACKCOCKGREG ERINquote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat doe ik alleen bij rivalen.
Btw iemand een tactiek voor meMijn 442 met Ajax werkt niet echt terwijl ik kwalitatief veel beter ben. Mijn first XI
-----Ronaldo- Suarez
Urby - Enoh/de zeeuw - Pastore/Aissati - Beckham
Atouba - Kryvtsov - Otamendi - Blackcockgreg
---------- De steek - ------
Met deze eerste 11 zou je met 2 vingers in je neus kampioen moeten worden man.quote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw iemand een tactiek voor meMijn 442 met Ajax werkt niet echt terwijl ik kwalitatief veel beter ben. Mijn first XI
-----Ronaldo- Suarez
Beckham en Atouba in hetzelfde teamquote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
-----Ronaldo- Suarez
Ferronetti. Is 25 jaar en wordt nog beter.quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een verdedigende back?
Nicky Kuiper is een goeie back.quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een verdedigende back?
Die had ik op FM 2009 bij Palermoquote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ferronetti. Is 25 jaar en wordt nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |