quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is er mis met homo's, mijn jongen. We zijn allemaal een klein deeltje van dat heeeele grote universum.
Ik ga er geen boekwerk van maken en ik ga ook niet alles zitten expliceren, moet nog huiswerk maken.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geleerd over willen komen? Kun je dit toelichten?
En wat voor simpele redenaties kan ik niet maken?
Oh, en als ik iemand op internet minacht, betekent dit dan dat ik faal in het leven? Vreemd.
Goed zo, zoon. Laat die emoties maar eens naar buitenquote:
Ah, dus je gooit er gewoon even een fijne one-liner uit en daarna stop je weer?quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er geen boekwerk van maken en ik ga ook niet alles zitten expliceren, moet nog huiswerk maken.
Mijn sociale leven is top, samen met mijn liefdeslevenquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niets van programmeren, oke beetje danEn hoe typeer jij jezelf dan? Serieus graag
Vraag andere keer maar weer ik heb namelijk nog wel wat meer te doen. En waarom laten we elkaar niet gewoon in onze waarden. Als ik zou falen zou ik dat niet toegeven idem dito jij. En zowat? This internet bitschquote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, dus je gooit er gewoon even een fijne one-liner uit en daarna stop je weer?
Ik vind het nogal wat als je vertelt dat ik faal in het leven, ik ben benieuwd waarom je dit vindt. Ik heb nog niet echt een uitleg van je gehad.
Je gaat eerst zeggen dat ik faal in het leven en als ik vraag waarom dat dan wel niet zo is wil je elkaar in onze waarden laten?quote:Op zondag 15 november 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag andere keer maar weer ik heb namelijk nog wel wat meer te doen. En waarom laten we elkaar niet gewoon in onze waarden. Als ik zou falen zou ik dat niet toegeven idem dito jij. En zowat? This internet bitschMen dat gezeik is soms wel lachen maar niet altijd.
Kappen nu?
Eric Estrada.quote:
Okayquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn sociale leven is top, samen met mijn liefdesleven![]()
Op school gaat het ook goed, over 2 maanden zit ik voor 3 maanden in Londen voor mijn stage, daarna ga ik commerciële economie doen. Ik verveel me bijna nooit, chill vaak met vrienden en vriendin en heb totaal geen saai leven.
Man, wat ben ik gelukkig
Ik typeer mijzelf als sociaalen alles wat nog meer goed is. Het enige negatieve is soms mijn agressie
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkayEn jij denkt nu dat ik daarvan de tegenstelling ben? Daarbij kanker je wel erg veel hiero op FOK!
Jij wil dat ik dat in de treuren ga zitten uitleggen, doe ik niet, simpelweg geen zin in. En het is ook nog is nutteloos dan. Voor de rest ben ik het voor nu wel weer zat om telkens onder vuur genomen te worden door jou met je tendentieuze infantiele praatjes. Je zit me alleen maar zwart te maken, oke je probeert het.quote:Op zondag 15 november 2009 23:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je gaat eerst zeggen dat ik faal in het leven en als ik vraag waarom dat dan wel niet zo is wil je elkaar in onze waarden laten?
Van mij hoef je niet 'in de treuren' uit te leggen hoor. Maar als iemand beweert dat ik faal in het leven wil ik wel graag weten waarom diegene dat vindt. Dat hoeft helemaal niet lang te zijn hoorquote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil dat ik dat in de treuren ga zitten uitleggen, doe ik niet, simpelweg geen zin in. En het is ook nog is nutteloos dan. Voor de rest ben ik het voor nu wel weer zat om telkens onder vuur genomen te worden door jou met je tendentieuze infantiele praatjes. Je zit me alleen maar zwart te maken, oke je probeert het.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil dat ik dat in de treuren ga zitten uitleggen, doe ik niet, simpelweg geen zin in. En het is ook nog is nutteloos dan. Voor de rest ben ik het voor nu wel weer zat om telkens onder vuur genomen te worden door jou met je tendentieuze infantiele praatjes. Je zit me alleen maar zwart te maken, oke je probeert het.
gebaapt?quote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey, m'n halve kamer begint te draaien
Newflash dat ben ik niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel![]()
Ja he, ik heb er ook weleens een ban voor gehad
Moeilijk he? Woorden met meer dan 2 lettergrepen.quote:
Discussie wordt met de post zinlozer. Afkappen maar?quote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet 'in de treuren' uit te leggen hoor. Maar als iemand beweert dat ik faal in het leven wil ik wel graag weten waarom diegene dat vindt. Dat hoeft helemaal niet lang te zijn hoor.
Ga ik doen. Waarom wil je het eigenlijk wel in een PM uitleggen en niet hier?quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Discussie wordt met de post zinlozer. Afkappen maar?
En als je het echt wil weten mag je me een pm sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |