stoer hoorquote:
Gooi die haat weg jongen, voel de goedheid van God.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:24 schreef Skylark. het volgende:
Otis, zeur niet zo door, hij is gewoon triest.
God houdt niet van hippies.quote:Op zondag 15 november 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gooi die haat weg jongen, voel de goedheid van God.
Neem je mij nou in de maling, of jezelf?quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moeilijk he? Woorden met meer dan 2 lettergrepen.
Waarom ga je niet gewoon naar de PUB SC, die zijn wat toleranter (en homofieler)?quote:Op zondag 15 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens weer de confrontatie opzoeken. Deze keer hap ik maar
hahaquote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Newflash dat ben ik niet.Heb misschien niet zoveel vrienden maar kan prima communiceren met mensen, en ben juist iemand met een snelle vlotte babbel.
Klinkt stukken aantrekkelijker voor jezelf. Vooral dat laatste trekt me niet zo.quote:Op zondag 15 november 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de PUB SC, die zijn wat toleranter (en homofieler)?
quote:Op zondag 15 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens weer de confrontatie opzoeken.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de mensen die in het echte leven falen zijn de mensen op FOK! die andere waat proberen bij te brengen. Kan ze zo voor je dicteren.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.
Ik pas hier best goed in de groep, hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt stukken aantrekkelijker voor jezelf. Vooral dat laatste trekt me niet zo.
Exact.quote:
Ik niet een aantal mensen mogen mij niet zo. Daar ren ik gillend weg.quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pas hier best goed in de groep, hoor.
Je kunt het jezelf ook makkelijk maken, knul. Maar als jij iedere keer dat gehaat wilt hebben, okay. I tried my best.quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet een aantal mensen mogen mij niet zo. Daar ren ik gillend weg.
never.
Emimichquote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg echt zo'n heeeeeeeeeeeel grootgevoel bij php
Ik ga de strijdt geen millimeter uit de weg.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt het jezelf ook makkelijk maken, knul. Maar als jij iedere keer dat gehaat wilt hebben, okay. I tried my best.
Waar heb je dat gezien?quote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Best indrukwekkende beelden bij die uitvaart van Enke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |