1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Beter articuleren volgende keer dan mop!quote:Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef Nonneke het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot natuurlijk !
En Boor dan?quote:Op zondag 15 november 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
Als je Bink dr nou ff tussen geslingerd had was je kerstkaart klaar geweest![]()
En ja ik zou dat dus doen
quote:
ja 30 dagen, daar kun je heel wat voor uit proberen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Een trial is maar tijdelijk
En nee, ik praat het niet goed, maar ik geef je een reden waarom mensen het doen.
Ja nou had ie maar mee moeten gaan, gemiste kans voor Boorquote:
sorryquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beter articuleren volgende keer dan mop!
das wel jammer ja ;Dquote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Je kon er niet in lopen, dan molde je de boel.
Anders had ik het zeker gedaan!
Dat probeerde ik je ook niet wijs te maken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja 30 dagen, daar kun je heel wat voor uit proberen.
je kunt mij niet wijs maken dat als iemand een programma download, dat hij daarna t wel nog gaat aanschaffen
Ik ben blond héquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat deed ik net per ongeluk even, zelden zo snel in blinde paniek gezapt
Je hoefde dr zelf niet in te lopen, gewoon ff Bink zo aan dr lijntje dr in slingeren en weer dr uit hengelenquote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Je kon er niet in lopen, dan molde je de boel.
Anders had ik het zeker gedaan!
Ohwja, Bink was mee naar de zoo.quote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou had ie maar mee moeten gaan, gemiste kans voor Boor
HET WAS DE INTRATUIN!quote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, Bink was mee naar de zoo.
Ik dacht dat jij het over in de foto shoppen had.
Nee Bink mag niet in de Zooquote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, Bink was mee naar de zoo.
Ik dacht dat jij het over in de foto shoppen had.
Hahahahahahaquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Bink mag niet in de Zoo
Die foto was bij de Intratuin. Oh-oh vroeg me een foto van het kersttafereel te maken om haar er aan te herinneren waarom ze er nooit heen wil in deze tijd op een zondagBink was wel mee naar de Intratuin, die ging nog midden in die zaak zitten poepen
Kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze stond midden in het kerstbos tussen de kerstbomen, die zag er geen kwaad in om in het bos te gaan kakkenquote:
Ohwjee.quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HET WAS DE INTRATUIN!
Posten en lezen gaat je niet zo goed af als alleen lurken he![]()
![]()
Truequote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze stond midden in het kerstbos tussen de kerstbomen, die zag er geen kwaad in om in het bos te gaan kakken
quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto was bij de Intratuin. Oh-oh vroeg me een foto van het kersttafereel te maken om haar er aan te herinneren waarom ze er nooit heen wil in deze tijd op een zondagBink was wel mee naar de Intratuin, die ging nog midden in die zaak zitten poepen
quote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze stond midden in het kerstbos tussen de kerstbomen, die zag er geen kwaad in om in het bos te gaan kakken
gewoon trainenquote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwjee.![]()
Ik vrees dat het meeposten hier mijn lees-kwaliteit niet ten goede komt.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwjee.![]()
Ik vrees dat het meeposten hier mijn lees-kwaliteit niet ten goede komt.
Dat heb ik inderdaad gelezen ja, van dat poepen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Marilyn!quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeeeeh ik hoop dat winterwonderland dr snel weer is![]()
Dan ga ik deze foto nog es overdoen![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft nu veel langer haar, dat wordt veel gaver nog
Nee nee, dit is Billy Monroequote:
Altijdquote:
Echt waaaaaaar? *Noteert in de agenda voor een date met moekequote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Goodbye, Mamma Mia komt wéér naar het Luxor volgend jaar in juli!
Ik geloof dat ik nog een keer wil
Waarom maken ze er nou geen dvd vanOf zou dat nog komen?
Help me herinneren dat ik Lone mail maandag, of zij weet of er een DVD van komt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt waaaaaaar? *Noteert in de agenda voor een date met moeke
Ik heb altijd minstens 1 hele rol boterhamzakjes in mn handtas zittenquote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd
De vorige keer flikte ze het ook namelijk, ook in die Intratuin
Wees blij dat je niet met mn moeder of mn tante wasquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
haha, ik zag niet zo snel welke van de twee het was!quote:
Die oren zo omhoog en dat snuitje.quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeeeeh ik hoop dat winterwonderland dr snel weer is![]()
Dan ga ik deze foto nog es overdoen![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft nu veel langer haar, dat wordt veel gaver nog
Dan zegt ze vast dat je gewoon nog een keer moet gaan, en ook dat is een heel goed ideequote:Op zondag 15 november 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik Lone mail maandag, of zij weet of er een DVD van komt.
Want dan wil ik hem!
Nee nee, dan blijven we je aanspreken, je kan nu net zo goed mee blijven lullenquote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien kan ik maar beter weer terug onder mijn steen in de lurkstand.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet met mn moeder of mn tante was![]()
Die hadden er altijd een handje van om als de hond (destijds was dat een heule grote Leonberger imagine the pile of shit) prongelijk op het station scheet de hond aan een van ons (de kinderen) te geven en dan een stukje verderop heel hard gaan staan lachen
![]()
Een paar jaar terug waren we met Fa Shi in de Zeeman, dus mn moeder zegt "hou jij die hond even vast" dus ik denk ze wil wat kijken, rent ze heel hard naar de cassiere "er loopt een meisje met een hondje in de winkel en het hondje heeft gepoept hoor !"
quote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die hadden er altijd een handje van om als de hond (destijds was dat een heule grote Leonberger imagine the pile of shit) prongelijk op het station scheet de hond aan een van ons (de kinderen) te geven en dan een stukje verderop heel hard gaan staan lachen
![]()
Een paar jaar terug waren we met Fa Shi in de Zeeman, dus mn moeder zegt "hou jij die hond even vast" dus ik denk ze wil wat kijken, rent ze heel hard naar de cassiere "er loopt een meisje met een hondje in de winkel en het hondje heeft gepoept hoor !"![]()
Hier niet een hele rol (maar ik heb dan ook maar 1 hondjequote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd minstens 1 hele rol boterhamzakjes in mn handtas zitten
neh, das ook maar zo alleenquote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien kan ik maar beter weer terug onder mijn steen in de lurkstand.
That's my boyquote:
ik ben ook nog een n00b/newbie dus ik begrijp je! (hoewel ik niet zo lang heb gelurkt...)quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Een paar jaar terug waren we met Fa Shi in de Zeeman, dus mn moeder zegt "hou jij die hond even vast" dus ik denk ze wil wat kijken, rent ze heel hard naar de cassiere "er loopt een meisje met een hondje in de winkel en het hondje heeft gepoept hoor !"
Oh maar ondanks de dvd van 3 Musketiers ben ik er alsnog drie keer heen geweest hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zegt ze vast dat je gewoon nog een keer moet gaan, en ook dat is een heel goed idee*wink wink, nudge nudge
Hee, mag ik trouwens nog een kopietje van de drie musketiers?
quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier niet een hele rol (maar ik heb dan ook maar 1 hondje) maar altijd wat zakjes in elke jaszak en tassie
En gewoon echt nergens een prullenbak in die Intratuin, loop je met dat stinkzakkie door die kerstdrukte de hele weg richting de uitgang
Hoe kan ik jou nou iets weigeren.quote:Op zondag 15 november 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dan blijven we je aanspreken, je kan nu net zo goed mee blijven lullen
Ja, en dan wel de versie van dit seizoen!quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Oh maar ondanks de dvd van 3 Musketiers ben ik er alsnog drie keer heen geweest hoor
En naar Mamma Mia nu in totaal al vier keerIk wil gewoon alsnog die dvd! En dan ga ik in juli gewoon nog een keer met jou om te kijken of Bas al beter is gaan zingen
Top!quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Goodbye, ik ga maandag proberen die DVD te kopiëren voor je!
quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Goodbye, Mamma Mia komt wéér naar het Luxor volgend jaar in juli!
Ik geloof dat ik nog een keer wil
Waarom maken ze er nou geen dvd vanOf zou dat nog komen?
quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan had ik het toch stiekem ergens in een rek gelegd hoor
![]()
Hier kraken ook al mn jaszakken van de zakkies![]()
Maar ze zijn wel ook vaak handig , als je bv ineens ergens bramen, walnoten, hazelnoten , kastanjes, pruimen whatever tegenkomt in het wild
Mn tante had een hond die echt alleen maar op een stuk gras wilde poepen... en dan moest het ook nog een minimale grootte hebben, anders vond ze het te min... bosjes?quote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:Non, dat is echt downright evil
![]()
Chico die schijt echt waar het hem uitkomt goddank wel alleen buiten, maar onder het oversteken is bv heul nie handig![]()
De rest zoekt altijd goede plekjes, die kakken nooit zomaar ergens gelukkig.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Goodbye, ik ga maandag proberen die DVD te kopiëren voor je!
Wacht maar tot je de musical ziet met Lone dan!quote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef tombolafan het volgende:
oeh, mama mia! ik ben heen geweest toen Simone Kleinsma er nog in zat... en ik vond de musical beter dan de film (als enige in de familie...)
quote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan wel de versie van dit seizoen!
Of kijken of we enige chemistry tussen Lone en Bas zien
Behalve dan dat die DVD van de 3 Musketiers niet meer te krijgen isquote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan mag Pagan ook progjes downen, das allemaal van t zelfde boefje!!!
Echt! Dan wil ik zeker nog een keer heen! Ik heb ze wel eens bij Life and Cooking gezien volgens mij...quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de musical ziet met Lone dan!
Die vond ik nog veel beter dan Simone!
[..]
Kuttekop Kees pist ook alleen maar op gras.quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn tante had een hond die echt alleen maar op een stuk gras wilde poepen... en dan moest het ook nog een minimale grootte hebben, anders vond ze het te min... bosjes?
Dat is een hele troost, nu voel ik me al minder alleen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben ook nog een n00b/newbie dus ik begrijp je! (hoewel ik niet zo lang heb gelurkt...)
Sexbek!quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de musical ziet met Lone dan!
Die vond ik nog veel beter dan Simone!
[..]![]()
Ik was de eerste die het door had dat Tooske en Bas Ragas het stiekem met elkaar deden. Zie me nog liggen met een vriendin op ons knieën voor de tv, het beeld van de DVD stil zettend op bepaalde momenten van die musical en gillend 'sexbek! sexbek!'. Hihiiiiiiiiiiiihihihi. En het was nog waar ook, bleek later!
Dus inderdaad, dat gaan we ook deze keer weer even analyseren!
quote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zie net dat ie bij bol.com gewoon nog te bestellen is
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik dacht dat ie alleen tijdens de musical te koop was.
Nou jammer Goodbye, dan krijg je hem niet!
quote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zie net dat ie bij bol.com gewoon nog te bestellen is
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik dacht dat ie alleen tijdens de musical te koop was.
Nou jammer Goodbye, dan krijg je hem niet!
Ja wat???????quote:
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.quote:
Ze heeft toch helemaal niks gemoraalriddert?!quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat???????
![]()
Moraalridder Greys moet niet met twee maten meten he
Ja, anders 'leen' ik 'm wel van jequote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.
Dus ik dacht dat dat nu ook het geval was. Maar nee, Google vond van niet![]()
Goodbye, we regelen wel wat. Als oh-oh niet kijkt!
Hoi Enfermera.quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was gezellig met mn neefje en nichtje! Quesedillas (ofzoiets) waren erg lekkerrr![]()
En we hebben wat leuke dingen kunnen verzinnen voor het familieweekend
Hoe ist hier? Nog iets boeiends gebeurd?
Woehoehoehoehoeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.
Dus ik dacht dat dat nu ook het geval was. Maar nee, Google vond van niet![]()
Goodbye, we regelen wel wat. Als oh-oh niet kijkt!
Sorry, maar haal je er nu niet twee door elkaar nu?quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat???????
![]()
Moraalridder Greys moet niet met twee maten meten he
Oh-oh haalt e.e.a. door elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft toch helemaal niks gemoraalriddert?!
Hihihihihihihhiquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh haalt e.e.a. door elkaar.
Geeft niet. Kan gebeuren op die leeftijd
ja echte sadisten hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:Non, dat is echt downright evil
![]()
Chico die schijt echt waar het hem uitkomt goddank wel alleen buiten, maar onder het oversteken is bv heul nie handig![]()
De rest zoekt altijd goede plekjes, die kakken nooit zomaar ergens gelukkig.
Nee, je praatte Pagan idd wel goed maar wel zo van ik doe dat zelf niet , dat laatste daar ging het me omquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar haal je er nu niet twee door elkaar nu?
Ynske vond dat het niet kon, ik zat zelfs redenen te bedenken waarom mensen het WEL doen, zat het voor Pagan op te nemen omdat Photoshop achterlijk duur is voor een particulier.
Ik zei alleen dat ik het zelf niet deed omdat ik niet weet hoe het moet.
Kutje
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
Wat hebben jullie verzonnen voor het familie weekend?
Voor mijn part kopieer je je helemaal scheel en verkoop je je kopietjes met winst, seriously, I couldn't care less hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Heb 3x50 euro voor die musical betaald en heb daarna de DVD gekocht.
Ik bepaal echt lekker zelf aan wie ik die uitleen! Toevallig!
Lees het dan goed voordat je me in caps voor crimineel gaat uitmaken, drol!quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, je praatte Pagan idd wel goed maar wel zo van ik doe dat zelf niet , dat laatste daar ging het me om![]()
Maar schijnbaar mag dit zelfs van Ynske![]()
Van mij mag echt alles![]()
Ik zou zelf eerder zo een programma downloaden dan een cd of dvd, puur vanwege de prijs![]()
Maar ik download heulemaal niks niet en ik kopiëer ook niks
quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mijn part kopieer je je helemaal scheel en verkoop je je kopietjes met winst, seriously, I couldn't care less hoor
Wacht daar dan voortaan ff mee tot ik weer wat slokken wodka op hebquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
VIES VUIL ACHTERBAKS SEKREET!
CRIMINEEL!!!
Leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoMaar het was een vrij productieve dag
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallenquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoMaar het was een vrij productieve dag
Ik ben laatst een neef van me tegengekomen en die herkende mij niet eens!quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallen
Ik weet verdomd weinig van mijn familieWel van mijn ouders en zus, maar daar houdt het dan ook wel op.
Leuk als je zo'n uitgebreide familie hebt waar je dat soort dingen mee doet!
Ja, het verbaast me idd ten zeerste dat mijn sarcasme je ontgaat in die postquote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wacht daar dan voortaan ff mee tot ik weer wat slokken wodka op heb
Denk aan het huis denk aan het huis denk aan het huis!!!quote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonmoeder wilde perse boer zoekt vrouw kijken. Ik vind er dus echt niets aan.
en ondertussen sterkte!quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Het duurt nog maar even. Jahoor dat hoor ik al 15min. eigenlijk wil ik gewoon dat ze naar huis gaan. Ik heb genoeg te doen. Maar ja dat kan ik niet zeggen he.
Jouw schoonmoeder bepaalt in jouw huis waar ze naar kijkt op tv?quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Het duurt nog maar even. Jahoor dat hoor ik al 15min. eigenlijk wil ik gewoon dat ze naar huis gaan. Ik heb genoeg te doen. Maar ja dat kan ik niet zeggen he.
dat dacht ik ook, tis toch jouw tvquote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw schoonmoeder bepaalt in jouw huis waar ze kijkt op tv?
Of begrijp ik nu iets verkeerd? En jij gaat ondertussen zitten FOK!-en?
echt bizar wat voor lucht er afentoe uit die beesten kan komen !quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:Billy wordt nu heel geïrriteerd wakker van al die stank en gaat ergens anders liggen
Dit familieweekend doen we al tijden, sinds dat mijn jongste neefje (die 4 jaar jonger is dan ik), net geboren was. Dus al zo'n 20 jaarquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!
Heb je een grote familie?
Haha echt?quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallen
Ik weet verdomd weinig van mijn familieWel van mijn ouders en zus, maar daar houdt het dan ook wel op.
Leuk als je zo'n uitgebreide familie hebt waar je dat soort dingen mee doet!
quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben laatst een neef van me tegengekomen en die herkende mij niet eens!![]()
en ik was zo van slag (heb hem al heel lang niet gezien en hij was ergens waar ik hem niet verwachtte) dat ik hem niet eens heb durven aanspreken...![]()
Maar er ligt een familie-reunie in de planning!we hebben elkaar al heel lang niet gezien sinds mn opa en oma zijn overleden...
Ja!quote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt bizar wat voor lucht er afentoe uit die beesten kan komen !
ik heb hier al otters zat, want de katten kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Wil jij dr nog een hondje bij?
Ziet dr heel leuk uit, is ook best leuk, alleen die putlucht![]()
Serieuswaar, hij werd net wakker, snufte, ging weg van de bank en plofte in de mand neer, en ging me vandaaruit heel verwijtend aankijken, zo van "jezus het stinkt daar op die bank van jou!".
En nu ligt ie alweer aan de andere kant naast me![]()
Ik ga maar ff de laatste ronde lopen, meneer heeft ook nog niet gescheten vandaag, ik denk dat het voor ons allemaal een grote opluchting is als ie dalijk es flink wat download....
Ja zo keek ie idd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb hier al otters zat, want de katten kunnen er ook wat van![]()
en dan idd heel geirriteerd naar jou kijken als ze opeens in hun eigen stank liggen "vind je dat normaal ofzo ? zou je niet eens wat aan die lucht doen ?!"
Tof hoor dat jullie zo'n hechte familie zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dit familieweekend doen we al tijden, sinds dat mijn jongste neefje (die 4 jaar jonger is dan ik), net geboren was. Dus al zo'n 20 jaarHet is de familie van mijn oma (en opa, die alweer 5 jaar geleden overleden is), en hun 6 kinderen. Dat is de familie van mijn moeder. Totaal (nu inmiddels met wat meer aanhang van kleinkinderen), zijn we met z'n 24en volgensmij
6 kinderen van mijn oma iig en 10 kleinkinderen. De samenstelling wisselde de laatste tijd, ook door broers en zussen van mn moeder die gescheiden zijn enzo
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze vroeg mag ik dat dan kijken? Mijn ouders waren er toen ook nog maar gingen eigenlijk bijna naar huis. Dus tja echt nee zeg ik dan ook niet. En ik moest mijn planning voor volgende week aanpassen op de computer daarom was in online. En nu zijn ze idd weg.
Owja ik ben heel gastvrij
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo keek ie idd.
En A ik laat geen scheten en B die ruiken naar Lush.
Dusch
Mijn kat net ook, die zat aan de andere kant van de kamer en wij hadden al bijna het idee dat we een gasmasker op moesten zettenquote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Bink laat wel eens een poepje en die schrikt er dan zelf van, da's helemaal een idioot gezicht
Maar echt, die lúcht die er uit kan komen. Boor kan er ook wat van
Ja, laat die jacuzzi maar gewoon uit hoor, I will make some buuuuuubblesquote:
dát stinkt pas, scheten in de badkamer !quote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, laat die jacuzzi maar gewoon uit hoor, I will make some buuuuuubbles![]()
Nah, boeren, dát kan ik pas goed ,nu, met al die cola light
Niet als je ze in een Lush bad laatquote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dát stinkt pas, scheten in de badkamer !
In de wei loopt een koe.quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef nieslief het volgende:
Boe
Uhm, maar ik neem aan dat je eerst met een hypotheekadviseur of zo gaat praten voor je überhaupt serieus huizen gaat kijken toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten eerst maar met de bank gaan praten.
Maar het was wel een mooi huis. Dus indien echt nodig willen ze wel iets helpenin de vorm van een lening. Maar dat wilde we ook absoluut geen schenking.
En we kunnen nog een jaar sparen voor de inboedel
Een motor ieder eentje die allebei trouwens al mooi weer in de ton liggen. Die goedkope schoencadeautjes zijn niet uitgevonden om lang mee te gaan. Een forse handvol pepernoten heb ik er vanmorgen voordat ze de kamer uit mochten nog ingemikt. Smullen dat ze deden.quote:Op zondag 15 november 2009 21:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de wei loopt een koe.
Hoi niesje.
Wat vonden je jongens vanmorgen in hun schoen?
KUTHOERRRRRRRRRquote:
Ik heb zelfs al een keer bij de buren pepernoten in de schoenen gedaan...... Was lachen toen de buurman z'n schoen aan wou trekken....quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh als mijn nichtje zaterdag komt logeren mag ze natuurlijk ook dr schoen zetten
Snapten ze het dit jaar al een beetje hoe en wat met de schoen en sinterklaas?quote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een motor ieder eentje die allebei trouwens al mooi weer in de ton liggen. Die goedkope schoencadeautjes zijn niet uitgevonden om lang mee te gaan. Een forse handvol pepernoten heb ik er vanmorgen voordat ze de kamer uit mochten nog ingemikt. Smullen dat ze deden.
ik heb vet veel gegetenquote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOERRRRRRRRR![]()
Ik niet, ik twijfel of ik nog meer chips ga pakken
Nee niet echt we moesten ze er vanmorgen echt aan herinneren dat zwarte piet langs geweest zou kunnen zijn. Vanavond hebben ze er ook niet naar gevraagd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Snapten ze het dit jaar al een beetje hoe en wat met de schoen en sinterklaas?
Leuke tijd is dat he, sinterklaastijd wanneer je kinderen van die leeftijd hebt.
Nou morgen niet drammen he............quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tof hoor dat jullie zo'n hechte familie zijn.![]()
Kan me voorstellen dat je dan ook veel steun aan elkaar kan hebben in mindere tijden.
Oeh lijkt me leuk....quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zeker.Natuurlijk niet met iedereen even hecht, maar zeker een paar hele leuke relaties
Daarom organiseren we het ook beter dit jaar; wij als alle kleinkinderen organiseren de activiteiten en mijn oom doet het financiele geregel enzoWe vonden dat er te weinig cohesie was, iedereen ging zijn eigen gang op het weekend en dat vonden we zonde, aangezien je genoeg voor jezelf kan doen en juist dat weekend met elkaar dingen 'moet' doen
Dus ben benieuwd, dit is voor het eerst dat we het zo regelen...
Kinderen bepalen wat de ouders gaan doen
Wattan???????quote:
Welke?quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef nieslief het volgende:
Harlequin dinges intiem besteld......
Tel.nr. 00-00000000 ingevuld die gaat ze echt niets aan
Q is actief en goed bezig geweest dit weekend, die mag veel eten!quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou morgen niet drammen he............
quote:
Dat met die familie-quiz vind ik in elk geval een heel leuk idee.quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zeker.Natuurlijk niet met iedereen even hecht, maar zeker een paar hele leuke relaties
Daarom organiseren we het ook beter dit jaar; wij als alle kleinkinderen organiseren de activiteiten en mijn oom doet het financiele geregel enzoWe vonden dat er te weinig cohesie was, iedereen ging zijn eigen gang op het weekend en dat vonden we zonde, aangezien je genoeg voor jezelf kan doen en juist dat weekend met elkaar dingen 'moet' doen
Dus ben benieuwd, dit is voor het eerst dat we het zo regelen...
Kinderen bepalen wat de ouders gaan doen
quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik heb nog een onaangebroken zak truffelpepernoten.
Zal ik....
idem... sneu zijn wij he?quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef nieslief het volgende:
Blijkbaar ben ik een makkelijk lootje ik heb nog steeds geen geheime vraag![]()
Welterusten niesje en ook beterschap dan maar.quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en duik dan m'n nest in. Eens kijken of m'n oor morgen wel normaal kan doen.
Zou je dat nou wel doen na die oliebol(len)?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Zal ik....
Oh, die zijn lekkerrrrrrr!quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Zal ik....
Haha ja mij ook.. Ben echt heel benieuwd. Mijn familie is nogal eigenwijs (gen van mn opa),quote:
Preciesquote:Op zondag 15 november 2009 21:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat met die familie-quiz vind ik in elk geval een heel leuk idee.![]()
En beter, dat de kinderen eens een keer de activiteiten bepalen en vooral verzinnen.
greys had met haar gesmsd geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of er al een update is van Ingetje?misschien is het al langsgekomen, maar ik lees niet meer alles terug dus mogelijk heb ik het gemist...
Dat zal lekker ruiken dan.quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:
vannacht enorm geschrokken van een heel harde knal
wat blijkt, kast op t balkon van huisgenoot is omgekeild. allemaal bierflesjes kapot
wat zonde van al dat bierquote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:
vannacht enorm geschrokken van een heel harde knal
wat blijkt, kast op t balkon van huisgenoot is omgekeild. allemaal bierflesjes kapot
Thanksquote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt goed Enfermerazou ook wel willen
gaat een zak sensation voor me pakken
dat was ook mijn eerste reactiequote:
Hehe, daar dacht ik nou totaal niet aan.quote:
Mijn avondeten: toastjes (4 in totaal, toen had ik geen trek meer), 1 oliebol en een hand chips.quote:Op zondag 15 november 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt al chips, toastjes, oliebollen en ik weet niet wat je nog verzwegen hebt op vandaag
![]()
Dus gewoon doen, het maakt nu echt geen reet meer uit![]()
je hoeft bier niet lekker te vindenquote:Op zondag 15 november 2009 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hehe, daar dacht ik nou totaal niet aan.
Maar dat zal wel zijn omdat ik geen bierliefhebber ben.
Gister sms gehad (had haar een kaartje gestuurd om sterkte te wensen, dat was aangekomen) dat het gister niet zo goed ging met Baloe en dat ze morgen weer naar de DA gaan om te kijken of de antibiotica aanslaat.quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of er al een update is van Ingetje?misschien is het al langsgekomen, maar ik lees niet meer alles terug dus mogelijk heb ik het gemist...
Oh da's kutquote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister sms gehad (had haar een kaartje gestuurd om sterkte te wensen, dat was aangekomen) dat het gister niet zo goed ging met Baloe en dat ze morgen weer naar de DA gaan om te kijken of de antibiotica aanslaat.
Duimen!
Greyske, je moet ook wel wat eten naast het snoepen en snacken hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn avondeten: toastjes (4 in totaal, toen had ik geen trek meer), 1 oliebol en een hand chips.
Heb ik niet genoeg aan hoor, heb verder niet gewoon gegeten![]()
Eerder vanmiddag al een appelbol op ja, dat welMaar na zoet heb ik trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer.... *truffelpepernoten pakt*
Appelbol?quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn avondeten: toastjes (4 in totaal, toen had ik geen trek meer), 1 oliebol en een hand chips.
Eerder vanmiddag al een appelbol op ja, dat welMaar na zoet heb ik trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer.... *truffelpepernoten pakt*
LOL!quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenaidsquote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
waar heeft baloe eigenlijk last van? geloof niet dat ik dat meegekregen had
quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff snel de honden uitlaten voor Californikeeeeeeesjun begint![]()
Dat zeggen ze ja, maar alleen de geur doet me al besluiten om dat nooit uit te proberen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft bier niet lekker te vindenkunt er ook je haar mee wassen. is heel goed voor je haar
Dat doe ik de rest van de week keurig, op zondag mag het eten rampzalig zijn, zo vind ik zelfquote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Greyske, je moet ook wel wat eten naast het snoepen en snacken hoor.
Bier is smerigquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar alleen de geur doet me al besluiten om dat nooit uit te proberen.
*duimt*quote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister sms gehad (had haar een kaartje gestuurd om sterkte te wensen, dat was aangekomen) dat het gister niet zo goed ging met Baloe en dat ze morgen weer naar de DA gaan om te kijken of de antibiotica aanslaat.
Duimen!
quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenaids![]()
En daar kan je tijden niets van merken, tot het dier een kwaaltje krijgt (zoals nu met de tand) en dat het dan ineens niet geneest. Ik hoop zó dat ie nog heel lang bij Ing mag blijven...
Ik heb dat van zondag t/m zaterdagquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de week keurig, op zondag mag het eten rampzalig zijn, zo vind ik zelf
Nietus, want ik zie jou best vaak posten wat je gaat koken en eten en dat klinkt altijd prima.quote:Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb dat van zondag t/m zaterdag
(edit: nou ja, misschien tikje overdrevenkook ook best graag
)
Je quote ook gewoon mijn reeds bewerkte tekstquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus, want ik zie jou best vaak posten wat je gaat koken en eten en dat klinkt altijd prima.
Oh, nu heb je het geëdit
Ohwja dat is een goeie.quote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de week keurig, op zondag mag het eten rampzalig zijn, zo vind ik zelf
Precies toen ik het had gequote zag ik idd je toevoeging!quote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je quote ook gewoon mijn reeds bewerkte tekst
Die moet ik nooit kopen, anders gaat ie in 2 dagen opquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb heel raar gegeten vandaag. Trouwens, die chocoladetaart van de AH is echt een aanrader, hmmm
Nou, ik had bezoek, dus die hele taart is al opquote:Op zondag 15 november 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die moet ik nooit kopen, anders gaat ie in 2 dagen op
Ah, even onthouden. Voor volgende zondagquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb heel raar gegeten vandaag. Trouwens, die chocoladetaart van de AH is echt een aanrader, hmmm
Ik drink geen alcohol, dus ook geen bier inderdaad (nee, en ook geen alcoholvrij bierquote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Meen je dat nou, lust jij geen bier?
WAT STOM!quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik had bezoek, dus die hele taart is al opIk heb keurig een puntje gehad.
Jij hebt altijd zin in kwarktaart!quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
ow en kwarktaart, daar heb ik zo'n zin in
Snel een krentenbol in de auto op weg naar een vriend van m'n vriendje, daar een beschuitje met muisjes. Toen thuis een banaan, vervolgens chocoladetaart en pepernoten. Als avondeten kaasfonduequote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, even onthouden. Voor volgende zondag
Wat heb je nog meer gegeten vandaag dan?
Mariakaakjes de volgende keer?quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
WAT STOM!Zoiets moet je nooit kopen als je bezoek krijgt
Oh dat kan ik wel doen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Greeeeyeeeeehs? Ga je vanavond weer 4 slokken wodka drinken? Ik vond je zo schattig![]()
klopt, en ik heb m al meer als een jaar niet meer gehadquote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin in kwarktaart!
Zitten jullie allemaal al bijna klaar voor über-man-Hank?
De man die elke vrouw wil batsenhebben en die elke man wil zijn?
Nou ja, voor het bezoek jaquote:
waar woon je? kom ik ff proevenquote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga volgende week kwarktaart maken, dat verdien ik wel met die kutschouder van me.
Ohw ohw... mannen en dronken aangeschoten vrouwen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Greeeeyeeeeehs? Ga je vanavond weer 4 slokken wodka drinken? Ik vond je zo schattig![]()
Uit principe?quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, dus ook geen bier inderdaad (nee, en ook geen alcoholvrij bier)
quote:Op zondag 15 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel doen.
Maar dan zal je zien dat het deze keer niet werkt. The pressurrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeee!
De stad waar in de zomer de kaasmarkt (quote:
Principes? Die heb ik heul nietquote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit principe?
Of omdat je niets lust? Ook geen wijn ofzo?
(Ik lust ook geen bier en wijn hoor, maar Sheridans of rode wodka met redbull lussikwel).
Hee een mede niet-drinkert!quote:Op zondag 15 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, dus ook geen bier inderdaad (nee, en ook geen alcoholvrij bier)
That reminds me, ik moet windows 7 installeren op mn laptop. Vista zuigt, hij wordt alleen maar langzamer...quote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ben weer terug met een verse linux install![]()
heb meteen vista er maar helemaal afgeflikkerd, gebruikte het toch niet.![]()
inmiddels steekt de parkiet steeds zijn kop in mijn glas en gaat zitten tetteren omdat het zo leuk klinkt daarbinnen![]()
*zet glas ondersteboven neer
das best in de buurtquote:Op zondag 15 november 2009 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De stad waar in de zomer de kaasmarkt (![]()
) wordt gehouden. Toerisme alom.
Gouda dus.
hier nog eentjequote:
quote:
quote:
Echt een kind van je moeder!quote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik drink wel![]()
maar ben wel heel snel tipsy![]()
Tipsy is meestal nog wel leuk.quote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik drink wel![]()
maar ben wel heel snel tipsy![]()
Ohja? Waar woon jij dan?quote:
Hahahaquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een kind van je moeder!
*stil*
*mooi*
utechtquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Waar woon jij dan?
Ik drink ook vrij weinig trouwens.. Alleen rode en witte wijn (en dan de lekkere, ik ben verwend doordat mijn vader een wijnkenner is)Niet dat ik alleen maar dure wijnen drink, maar wijnen zonder afdronk.. Nee dankje.
En ben nog nooit dronken geweest moet ik bekennenwel aangeschoten xD
ynske kom op de weg dan ff langs rotterdam om me op te pikken, heeft ze al twee personen om de kwarktaart mee te delenquote:
Zal ik me dan again ook meldenquote:
Zit Napoleon onder dat glas?quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
heb net dus het glas ondersteboven op tafel gezet, en napoleon is stomverbaasd
Oh, dat móeten we een keer uitproberen!quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HahahaHoe hysterisch zouden wij samen zijn als er ook nog alcohol bijkwam
Hahahaha xD Lolquote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
utecht
volgens mij ben ik al dronken als ik alleen aan een glas alcohol ruik
zoete witte wijn kon ik soms nog wel waarderen, maar sinds medicijn gebruik niets meer gedronken
Guzelluuugggggquote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ynske kom op de weg dan ff langs rotterdam om me op te pikken, heeft ze al twee personen om de kwarktaart mee te delen
Worden we nog leuker van, als dat al mogelijk wasquote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat móeten we een keer uitproberen!
Zonder drank zijn we al zo lollig en hyper, kan je nagaan!
Oh ik heb geen enkele behoefte te drinken bij het uiteten of terrasjes pikken of zo, maar samen met je vriendinnetje op de bank met kaarsjes en een glas wijn, dat dan weer welquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
MrS, ik vond het altijd 'stom' dat ik niet lustte qua alcoholische consumpties (doe mij maar cola stond zo stom als de rest allemaal wijn nam bij het eten) maar ik heb het qua wijn opgegeven en bier gaat me ook nooit lukken. Baileys, Sheridans en rode wodka zijn het enige. En ook dát staat stom bij het eten, dus drink ik dan alsnog jus of appelsap of cola
denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo nog even in bedje lezen denk ik
... "krijg ik een dikke kont van dit jasje?"quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
Wat heeft Linda een stom (leuk) jasje aan bij miljoenenjachtZe ging net iets voorover staan en ze had een behoorlijk achterwerk door het jasje
quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik heb geen enkele behoefte te drinken bij het uiteten of terrasjes pikken of zo, maar samen met je vriendinnetje op de bank met kaarsjes en een glas wijn, dat dan weer wel
Heb nog nooit gedronken, toen ik 18 was was het wel "stom", maar daar ben ik al heeeel lang geleden aan gewend geraakt en tegenwoordig is het heel normaal ook, zelfs ls man. Was wel altijd lachen, als ik met m'n ex op terras zat, werd het biertje altijd bij mij gezet en de appelsap bij haar
quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef hecoson het volgende:
en jullie gaan mij veel te snel met deze sc.
Zap dan naar Californication zometeen op Comedy Centralquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
Wat heeft Linda een stom (leuk) jasje aan bij miljoenenjachtZe ging net iets voorover staan en ze had een behoorlijk achterwerk door het jasje
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijk toch
zo wil een lieve Fokkert me nog altijd aan de rode wijn krijgen, om gezellig een fles te delen.
heel lief, maar geloof niet dat ik t lust
Het gaat wel snel maar als je af en toe er wat tussendoor post is het best wel leukquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef hecoson het volgende:
hmm ik drink zelf ook amper denk zelfs maar een keer per jaar .
en jullie gaan mij veel te snel met deze sc.
nope heb geen vriendjequote:Op zondag 15 november 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]schattig
jij hebt toch een vriendje meen ik? of wil die fokkert echt alleen maar drankje nuttigen?
Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd opgepikt een keerquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope heb geen vriendje
kweet niet of die fokkert alleen maar een drankje wil nuttigentis iig een enorme schat, die me door aardig wat moeilijke tijden de afgelopen jaren heen getrokken heeft
hoef je geen sorry voor te zeggen, gekkertquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd opgepikt een keer
wel lief dan
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle, als je nog wakker bent, kijk dan ff mee zometeen
En als ik je nou beloof dat t de moeite waard is???quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...
NU!quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar de afstandbediening ligt daar *wijst* en ik zit hier *wijst*...
quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
*comedy central op zet* ... omdat ik moet
Zooo, jij bent een gewillige man...quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
*comedy central op zet* ... omdat ik moet
How're you doin?quote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zooo, jij bent een gewillige man...
Gewoon op Hank letten. Die lekkere. En wat ie doet. En zegt. En opslaan en onthoudenquote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef MrSubtle het volgende:
Het staat op. Waar gaat het over? Wat moet ik weten?
Zn stem is ook zo retegeil ook hequote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
(sorry, ik hou al op)
Sexsmurf
Die was niet grappigquote:
Heul verschrikkelijk wel grappigquote:
Maar het erge is, als ALLE mannen zo zouden zijn zouden we het ook weer niet goed vindenquote:
Slaap lekkerquote:
sexsmurf? dat werd helemaal niet gezegdquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul verschrikkelijk wel grappig![]()
My nubian brother ook![]()
Sexsmurf is toch eigenlijk cokesmurf?????
Ik denk echt dat bijna niemand met zulk gedrag weg komt, alleen Hankquote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het erge is, als ALLE mannen zo zouden zijn zouden we het ook weer niet goed vinden
Elke man zou wel een beetje Hank in zich moeten hebben, dat dan weer wel!
Wel! Opletten!quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
sexsmurf? dat werd helemaal niet gezegd
It's the only way my teenage daughter wil acknowledge my existencequote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Trust slaperds!
Zit ie nou te smsen tijdens de les?
quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fine!![]()
persoonlijk val ik niet zo op gewillige mannen.
Die was dan wel mildly grappigquote:
ik ga nu terugspoelenquote:
Oh kom op die was echt heeeeeeeel erg geliktquote:
WEDDEN?quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ga nu terugspoelenhet werd niet gezegd
WEL WAAAAAAAAR.quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ga nu terugspoelenhet werd niet gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |