1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Beter articuleren volgende keer dan mop!quote:Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef Nonneke het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot natuurlijk !
En Boor dan?quote:Op zondag 15 november 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
Als je Bink dr nou ff tussen geslingerd had was je kerstkaart klaar geweest![]()
En ja ik zou dat dus doen
quote:
ja 30 dagen, daar kun je heel wat voor uit proberen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Een trial is maar tijdelijk
En nee, ik praat het niet goed, maar ik geef je een reden waarom mensen het doen.
Ja nou had ie maar mee moeten gaan, gemiste kans voor Boorquote:
sorryquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beter articuleren volgende keer dan mop!
das wel jammer ja ;Dquote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Je kon er niet in lopen, dan molde je de boel.
Anders had ik het zeker gedaan!
Dat probeerde ik je ook niet wijs te maken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja 30 dagen, daar kun je heel wat voor uit proberen.
je kunt mij niet wijs maken dat als iemand een programma download, dat hij daarna t wel nog gaat aanschaffen
Ik ben blond héquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat deed ik net per ongeluk even, zelden zo snel in blinde paniek gezapt
Je hoefde dr zelf niet in te lopen, gewoon ff Bink zo aan dr lijntje dr in slingeren en weer dr uit hengelenquote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Je kon er niet in lopen, dan molde je de boel.
Anders had ik het zeker gedaan!
Ohwja, Bink was mee naar de zoo.quote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou had ie maar mee moeten gaan, gemiste kans voor Boor
HET WAS DE INTRATUIN!quote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, Bink was mee naar de zoo.
Ik dacht dat jij het over in de foto shoppen had.
Nee Bink mag niet in de Zooquote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, Bink was mee naar de zoo.
Ik dacht dat jij het over in de foto shoppen had.
Hahahahahahaquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Bink mag niet in de Zoo
Die foto was bij de Intratuin. Oh-oh vroeg me een foto van het kersttafereel te maken om haar er aan te herinneren waarom ze er nooit heen wil in deze tijd op een zondagBink was wel mee naar de Intratuin, die ging nog midden in die zaak zitten poepen
Kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze stond midden in het kerstbos tussen de kerstbomen, die zag er geen kwaad in om in het bos te gaan kakkenquote:
Ohwjee.quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HET WAS DE INTRATUIN!
Posten en lezen gaat je niet zo goed af als alleen lurken he![]()
![]()
Truequote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze stond midden in het kerstbos tussen de kerstbomen, die zag er geen kwaad in om in het bos te gaan kakken
quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto was bij de Intratuin. Oh-oh vroeg me een foto van het kersttafereel te maken om haar er aan te herinneren waarom ze er nooit heen wil in deze tijd op een zondagBink was wel mee naar de Intratuin, die ging nog midden in die zaak zitten poepen
quote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze stond midden in het kerstbos tussen de kerstbomen, die zag er geen kwaad in om in het bos te gaan kakken
gewoon trainenquote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwjee.![]()
Ik vrees dat het meeposten hier mijn lees-kwaliteit niet ten goede komt.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwjee.![]()
Ik vrees dat het meeposten hier mijn lees-kwaliteit niet ten goede komt.
Dat heb ik inderdaad gelezen ja, van dat poepen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Marilyn!quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeeeeh ik hoop dat winterwonderland dr snel weer is![]()
Dan ga ik deze foto nog es overdoen![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft nu veel langer haar, dat wordt veel gaver nog
Nee nee, dit is Billy Monroequote:
Altijdquote:
Echt waaaaaaar? *Noteert in de agenda voor een date met moekequote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Goodbye, Mamma Mia komt wéér naar het Luxor volgend jaar in juli!
Ik geloof dat ik nog een keer wil
Waarom maken ze er nou geen dvd vanOf zou dat nog komen?
Help me herinneren dat ik Lone mail maandag, of zij weet of er een DVD van komt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt waaaaaaar? *Noteert in de agenda voor een date met moeke
Ik heb altijd minstens 1 hele rol boterhamzakjes in mn handtas zittenquote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd
De vorige keer flikte ze het ook namelijk, ook in die Intratuin
Wees blij dat je niet met mn moeder of mn tante wasquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
haha, ik zag niet zo snel welke van de twee het was!quote:
Die oren zo omhoog en dat snuitje.quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeeeeh ik hoop dat winterwonderland dr snel weer is![]()
Dan ga ik deze foto nog es overdoen![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft nu veel langer haar, dat wordt veel gaver nog
Dan zegt ze vast dat je gewoon nog een keer moet gaan, en ook dat is een heel goed ideequote:Op zondag 15 november 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik Lone mail maandag, of zij weet of er een DVD van komt.
Want dan wil ik hem!
Nee nee, dan blijven we je aanspreken, je kan nu net zo goed mee blijven lullenquote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien kan ik maar beter weer terug onder mijn steen in de lurkstand.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet met mn moeder of mn tante was![]()
Die hadden er altijd een handje van om als de hond (destijds was dat een heule grote Leonberger imagine the pile of shit) prongelijk op het station scheet de hond aan een van ons (de kinderen) te geven en dan een stukje verderop heel hard gaan staan lachen
![]()
Een paar jaar terug waren we met Fa Shi in de Zeeman, dus mn moeder zegt "hou jij die hond even vast" dus ik denk ze wil wat kijken, rent ze heel hard naar de cassiere "er loopt een meisje met een hondje in de winkel en het hondje heeft gepoept hoor !"
quote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die hadden er altijd een handje van om als de hond (destijds was dat een heule grote Leonberger imagine the pile of shit) prongelijk op het station scheet de hond aan een van ons (de kinderen) te geven en dan een stukje verderop heel hard gaan staan lachen
![]()
Een paar jaar terug waren we met Fa Shi in de Zeeman, dus mn moeder zegt "hou jij die hond even vast" dus ik denk ze wil wat kijken, rent ze heel hard naar de cassiere "er loopt een meisje met een hondje in de winkel en het hondje heeft gepoept hoor !"![]()
Hier niet een hele rol (maar ik heb dan ook maar 1 hondjequote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd minstens 1 hele rol boterhamzakjes in mn handtas zitten
neh, das ook maar zo alleenquote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien kan ik maar beter weer terug onder mijn steen in de lurkstand.
That's my boyquote:
ik ben ook nog een n00b/newbie dus ik begrijp je! (hoewel ik niet zo lang heb gelurkt...)quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Een paar jaar terug waren we met Fa Shi in de Zeeman, dus mn moeder zegt "hou jij die hond even vast" dus ik denk ze wil wat kijken, rent ze heel hard naar de cassiere "er loopt een meisje met een hondje in de winkel en het hondje heeft gepoept hoor !"
Oh maar ondanks de dvd van 3 Musketiers ben ik er alsnog drie keer heen geweest hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zegt ze vast dat je gewoon nog een keer moet gaan, en ook dat is een heel goed idee*wink wink, nudge nudge
Hee, mag ik trouwens nog een kopietje van de drie musketiers?
quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier niet een hele rol (maar ik heb dan ook maar 1 hondje) maar altijd wat zakjes in elke jaszak en tassie
En gewoon echt nergens een prullenbak in die Intratuin, loop je met dat stinkzakkie door die kerstdrukte de hele weg richting de uitgang
Hoe kan ik jou nou iets weigeren.quote:Op zondag 15 november 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dan blijven we je aanspreken, je kan nu net zo goed mee blijven lullen
Ja, en dan wel de versie van dit seizoen!quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Oh maar ondanks de dvd van 3 Musketiers ben ik er alsnog drie keer heen geweest hoor
En naar Mamma Mia nu in totaal al vier keerIk wil gewoon alsnog die dvd! En dan ga ik in juli gewoon nog een keer met jou om te kijken of Bas al beter is gaan zingen
Top!quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Goodbye, ik ga maandag proberen die DVD te kopiëren voor je!
quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Goodbye, Mamma Mia komt wéér naar het Luxor volgend jaar in juli!
Ik geloof dat ik nog een keer wil
Waarom maken ze er nou geen dvd vanOf zou dat nog komen?
quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan had ik het toch stiekem ergens in een rek gelegd hoor
![]()
Hier kraken ook al mn jaszakken van de zakkies![]()
Maar ze zijn wel ook vaak handig , als je bv ineens ergens bramen, walnoten, hazelnoten , kastanjes, pruimen whatever tegenkomt in het wild
Mn tante had een hond die echt alleen maar op een stuk gras wilde poepen... en dan moest het ook nog een minimale grootte hebben, anders vond ze het te min... bosjes?quote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:Non, dat is echt downright evil
![]()
Chico die schijt echt waar het hem uitkomt goddank wel alleen buiten, maar onder het oversteken is bv heul nie handig![]()
De rest zoekt altijd goede plekjes, die kakken nooit zomaar ergens gelukkig.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Goodbye, ik ga maandag proberen die DVD te kopiëren voor je!
Wacht maar tot je de musical ziet met Lone dan!quote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef tombolafan het volgende:
oeh, mama mia! ik ben heen geweest toen Simone Kleinsma er nog in zat... en ik vond de musical beter dan de film (als enige in de familie...)
quote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan wel de versie van dit seizoen!
Of kijken of we enige chemistry tussen Lone en Bas zien
Behalve dan dat die DVD van de 3 Musketiers niet meer te krijgen isquote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan mag Pagan ook progjes downen, das allemaal van t zelfde boefje!!!
Echt! Dan wil ik zeker nog een keer heen! Ik heb ze wel eens bij Life and Cooking gezien volgens mij...quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de musical ziet met Lone dan!
Die vond ik nog veel beter dan Simone!
[..]
Kuttekop Kees pist ook alleen maar op gras.quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn tante had een hond die echt alleen maar op een stuk gras wilde poepen... en dan moest het ook nog een minimale grootte hebben, anders vond ze het te min... bosjes?
Dat is een hele troost, nu voel ik me al minder alleen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben ook nog een n00b/newbie dus ik begrijp je! (hoewel ik niet zo lang heb gelurkt...)
Sexbek!quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de musical ziet met Lone dan!
Die vond ik nog veel beter dan Simone!
[..]![]()
Ik was de eerste die het door had dat Tooske en Bas Ragas het stiekem met elkaar deden. Zie me nog liggen met een vriendin op ons knieën voor de tv, het beeld van de DVD stil zettend op bepaalde momenten van die musical en gillend 'sexbek! sexbek!'. Hihiiiiiiiiiiiihihihi. En het was nog waar ook, bleek later!
Dus inderdaad, dat gaan we ook deze keer weer even analyseren!
quote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zie net dat ie bij bol.com gewoon nog te bestellen is
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik dacht dat ie alleen tijdens de musical te koop was.
Nou jammer Goodbye, dan krijg je hem niet!
quote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zie net dat ie bij bol.com gewoon nog te bestellen is
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik dacht dat ie alleen tijdens de musical te koop was.
Nou jammer Goodbye, dan krijg je hem niet!
Ja wat???????quote:
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.quote:
Ze heeft toch helemaal niks gemoraalriddert?!quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat???????
![]()
Moraalridder Greys moet niet met twee maten meten he
Ja, anders 'leen' ik 'm wel van jequote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.
Dus ik dacht dat dat nu ook het geval was. Maar nee, Google vond van niet![]()
Goodbye, we regelen wel wat. Als oh-oh niet kijkt!
Hoi Enfermera.quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was gezellig met mn neefje en nichtje! Quesedillas (ofzoiets) waren erg lekkerrr![]()
En we hebben wat leuke dingen kunnen verzinnen voor het familieweekend
Hoe ist hier? Nog iets boeiends gebeurd?
Woehoehoehoehoeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.
Dus ik dacht dat dat nu ook het geval was. Maar nee, Google vond van niet![]()
Goodbye, we regelen wel wat. Als oh-oh niet kijkt!
Sorry, maar haal je er nu niet twee door elkaar nu?quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat???????
![]()
Moraalridder Greys moet niet met twee maten meten he
Oh-oh haalt e.e.a. door elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft toch helemaal niks gemoraalriddert?!
Hihihihihihihhiquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh haalt e.e.a. door elkaar.
Geeft niet. Kan gebeuren op die leeftijd
ja echte sadisten hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:Non, dat is echt downright evil
![]()
Chico die schijt echt waar het hem uitkomt goddank wel alleen buiten, maar onder het oversteken is bv heul nie handig![]()
De rest zoekt altijd goede plekjes, die kakken nooit zomaar ergens gelukkig.
Nee, je praatte Pagan idd wel goed maar wel zo van ik doe dat zelf niet , dat laatste daar ging het me omquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar haal je er nu niet twee door elkaar nu?
Ynske vond dat het niet kon, ik zat zelfs redenen te bedenken waarom mensen het WEL doen, zat het voor Pagan op te nemen omdat Photoshop achterlijk duur is voor een particulier.
Ik zei alleen dat ik het zelf niet deed omdat ik niet weet hoe het moet.
Kutje
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
Wat hebben jullie verzonnen voor het familie weekend?
Voor mijn part kopieer je je helemaal scheel en verkoop je je kopietjes met winst, seriously, I couldn't care less hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Heb 3x50 euro voor die musical betaald en heb daarna de DVD gekocht.
Ik bepaal echt lekker zelf aan wie ik die uitleen! Toevallig!
Lees het dan goed voordat je me in caps voor crimineel gaat uitmaken, drol!quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, je praatte Pagan idd wel goed maar wel zo van ik doe dat zelf niet , dat laatste daar ging het me om![]()
Maar schijnbaar mag dit zelfs van Ynske![]()
Van mij mag echt alles![]()
Ik zou zelf eerder zo een programma downloaden dan een cd of dvd, puur vanwege de prijs![]()
Maar ik download heulemaal niks niet en ik kopiëer ook niks
quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mijn part kopieer je je helemaal scheel en verkoop je je kopietjes met winst, seriously, I couldn't care less hoor
Wacht daar dan voortaan ff mee tot ik weer wat slokken wodka op hebquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
VIES VUIL ACHTERBAKS SEKREET!
CRIMINEEL!!!
Leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoMaar het was een vrij productieve dag
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallenquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoMaar het was een vrij productieve dag
Ik ben laatst een neef van me tegengekomen en die herkende mij niet eens!quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallen
Ik weet verdomd weinig van mijn familieWel van mijn ouders en zus, maar daar houdt het dan ook wel op.
Leuk als je zo'n uitgebreide familie hebt waar je dat soort dingen mee doet!
Ja, het verbaast me idd ten zeerste dat mijn sarcasme je ontgaat in die postquote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wacht daar dan voortaan ff mee tot ik weer wat slokken wodka op heb
Denk aan het huis denk aan het huis denk aan het huis!!!quote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonmoeder wilde perse boer zoekt vrouw kijken. Ik vind er dus echt niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |