Ik ben er al klaar mee.quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe ver is iedereen hier eigenlijk met zijn/haar SS werkzaamheden?
Hihi.quote:Op zondag 15 november 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik al een hele poos helemaal klaar mee.
![]()
Vind je het eigenlijk niet jammer dat jij niet mee hebt gedaan, omdat je eigenlijk wel iedereen goed kent en zo?quote:
Zal ik het maar even gaan vragen morgen?quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja! En of er nog gemuurduwd is
Heb je als particulier 800 euro neergeteld voor Photoshop?quote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je met elements kunt werken ben je gezegend. ik kan t niet, maar goe ik ben opgegroeid met PS zelf
verder heb je nog Lightroom (ook daar kan ik niet mee omgaan, omdat t te beperkt is, maar t is al uitgebreider als elements)
ik ben nog altijd van mening dat je zulks programmas niet moet downloaden
van alles is een trail te krijgen bij adobe
elements ligt idd rond de 90 euro
lightroom geloof ik rond de 300
en PS zelf rond de 800
je kunt ook nog altijd kijken naar t gratis Gimph
of naar PaintShopPro waarvan ik niet weet wat t kost
en voor heel simpel bewerkwerk, is er nog t gratis Picasa
Ja, check zijn ellebogen even op schaafwonden enzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik het maar even gaan vragen morgen?
schijnbaar niet genoegquote:
Nee hoor, anders had ik mijn lurkende koppie wel eerder om de hoek gestoken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vind je het eigenlijk niet jammer dat jij niet mee hebt gedaan, omdat je eigenlijk wel iedereen goed kent en zo?
nee zakelijkquote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je als particulier 800 euro neergeteld voor Photoshop?
Will doquote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, check zijn ellebogen even op schaafwonden enzo
Staat al klaarquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe ver is iedereen hier eigenlijk met zijn/haar SS werkzaamheden?
WAAAAAAAAAAT?quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Nonneke het volgende:
lalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaa
Het gaat mij idd om een programma om foto's mee na te kunnen bewerken, Elements is dan qua prijsklasse in mijn bereik, Lightroom kost voldoende om een leuke systeemupdate mee te doen en PS is buiten mijn bereik.quote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je met elements kunt werken ben je gezegend. ik kan t niet, maar goe ik ben opgegroeid met PS zelf
verder heb je nog Lightroom (ook daar kan ik niet mee omgaan, omdat t te beperkt is, maar t is al uitgebreider als elements)
ik ben nog altijd van mening dat je zulks programmas niet moet downloaden
van alles is een trail te krijgen bij adobe
elements ligt idd rond de 90 euro
lightroom geloof ik rond de 300
en PS zelf rond de 800
je kunt ook nog altijd kijken naar t gratis Gimph
of naar PaintShopPro waarvan ik niet weet wat t kost
en voor heel simpel bewerkwerk, is er nog t gratis Picasa
maar leg me dan eens uit waarom downloaden als je gratis en voor niets gebruik kunt maken van een trail?quote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het gaat mij idd om een programma om foto's mee na te kunnen bewerken, Elements is dan qua prijsklasse in mijn bereik, Lightroom kost voldoende om een leuke systeemupdate mee te doen en PS is buiten mijn bereik.
Ik begin me nu een beetje te verdiepen in nabewerken, veel tips en truks zijn gebaseerd op elements, vandaar mijn keuze hiervoor.
Over downloaden zijn de meningen verdeeld, maar ja, te hard rijden mag ook niet, en zonder het CJIB ging Wouter Bos failliet.
We gaan binnenkort eens lekker stoeien met nabewerken alhier.
Tuurlijk welquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk eens wat ik je vanmiddag nog beloofd had te maken?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |