Goede poging om weer leven in het topic te blazenquote:
Blaastquote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goede poging om weer leven in het topic te blazen
Goede poging, maar het werkt nog niet echt, hèquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet zo hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n auto. * O*quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet zo hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik het recept even voor je zoeken?
Ja zeker heel jong! Vreselijk voor de nabestaanden.quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
What!. Dat is echt veel te jong. Ben er gewoon ff stil van.
Het hóeft niet hoor, dat krabbelen!quote:Op zondag 15 november 2009 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tief toch op met je recepten
![]()
Nee, ik heb al geen zin meer.
Werd gebeld door zeurende kennis, nu ga ik chips en dips pakken en bankhangen.
Kut ik moet ook nog in dat boekje schrijven
leukquote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag op baby visite geweest, errrrrg liefBijna niet gehuild, misschien hielp dat mee
Nee hoor, same herequote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker heel jong! Vreselijk voor de nabestaanden.
Maar ik kende hem verder niet, ook niet als user, dus ik ben er niet stil vanOf is dat raar
![]()
Jij niet, of de baby niet?quote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag op baby visite geweest, errrrrg liefBijna niet gehuild, misschien hielp dat mee
Yups, same herequote:
Ik hoef een baby maar aan te kijken of ze gaan al huilen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk
je moet ook niet knijpendan gaan ze ook niet huilen
Ik ga het wel doen ik moet alleen ff echt zin hebben, dan ben ik op mn grappigstquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hóeft niet hoor, dat krabbelen!
Maar het was je eigen idee![]()
Ik ga aan de chips en toastjes
quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef een baby maar aan te kijken of ze gaan al huilen.
Serieus
quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef een baby maar aan te kijken of ze gaan al huilen.
Serieus
Oh oke, ik vraag me dan altijd een beetje af of ik nou zo'n kil type ben of dat het eigenlijk best normaal isquote:
*Glaasje rode wodka aangeeft*quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen ik moet alleen ff echt zin hebben, dan ben ik op mn grappigst
De babyquote:
Naja nee, als je je alles aan gaat trekken dan heb je echt geen leven meer toch?quote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke, ik vraag me dan altijd een beetje af of ik nou zo'n kil type ben of dat het eigenlijk best normaal is
Ik bedoel, er gaan elke dag mensen dood, ook jonge mensen, die ik niet ken en daar kan ik ook niet bij stilstaan of verdrietig om zijn omdat ik ze niet eens ken en het niet weet.
Maar ik kan het me dan wel weer voorstellen dat er mensen zijn op FOK! die het wel aangrijpt hoor, als je vaak met iemand gepost hebt. Ik bedoel... *heel hard afklopt*... als er iemand hier iets zou overkomen zou ik het weer vreselijk vinden, ook al zou ik diegene in het echt nooit gezien hebben.
Na, ik kende hem als user wel een beetje. Maar toch. 19, leukemie en dan al zo jong overlijden...quote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke, ik vraag me dan altijd een beetje af of ik nou zo'n kil type ben of dat het eigenlijk best normaal is
Ik bedoel, er gaan elke dag mensen dood, ook jonge mensen, die ik niet ken en daar kan ik ook niet bij stilstaan of verdrietig om zijn omdat ik ze niet eens ken en het niet weet.
Maar ik kan het me dan wel weer voorstellen dat er mensen zijn op FOK! die het wel aangrijpt hoor, als je vaak met iemand gepost hebt. Ik bedoel... *heel hard afklopt*... als er iemand hier iets zou overkomen zou ik het weer vreselijk vinden, ook al zou ik diegene in het echt nooit gezien hebben.
Nou dan kieper ik om en komt dr helemaal niks meer vanquote:
dat gun je niemandquote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Na, ik kende hem als user wel een beetje. Maar toch. 19, leukemie en dan al zo jong overlijden...
Euhhh...quote:
Leukquote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
maarre, voor de mensen die geen zin hebben in irc, hoe kijken we aan tegen een tijdelijk zaterdag-forum?
Nee, tuurlijk niet, maar dat is de kwestie nu ook niet.quote:
Joehoe, hoezee!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
Het was ook totaal geen kritiek op jou. Ieder zijn eigen gevoelquote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Na, ik kende hem als user wel een beetje. Maar toch. 19, leukemie en dan al zo jong overlijden...
Je knipperde met je ogen en hoppetee?quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:
ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:
ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
Nou, hij zou inmiddels toch wel onder de levenden moeten zijn. Of hij word oud, dat kan ook nogquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je knipperde met je ogen en hoppetee?![]()
![]()
Waar is Loveless gebleven eigenlijk?
Die is ingestort na het feestje?
quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Waar is Loveless gebleven eigenlijk?
Die is ingestort na het feestje?
Nou, tis meer dat we een hele fucking dag trappen op en af hebben gelopen om die krengen te zagen etcquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Neh, fok is down geweest vanmiddagquote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
hoe is het hier? nog wat leuks (of vervelends) gemist?
quote:
die beelden maken t ook weer een stuk tastbaarder denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Oh, hoe dubbel, hebben we het net over het overlijden van iemand die je niet kent... moet ik net enorm slikken bij die dienst voor die Duitse keeper die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. 'Nu kan je je dochter weer in de armen sluiten'. Want die was 2 jaar geleden op tweejarige leeftijd overleden.
Slik. Brokkie. Raar. Want die meneer kende ik ook niet. Dat zullen de beelden er bij dan wel weer zijn.
Hij heeft in dit topic nog gezwaaid, maar meer dan die ene smiley kwam er niet meer uitquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hij zou inmiddels toch wel onder de levenden moeten zijn. Of hij word oud, dat kan ook nog
Sebasser, hier van FOK!. Op 18jarige leeftijd.quote:Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef MrSubtle het volgende:
wie is nog meer overleden dan Greys?
Die brok is niet raar bij zoiets toch? ... it's what makes you human
Goedzo, ben je in te huren? Oh neequote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
de user Sebasserquote:Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef MrSubtle het volgende:
wie is nog meer overleden dan Greys?
Die brok is niet raar bij zoiets toch? ... it's what makes you human
Dat heb ik niet gezien. Dat vind ik ook erg. Maar sebasser is dan toch wat dichterbij voor mijn gevoel. Mensen zouden gewoon niet zo jong moeten mogen overlijdenquote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Oh, hoe dubbel, hebben we het net over het overlijden van iemand die je niet kent... moet ik net enorm slikken bij die dienst voor die Duitse keeper die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. 'Nu kan je je dochter weer in de armen sluiten'. Want die was 2 jaar geleden op tweejarige leeftijd overleden.
Slik. Brokkie. Raar. Want die meneer kende ik ook niet. Dat zullen de beelden er bij dan wel weer zijn.
Oh 18 jaar?quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sebasser, hier van FOK!. Op 18jarige leeftijd.
En ik vertelde dus hier net dat me dat niet zo heel veel deed omdat ik die niet kende, als user ook niet
Ik zit ook even te lezen wat erg denk ik dan maar net als jij is het ver weg dus ook een beetje zonder het persoonlijke gevoel.quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sebasser, hier van FOK!. Op 18jarige leeftijd.
En ik vertelde dus hier net dat me dat niet zo heel veel deed omdat ik die niet kende, als user ook niet
Ik ben heul duur hoorquote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedzo, ben je in te huren? Oh neekijkt dreigend, eerste een foto dan maar
Ja deze week zijn vrouw op tv gezien arm mensje.quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Nee, ik hoop ook niet dat jullie me verkeerd opvatten. Ik vind het wel erg dat iemand zo jong overlijdt en al helemaal voor de nabestaanden. Ik krijg er alleen geen tranen in mijn ogen van, omdat ik geen beeld bij hem heb. Zelfs niet als user, heb hem echt nooit zien langskomen omdat hij in andere subfora kwam.quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien. Dat vind ik ook erg. Maar sebasser is dan toch wat dichterbij voor mijn gevoel. Mensen zouden gewoon niet zo jong moeten mogen overlijden
Ben benieuwd hoe brak hij isquote:Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft in dit topic nog gezwaaid, maar meer dan die ene smiley kwam er niet meer uit
Ik begrijp je heel goed hoor... hoewel ik het altijd kut vindt als iemand van 18 sterft, maar het doet me verder ook niet veel omdat ik nog nooit van 'm heb gehoord. Wil niet zeggen dat ik het niet erg vindt toch?quote:Op zondag 15 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook niet dat jullie me verkeerd opvatten. Ik vind het wel erg dat iemand zo jong overlijdt en al helemaal voor de nabestaanden. Ik krijg er alleen geen tranen in mijn ogen van, omdat ik geen beeld bij hem heb. Zelfs niet als user, heb hem echt nooit zien langskomen omdat hij in andere subfora kwam.
En bij de voetbalkeeper kreeg ik net wel beelden, plus het verhaal dat hij de dood van zijn 2-jarig dochtertje nooit te boven is gekomen, en daar moet ik dan weer veel meer van slikken. Zegt niet dat het één erger is dan het ander, dat bedoelde ik zeker niet.
Jij gaat gewoon vragen of ie nog wat gehad heeft vannacht?quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja! En of er nog gemuurduwd is
Even reactie voor Pagan, (hij staat onder mijn strenge controle in pannen te roeren en ik praat hem bij:quote:Op zondag 15 november 2009 18:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das dan geen Photoshop
eerder elements ofzo
ook daar kun je een trail voor 30 dagen voor downloaden op de adobesite
Waarom niet, het is niet dat ie zelf nou zo verlegen is.quote:Op zondag 15 november 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon vragen of ie nog wat gehad heeft vannacht?![]()
Ik zat me niet te verdedigen, ik gaf een toelichtingquote:Op zondag 15 november 2009 19:55 schreef Ynske het volgende:
je hoeft je niet te gaan verdedigen Greys, ik las t, en dacht misschien kennen mensen m hier, tis ontzettend klote.
misschien herinner je je Thijs en Danyel nog (twee kinderen van twee oudusers) die overleden zijn, dan kan ik mn tranen niet tegenhouden. t stomme is bij dingen op tv zit ik sowieso al eerder te janken. maar dat je niet jankt wil niet zeggen dat je t niet erg vind
Ik had echt precies hetzelfdequote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Zijn er mensen die al pakjes hebben ontvangen eigenlijk?quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe ver is iedereen hier eigenlijk met zijn/haar SS werkzaamheden?
Mhehehe, gewoon vragen hoeveel biertjes hij op had. Na een bepaald aantal kán het gewoon niet meerquote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet, het is niet dat ie zelf nou zo verlegen is.
En hij gaat er toch geen antwoord op geven. Hoeft ook niet, want het antwoord laat zich raden
[..]
Ik zat me niet te verdedigen, ik gaf een toelichting![]()
In OUD kom ik te weinig om daar over verhalen te huilen ook
quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er mensen die al pakjes hebben ontvangen eigenlijk?
Anders kunnen we deze vraag beter niet beantwoorden namelijk
als je met elements kunt werken ben je gezegend. ik kan t niet, maar goe ik ben opgegroeid met PS zelfquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Even reactie voor Pagan, (hij staat onder mijn strenge controle in pannen te roeren en ik praat hem bij:
Gaat idd ovet photoshop Elements 8, die werd besproken in computerblad.
Is er nog een uitgebreidere photoshop suite en is dit zinvol voor een beginnend fotobewerker?
Daar ben ik al een hele poos helemaal klaar mee.quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben er al klaar mee.quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef MrSubtle het volgende:
Hihi.quote:Op zondag 15 november 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik al een hele poos helemaal klaar mee.
![]()
Vind je het eigenlijk niet jammer dat jij niet mee hebt gedaan, omdat je eigenlijk wel iedereen goed kent en zo?quote:
Zal ik het maar even gaan vragen morgen?quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja! En of er nog gemuurduwd is
Heb je als particulier 800 euro neergeteld voor Photoshop?quote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je met elements kunt werken ben je gezegend. ik kan t niet, maar goe ik ben opgegroeid met PS zelf
verder heb je nog Lightroom (ook daar kan ik niet mee omgaan, omdat t te beperkt is, maar t is al uitgebreider als elements)
ik ben nog altijd van mening dat je zulks programmas niet moet downloaden
van alles is een trail te krijgen bij adobe
elements ligt idd rond de 90 euro
lightroom geloof ik rond de 300
en PS zelf rond de 800
je kunt ook nog altijd kijken naar t gratis Gimph
of naar PaintShopPro waarvan ik niet weet wat t kost
en voor heel simpel bewerkwerk, is er nog t gratis Picasa
Ja, check zijn ellebogen even op schaafwonden enzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik het maar even gaan vragen morgen?
schijnbaar niet genoegquote:
Nee hoor, anders had ik mijn lurkende koppie wel eerder om de hoek gestoken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vind je het eigenlijk niet jammer dat jij niet mee hebt gedaan, omdat je eigenlijk wel iedereen goed kent en zo?
nee zakelijkquote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je als particulier 800 euro neergeteld voor Photoshop?
Will doquote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, check zijn ellebogen even op schaafwonden enzo
Staat al klaarquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef MrSubtle het volgende:
WAAAAAAAAAAT?quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Nonneke het volgende:
lalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaa
Het gaat mij idd om een programma om foto's mee na te kunnen bewerken, Elements is dan qua prijsklasse in mijn bereik, Lightroom kost voldoende om een leuke systeemupdate mee te doen en PS is buiten mijn bereik.quote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je met elements kunt werken ben je gezegend. ik kan t niet, maar goe ik ben opgegroeid met PS zelf
verder heb je nog Lightroom (ook daar kan ik niet mee omgaan, omdat t te beperkt is, maar t is al uitgebreider als elements)
ik ben nog altijd van mening dat je zulks programmas niet moet downloaden
van alles is een trail te krijgen bij adobe
elements ligt idd rond de 90 euro
lightroom geloof ik rond de 300
en PS zelf rond de 800
je kunt ook nog altijd kijken naar t gratis Gimph
of naar PaintShopPro waarvan ik niet weet wat t kost
en voor heel simpel bewerkwerk, is er nog t gratis Picasa
maar leg me dan eens uit waarom downloaden als je gratis en voor niets gebruik kunt maken van een trail?quote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het gaat mij idd om een programma om foto's mee na te kunnen bewerken, Elements is dan qua prijsklasse in mijn bereik, Lightroom kost voldoende om een leuke systeemupdate mee te doen en PS is buiten mijn bereik.
Ik begin me nu een beetje te verdiepen in nabewerken, veel tips en truks zijn gebaseerd op elements, vandaar mijn keuze hiervoor.
Over downloaden zijn de meningen verdeeld, maar ja, te hard rijden mag ook niet, en zonder het CJIB ging Wouter Bos failliet.
We gaan binnenkort eens lekker stoeien met nabewerken alhier.
Tuurlijk welquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk eens wat ik je vanmiddag nog beloofd had te maken?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |