Gheghe, dat gebeurt hier alleen als er iemand anders gedouched heeft, ik zet m altijd op bad als ik m uit zetquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een plan, synchro-plonzen
Maar ik ga niet zo lang hoor, want ik krijg het al snel te heet.
En net bij het aanzetten deed ik het gewoon wéér met mijn domme zondaghoofd... de kraan van de douche aandraaien ipv die van het bad en dus de volle lading op mijn hoofd![]()
Reincarnate ruikt niet echt ergens naar, mn haar ruikt nog helemaal naar the Strokesquote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost? Ik deed gewoon met dat blokje over mijn net gewassen haar wrijven en dat ging prima.
En reincarnate vind ik niet zo lekker ruikenHybrid weer wel, maar daarmee heb je wel een conditioner nodig zo af en toe.
Later !quote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
Zo, ranzige literatuur bij de hand... tot zo!
Een klein beetje vergelijkbaar met Carpaccio, lees maar.quote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... wat is bresaola? zelfs als ik het recept lees weet ik het niet...
Lekker, eet smakelijk.quote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik eet normaal altijd later maar ik had de lasagna gisteren al gemaakt en ik heb NU honger![]()
Ik ga es in de oven spieken of ie al warm genoeg is
quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Bij de Lidl (!) hebben ze pakjes van drie ronde geitenkaasjes met spek er om, die je tien minuutjes in de oven moet doen, als voorgerechtje. Echt een enorme aanrader, drie voor 1,79! Voor mensen die wel eens bij de Lidl komen, probeer ze een keer
quote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een plan, synchro-plonzen
Maar ik ga niet zo lang hoor, want ik krijg het al snel te heet.
En net bij het aanzetten deed ik het gewoon wéér met mijn domme zondaghoofd... de kraan van de douche aandraaien ipv die van het bad en dus de volle lading op mijn hoofd![]()
Oeh, dat klinkt lekker!quote:Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een klein beetje vergelijkbaar met Carpaccio, lees maar.
ik ben ook geen van van KDEquote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?
*is geen fan dan kde
foto?quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Bij de Lidl (!) hebben ze pakjes van drie ronde geitenkaasjes met spek er om, die je tien minuutjes in de oven moet doen, als voorgerechtje. Echt een enorme aanrader, drie voor 1,79! Voor mensen die wel eens bij de Lidl komen, probeer ze een keer
das dan geen Photoshopquote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind ¤99,90 best veel om zo uit te geven, echter, eerst testen en dan kopen is mij wel prima.
als ik ergens photoshop voor 99,90 kan vinden haalde ik het meteen inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 18:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das dan geen Photoshop
eerder elements ofzo
ook daar kun je een trail voor 30 dagen voor downloaden op de adobesite
oh ja, die is lekker!quote:
alter-ego:quote:Op zondag 15 november 2009 18:20 schreef Ynske het volgende:
wie was dat nu die laatst kaasfondue at?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ben even eten (kaasfondue)![]()
Zie jullie wel weer een volgend topic.
thnxquote:
wat jong! ik ken hem verder niet, maar wat een naar bericht...quote:
quote:
dank jequote:Op zondag 15 november 2009 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wij doen het altijd met stokbrood, cherrytomaatjes, bleekselderij...
edit:
Kaasfondue
(ik verveel me...)
wtf? Die zat toch altijd in de lesbo SC?quote:
t is lekker!quote:Op zondag 15 november 2009 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
ik kwam niet verder als brood
nee niet voor vandaagquote:Op zondag 15 november 2009 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is lekker!![]()
eet smakelijk alvast!
Oh hahahaha dat schiet niet op...quote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee niet voor vandaag
k heb niet eens een fondueset
misschien met de kerst
Ja zeg en dan allemaal hetzelfde boekje hebben..... Is geen lol aan om die door te sturen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en wie dus gratis boekjes wil (en een verrassing, zou wel leuk zijn als dat voor ons een markeerstift is...)
NDLK - aanbieding
succesquote:Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef tombolafan het volgende:
T is rustig hier nu trouwens! Ik ga ook maar eens eten. vanavond een vitrinekast in elkaar zetten (voor mn vleesetende plantjes...)
ik ben even met stomheid geslagen geloof ikquote:
ooh piep niet. Dat was een foutjequote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef nieslief het volgende:
*knip*
Oeh ik zie je hebt al geedit ik zal hem gauw aanpassen.
Tsssk kon zijn dat ze het niet gezien had, want zo ken ik senes heul niet. Ik zou het zelf ook fijn vinden als iemand me op een fout attendeert.quote:
In mijn MSN zijn de smilies andersom, ik zat al te vloeken hier en het editten ging niet zo snelquote:
kan toch gebeurenquote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
In mijn MSN zijn de smilies andersom, ik zat al te vloeken hier en het editten ging niet zo snel![]()
Ik vind het echt heel erg.
Er stond een verkeerde smilie in mijn postquote:
aaahquote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er stond een verkeerde smilie in mijn post![]()
Maar het was heel snel aangepast dus dan zie je geen aangepast melding
Ja echt he?quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
kan toch gebeuren
t is best onwerkelijk vind ik...
quote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
In mijn MSN zijn de smilies andersom, ik zat al te vloeken hier en het editten ging niet zo snel![]()
Ik vind het echt heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |