Gheghe, dat gebeurt hier alleen als er iemand anders gedouched heeft, ik zet m altijd op bad als ik m uit zetquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een plan, synchro-plonzen
Maar ik ga niet zo lang hoor, want ik krijg het al snel te heet.
En net bij het aanzetten deed ik het gewoon wéér met mijn domme zondaghoofd... de kraan van de douche aandraaien ipv die van het bad en dus de volle lading op mijn hoofd![]()
Reincarnate ruikt niet echt ergens naar, mn haar ruikt nog helemaal naar the Strokesquote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost? Ik deed gewoon met dat blokje over mijn net gewassen haar wrijven en dat ging prima.
En reincarnate vind ik niet zo lekker ruikenHybrid weer wel, maar daarmee heb je wel een conditioner nodig zo af en toe.
Later !quote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
Zo, ranzige literatuur bij de hand... tot zo!
Een klein beetje vergelijkbaar met Carpaccio, lees maar.quote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... wat is bresaola? zelfs als ik het recept lees weet ik het niet...
Lekker, eet smakelijk.quote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik eet normaal altijd later maar ik had de lasagna gisteren al gemaakt en ik heb NU honger![]()
Ik ga es in de oven spieken of ie al warm genoeg is
quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Bij de Lidl (!) hebben ze pakjes van drie ronde geitenkaasjes met spek er om, die je tien minuutjes in de oven moet doen, als voorgerechtje. Echt een enorme aanrader, drie voor 1,79! Voor mensen die wel eens bij de Lidl komen, probeer ze een keer
quote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een plan, synchro-plonzen
Maar ik ga niet zo lang hoor, want ik krijg het al snel te heet.
En net bij het aanzetten deed ik het gewoon wéér met mijn domme zondaghoofd... de kraan van de douche aandraaien ipv die van het bad en dus de volle lading op mijn hoofd![]()
Oeh, dat klinkt lekker!quote:Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een klein beetje vergelijkbaar met Carpaccio, lees maar.
ik ben ook geen van van KDEquote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?
*is geen fan dan kde
foto?quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Bij de Lidl (!) hebben ze pakjes van drie ronde geitenkaasjes met spek er om, die je tien minuutjes in de oven moet doen, als voorgerechtje. Echt een enorme aanrader, drie voor 1,79! Voor mensen die wel eens bij de Lidl komen, probeer ze een keer
das dan geen Photoshopquote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind ¤99,90 best veel om zo uit te geven, echter, eerst testen en dan kopen is mij wel prima.
als ik ergens photoshop voor 99,90 kan vinden haalde ik het meteen inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 18:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das dan geen Photoshop
eerder elements ofzo
ook daar kun je een trail voor 30 dagen voor downloaden op de adobesite
oh ja, die is lekker!quote:
alter-ego:quote:Op zondag 15 november 2009 18:20 schreef Ynske het volgende:
wie was dat nu die laatst kaasfondue at?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ben even eten (kaasfondue)![]()
Zie jullie wel weer een volgend topic.
thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |