1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Hij moest van het asiel alleen maar SD voer (en nu CD) want hij had blaasgruis gehad. Maar dat kon ik hem niet aandoen, want hij stond elke dag letterlijk kwijlend naar het voer van Bink te kijken. Dus nu krijgt ie die CD brokjes en een klein blikje Gourmet per dag (zo'n heel klein blikje, mini). En dat gaat prima, al meer dan een jaar.quote:Op zondag 15 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Op zondag naar de Intratuin
![]()
Ga Boor es fijn op carnibest zetten joh!
Maak je foto's van de kersttafereeltjes voor me, zodat ik psies weet waarom ik de komende maanden niet naar Intratuin wil????
k vraag me vaak af waarom mensen dat doenquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
BIJNA, echt BIJNA. Over 2 weken istie wel aan de beurt
Omdat er dan pas weer een uitzending is en die smerige kut profiteur er weer isquote:
Nou Q, je hebt mij teleurgesteld en Greys trots gemaakt, zie je nu hoe erg t is???quote:Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Q, ik ga maar heel even!
En ik ben trots op je, in tegenstelling tot oh-oh, dat je niet uit je plaat bent gegaan gister.
Dat scheelt je weer energie en hoofdpijn
Ze heeft me gister gesmst dat ie toen een off-day had helaas.quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Ben maar weinig online geweest, maar wil wel even vragen of er nieuws is van ingetje en Baloe?
quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Q, je hebt mij teleurgesteld en Greys trots gemaakt, zie je nu hoe erg t is???
Nou precies! nou dit is nog een tikje erger.quote:Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vraag me vaak af waarom mensen dat doen
dat stoort me dus bij t sporten vaak ook, dan word er ranja en bier besteld en dan gaan mensen van de pot mixjes drinken bv, en dan wel op t biertempo
ik drink geen alcohol, dus betaal dan wel 5 euro voor wat ranja, en bv 1 blikje fris
gelukkig is dat nu opgepakt, en betaal ik de helft, maar als ik dan meer wil drinken dan leg ik nog bij
Ik wil jou trots makenquote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Q, je hebt mij teleurgesteld en Greys trots gemaakt, zie je nu hoe erg t is???
Ben ik weer niet goed genoeg voor je?quote:
Ja dan moet je niet het makke lammetje uithangen natuurlijkquote:
Ja mop dat had je laatst nog, mss word je zo es wat georganiseerderquote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]Naarling
Oh en ik vond net een screenshot van de bijna-bestelling toen met die actie.
Stond alleen je postcode er opIk dacht je mobiele nr te hebben
Spannend dus nog!quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft me gister gesmst dat ie toen een off-day had helaas.
Dat ze maandag weer naar de DA gaat met die Rotterdammert.
Duimen!
quote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik wist wel dat ik bij deze bamiesoep niet het hele zakje chilipoeder dr in had moeten mikken
ZIE, JE VERLAAT ME. OH-OH IS ER TENMINSTE ALTIJD VOOR MEquote:Op zondag 15 november 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg voor je?![]()
Nou ik ga ff. Tot laterrrrrrrrrr!
lekker is datquote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies! nou dit is nog een tikje erger.
Hij komt al jaaaaaaaaaren in die studio. En er is ook al jaaaaaaaaaren de ongeschreven regel dat iedereen om de beurt bier meeneemt. Iedereen doet dat dus ook, behalve HIJ. ALTIJD.
Dus ik had mn tasje vol gemikt met 4 flesjes.. bleken er nog wat vrienden te zitten. Afijn, ik ff afwachten. Zegt hij zo tegen mij "Had ik bier mee moeten nemen ofzo?' Dus ik : nou, dat was voor de verandering nou eens geen slecht plan geweest. Zegt ie vet schijnheilig "ja daar heb ik niet aan gedacht"
Dus ik zo 10 min later : Ik ga bier halen, want ik hebbe niet genoeg. Wie moet? (En hem negeren he) Afijn, er waren maar 3 mensen die moesten, dus ik heb 2 blikjes bij gehaald. Toen ik terug kwam, bleek alleen iemand anders nog 1 blikje te hebben, en die heeft ie aan hem gegeven. Afijn, wij lekker zuipen... zegt ie op een gegeven moment "ISSER NOG BIER?!" en ik had nog
Dus MM zo : "Ja! Bij de AH" hij "Dan laat maar"
Echt, ELKE keer zuipt ie van een ander. En NOOIT zelf wat meenemen. Nee, en alstie dan met dat wijf van hem komt, nemen ze voor zichzelf een blikje energy drink mee. En het allerallerallerergste is nog wel, dattie met gemak 2 halve liters wegslaat, en dan met de auto en zn kind erin naar huis gaat.
Het was dattie gisteren op de fiets was, want ik had echt de politie gebeld. Ik haat zulke smerige profiteurs
That's my kuthoerrrrrrrrquote:Op zondag 15 november 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE, JE VERLAAT ME. OH-OH IS ER TENMINSTE ALTIJD VOOR ME
He bah.quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft me gister gesmst dat ie toen een off-day had helaas.
Dat ze maandag weer naar de DA gaat met die Rotterdammert.
Duimen!
Ohhh dat soort mensen.....quote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies! nou dit is nog een tikje erger.
Hij komt al jaaaaaaaaaren in die studio. En er is ook al jaaaaaaaaaren de ongeschreven regel dat iedereen om de beurt bier meeneemt. Iedereen doet dat dus ook, behalve HIJ. ALTIJD.
Dus ik had mn tasje vol gemikt met 4 flesjes.. bleken er nog wat vrienden te zitten. Afijn, ik ff afwachten. Zegt hij zo tegen mij "Had ik bier mee moeten nemen ofzo?' Dus ik : nou, dat was voor de verandering nou eens geen slecht plan geweest. Zegt ie vet schijnheilig "ja daar heb ik niet aan gedacht"
Dus ik zo 10 min later : Ik ga bier halen, want ik hebbe niet genoeg. Wie moet? (En hem negeren he) Afijn, er waren maar 3 mensen die moesten, dus ik heb 2 blikjes bij gehaald. Toen ik terug kwam, bleek alleen iemand anders nog 1 blikje te hebben, en die heeft ie aan hem gegeven. Afijn, wij lekker zuipen... zegt ie op een gegeven moment "ISSER NOG BIER?!" en ik had nog
Dus MM zo : "Ja! Bij de AH" hij "Dan laat maar"
Echt, ELKE keer zuipt ie van een ander. En NOOIT zelf wat meenemen. Nee, en alstie dan met dat wijf van hem komt, nemen ze voor zichzelf een blikje energy drink mee. En het allerallerallerergste is nog wel, dattie met gemak 2 halve liters wegslaat, en dan met de auto en zn kind erin naar huis gaat.
Het was dattie gisteren op de fiets was, want ik had echt de politie gebeld. Ik haat zulke smerige profiteurs
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik wist wel dat ik bij deze bamiesoep niet het hele zakje chilipoeder dr in had moeten mikken
ja. En dan durft ie ook regelmatig een vriendin op te bellen, of zij hun kunnen komen halen. Want als hij ergens heen wil en niet kan drinken, dan hoeft het van hem niet. Ik zweer hij is alcoholist.quote:Op zondag 15 november 2009 14:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.Duimt!
![]()
[..]
Ohhh dat soort mensen.....![]()
![]()
Sow hee, ik heb alleen de bamie dr uit gegeten maar, de soep heb ik gepassedquote:
quote:
quote:
Pfieuwquote:
Volgens mij is het echt eeuwen geleden dat het zo langzaam ging inderdaad.quote:
ja gek he, fok gaat steeds offlinequote:
Nieuwe servers en vooraankondiging downtijd/verhuizingquote:Op zondag 15 november 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik merk helemaal niets van offline FOK!
Glip er af en toe precies tussendoor dan zeker.
Wat is er volgende week?
dittequote:Op zondag 15 november 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik merk helemaal niets van offline FOK!
Glip er af en toe precies tussendoor dan zeker.
Wat is er volgende week?
He lekkere muurduwert!quote:
Fok kennende kun je daar gerust nog wel een aantal dagen achter aan plakken.quote:Op zondag 15 november 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Ah, dus we moeten een leven zien te krijgen voor volgende zaterdag?
Ach we kunnen ook met z'n allen omslagdoeken gaan zitten breien ofzow.quote:Op zondag 15 november 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Ah, dus we moeten een leven zien te krijgen voor volgende zaterdag?
Een beetje vertrouwen in Iteejer he!quote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fok kennende kun je daar gerust nog wel een aantal dagen achter aan plakken.
Ik was er gewoon weinig vandaag, dat scheeltquote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef nieslief het volgende:
Greys jij mazzelkont. Elke keer dat ik wat reageer of een pm stuur vlieg ik er daarna uit.
Oh dat heb ik wel hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in Iteejer he!
IRC ofzo maar ik heb geen idee wat dat is.quote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat ze ergens schreven dat ze nu een speciale update-downtime-pagina-of-site ofzo hebben.
Maar wat is die speciale pagina/site dan?
Hebbiknietquote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Of we moeten elkaar voor zaterdag allemaal op MSN toevoegen
das msn zonder msnquote:Op zondag 15 november 2009 17:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
IRC ofzo maar ik heb geen idee wat dat is.
Of jullie gaan dat weekend alsnog de sleurhutmeet houden.quote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ja lekker duidelijkquote:
of ik gooi een tijdelijk slowchatforum omhoogquote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
live tegen elkaar typen, in je internetbrowserquote:
Vind ik ook een goed idee dat snap ik tenminste.quote:Op zondag 15 november 2009 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of ik gooi een tijdelijk slowchatforum omhoog
Dat gaat een chaos worden. Met 20 man in één gespreksscherm.quote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ja dat zal het ook zijn. Ik zit er dus constant op de verkeerde momenten op. De rest van de tijd lig ik voor pampers op de bank.quote:Op zondag 15 november 2009 17:11 schreef JJH het volgende:
Ik zit niet constant te fokken, maar heb tot nu toe nergens last van.
*knip*
die komt naar voren als je fok benaderdquote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat ze ergens schreven dat ze nu een speciale update-downtime-pagina-of-site ofzo hebben.
Maar wat is die speciale pagina/site dan?
20 maar......quote:Op zondag 15 november 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat een chaos worden. Met 20 man in één gespreksscherm.
Een photoshop 18+ versie?quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, net Photoshop elements 8 "gekocht", pak ik hem uit, is het de 18+ versie. Nieuwe poging dan maar.
Is Kubuntu de moeite waard?
moet je maar echt kopenquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, net Photoshop elements 8 "gekocht", pak ik hem uit, is het de 18+ versie. Nieuwe poging dan maar.
Jaaaaah, we draaien hem nu vanaf opstartcd en hij is nu al sneller dan windows XP. Moet je nagaan wat dat gaat worden als hij geinstalleerd is...... Geen geouwehoer met al die dingen die op de achtergrond aan het draaien zijn. Duidelijk en makkelijk scherm en knopjes dingen. Ik vind het makkelijk om te leren.quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
Wat is de FOK twitter dan?quote:Op zondag 15 november 2009 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die komt naar voren als je fok benaderd
en je kunt t via twitter volgen
Ja, leuk he?quote:
zusss, foei, irc is net zoals chatcity was, en het was niet met 20 man maar met 127 man vanmiddag, en niets zinnigs te melden dus heel snel weer wegquote:Op zondag 15 november 2009 17:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
IRC ofzo maar ik heb geen idee wat dat is.
Vraag me ook af of dat gaat lukken hiero. Mr.Lief is druk bezig windows te verwijderen. Vervolgens moet dat in de uitgeklede versie er weer op. Zodat Photoshop kan blijven draaien. En dan moet Kubuntu ernaast gaan draaien voor de gewone dagelijkse meuk (fok dus)
Tsja als je alleen maar windows kent zegt mijn broer dan is kde makkelijker te leren dan gnome.quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?
*is geen fan dan kde
moet je ff zoeken op twitter naar Yvonne, Itjer en Danny geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is de FOK twitter dan?
www.twitter.com/fok is iets anders en www.twitter.com/fokforum bestaat niet.
Dat dusquote:Op zondag 15 november 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in Iteejer he!
mooi !quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaaah, we draaien hem nu vanaf opstartcd en hij is nu al sneller dan windows XP. Moet je nagaan wat dat gaat worden als hij geinstalleerd is...... Geen geouwehoer met al die dingen die op de achtergrond aan het draaien zijn. Duidelijk en makkelijk scherm en knopjes dingen. Ik vind het makkelijk om te leren.
heeftie wel gelijk in jaquote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja als je alleen maar windows kent zegt mijn broer dan is kde makkelijker te leren dan gnome.
Eerst proberen, dan kopen.quote:
Da's handig om te kijken of het me bevalt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaaah, we draaien hem nu vanaf opstartcd en hij is nu al sneller dan windows XP. Moet je nagaan wat dat gaat worden als hij geinstalleerd is...... Geen geouwehoer met al die dingen die op de achtergrond aan het draaien zijn. Duidelijk en makkelijk scherm en knopjes dingen. Ik vind het makkelijk om te leren.
tov. XP Proquote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?
*is geen fan dan kde
Windows werd zooooo traag hier. Echt ik moest een half uur wachten voordat hij opgestart was. Continue zoeken naar spyware op de pc. Sinds we een oppas hebben van 14 die ook internet hier en niks bijzonders doet by the way hebben we dat al twee keer gehad. Echt een dwama. Klagen tegen broer en die zei doodleuk neem linux ook geen virusgeouwehoer meer en een stuk sneller en makkelijker.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi !duidelijk beter dan windows he
Oh ja die weet ik wel al, toen ik Twitterde volgde ik die ook.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op twitter naar Yvonne, Itjer en Danny geloof ik
Idd jouw eerste post vandaagquote:
is er maar weet niet welke, iets van fokonderhoud of zoietsquote:Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die weet ik wel al, toen ik Twitterde volgde ik die ook.
Maar ik dacht dat er een speciale FOK twitter zou zijn, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
tenzij je echt applicaties hebt die zwaar aan windows hangen, is linux altijd een beter ideequote:Op zondag 15 november 2009 17:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eerst proberen, dan kopen.
[..]
Da's handig om te kijken of het me bevalt.
[..]
tov. XP Pro
Er is een pagina die gewoon op www.fok.nl tevoorschijn komt en waar je de nieuwste updates kunt volgenquote:Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die weet ik wel al, toen ik Twitterde volgde ik die ook.
Maar ik dacht dat er een speciale FOK twitter zou zijn, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Oh maar als ik als particulier zo'n duur programma zou willen kopen zou ik het misschien ook eerst wel even willen uitproberen hoorquote:
Da's geen mus, da's een platvinkjequote:Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeeeehoehoe
Kijk!Een mus!
Waar je alleen heel vaak niet alle functies hebt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar als ik als particulier zo'n duur programma zou willen kopen zou ik het misschien ook eerst wel even willen uitproberen hoorEn dan kijken of het 't geld waard is. Hoewel, daar heb je wel weer een trial versie voor natuurlijk...
Da's helemaal top geregeld danquote:Op zondag 15 november 2009 17:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Er is een pagina die gewoon op www.fok.nl tevoorschijn komt en waar je de nieuwste updates kunt volgen
Vandaar ook windows in de uitgeklede versie ernaast draaien. Mr. Lief werkt met Photoshop op 't werk en wil hier thuis ook wel eens wat kunnen prutsen ermee.quote:Op zondag 15 november 2009 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tenzij je echt applicaties hebt die zwaar aan windows hangen, is linux altijd een beter idee![]()
en voor de meeste zijn gewoon nog alternatieven te vinden![]()
ik draai hier al een paar jaar supertevreden op ubuntu, wil niks anders meer
* gothic-blackie gaat ook beginnen met koken, ff champignonnetjes en ui snijden en dan strakkies bakken samen met biefstuk, biefstuk voor vriendje op brood, champignongs en ui voor mij op broodquote:
Dan doe je ff de probeerversie van Adobequote:Op zondag 15 november 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
Oh maar als ik als particulier zo'n duur programma zou willen kopen zou ik het misschien ook eerst wel even willen uitproberen hoorEn dan kijken of het 't geld waard is. Hoewel, daar heb je wel weer een trial versie voor natuurlijk...
Ik krijg gebakken aardappeltjes, gevulde hamburger met kaas en rode bietjes.quote:Op zondag 15 november 2009 17:23 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
* gothic-blackie gaat ook beginnen met koken, ff champignonnetjes en ui snijden en dan strakkies bakken samen met biefstuk, biefstuk voor vriendje op brood, champignongs en ui voor mij op brood
Hell noquote:Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Elies, fijne vogelkoekeloerder van me, had je nog meegekregen dat Non hier bloemen, Bette en aardbeien gedipt in chocolade kwam brengen voor je met de vraag of je nog boosteleurgesteld was in haar?
idd dat is een complete versie voor 30 dagen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan doe je ff de probeerversie van Adobe
Linksom of rechtsom; je moet imho niet miepen over gedownlade software
En ja, dáár ben ik dan weer een zeikerd mee
Ja inderdaad, die trial versie was ik even vergeten.quote:Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan doe je ff de probeerversie van Adobe
Linksom of rechtsom; je moet imho niet miepen over gedownlade software
En ja, dáár ben ik dan weer een zeikerd mee
quote:Op zondag 15 november 2009 17:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Ik ben vannacht gedroomd dat mijn beeb kindjes ging maken met een jonge blonde god lekkere bink een vieze huwelijksverneuker, dus ik ben wel ff ergens aan toe
Merrrrrrrci!quote:Op zondag 15 november 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
http://www.twitter.com/fokonderhoud
Da's de foktwitter.Voor de geinteresseerden.
Ik weet niet eens wat irc isquote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
maarre, voor de mensen die geen zin hebben in irc, hoe kijken we aan tegen een tijdelijk zaterdag-forum?
Oh shit, net te laat, ik had hem ook al gezocht!quote:Op zondag 15 november 2009 17:28 schreef Nonneke het volgende:
[SC] 340 - zoeken Blijdorps Prairiehondjes
dank voor het melden Greys
Echt waar die stripjes van jou ook.quote:
Hebbie je boekje al uit en bekrabbeld en verzonden?quote:
Goed voor onze dagcijfers ook, zo'n dagje!quote:Op zondag 15 november 2009 17:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik lag in bad met Murakami![]()
En nu staat mn lasagna in de oven en kijk ik een stukje BEP live op BBC of zo, Good Night was best even leuk.
Ik heb ze es op Pinkpop gezien, toen moest ik bijna huilen zo slecht vond ik ze....
Ik maak me trouwens geen zorgen over volgend weekend, ik heb mn nichtje dan
Uit wel, de rest komt wel slavendrijver!quote:Op zondag 15 november 2009 17:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hebbie je boekje al uit en bekrabbeld en verzonden?
en toch heb ik photoshop cs2 op linux draaien, gewoon eens proberen, dat kan met het linux programmatje wine, kan je wel meer windows programma's mee laten werkenquote:Op zondag 15 november 2009 17:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vandaar ook windows in de uitgeklede versie ernaast draaien. Mr. Lief werkt met Photoshop op 't werk en wil hier thuis ook wel eens wat kunnen prutsen ermee.
i wish, t zijn 4 jongens uit verschillende landen die dit al een tijdje doen, klikkerdeklikquote:Op zondag 15 november 2009 17:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Echt waar die stripjes van jou ook.![]()
Teken je ze zelf?
IRC zie ik zelf niet zo zitten als ik hoor dat er 127 man op zat vanmiddag zie ik dus door de bomen het bos niet meer.
Ons kennende weten we zelfs als Fok down is nog in de top 10 te komenquote:Op zondag 15 november 2009 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed voor onze dagcijfers ook, zo'n dagje!
Ik vind ¤99,90 best veel om zo uit te geven, echter, eerst testen en dan kopen is mij wel prima.quote:Op zondag 15 november 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Terug lezen om al die hoogtepunten nog eens te beleven...quote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij echt geteld hoeveel krabbels je gezet hebt?
Hope you don't mind als ik dat niet ga doen
Ja ik was benieuwd aan het einde hoeveel het er waren. Kan er ook best een paar naast zitten hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niet gegild dus ik heb nog niks gestuurd
![]()
Heb jij echt geteld hoeveel krabbels je gezet hebt?
Hope you don't mind als ik dat niet ga doen
wat is er op Comedy Central? iets leuks?quote:Op zondag 15 november 2009 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Veeleisend wijf ben je ja![]()
Oh, heb je al tegen je heer gezegd dat je vanavond om 22.30 Comedy Central eist???
Of luistert ie net zo goed naar je als ik?
eh... wat is bresaola? zelfs als ik het recept lees weet ik het niet...quote:Op zondag 15 november 2009 17:44 schreef Pagan het volgende:
Wat eten jullie vroeg. Hier over een uurtje eens de keuken in, vooraf Bresaola, dan kalfssnitzeltje, stoofpeertjes, broccoli en en piepertje.
Ik eet normaal altijd later maar ik had de lasagna gisteren al gemaakt en ik heb NU hongerquote:Op zondag 15 november 2009 17:44 schreef Pagan het volgende:
Wat eten jullie vroeg. Hier over een uurtje eens de keuken in, vooraf Bresaola, dan kalfssnitzeltje, stoofpeertjes, broccoli en en piepertje.
Ik had vorige keer Jungle geprobeerd maar dat ging best goed! Op het moment zelf heb je amper het idee dat er iets in je haar zit, maar met het drogen merk je het welquote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, mn haar is zo goddelijk, al zeg ik t zelf![]()
Ik heb van 11.30 tot net in bad the Strokes er in gehad![]()
En daarna heel goed uitgewassen met reincarnate![]()
Ik ben zelfs twee keer de honden uit gaan laten met dat masker in mn haren ( en een muts op )
Oh als we nou de volgende keer ons bad wat beter synchroniseren is dat gezelligerquote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
Californication ga ik zeker kijken ja!
En nu loopt mijn bad vol met Lush-It's-a-Date!
Jungle kreeg ik niet opgelost, en uiteindelijk nadat ik het toch maar in mn haren geprutst had kreeg ik t niet uitgespoeldquote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vorige keer Jungle geprobeerd maar dat ging best goed! Op het moment zelf heb je amper het idee dat er iets in je haar zit, maar met het drogen merk je het wel
Aldi heeft die ookquote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Bij de Lidl (!) hebben ze pakjes van drie ronde geitenkaasjes met spek er om, die je tien minuutjes in de oven moet doen, als voorgerechtje. Echt een enorme aanrader, drie voor 1,79! Voor mensen die wel eens bij de Lidl komen, probeer ze een keer
Ja da's een plan, synchro-plonzenquote:Op zondag 15 november 2009 17:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als we nou de volgende keer ons bad wat beter synchroniseren is dat gezelliger
Opgelost? Ik deed gewoon met dat blokje over mijn net gewassen haar wrijven en dat ging prima.quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jungle kreeg ik niet opgelost, en uiteindelijk nadat ik het toch maar in mn haren geprutst had kreeg ik t niet uitgespoeld![]()
Dus die nemen we nie meer![]()
Met reincarnate heb ik heul geen cremespoeling nodig
Tis overquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nog boosteleurgesteld Elisa ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |