He lekkere muurduwert!quote:
Fok kennende kun je daar gerust nog wel een aantal dagen achter aan plakken.quote:Op zondag 15 november 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Ah, dus we moeten een leven zien te krijgen voor volgende zaterdag?
Ach we kunnen ook met z'n allen omslagdoeken gaan zitten breien ofzow.quote:Op zondag 15 november 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Ah, dus we moeten een leven zien te krijgen voor volgende zaterdag?
Een beetje vertrouwen in Iteejer he!quote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fok kennende kun je daar gerust nog wel een aantal dagen achter aan plakken.
Ik was er gewoon weinig vandaag, dat scheeltquote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef nieslief het volgende:
Greys jij mazzelkont. Elke keer dat ik wat reageer of een pm stuur vlieg ik er daarna uit.
Oh dat heb ik wel hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in Iteejer he!
IRC ofzo maar ik heb geen idee wat dat is.quote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat ze ergens schreven dat ze nu een speciale update-downtime-pagina-of-site ofzo hebben.
Maar wat is die speciale pagina/site dan?
Hebbiknietquote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Of we moeten elkaar voor zaterdag allemaal op MSN toevoegen
das msn zonder msnquote:Op zondag 15 november 2009 17:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
IRC ofzo maar ik heb geen idee wat dat is.
Of jullie gaan dat weekend alsnog de sleurhutmeet houden.quote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ja lekker duidelijkquote:
of ik gooi een tijdelijk slowchatforum omhoogquote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
live tegen elkaar typen, in je internetbrowserquote:
Vind ik ook een goed idee dat snap ik tenminste.quote:Op zondag 15 november 2009 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of ik gooi een tijdelijk slowchatforum omhoog
Dat gaat een chaos worden. Met 20 man in één gespreksscherm.quote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ja dat zal het ook zijn. Ik zit er dus constant op de verkeerde momenten op. De rest van de tijd lig ik voor pampers op de bank.quote:Op zondag 15 november 2009 17:11 schreef JJH het volgende:
Ik zit niet constant te fokken, maar heb tot nu toe nergens last van.
*knip*
die komt naar voren als je fok benaderdquote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat ze ergens schreven dat ze nu een speciale update-downtime-pagina-of-site ofzo hebben.
Maar wat is die speciale pagina/site dan?
20 maar......quote:Op zondag 15 november 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat een chaos worden. Met 20 man in één gespreksscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |