Een photoshop 18+ versie?quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, net Photoshop elements 8 "gekocht", pak ik hem uit, is het de 18+ versie. Nieuwe poging dan maar.
Is Kubuntu de moeite waard?
moet je maar echt kopenquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, net Photoshop elements 8 "gekocht", pak ik hem uit, is het de 18+ versie. Nieuwe poging dan maar.
Jaaaaah, we draaien hem nu vanaf opstartcd en hij is nu al sneller dan windows XP. Moet je nagaan wat dat gaat worden als hij geinstalleerd is...... Geen geouwehoer met al die dingen die op de achtergrond aan het draaien zijn. Duidelijk en makkelijk scherm en knopjes dingen. Ik vind het makkelijk om te leren.quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Pagan het volgende:
Wat is de FOK twitter dan?quote:Op zondag 15 november 2009 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die komt naar voren als je fok benaderd
en je kunt t via twitter volgen
Ja, leuk he?quote:
zusss, foei, irc is net zoals chatcity was, en het was niet met 20 man maar met 127 man vanmiddag, en niets zinnigs te melden dus heel snel weer wegquote:Op zondag 15 november 2009 17:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
IRC ofzo maar ik heb geen idee wat dat is.
Vraag me ook af of dat gaat lukken hiero. Mr.Lief is druk bezig windows te verwijderen. Vervolgens moet dat in de uitgeklede versie er weer op. Zodat Photoshop kan blijven draaien. En dan moet Kubuntu ernaast gaan draaien voor de gewone dagelijkse meuk (fok dus)
Tsja als je alleen maar windows kent zegt mijn broer dan is kde makkelijker te leren dan gnome.quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?
*is geen fan dan kde
moet je ff zoeken op twitter naar Yvonne, Itjer en Danny geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is de FOK twitter dan?
www.twitter.com/fok is iets anders en www.twitter.com/fokforum bestaat niet.
Dat dusquote:Op zondag 15 november 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in Iteejer he!
mooi !quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaaah, we draaien hem nu vanaf opstartcd en hij is nu al sneller dan windows XP. Moet je nagaan wat dat gaat worden als hij geinstalleerd is...... Geen geouwehoer met al die dingen die op de achtergrond aan het draaien zijn. Duidelijk en makkelijk scherm en knopjes dingen. Ik vind het makkelijk om te leren.
heeftie wel gelijk in jaquote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja als je alleen maar windows kent zegt mijn broer dan is kde makkelijker te leren dan gnome.
Eerst proberen, dan kopen.quote:
Da's handig om te kijken of het me bevalt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaaah, we draaien hem nu vanaf opstartcd en hij is nu al sneller dan windows XP. Moet je nagaan wat dat gaat worden als hij geinstalleerd is...... Geen geouwehoer met al die dingen die op de achtergrond aan het draaien zijn. Duidelijk en makkelijk scherm en knopjes dingen. Ik vind het makkelijk om te leren.
tov. XP Proquote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeleken met windows of vergeleken met ubuntu?
*is geen fan dan kde
Windows werd zooooo traag hier. Echt ik moest een half uur wachten voordat hij opgestart was. Continue zoeken naar spyware op de pc. Sinds we een oppas hebben van 14 die ook internet hier en niks bijzonders doet by the way hebben we dat al twee keer gehad. Echt een dwama. Klagen tegen broer en die zei doodleuk neem linux ook geen virusgeouwehoer meer en een stuk sneller en makkelijker.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi !duidelijk beter dan windows he
Oh ja die weet ik wel al, toen ik Twitterde volgde ik die ook.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op twitter naar Yvonne, Itjer en Danny geloof ik
Idd jouw eerste post vandaagquote:
is er maar weet niet welke, iets van fokonderhoud of zoietsquote:Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die weet ik wel al, toen ik Twitterde volgde ik die ook.
Maar ik dacht dat er een speciale FOK twitter zou zijn, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
tenzij je echt applicaties hebt die zwaar aan windows hangen, is linux altijd een beter ideequote:Op zondag 15 november 2009 17:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eerst proberen, dan kopen.
[..]
Da's handig om te kijken of het me bevalt.
[..]
tov. XP Pro
Er is een pagina die gewoon op www.fok.nl tevoorschijn komt en waar je de nieuwste updates kunt volgenquote:Op zondag 15 november 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die weet ik wel al, toen ik Twitterde volgde ik die ook.
Maar ik dacht dat er een speciale FOK twitter zou zijn, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Oh maar als ik als particulier zo'n duur programma zou willen kopen zou ik het misschien ook eerst wel even willen uitproberen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |