Eerst de financieėn rond krijgenquote:Op zondag 15 november 2009 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Leuk joh F_R dan kom je eindelijk uit de lekkende kubus weg, enne mogge ik was ook al even aan het wakker worden
Goedemorgen Q, hoe voelde het gisteren om een dagje nauwelijks online te zijn? Beter voor je hoofdje?quote:
hm denk dat we er zo ook weer uit knallen, fok is super traag bij mijquote:
Ook geen geurvreters?quote:Op zondag 15 november 2009 10:43 schreef gothic-blackie het volgende:
wat heeft iedereen trouwens in de schoen gekregen vanacht? hier helemaal nietsgelukkig staat er een zak pepernoten in de kast anders zou ik wel heel verdrietig worden
Schiet niet echt op nee.quote:Op zondag 15 november 2009 12:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hm denk dat we er zo ook weer uit knallen, fok is super traag bij mij
nope zelfs geen speelgoedballetje van de katquote:Op zondag 15 november 2009 12:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ook geen geurvreters?![]()
![]()
Wij doen alleen een klein kadootje op 5-12, en wat meer op kerstavond.
Neuh idd niet zo vervelend, ik kruip zo weer lekker op de bank. M'n oorpijn gaat maar niet over.quote:Op zondag 15 november 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schiet niet echt op nee.
Maar da's vandaag niet zo vervelend. Straks naar verjaardag nichtje (ze wordt 2). Als de jarige haar middagslaapje heeft gehad gaan we taart eten en daarna gourmetten.
beterschap!quote:Op zondag 15 november 2009 13:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neuh idd niet zo vervelend, ik kruip zo weer lekker op de bank. M'n oorpijn gaat maar niet over.
En het mooie is: nooit ergens last van he, de volgende ochtend. Want dat effect krijg je niet na vier slokkenquote:Op zondag 15 november 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
GOEEEEEEEIEMORGEN lekkere zuipschuit van me
I believe you meteen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En het mooie is: nooit ergens last van he, de volgende ochtend. Want dat effect krijg je niet na vier slokken
Serieus, als ik naar drank KIJK word ik al flauw, melig en teut
Er waren triestere mensen dan you and mequote:Op zondag 15 november 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even terug zitten lezen net, wat erg
Die dagcijfers vielen me nog alles mee trouwens
Oh en je inbox teruglezen, DAT is pas ergquote:Op zondag 15 november 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
de moeite waard van t teruglezen?quote:Op zondag 15 november 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 10:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goedemorgen Q, hoe voelde het gisteren om een dagje nauwelijks online te zijn? Beter voor je hoofdje?
Fiets stond weer eens bovenquote:Op zondag 15 november 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er waren triestere mensen dan you and me![]()
![]()
En zo hoog was de postcount niet he?
Ja, Elies d'r timing was goud!quote:Op zondag 15 november 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en je inbox teruglezen, DAT is pas erg![]()
Elies was wel mooi met dr sms
Je moet er bij geweest zijn om het leuk te vinden denk ikquote:
Ja?quote:Op zondag 15 november 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Ja fuckwijf, dat was hier al gemeld, ik was zeer boosch ende teleurgesteld, ik ging voor twee nr 1 noteringen op rijquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
i Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
03. 254 Trevland
04. 239 Greys
VAN VRIJDAG
ok dat bespaart me de moeitequote:Op zondag 15 november 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Fiets stond weer eens boven
En nee, viel reuze mee!
Ik wilde bijna gaan jubelen dat het vandaag vast ook ERG mee gaat vallen ivm de downtime, tot ik me realiseerde dat dat natuurlijk voor iedereen geldt. Fak
[..]
Ja, Elies d'r timing was goud!![]()
[..]
Je moet er bij geweest zijn om het leuk te vinden denk ik
Damnnnnn 389??!?!?quote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
i Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
03. 254 Trevland
04. 239 Greys
VAN VRIJDAG
quote:Op zondag 15 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vandaag ga ik ook niet zo veel online doen
Het allerallerallergrappigst vind ik het nog dat jij het in het begin, na de asielactie invasie, te snel vond gaan en nu eigenlijk altijd boven mij in de daglijsten staat. Whoehoehoeeeeeeeeeeeehoehoe, ik ben trots op je!quote:Op zondag 15 november 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fuckwijf, dat was hier al gemeld, ik was zeer boosch ende teleurgesteld, ik ging voor twee nr 1 noteringen op rij![]()
Ehm.. nou, geen idee. We hebben net het hele huis schoongemaaktquote:Op zondag 15 november 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal offline doen?
behalve onwijs fappen op mijn kaart ???
![]()
Tis tijd voor de lunch vind ik, een bamiesoepje gaat dr vast wel in hier
die 11 hadden er ook nog wel bijgekundquote:
Kutwijf, je kan ons niet in de steek latenquote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
Kga zo even naar de Intratuin
Kijken naar de Kerstshow (zoooooo fout, maar toch leuk) en even wat Gourmetblikjes voor Boor kopen, ze zijn op, ik ben een slechte kattenmoeder
En je hebt het niet gedaan?quote:Op zondag 15 november 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens, ik heb me gisteren zitten ergeren en in moeten houden
Zogenaamde "vriend" hing weer eens ontzettend (zoals altijd) de profiteur uit. En ik stond echt op het punt helemaal uit mn plaat te gaan
Ja, dat was wel mooier geweestquote:Op zondag 15 november 2009 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
die 11 hadden er ook nog wel bijgekund(
BIJNA, echt BIJNA. Over 2 weken istie wel aan de beurtquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hebt het niet gedaan?
How boring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |