Eerst de financieėn rond krijgenquote:Op zondag 15 november 2009 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Leuk joh F_R dan kom je eindelijk uit de lekkende kubus weg, enne mogge ik was ook al even aan het wakker worden
Goedemorgen Q, hoe voelde het gisteren om een dagje nauwelijks online te zijn? Beter voor je hoofdje?quote:
hm denk dat we er zo ook weer uit knallen, fok is super traag bij mijquote:
Ook geen geurvreters?quote:Op zondag 15 november 2009 10:43 schreef gothic-blackie het volgende:
wat heeft iedereen trouwens in de schoen gekregen vanacht? hier helemaal nietsgelukkig staat er een zak pepernoten in de kast anders zou ik wel heel verdrietig worden
Schiet niet echt op nee.quote:Op zondag 15 november 2009 12:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hm denk dat we er zo ook weer uit knallen, fok is super traag bij mij
nope zelfs geen speelgoedballetje van de katquote:Op zondag 15 november 2009 12:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ook geen geurvreters?![]()
![]()
Wij doen alleen een klein kadootje op 5-12, en wat meer op kerstavond.
Neuh idd niet zo vervelend, ik kruip zo weer lekker op de bank. M'n oorpijn gaat maar niet over.quote:Op zondag 15 november 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schiet niet echt op nee.
Maar da's vandaag niet zo vervelend. Straks naar verjaardag nichtje (ze wordt 2). Als de jarige haar middagslaapje heeft gehad gaan we taart eten en daarna gourmetten.
beterschap!quote:Op zondag 15 november 2009 13:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neuh idd niet zo vervelend, ik kruip zo weer lekker op de bank. M'n oorpijn gaat maar niet over.
En het mooie is: nooit ergens last van he, de volgende ochtend. Want dat effect krijg je niet na vier slokkenquote:Op zondag 15 november 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
GOEEEEEEEIEMORGEN lekkere zuipschuit van me
I believe you meteen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En het mooie is: nooit ergens last van he, de volgende ochtend. Want dat effect krijg je niet na vier slokken
Serieus, als ik naar drank KIJK word ik al flauw, melig en teut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |