quote:Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedankt Zwabber.
De honden plus man komen net weer binnen dus....
we gaan naar bed Trusten allemaal![]()
pssst, pm
Nopequote:Op zondag 15 november 2009 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
verder niemand online?
quote:Op zondag 15 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ver woon jij ook alweer van MrS af?
Cactussen overleven bij mij wel aardig. In ieder geval het type dat je ergens neerzet en alleen water geeft als het echt warm is.quote:Op zondag 15 november 2009 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij hou ik een cactus nog niet in leven. Bij mij gaan alle planten dood.
Geeft nietquote:Op zondag 15 november 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
Barbaaf, sorry, ik weet niets van pokermaar het klinkt heul stoer wat je hebt gedaan
quote:Op zondag 15 november 2009 09:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben wakker maar was aan het strijken. Zo de was uit de wasmachine halen en de volgende erin stoppen.
Vanavond gourmetten met ouders en schoonouders en het "huis" bespreken.
Leuk joh F_R dan kom je eindelijk uit de lekkende kubus weg, enne mogge ik was ook al even aan het wakker wordenquote:Op zondag 15 november 2009 09:11 schreef ferrari_rood het volgende:
MrS en ik kunnen wel een groepje oprichten voor ochtendmensen volgens mij.
Speel je ook voor geld of gewoon voor de eer?quote:Op zondag 15 november 2009 09:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mijn avatar bij poker is hetzelfde schattige kitten als dat ik hier heb. Sommige mensen zijn zwaar gechoqueerd als dat lieve witte diertje op brute wijze een pot binnen bluft. Ik ook wel 'ns
Ze heetZara
Ja shoppen was zeer succesvolquote:
Voor echt geld, al is het maar een paar (euro) duppies. Ik speel nu ruim een jaar quitte, wat leuk is voor de statistieken, maar rijk word jeik er niet van. Maar wel leukquote:Op zondag 15 november 2009 09:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Speel je ook voor geld of gewoon voor de eer?
Mooizo!quote:Op zondag 15 november 2009 09:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja shoppen was zeer succesvol(voor SS) en het eten erg gezellig
Alleen nu moet ik uit m'n bed eigenlijk, want pap en ik gaan laminaat leggenmaar ik lig zo lekker
Jij weer klusdagje?
Aha nu ja zolang je quitte speelt dan is het prima toch.quote:Op zondag 15 november 2009 09:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Voor echt geld, al is het maar een paar (euro) duppies. Ik speel nu ruim een jaar quitte, wat leuk is voor de statistieken, maar rijk word jeik er niet van. Maar wel leuken lichtelijk verslavend
![]()
Maar ik voel me soms zo slecht over wat ik van anderen afneem...quote:Op zondag 15 november 2009 09:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aha nu ja zolang je quitte speelt dan is het prima toch.
Jahoor lenen?quote:Op zondag 15 november 2009 09:43 schreef Ynske het volgende:
Mogghe
iemand een luchtbuks ofzo voor me te leen.
dr stond hier om half 7 een achterlijke gladiool behoorlijjk hard te zingen onder de douche en al fluitend broodjes te maken. doe ff normaal op zondag morgen
Hihihi is het zo'n herrie dan?quote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef nieslief het volgende:
Vanmorgen om kwart voor acht stond de buurman aan de deur.....![]()
We hebben last van de jongens![]()
Werkelijk waar ik ga lachen als hun uk geboren wordt en ook zo stiervervelend is 's morgens......![]()
4 Jaar niet geklaagd (tssssk wel tegen de andere buren) en nu staan ze inene voor de deur....![]()
En ze waren nog wel om 7.11 uur wakker!!!!!![]()
![]()
Da's normaal toch echt iets dichter bij 6 uur..
Welnee die weten toch tevoren wat ze inzetten?quote:Op zondag 15 november 2009 09:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar ik voel me soms zo slecht over wat ik van anderen afneem...
Graagquote:
Dus buuf is zwanger? Dan kan je buurman er beter aan herinneren dat de komende maand de laatste is die rustig te genieten is voor +/- de komende 24 maandenquote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef nieslief het volgende:
Vanmorgen om kwart voor acht stond de buurman aan de deur.....![]()
We hebben last van de jongens![]()
Werkelijk waar ik ga lachen als hun uk geboren wordt en ook zo stiervervelend is 's morgens......![]()
4 Jaar niet geklaagd (tssssk wel tegen de andere buren) en nu staan ze inene voor de deur....![]()
En ze waren nog wel om 7.11 uur wakker!!!!!![]()
![]()
Da's normaal toch echt iets dichter bij 6 uur..
Zit hagel in hé dus echt dodelijk bij een mens geen ideequote:Op zondag 15 november 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Graag
zijn we meteen van alles andere ellende in huis af
Dat dusquote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus buuf is zwanger? Dan kan je buurman er beter aan herinneren dat de komende maand de laatste is die rustig te genieten is voor +/- de komende 24 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |