oh oh is gewoon een stinksnolquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even: het koosnaampje van Q en oh-oh vind ik dan weer wél grappig
Ook omdat ze, wat ze zelf al zeiden, elkaar tot het bot toe verachtten nog niet zo lang geleden
Guilty...quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees je al een tijdje mee dan?
Hoe ben je hier zo terecht gekomen, ken je iemand hier? Gewoon nieuwsgierigheid!
Mijn pizza smaakte ondanks alles goed hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Zo, indovoeâh!![]()
Alleen sinds oh-oh het over sushi had, heb ik nu liever sushi![]()
Smiecht!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Guilty...![]()
Ergens tijdens de asielactie ben ik begonnen met lurken, jullie enthousiasme tijdens die actie was leuk om te lezen.
Na de asielactie ben ik de SC een beetje gaan volgen.
Ofwel... ik ken jullie al best wel goed.
STALKER ALERT!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Guilty...![]()
Ergens tijdens de asielactie ben ik begonnen met lurken, jullie enthousiasme tijdens die actie was leuk om te lezen.
Na de asielactie ben ik de SC een beetje gaan volgen.
Ofwel... ik ken jullie al best wel goed.
Tnx!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welkommmmm![]()
![]()
Ik ben ook nog een beetje een n00bje hier![]()
Er toch nog heel wat gebeuren wil ik ooit klaar komen van nasi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
mijn nasi was om van klaar te komen trouwens, zo lekker
Geloof van, van mijn nasi ga je spuitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Er toch nog heel wat gebeuren wil ik ooit klaar komen van nasi.![]()
Dat wil ik een keer meemaken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geloof van, van mijn nasi ga je spuitenVan mijn saté en satésaus nog veul meer.
quote:
Die zit met haar neus in het vieze boekjequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh oh is gewoon een stinksnol
Waar blijft mn slaafje eigenlijk? Ik mis dr
Ben ik toch, kuthoerrrrrrr van mequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh oh is gewoon een stinksnol
Waar blijft mn slaafje eigenlijk? Ik mis dr
Ze is aan het bijlezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit met haar neus in het vieze boekje
DELEN!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik toch, kuthoerrrrrrr van me![]()
( Yns, ik heb bijgelezen, geloof me maar dat je niet bang hoef te zijn dat ik jou ooit zo zal noemen).
Voor wie wil weten hoe mijn vrijdagavond er uit ziet:
[ afbeelding ]
quote:
Die taart en die sushi en loads of money kreeg ik van mn tante , was echt een wel besteed lunch uurtje vandaagquote:
Ik heb alleen kuttantesquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die taart en die sushi en loads of money kreeg ik van mn tante , was echt een wel besteed lunch uurtje vandaag
toevallig Vetsin in de Nasi gebruikt/gehad?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
godver. Ik word zo kansloos moe van die koppijnhele dag NERGENS last van gehad... zelfs niet duizelig ofzo.. ennu is die kut koppijn er weer
Ik ga mn hoofd amputeren
Ik heb dr maar een waar ik contact mee heb.quote:
ik denk dat ik weet welke hij bedoelt, das meshuggahquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan vraagt hier, "Kun je dat linkje naar dat Zweedse bandje nog even posten?
Hij kan het topic niet meer vinden.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |