Goede poging om weer leven in het topic te blazenquote:
Blaastquote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goede poging om weer leven in het topic te blazen
Goede poging, maar het werkt nog niet echt, hèquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet zo hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n auto. * O*quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet zo hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik het recept even voor je zoeken?
Ja zeker heel jong! Vreselijk voor de nabestaanden.quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
What!. Dat is echt veel te jong. Ben er gewoon ff stil van.
Het hóeft niet hoor, dat krabbelen!quote:Op zondag 15 november 2009 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tief toch op met je recepten
![]()
Nee, ik heb al geen zin meer.
Werd gebeld door zeurende kennis, nu ga ik chips en dips pakken en bankhangen.
Kut ik moet ook nog in dat boekje schrijven
leukquote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag op baby visite geweest, errrrrg liefBijna niet gehuild, misschien hielp dat mee
Nee hoor, same herequote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker heel jong! Vreselijk voor de nabestaanden.
Maar ik kende hem verder niet, ook niet als user, dus ik ben er niet stil vanOf is dat raar
![]()
Jij niet, of de baby niet?quote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag op baby visite geweest, errrrrg liefBijna niet gehuild, misschien hielp dat mee
Yups, same herequote:
Ik hoef een baby maar aan te kijken of ze gaan al huilen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk
je moet ook niet knijpendan gaan ze ook niet huilen
Ik ga het wel doen ik moet alleen ff echt zin hebben, dan ben ik op mn grappigstquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hóeft niet hoor, dat krabbelen!
Maar het was je eigen idee![]()
Ik ga aan de chips en toastjes
quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef een baby maar aan te kijken of ze gaan al huilen.
Serieus
quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef een baby maar aan te kijken of ze gaan al huilen.
Serieus
Oh oke, ik vraag me dan altijd een beetje af of ik nou zo'n kil type ben of dat het eigenlijk best normaal isquote:
*Glaasje rode wodka aangeeft*quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen ik moet alleen ff echt zin hebben, dan ben ik op mn grappigst
De babyquote:
Naja nee, als je je alles aan gaat trekken dan heb je echt geen leven meer toch?quote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke, ik vraag me dan altijd een beetje af of ik nou zo'n kil type ben of dat het eigenlijk best normaal is
Ik bedoel, er gaan elke dag mensen dood, ook jonge mensen, die ik niet ken en daar kan ik ook niet bij stilstaan of verdrietig om zijn omdat ik ze niet eens ken en het niet weet.
Maar ik kan het me dan wel weer voorstellen dat er mensen zijn op FOK! die het wel aangrijpt hoor, als je vaak met iemand gepost hebt. Ik bedoel... *heel hard afklopt*... als er iemand hier iets zou overkomen zou ik het weer vreselijk vinden, ook al zou ik diegene in het echt nooit gezien hebben.
Na, ik kende hem als user wel een beetje. Maar toch. 19, leukemie en dan al zo jong overlijden...quote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke, ik vraag me dan altijd een beetje af of ik nou zo'n kil type ben of dat het eigenlijk best normaal is
Ik bedoel, er gaan elke dag mensen dood, ook jonge mensen, die ik niet ken en daar kan ik ook niet bij stilstaan of verdrietig om zijn omdat ik ze niet eens ken en het niet weet.
Maar ik kan het me dan wel weer voorstellen dat er mensen zijn op FOK! die het wel aangrijpt hoor, als je vaak met iemand gepost hebt. Ik bedoel... *heel hard afklopt*... als er iemand hier iets zou overkomen zou ik het weer vreselijk vinden, ook al zou ik diegene in het echt nooit gezien hebben.
Nou dan kieper ik om en komt dr helemaal niks meer vanquote:
dat gun je niemandquote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Na, ik kende hem als user wel een beetje. Maar toch. 19, leukemie en dan al zo jong overlijden...
Euhhh...quote:
Leukquote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
maarre, voor de mensen die geen zin hebben in irc, hoe kijken we aan tegen een tijdelijk zaterdag-forum?
Nee, tuurlijk niet, maar dat is de kwestie nu ook niet.quote:
Joehoe, hoezee!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
Het was ook totaal geen kritiek op jou. Ieder zijn eigen gevoelquote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Na, ik kende hem als user wel een beetje. Maar toch. 19, leukemie en dan al zo jong overlijden...
Je knipperde met je ogen en hoppetee?quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:
ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef MrSubtle het volgende:
ER LIGT PLOTS LAMINAAT IN MIJN SLAAPKAMER
![]()
Nou, hij zou inmiddels toch wel onder de levenden moeten zijn. Of hij word oud, dat kan ook nogquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je knipperde met je ogen en hoppetee?![]()
![]()
Waar is Loveless gebleven eigenlijk?
Die is ingestort na het feestje?
quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Waar is Loveless gebleven eigenlijk?
Die is ingestort na het feestje?
Nou, tis meer dat we een hele fucking dag trappen op en af hebben gelopen om die krengen te zagen etcquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Neh, fok is down geweest vanmiddagquote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
hoe is het hier? nog wat leuks (of vervelends) gemist?
quote:
die beelden maken t ook weer een stuk tastbaarder denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Oh, hoe dubbel, hebben we het net over het overlijden van iemand die je niet kent... moet ik net enorm slikken bij die dienst voor die Duitse keeper die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. 'Nu kan je je dochter weer in de armen sluiten'. Want die was 2 jaar geleden op tweejarige leeftijd overleden.
Slik. Brokkie. Raar. Want die meneer kende ik ook niet. Dat zullen de beelden er bij dan wel weer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |