Ja wat???????quote:
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.quote:
Ze heeft toch helemaal niks gemoraalriddert?!quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat???????
![]()
Moraalridder Greys moet niet met twee maten meten he
Ja, anders 'leen' ik 'm wel van jequote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.
Dus ik dacht dat dat nu ook het geval was. Maar nee, Google vond van niet![]()
Goodbye, we regelen wel wat. Als oh-oh niet kijkt!
Hoi Enfermera.quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was gezellig met mn neefje en nichtje! Quesedillas (ofzoiets) waren erg lekkerrr![]()
En we hebben wat leuke dingen kunnen verzinnen voor het familieweekend
Hoe ist hier? Nog iets boeiends gebeurd?
Woehoehoehoehoeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die speciale musicalDVD's zijn vaak alleen tijdens de tour te krijgen.
Dus ik dacht dat dat nu ook het geval was. Maar nee, Google vond van niet![]()
Goodbye, we regelen wel wat. Als oh-oh niet kijkt!
Sorry, maar haal je er nu niet twee door elkaar nu?quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat???????
![]()
Moraalridder Greys moet niet met twee maten meten he
Oh-oh haalt e.e.a. door elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft toch helemaal niks gemoraalriddert?!
Hihihihihihihhiquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh haalt e.e.a. door elkaar.
Geeft niet. Kan gebeuren op die leeftijd
ja echte sadisten hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:Non, dat is echt downright evil
![]()
Chico die schijt echt waar het hem uitkomt goddank wel alleen buiten, maar onder het oversteken is bv heul nie handig![]()
De rest zoekt altijd goede plekjes, die kakken nooit zomaar ergens gelukkig.
Nee, je praatte Pagan idd wel goed maar wel zo van ik doe dat zelf niet , dat laatste daar ging het me omquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar haal je er nu niet twee door elkaar nu?
Ynske vond dat het niet kon, ik zat zelfs redenen te bedenken waarom mensen het WEL doen, zat het voor Pagan op te nemen omdat Photoshop achterlijk duur is voor een particulier.
Ik zei alleen dat ik het zelf niet deed omdat ik niet weet hoe het moet.
Kutje
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
Wat hebben jullie verzonnen voor het familie weekend?
Voor mijn part kopieer je je helemaal scheel en verkoop je je kopietjes met winst, seriously, I couldn't care less hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Heb 3x50 euro voor die musical betaald en heb daarna de DVD gekocht.
Ik bepaal echt lekker zelf aan wie ik die uitleen! Toevallig!
Lees het dan goed voordat je me in caps voor crimineel gaat uitmaken, drol!quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, je praatte Pagan idd wel goed maar wel zo van ik doe dat zelf niet , dat laatste daar ging het me om![]()
Maar schijnbaar mag dit zelfs van Ynske![]()
Van mij mag echt alles![]()
Ik zou zelf eerder zo een programma downloaden dan een cd of dvd, puur vanwege de prijs![]()
Maar ik download heulemaal niks niet en ik kopiëer ook niks
quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mijn part kopieer je je helemaal scheel en verkoop je je kopietjes met winst, seriously, I couldn't care less hoor
Wacht daar dan voortaan ff mee tot ik weer wat slokken wodka op hebquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
VIES VUIL ACHTERBAKS SEKREET!
CRIMINEEL!!!
Leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoMaar het was een vrij productieve dag
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallenquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We hebben de activiteit voor de zaterdagavond bedacht, een quiz over allerlei familie-weetjes en dingen over de plek waar we elk jaar verblijven enzo. We moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar de meeste vragen zijn af. En nog een prijs voor het winnende team verzinnen enzoMaar het was een vrij productieve dag
Ik ben laatst een neef van me tegengekomen en die herkende mij niet eens!quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallen
Ik weet verdomd weinig van mijn familieWel van mijn ouders en zus, maar daar houdt het dan ook wel op.
Leuk als je zo'n uitgebreide familie hebt waar je dat soort dingen mee doet!
Ja, het verbaast me idd ten zeerste dat mijn sarcasme je ontgaat in die postquote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wacht daar dan voortaan ff mee tot ik weer wat slokken wodka op heb
Denk aan het huis denk aan het huis denk aan het huis!!!quote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonmoeder wilde perse boer zoekt vrouw kijken. Ik vind er dus echt niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |